Maar ik was er zo vroeg bij, dacht ikquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe later op de dag, hoe langer de tijden ook
Ze hebben je gebolkt!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:36 schreef Limoentjuh het volgende:
Straks weer naar een andere user zwaaien
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vrijdag. Denk dat je (bijna) overal lange bezorgtijden hebt vandaag
quote:
Dat is al vaker voorspeld maar nog nooit uitgekomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Grrrrr kampioen![]()
:"grrrrrr wordt kampioen!TJILP!"
Zal je net zien dat je eten dan net wordt bezorgt zodra je ze in de frituur gooitquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:39 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.. Zit er bijna aan te denken om zelf een paar frikandellen in de pan te gooien
Inderdaad, liever niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zal je net zien dat je eten dan net wordt bezorgt zodra je ze in de frituur gooit
Nooit door Bolke&Bolke voorspeldquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is al vaker voorspeld maar nog nooit uitgekomen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]op naar 100, 1000, 10000 en verder
750 nog ietsquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoeveel posts heb je al vandaag mark?
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]op naar 100, 1000, 10000 en verder
Bolkuuuuh!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nooit door Bolke&Bolke voorspeld
En nou heb je Bolke's power aan je zij![]()
dat dusquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kan dan later zeggen dat ik bij 1 van de eerste aanmeldingen hoorde
Dan ben je een eckte oldbie en zeurt niemand dat je een kloon bent!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:50 schreef Limoentjuh het volgende:
Dr.mikey moet ook nog even flink punten scoren en dan wordt het leuk.
Haha ja dan ben ik degene die iedereen zal beschuldigen van een kloon zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ben je een eckte oldbie en zeurt niemand dat je een kloon bent!
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
quote:
estimated time to dinner?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:58 schreef I. het volgende:
https://www.timeanddate.c(...)sg=Eten&font=cursive
Half uurtje onzin spuien op fokquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:55 schreef I. het volgende:
[..]
Geen zin inEn geen fruit in huis nu. Moet ik morgen even halen tijdens de grote booschappen
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee was maar grapje. Morgen zal ik wat actiever meedoen
Nog 6 uur te gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:05 schreef I. het volgende:
Maar 43 man vandaag met een postcount hoger dan 50.
Da's best weinig.
vanacht met mij mee gepostquote:
Ongeveer 60 posts per minuut, 120 posts er bij, hmm, misschien iets langer nog, maar ongeveer wel jaquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:07 schreef I. het volgende:
[..]
Ongeveer 60 posts per minuut, 120 posts er bij, hmm, misschien iets langer nog, maar ongeveer wel ja
quote:
Spammen gaat op voorem wel lastig wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]voorem moet een speciale spam deel hebben
Waarom?quote:
Daar buiten loopt een schaapquote:
Muntjuhquote:
Omdat je per comment eerst drie sommen moet oplossen, en uit 9 foto's moet aangeven waar er auto's of verkeersborden te zien zijn.quote:
Nee! eerst liedje helemaal zingenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar buiten loopt een schaap
Trustuh
Markjesspamgodquote:
Hahahah niet eens gelijk een survey?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat je per comment eerst drie sommen moet oplossen, en uit 9 foto's moet aangeven waar er auto's of verkeersborden te zien zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat je per comment eerst drie sommen moet oplossen, en uit 9 foto's moet aangeven waar er auto's of verkeersborden te zien zijn.
Ken ik niet.quote:
Oeh, da's ook wel een goeie. En dan redirecten naar van die pay-click sites, voordat je uiteindelijk je post doet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahahah niet eens gelijk een survey?
Mikeyfeyenoordgodquote:
Ja. Pikken mensen wel denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:12 schreef I. het volgende:
[..]
Oeh, da's ook wel een goeie. En dan redirecten naar van die pay-click sites, voordat je uiteindelijk je post doet.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ik schrok wel beetjewas er ingetrapt
Aaahw Flippingmaster gaat slaapliedjes zingenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ken ik niet.![]()
Moet nog wel even oefenen tot ik babys krijg.
En dan denkt hij daarmee bij de zwarte bevolking weer wat zieltjes te winnen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)hammad-ali~abb3a45c/
Zal wel gratie krijgen denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)hammad-ali~abb3a45c/
Kanker moeder dit datquote:
gratie verlenen is van oudsher een mooi instrument om jezelf populairder te maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:21 schreef I. het volgende:
[..]
En dan denkt hij daarmee bij de zwarte bevolking weer wat zieltjes te winnen?
Steeds meer zelfs.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
In het weekend zijn er ook mensen die werken
Hij is raar jahquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:23 schreef I. het volgende:
[..]
Rare vent, die gast van Pegida, maar hij heeft z'n doel wel mooi bereikt met die stunt.
Ik hoor niet tot dat groepje. Alleen op werkdagenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
In het weekend zijn er ook mensen die werken
Beetje triest idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kanker wordt te vaak gebruikt als scheldwoorddat hoort dan weer niet.
Jup..quote:
Ik ook niet..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik hoor niet tot dat groepje. Alleen op werkdagen
Openingstijden zijn steeds ruimer. Steeds meer mensen die elke dag zorg nodig hebben.quote:
Veel moeitequote:
dat is waar. Ziekenhuizen, politie etc etc gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Openingstijden zijn steeds ruimer. Steeds meer mensen die elke dag zorg nodig hebben.
Was wel te verwachten als je bij een moskee een bbq wil gaan houden. Zijn vooral ook jongeren denk ik in dat filmpje. Uiteindelijk niks goed uitgekomen voor wie dan ookquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:27 schreef I. het volgende:
[..]
Jup..
Al vond ik dit wel nice. Hij zet een actie op touw om te laten zien wat islamisering met de samenleving doet, en je ziet het perfect. Opgefokte moslims die niet fatsoenlijk in gesprek kunnen gaan en beginnen te schelden met ziektes.
Amsterdam is politie 24/7 open maar andere steden is dat dus niet zo. Ben ik pas tijdje geleden achter gekomenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
dat is waar. Ziekenhuizen, politie etc etc gaat gewoon door.
EchtHemaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand interesse om burgemeester van Nissewaard te worden?
https://www.ad.nl/voorne-(...)rgemeester~a1c24d9a/
Dat is wel weer zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was wel te verwachten als je bij een moskee een bbq wil gaan houden. Zijn vooral ook jongeren denk ik in dat filmpje. Uiteindelijk niks goed uitgekomen voor wie dan ook
Eindelijk is het binnenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gvdweten ze niet dat je honger hebt!!
Lijkt me wel nodig ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Amsterdam is politie 24/7 open maar andere steden is dat dus niet zo. Ben ik pas tijdje geleden achter gekomen
Amsterdam wel ja. En de andere grote steden ook. Eindhoven is dan weer niet heel de dag open terwijl het wel een grote stad is. 5e plaats dacht ikquote:
raar idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Amsterdam wel ja. En de andere grote steden ook. Eindhoven is dan weer niet heel de dag open terwijl het wel een grote stad is. 5e plaats dacht ik
quote:
quote:
Met je stoere kettingquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
Mocht ik opeens minder actief zijn, even kloppen op mijn kantoor in gemeente Nissewaard
daar kunnen die gangsta's nog een puntje aanzuigen met hun dikke kettingen. Is nog altijd minder dan een ambtsketenquote:
Zeker! En verder hoef je ook geen zak te doen, behalve af en toe een lintje doorknippen ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar kunnen die gangsta's nog een puntje aanzuigen met hun dikke kettingen. Is nog altijd minder dan een ambtsketen
Ben je afgestudeerd? Waarin?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
Mocht ik opeens minder actief zijn, even kloppen op mijn kantoor in gemeente Nissewaard
heb 'maar' 5 jaar echt gestudeerd van de bijna 7 jaar dat ik sta ingeschrevenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:00 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Komt ervan als je teveel te lang studeert. Raak je dement van
Steeds meer bezorging die bijna 24/7 doorgaat. Zit allemaal mankracht achter.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
dat is waar. Ziekenhuizen, politie etc etc gaat gewoon door.
spam door in je speciale topic dan dat is pas echt okeequote:
Dat verklaart allesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb 'maar' 5 jaar echt gestudeerd van de bijna 7 jaar dat ik sta ingeschreven![]()
Gefeliciteerd!quote:
uhh ben helemaal niet afgestudeerd, wel bijnaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En je hebt ook gelijk een baan, als ik het goed begrijp. :y
Die master moet ik trouwens ook nog halen. Ooit...
Bijna is dit jaar nog?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
uhh ben helemaal niet afgestudeerd, wel bijna
ik moet niksquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moet je straks nog verhuizen naar een woning zonder galerij.
Die zijn het ergst toch!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
Alsof mensen met een mastergraad geen pies kak en afval over de balustrade gooien
Topquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:20 schreef I. het volgende:
Comments posten: ✓Werkt
Comments bewerken: ✓Werkt
Comments verwijderen: ✓Werkt
Ik heb ook een nieuwe UIquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
ONZ / Maak hier je UI een Iwanius UI
dunnoquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:39 schreef markdeajaxfan het volgende:
Welke serie gaan jullie kijken vanavond ?
Denk niet dat ik ga kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:39 schreef markdeajaxfan het volgende:
hier postenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:39 schreef markdeajaxfan het volgende:
nee meer die actie op die gif is een huillachje waardquote:
jaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee meer die actie op die gif is een huillachje waard
Geenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:39 schreef markdeajaxfan het volgende:
Vast minder dan in Menquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
In MEN is die gesloten dus door op ONZ
Iedereen spammen nu het nog open is!!!!
ONZ / Spam voor Markdeajaxfan
Even kijken hoeveel delen het haalt
Ja, ik dus ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hahahaha dat zei ik ook na mijn dikke ruft
receptie?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
nee is in een hotel, moet fucking vroeg op
5 uur opstaan
Dat is wel wat minder fijn ja. En hoe lang is je dag?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
nee is in een hotel, moet fucking vroeg op
5 uur opstaan
tot 1 uur. valt meequote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel wat minder fijn ja. En hoe lang is je dag?
lol, mis!quote:
wel vroeg ja. hoop dat de gasten dan niet kut lopen te doenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nope, ochtends wel gasten bedienen
Nee, die mensen zijn juist altijd heel rustig! Ik moet wel met ze praten en het zonnetje in huis zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel vroeg ja. hoop dat de gasten dan niet kut lopen te doen
Echt iets voor jou, niks voor mijquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee, die mensen zijn juist altijd heel rustig! Ik moet wel met ze praten en het zonnetje in huis zijn
Nette hotel dusquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee, die mensen zijn juist altijd heel rustig! Ik moet wel met ze praten en het zonnetje in huis zijn
Niet perse hoor. Kan je jezelf ook aanleren.quote:
Ja zeker. Ik vind wel leuk, ben heel mijn leven aan het omgooien en dit is een stap in een andere richting.quote:
Oh, net als bolken!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niet perse hoor. Kan je jezelf ook aanleren.
Ah, nieuw werk dusquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik vind wel leuk, ben heel mijn leven aan het omgooien en dit is een stap in een andere richting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |