Kan ze wel lanceren om er ineens vertrouwen in te hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, die hebben gewoon mazzel dat Columbia rood pakte.
In deze poule kan het prima 6-6-6-0 worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:33 schreef Belgosome het volgende:
Colombia geen groepswinnaar waarschijnlijk
Colombia is wel kneiterslecht zelfs als je rekening houdt met een man minderquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, die hebben gewoon mazzel dat Columbia rood pakte.
En wie pakt er dan 0?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In deze poule kan het prima 6-6-6-0 worden.
Zelfs met al het vertrouwen van de wereld ontbreekt het ze gewoon aan kwaliteitquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ze wel lanceren om er ineens vertrouwen in te hebben.
Ik zie het filmpje nu. Het leeft er wel zo te zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij hebben geruchten bereikt dat hij bij een waterig gat is.
Mertens schoot er eentje prima binnenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef franske19 het volgende:
Op Lozano na hebben de (oud) eredivisie spelers nog geen beste indruk gemaakt.
Wie gaat er op 0 eindigen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In deze poule kan het prima 6-6-6-0 worden.
Neejohquote:
Matic deed het primaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef franske19 het volgende:
Ga na je eigen account Slobeend.quote:
Op welke social media volg je m? Ik volg m alleen op de bierapp dus ik zie geen filmpje.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie het filmpje nu. Het leeft er wel zo te zien.
toivonen en mertensquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef franske19 het volgende:
Net als Costa Rica vier jaar geleden?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelfs met al het vertrouwen van de wereld ontbreekt het ze gewoon aan kwaliteit
Andreas Granqvist vriendquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef franske19 het volgende:
Maar die pakken echt niet nul tegen deze 3 landen.quote:
Keepertje Ijslandquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef franske19 het volgende:
Ja prachtige goal maar verder ook matig, helemaal tegen een land als Panama verwacht je meer.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mertens schoot er eentje prima binnen
Die viel vooral op door zijn vervelende gedrag maar verzaakte inderdaad niet.quote:
Ik moet een beetje denken aan de poule met Besiktas/Leipzig/Monaco/Porto en dan somehow Monaco dat ver laatste eindigt.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie gaat er op 0 eindigen dan?
Mertens speelde vreselijkquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
toivonen en mertens
En de keeper van ijsland (oud nec)
Mee eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja prachtige goal maar verder ook matig, helemaal tegen een land als Panama verwacht je meer.
Huhquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ga na je eigen account Slobeend.
Mwah 3-0 tegen een enorme bus is prima resultaatjequote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja prachtige goal maar verder ook matig, helemaal tegen een land als Panama verwacht je meer.
Monaco was dit seizoen ook best ruk om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet een beetje denken aan de poule met Besiktas/Leipzig/Monaco/Porto en dan somehow Monaco dat ver laatste eindigt.
Topshow is overdreven maar wel een leuke potquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Colombia kreeg in de 3e minuut rood
Die hebben zich prima hersteld in de tweede seizoenshelft. Ronduit lachwekkend dat Jardim nog niet genoemd is voor de grotere coachbaantjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Monaco was dit seizoen ook best ruk om eerlijk te zijn.
Als Senegal echt op 0 eindigt kunnen we een boom voor Slob zoeken. Die zullen vast wel van die Jappen winnen. Je kan wel zo'n 6-6-3-3 poule krijgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet een beetje denken aan de poule met Besiktas/Leipzig/Monaco/Porto en dan somehow Monaco dat ver laatste eindigt.
Hquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als Senegal echt op 0 eindigt kunnen we een boom voor Slob zoeken. Die zullen vast wel van die Jappen winnen. Je kan wel zo'n 6-6-3-3 poule krijgen.
In deze groep kan iedereen van iedereen winnen. 4-4-4-4 is ook nog mogelijk. Of 4-4-4-3quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als Senegal echt op 0 eindigt kunnen we een boom voor Slob zoeken. Die zullen vast wel van die Jappen winnen. Je kan wel zo'n 6-6-3-3 poule krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |