Voor de rest denk ik dat we deze wedstrijd maar zo gauw moeten vergeten. Ik voorspel een degelijke maar saaie 1-0 voor Colombia.twitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 05-06-2018 om 22:51:34Ik kan het volgende melden over Japan. Bijna alle Japanse sporters zijn echte helden die ik veel succes gun. Bijna alle Japanners zijn erg sympathieke mensen wat ik waardeer. Al het Japanse eten smaakt erg goed. Dit is mijn mening over het mooie land Japan reageer retweet
Pachuca.quote:
In Mexiiiiiiiiicoquote:
Maar hij wordt helemaal niet opgeroepen?quote:
Zit op de bank.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maar hij wordt helemaal niet opgeroepen?
Tijd voor James.quote:
Hopelijk valt hij nog even in. Was een god bij VVVquote:
Sturm Graz-uit altijd lastig.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet meer. Zoekt nog een ploeg volgens mij. Back-up plan voor Tadic misschien.
Kwartiertje voor tijd, dan scoort hij ook de winnendequote:
Beter Benedetti halenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet meer. Zoekt nog een ploeg volgens mij. Back-up plan voor Tadic misschien.
Hmm, interessantquote:
Want?quote:
Assist mag ookquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kwartiertje voor tijd, dan scoort hij ook de winnende![]()
Je ziet duidelijk de hand van Ajax idd.quote:
Zeker bij colombia niet. Bij Spurs is ie omringd door wereldtoppers maar individueel ook wel meer dan eens in de problemen.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:11 schreef KennyPowers het volgende:
4 jaar geleden
Japan - Ivoorkust
3 uur 's nachts
Hebben een tijd lang wel veel tegenstand geboden aan Salzburg volgens mij.quote:
Heb over 2.5 goals hier, zolang er maar iemand wint.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:11 schreef Lothiriel het volgende:
Als Colombia deze overigens niet wint heb ik alweer betje verloren![]()
Is maar goed dat ik geen geld meer op m'n unibet heb staan
Zelfde als Koulibaly. Slobeend come at mequote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:11 schreef PSVCL het volgende:
Altijd al gezegd dat die sanchez zwaar overschat is
Gordon ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou van jonge, tropische verrassingen.
Ik moet er wel om lachen dat een hele hoop mensen op Twitter bij een willekeurige exotische speler meteen een spelersrapport oppennen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou van jonge, tropische verrassingen.
Daar hoor je ook weinig meer vanquote:
Ik ook niet hoor, maar qua namen best een prima elftal. Maar het blijven Afrikanen dus misschien blijft het bij doelpogingen vanaf de middenstip.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:10 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hmm, interessantIk heb echt geen idee, weet niet wat Senegal kan
Snap ook echt niet waarom iedereen zo graag Sturm Graz wil (in mijn timeline) dan. Ook de beker gewonnen van Salzburg.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hebben een tijd lang wel veel tegenstand geboden aan Salzburg volgens mij.
Een van de beste verdedigers van de premier league maar omdat hij vandaag wat minder is kan hij er niet zoveel van. Waarom ben ik niet verrast.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker bij colombia niet. Bij Spurs is ie omringd door wereldtoppers maar individueel ook wel meer dan eens in de problemen.
Pseudo-experts. Wie kijkt er serieus in een weekend naar PAOK tegen PAS Giannina of zo. Niemand.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap ook echt niet waarom iedereen zo graag Sturm Graz wil (in mijn timeline) dan. Ook de beker gewonnen van Salzburg.
Die RickAfca heeft hem wel veel gevolgd en was wel positief.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen dat een hele hoop mensen op Twitter bij een willekeurige exotische speler meteen een spelersrapport oppennen.
Gewoon gevoel. PAOK heeft meer gepresteerd dan Sturm Graz in de historie.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Pseudo-experts. Wie kijkt er serieus in een weekend naar PAOK tegen PAS Giannina of zo. Niemand.
Die was eerst heel negatief over Magallan en is nu toch bijgedraaidquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die RickAfca heeft hem wel veel gevolgd en was wel positief.
En liever zo'n jong, creatief talent dan klaplong die weer mag invallen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:13 schreef franske19 het volgende:
[..]
Een van de beste verdedigers van de premier league
dat mag tochquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die was eerst heel negatief over Magallan en is nu toch bijgedraaid.
Is dat niet om redenen als een leuk tripje?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap ook echt niet waarom iedereen zo graag Sturm Graz wil (in mijn timeline) dan. Ook de beker gewonnen van Salzburg.
Als ik naar die selectie kijk, springt bij mij alleen echt Prijovic in het oog.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon gevoel. PAOK heeft meer gepresteerd dan Sturm Graz in de historie.
Met name bij Colombia dan he.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:13 schreef franske19 het volgende:
[..]
Een van de beste verdedigers van de premier league maar omdat hij vandaag wat minder is kan hij er niet zoveel van. Waarom ben ik niet verrast.
Die Freitas was ook redelijk positief over Magallan dus daar hou ik mij maar aan vast.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die was eerst heel negatief over Magallan en is nu toch bijgedraaid.
Niet als je hem acht weken loopt te bashen en dan toch opeens bijdraait.quote:
Niets menselijk is ons vreemdquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Niet als je hem acht weken loopt te bashen en dan toch opeens bijdraait.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Niet als je hem acht weken loopt te bashen en dan toch opeens bijdraait.
wedstijd hierna wordt genietenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Inmiddels is dit een saaie pot geworden
Huh?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Inmiddels is dit een saaie pot geworden
Jessie in haar kont batsenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
James
Zou ie zijn Weezing brengen of toch zijn Victreebel?
quote:
Gebeurt niet veel meer. Kijk weinig meer opquote:
Emila was weer walgelijk slecht in haar nieuwe filmquote:
Wat vind je trouwens ervan dat die Sporting-voorzitter naar de rechter gaat om die contractinleverpogingen van Patricio/Dost/Martins/Carvalho/Fernandes?quote:
Wat een klasbak. Het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft, goeie genade. 14 karaats!quote:
Welke film?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gebeurt niet veel meer. Kijk weinig meer op
[..]
Emila was weer walgelijk slecht in haar nieuwe film
Wat ben jij voor act johquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:20 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Wat een klasbak. Het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft, goeie genade. 14 karaats!
Hoe kan Miha in die val lopen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens ervan dat die Sporting-voorzitter naar de rechter gaat om die contractinleverpogingen van Patricio/Dost/Martins/Carvalho/Fernandes?
De messen zijn geslepen!quote:
Solo. Erger dan bij GOT. Daar heeft ze nog houvast aan haar personage. Het was echt pijnlijk, maar gelukkig was ze wel weer lekker.quote:
Misschien kan Blatter Ronaldo weer even nadoen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:21 schreef Masterminded het volgende:
Poetingod komt morgen met Blatter naar Portugal v Marokko. Wat gezellig.
Wat doet Blatter nu eigenlijk in het dagelijks leven?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:21 schreef Masterminded het volgende:
Poetingod komt morgen met Blatter naar Portugal v Marokko. Wat gezellig.
Hij zal wel moeten he, anders is het klaar met die club.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens ervan dat die Sporting-voorzitter naar de rechter gaat om die contractinleverpogingen van Patricio/Dost/Martins/Carvalho/Fernandes?
Tsja, voor Milan kiezen is ook al een beetje rrraaarrrrr.quote:
Seksfeesten organiserenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doet Blatter nu eigenlijk in het dagelijks leven?
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doet Blatter nu eigenlijk in het dagelijks leven?
Record is full mental gegaan door Van Weert als gerucht te meldenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten he, anders is het klaar met die club.
Oh maar Star Wars is sowieso walgelijk kut dus dat vergeef ik haar.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Solo. Erger dan bij GOT. Daar heeft ze nog houvast aan haar personage. Het was echt pijnlijk, maar gelukkig was ze wel weer lekker.
Als een granaat!quote:
Oneensquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar Star Wars is sowieso walgelijk kut dus dat vergeef ik haar.
Ik vind haar niet zo'n slechte actrice als iedereen altijd roept. Ook niet briljant maar wel prima.
Jeetje, is er al geland zo te zien?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Record is full mental gegaan door Van Weert als gerucht te melden
Komend seizoen bij Betis, genot.quote:
Logische oplossing. Ze komen er samen niet meer uit, dan rest een gang naar de rechter.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Minder dan Engelandquote:
In Me Before You was ze echt heel leuk.quote:
wat is dat voor debiele achternaamquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Me Before You was ze echt heel leuk.
Was ze een stel met Neville Longbottom (lol). Wat een crossover
Maar dat snap ik ook wel. Wie heeft de meeste kans op het recht?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Logische oplossing. Ze komen er samen niet meer uit, dan rest een gang naar de rechter.
Harry Potter personage tochquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat is dat voor debiele achternaam
Marcel Lubbermans.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kent Neville Longbottom niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in het Portugees arbeidsrecht noch het sportrecht.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar dat snap ik ook wel. Wie heeft de meeste kans op het recht?
oh ja daar weet ik de Engelse namen niet echt van, alleen die van Harry zelf kom ik nog wel uitquote:
Nooit van gehoord. Lol Neville. Die had een bolle kop in deel 7quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Me Before You was ze echt heel leuk.
Was ze een stel met Neville Longbottom (lol). Wat een crossover
Speelde afgelopen seizoen in Japan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Komend seizoen bij Betis, genot.
Ik ken die Portugese courantjes niet. Ach, lekker man. Samen voetballen met Jérémy Mathieuquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jeetje, is er al geland zo te zien?
Wat zou er in Nederland gebeuren?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in het Portugees arbeidsrecht noch het sportrecht.
Is een romcom. Walg ik normaal van, maar ik keek het speciaal voor Emilia.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Lol Neville. Die had een bolle kop in deel 7
Dan nog. Gewoon slecht. Die Davinson roeit blind alle ballen naar vorenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze spelen al 65 minuten met 10 man.
http://www.record.pt/merc(...)ores-e-negocios.htmlquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ken die Portugese courantjes niet. Ach, lekker man. Samen voetballen met Jérémy Mathieu
Kun jij niet een x naar zo'n fanclubdag gaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is een romcom. Walg ik normaal van, maar ik keek het speciaal voor Emilia.
Wat een vrouw
Dit is dubbelop.quote:
Waaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://www.record.pt/merc(...)ores-e-negocios.html
geen idee.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat zou er in Nederland gebeuren?
Ze organiseerde wel een rondleiding door haar persoonlijk met lunch als je ging doneren.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kun jij niet een x naar zo'n fanclubdag gaan?
Ik snap hemquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Bacca zullen ze in Japan vast een idioot vinden.
Kun je geen donatie van 6 euro doen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze organiseerde wel een rondleiding door haar persoonlijk met lunch als je ging doneren.
Maarja om daar een paar duizend euro aan te spenderen vind ik ook wat overdreven
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is een romcom. Walg ik normaal van, maar ik keek het speciaal voor Emilia.
Wat een vrouw
Ik wil wel wat anders doneren.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kun je geen donatie van 6 euro doen?
Best een leuk teamquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:31 schreef dvdfreak het volgende:
kleine japanner die hoger kan springen dan een columbiaan
Neuh, die hebben gewoon mazzel dat Columbia rood pakte.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wordt Japan de WK-verrassing waar niemand rekening mee hield?
nee joh. Zwitserlandquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mij hebben geruchten bereikt dat hij bij een waterig gat is.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:33 schreef Masterminded het volgende:
Knut staat vanzelfsprekend te bulken als een beer in een Japanse sushibar.
Kan ze wel lanceren om er ineens vertrouwen in te hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, die hebben gewoon mazzel dat Columbia rood pakte.
In deze poule kan het prima 6-6-6-0 worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:33 schreef Belgosome het volgende:
Colombia geen groepswinnaar waarschijnlijk
Colombia is wel kneiterslecht zelfs als je rekening houdt met een man minderquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, die hebben gewoon mazzel dat Columbia rood pakte.
En wie pakt er dan 0?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In deze poule kan het prima 6-6-6-0 worden.
Zelfs met al het vertrouwen van de wereld ontbreekt het ze gewoon aan kwaliteitquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ze wel lanceren om er ineens vertrouwen in te hebben.
Ik zie het filmpje nu. Het leeft er wel zo te zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij hebben geruchten bereikt dat hij bij een waterig gat is.
Mertens schoot er eentje prima binnenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef franske19 het volgende:
Op Lozano na hebben de (oud) eredivisie spelers nog geen beste indruk gemaakt.
Wie gaat er op 0 eindigen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In deze poule kan het prima 6-6-6-0 worden.
Neejohquote:
Matic deed het primaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef franske19 het volgende:
Ga na je eigen account Slobeend.quote:
Op welke social media volg je m? Ik volg m alleen op de bierapp dus ik zie geen filmpje.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie het filmpje nu. Het leeft er wel zo te zien.
toivonen en mertensquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef franske19 het volgende:
Net als Costa Rica vier jaar geleden?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelfs met al het vertrouwen van de wereld ontbreekt het ze gewoon aan kwaliteit
Andreas Granqvist vriendquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef franske19 het volgende:
Maar die pakken echt niet nul tegen deze 3 landen.quote:
Keepertje Ijslandquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef franske19 het volgende:
Ja prachtige goal maar verder ook matig, helemaal tegen een land als Panama verwacht je meer.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mertens schoot er eentje prima binnen
Die viel vooral op door zijn vervelende gedrag maar verzaakte inderdaad niet.quote:
Ik moet een beetje denken aan de poule met Besiktas/Leipzig/Monaco/Porto en dan somehow Monaco dat ver laatste eindigt.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie gaat er op 0 eindigen dan?
Mertens speelde vreselijkquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
toivonen en mertens
En de keeper van ijsland (oud nec)
Mee eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja prachtige goal maar verder ook matig, helemaal tegen een land als Panama verwacht je meer.
Huhquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ga na je eigen account Slobeend.
Mwah 3-0 tegen een enorme bus is prima resultaatjequote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja prachtige goal maar verder ook matig, helemaal tegen een land als Panama verwacht je meer.
Monaco was dit seizoen ook best ruk om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet een beetje denken aan de poule met Besiktas/Leipzig/Monaco/Porto en dan somehow Monaco dat ver laatste eindigt.
Topshow is overdreven maar wel een leuke potquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Colombia kreeg in de 3e minuut rood
Die hebben zich prima hersteld in de tweede seizoenshelft. Ronduit lachwekkend dat Jardim nog niet genoemd is voor de grotere coachbaantjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Monaco was dit seizoen ook best ruk om eerlijk te zijn.
Als Senegal echt op 0 eindigt kunnen we een boom voor Slob zoeken. Die zullen vast wel van die Jappen winnen. Je kan wel zo'n 6-6-3-3 poule krijgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet een beetje denken aan de poule met Besiktas/Leipzig/Monaco/Porto en dan somehow Monaco dat ver laatste eindigt.
Hquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als Senegal echt op 0 eindigt kunnen we een boom voor Slob zoeken. Die zullen vast wel van die Jappen winnen. Je kan wel zo'n 6-6-3-3 poule krijgen.
In deze groep kan iedereen van iedereen winnen. 4-4-4-4 is ook nog mogelijk. Of 4-4-4-3quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als Senegal echt op 0 eindigt kunnen we een boom voor Slob zoeken. Die zullen vast wel van die Jappen winnen. Je kan wel zo'n 6-6-3-3 poule krijgen.
Er valt vast wel een gelijkspel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Neejoh, dit soort potjes zijn juist vaak wel aardigquote:
Preciesquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neejoh, dit soort potjes zijn juist vaak wel aardig
Ruslandquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Zijn jullie voor Rusland of Egypte?
Allebei kut. Ik denk dat Rusland de iets leukere spelopvatting heeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Stiekem toch liever Mother Russia.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Principieel tegen Rusland, maar Egypte vind ik het ook niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:38 schreef LordVoldermort het volgende:
4-4-4-4quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
H
[..]
In deze groep kan iedereen van iedereen winnen. 4-4-4-4 is ook nog mogelijk. Of 4-4-4-3
Boeit mij niks eigenlijk. Als ze maar allebei vol voor de winst gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:38 schreef LordVoldermort het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Stiekem toch liever Mother Russia.
Ik word zo moe van die Egyptenaren op social media, dus laat Rusland maar winnen.quote:
Egypte moet natuurlijk wel, da's niet ongunstigquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeit mij niks eigenlijk. Als ze maar allebei vol voor de winst gaan.
Egypte speelt ronduit kut dus doe maar Ruslandquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb dat met Russen op Insta...quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die Egyptenaren op social media, dus laat Rusland maar winnen.
Doe Rusland maar.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Ben wel benieuwd daar wie Salah goed moet bedienen. Dat was voetballend zo pover tegen Uruguayquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Egypte moet natuurlijk wel, da's niet ongunstig
Ik Golovin een goede wedstrijd van hem.quote:
Is dat die knul die na Juve gaat?quote:
Ja. Ondanks dat het tegen Saudi was, die assistsquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is dat die knul die na Juve gaat?
deze is best leukquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik Golovin een goede wedstrijd van hem.
Lees er goeie dingen over.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja. Ondanks dat het tegen Saudi was, die assists.
De onderhandelingen zijn al geopend maar dat wordt vast nog 1,5 week water bij de wijn doen.quote:
Nee, ff de spieren testen was dat...quote:
Omdat ze waarschijnlijk winnen van een Columbia wat bijna 90 minuten met een man minder speelt?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Savic nog binnenhalen en Gonzalo vervangen en de boel is weer op de rit. Al moet er nog wel een goeie rechtsback komenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De onderhandelingen zijn al geopend maar dat wordt vast nog 1,5 week water bij de wijn doen.
Cavaliersquote:
Tijd om een nieuw horloge te kopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |