oh ja daar weet ik de Engelse namen niet echt van, alleen die van Harry zelf kom ik nog wel uitquote:
Nooit van gehoord. Lol Neville. Die had een bolle kop in deel 7quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Me Before You was ze echt heel leuk.
Was ze een stel met Neville Longbottom (lol). Wat een crossover
Speelde afgelopen seizoen in Japan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Komend seizoen bij Betis, genot.
Ik ken die Portugese courantjes niet. Ach, lekker man. Samen voetballen met Jérémy Mathieuquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jeetje, is er al geland zo te zien?
Wat zou er in Nederland gebeuren?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in het Portugees arbeidsrecht noch het sportrecht.
Is een romcom. Walg ik normaal van, maar ik keek het speciaal voor Emilia.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Lol Neville. Die had een bolle kop in deel 7
Dan nog. Gewoon slecht. Die Davinson roeit blind alle ballen naar vorenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze spelen al 65 minuten met 10 man.
http://www.record.pt/merc(...)ores-e-negocios.htmlquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ken die Portugese courantjes niet. Ach, lekker man. Samen voetballen met Jérémy Mathieu
Kun jij niet een x naar zo'n fanclubdag gaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is een romcom. Walg ik normaal van, maar ik keek het speciaal voor Emilia.
Wat een vrouw
Dit is dubbelop.quote:
Waaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://www.record.pt/merc(...)ores-e-negocios.html
geen idee.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat zou er in Nederland gebeuren?
Ze organiseerde wel een rondleiding door haar persoonlijk met lunch als je ging doneren.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kun jij niet een x naar zo'n fanclubdag gaan?
Ik snap hemquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Bacca zullen ze in Japan vast een idioot vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |