Je ziet duidelijk de hand van Ajax idd.quote:
Zeker bij colombia niet. Bij Spurs is ie omringd door wereldtoppers maar individueel ook wel meer dan eens in de problemen.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:11 schreef KennyPowers het volgende:
4 jaar geleden
Japan - Ivoorkust
3 uur 's nachts
Hebben een tijd lang wel veel tegenstand geboden aan Salzburg volgens mij.quote:
Heb over 2.5 goals hier, zolang er maar iemand wint.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:11 schreef Lothiriel het volgende:
Als Colombia deze overigens niet wint heb ik alweer betje verloren![]()
Is maar goed dat ik geen geld meer op m'n unibet heb staan
Zelfde als Koulibaly. Slobeend come at mequote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:11 schreef PSVCL het volgende:
Altijd al gezegd dat die sanchez zwaar overschat is
Gordon ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou van jonge, tropische verrassingen.
Ik moet er wel om lachen dat een hele hoop mensen op Twitter bij een willekeurige exotische speler meteen een spelersrapport oppennen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou van jonge, tropische verrassingen.
Daar hoor je ook weinig meer vanquote:
Ik ook niet hoor, maar qua namen best een prima elftal. Maar het blijven Afrikanen dus misschien blijft het bij doelpogingen vanaf de middenstip.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:10 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hmm, interessantIk heb echt geen idee, weet niet wat Senegal kan
Snap ook echt niet waarom iedereen zo graag Sturm Graz wil (in mijn timeline) dan. Ook de beker gewonnen van Salzburg.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hebben een tijd lang wel veel tegenstand geboden aan Salzburg volgens mij.
Een van de beste verdedigers van de premier league maar omdat hij vandaag wat minder is kan hij er niet zoveel van. Waarom ben ik niet verrast.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker bij colombia niet. Bij Spurs is ie omringd door wereldtoppers maar individueel ook wel meer dan eens in de problemen.
Pseudo-experts. Wie kijkt er serieus in een weekend naar PAOK tegen PAS Giannina of zo. Niemand.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap ook echt niet waarom iedereen zo graag Sturm Graz wil (in mijn timeline) dan. Ook de beker gewonnen van Salzburg.
Die RickAfca heeft hem wel veel gevolgd en was wel positief.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen dat een hele hoop mensen op Twitter bij een willekeurige exotische speler meteen een spelersrapport oppennen.
Gewoon gevoel. PAOK heeft meer gepresteerd dan Sturm Graz in de historie.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Pseudo-experts. Wie kijkt er serieus in een weekend naar PAOK tegen PAS Giannina of zo. Niemand.
Die was eerst heel negatief over Magallan en is nu toch bijgedraaidquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die RickAfca heeft hem wel veel gevolgd en was wel positief.
En liever zo'n jong, creatief talent dan klaplong die weer mag invallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |