Allemachtig.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Denemarken, Montenegro, Armenië, Kazachstan.
Klopt, is er zelfs kampioen geworden met zijn team.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt die keeper van Senegal nou in Guinee?
Af en toe een gnoe van de zandvlakte jagenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt die keeper van Senegal nou in Guinee?
Even de SS het vuile werk in Warschau laten opknappengenotquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef Zipportal het volgende:
StalinGod had geen problemen met Polen.
Denemarken was tot op de laatste dag wel concurrent en Montenegro heeft genoeg partij geboden. Dat zat vrij dichtbij elkaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Allemachtig.Polen heeft hetzelfde als wat Griekenland altijd had. Erg hoog staan op de ranking en genots lotingen krijgen.
Heeft wel gelijk dat Lewa weinig assists geeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:28 schreef KennyPowers het volgende:
Volgens Snoeks is Lewandowski een type Inzaghi
InzaghiGodquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:28 schreef KennyPowers het volgende:
Volgens Snoeks is Lewandowski een type Inzaghi
Pianist wel prachtige filmquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Even de SS het vuile werk in Warschau laten opknappengenot
Montenegro schijnt best stug te zijn als ik hun recente uitslagen mag gelovenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Denemarken was tot op de laatste dag wel concurrent en Montenegro heeft genoeg partij geboden. Dat zat vrij dichtbij elkaar.
die hebben ook maar 2 spelers die er iets van kunnenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik mis Bosnië wel dit WK. Presteren ook al jaren ver onder de maat
Onbegrijpelijk na zo'n wereldpass.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Burner82 het volgende:
Uitgefloten worden door de Poolse fans, als Pool...
Oostenrijk? Die hebben toch enkel Alabaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die hebben ook maar 2 spelers die er iets van kunnen
Uit Europa mis ik naast de 2 bekende landen alleen Oostenrijk
Is toch ook niet heel veel? Vorige WK althans niksquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik mis Bosnië wel dit WK. Presteren ook al jaren ver onder de maat
Ibisevic god hadden ze ook altijdquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou ook als ik FIFA op hoog niveau poog te spelenquote:
Ik mis Pjanic godquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch ook niet heel veel? Vorige WK althans niks
Nog eerder Weels dan Oostenrijk....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oostenrijk het vorige EKquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opdelen die handel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Even de SS het vuile werk in Warschau laten opknappengenot
voorassistquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft wel gelijk dat Lewa weinig assists geeft.
Arnautovic, Burgstaller, Ilsanker, Baumgartlinger zijn toch leuke spelersquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Oostenrijk? Die hebben toch enkel Alaba
Je vergeet Red Bull.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arnautovic, Burgstaller, Ilsanker, Baumgartlinger zijn toch leuke spelers
Oke da's idd niet slecht, al vind ik Arnautovic persoonlijk niet veelquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland ook.quote:
Ik heb nog nooit een pot aangezet voor Baumgartlingerquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woberquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen die 1equote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Zweden - Zuid Korea... mwoaquote:
dat wordt weer 7-1 tegen Duitsland, GENOTquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Ster van Brazilië strompelt van het trainingsveld
Even schrik om Neymar
https://www.telegraaf.nl/sport/2191246/even-schrik-om-neymar
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ACT
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Even schrik om Neymar
ACT
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Even schrik om Neymar
ACT
Hoe lang heeftie gelegen? 2 uur?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Even schrik om Neymar
ACT
Weet die jongen wel dat je op een training geen gele kaarten kan krijgen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Even schrik om Neymar
ACT
Ow ok, ik niet. Ik bedoel.. NL had het denk ik beter, of slechter gedaan dan Zweden... Maar niet zo helemaal niks als Zwedenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik bedoel hier in Nederland overal.
Enes Kanter die getraded wordt tijdens een livestream is een van mijn favoriete dingen ooit.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Weet die jongen wel dat je op een training geen gele kaarten kan krijgen?
ErdolfGod.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Enes Kanter die getraded wordt tijdens een livestream is een van mijn favoriete dingen ooit.
Je hebt sowieso niks aan Milikquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Je hebt niet zoveel aan Lewa en Milik met die stront achter hem
Zielinski stront noemenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Je hebt niet zoveel aan Lewa en Milik met die stront achter hem
Yellowbrick of om het kwartier de meter bijvullen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik parkeer mijn Senegalhype in de koelkast.
Ik zei het je maat.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik parkeer mijn Senegalhype in de koelkast.
Ook echt handig om op basis van 35 minuten te concluderen en niet op basis van wat hij over een heel seizoen laat zien..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |