Harry Potter personage tochquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat is dat voor debiele achternaam
Marcel Lubbermans.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kent Neville Longbottom niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in het Portugees arbeidsrecht noch het sportrecht.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar dat snap ik ook wel. Wie heeft de meeste kans op het recht?
oh ja daar weet ik de Engelse namen niet echt van, alleen die van Harry zelf kom ik nog wel uitquote:
Nooit van gehoord. Lol Neville. Die had een bolle kop in deel 7quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Me Before You was ze echt heel leuk.
Was ze een stel met Neville Longbottom (lol). Wat een crossover
Speelde afgelopen seizoen in Japan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Komend seizoen bij Betis, genot.
Ik ken die Portugese courantjes niet. Ach, lekker man. Samen voetballen met Jérémy Mathieuquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jeetje, is er al geland zo te zien?
Wat zou er in Nederland gebeuren?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in het Portugees arbeidsrecht noch het sportrecht.
Is een romcom. Walg ik normaal van, maar ik keek het speciaal voor Emilia.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Lol Neville. Die had een bolle kop in deel 7
Dan nog. Gewoon slecht. Die Davinson roeit blind alle ballen naar vorenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze spelen al 65 minuten met 10 man.
http://www.record.pt/merc(...)ores-e-negocios.htmlquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ken die Portugese courantjes niet. Ach, lekker man. Samen voetballen met Jérémy Mathieu
Kun jij niet een x naar zo'n fanclubdag gaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is een romcom. Walg ik normaal van, maar ik keek het speciaal voor Emilia.
Wat een vrouw
Dit is dubbelop.quote:
Waaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://www.record.pt/merc(...)ores-e-negocios.html
geen idee.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat zou er in Nederland gebeuren?
Ze organiseerde wel een rondleiding door haar persoonlijk met lunch als je ging doneren.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kun jij niet een x naar zo'n fanclubdag gaan?
Ik snap hemquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Bacca zullen ze in Japan vast een idioot vinden.
Kun je geen donatie van 6 euro doen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze organiseerde wel een rondleiding door haar persoonlijk met lunch als je ging doneren.
Maarja om daar een paar duizend euro aan te spenderen vind ik ook wat overdreven
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is een romcom. Walg ik normaal van, maar ik keek het speciaal voor Emilia.
Wat een vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |