Icardi gaat niet naar Juventus toe. Daar zet ik mijn huis op.quote:
Wat mag hier niet aan dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij breekt dan wel bijna z'n nek, maar dit mag helemaal niet.
Wat mag niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij breekt dan wel bijna z'n nek, maar dit mag helemaal niet.
1939 zelfs al welquote:
Voordat hij een poging doet zijn nek te breken, heeft hij de bal effectief in zijn handen. Die laat hij daarna los, om er volgens weer op te gaan liggen met z'n handen. Indirecte vrije trap.quote:
Wie dan wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Icardi gaat niet naar Juventus toe. Daar zet ik mijn huis op.
de vraag is of dit gezien wordt als 'de bal vast' natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voordat hij een poging doet zijn nek te breken, heeft hij de bal effectief in zijn handen. Die laat hij daarna los, om er volgens weer op te gaan liggen met z'n handen. Indirecte vrije trap.
Zone verdedigen....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:48 schreef Masterminded het volgende:
Je kan twee huizen bouwen in de ruimte die Polen tussen de linies laat, mijn hemel.
Daar zet Koffieplanter dan vast zijn huis op.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:48 schreef Masterminded het volgende:
Je kan twee huizen bouwen in de ruimte die Polen tussen de linies laat, mijn hemel.
Ben Jomanda niet, maar Icardi wordt het niet denk ik. Sterker, ik verwacht een krabbel onder een nieuw papiertje binnenkort.quote:
Kan zomaar zijn dat die er over drie kwartier ook staanquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:48 schreef Masterminded het volgende:
Als hij ter plekke de pijp uit was gegaan had de scheids dat door de vingers gezien, nu lijkt het me een momentje voor de VAR.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de vraag is of dit gezien wordt als 'de bal vast' natuurlijk
Ik heb al een Pool, dus misschien dat 'ie er straks nog staat ook haha!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zet Koffieplanter dan vast zijn huis op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |