nieuw topic. Is altijd reden tot blijdschap.quote:
Beiden, het is een soort van camping in de bossenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:42 schreef Already_in_use het volgende:
En ga je dan ergens in de bossen staan met je tentje? Of op een camping?
Zolang je niet te depressief wordt na post 250 is het allemaal goedquote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
nieuw topic. Is altijd reden tot blijdschap.
Hopelijk heb je het weer een beetje mee. Al vind ik het heerlijk als de regen tikt op de tentquote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Beiden, het is een soort van camping in de bossen
Heerlijk geslapen. Viel als een blok in slaap en net 20 minuten zo wakkerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 07:03 schreef Already_in_use het volgende:
Goedemorgen Moentjuh. Lekker geslapen?
Ja eten, goed idee!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
Haha Bolken op de vroege morgen en op een lege maag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ook prima. Nog plannen vandaag?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen. Viel als een blok in slaap en net 20 minuten zo wakker
Hoe heb jij geslapen?
Ah wat heb je gedroomd dan?quote:
Ja, mezelf!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah wat heb je gedroomd dan?
Over een enge meneer?
Ik zat op een nieuwe hippe universiteit voor volwassenen. Daar ging alleen bijna alles fout.quote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zat op een nieuwe hippe universiteit voor volwassenen. Daar ging alleen bijna alles fout.
Toen ik daarover ging klagen kwam ik terecht bij een irritant blij wijf dat slecht verstaanbaar Engels ratelde en elke klacht terugkaatste alsof het aan mij lag.
en de mensen waren er echt superkut, zowel medestudenten als docenten.quote:
Leuk! Ik ook. Morgen een feest waar ik erg veel zin in hebquote:
En toen ben jij thuis je gun gaan halen ?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
en de mensen waren er echt superkut, zowel medestudenten als docenten.
De terugreis verliep ook niet vlekkeloos. Ik had een soort van elektrische scooter die allemaal kuren vertoonde.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En toen ben jij thuis je gun gaan halen ?
Klinkt inderdaad niet als een beste droom neequote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De terugreis verliep ook niet vlekkeloos. Ik had een soort van elektrische scooter die allemaal kuren vertoonde.
Heb ik wel vaker. Dromen waarin gewoon alles mis gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet als een beste droom nee
Gelukkig was het maar een droom. Of gaat het in het echte leven ook zo bij jou?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker. Dromen waarin gewoon alles mis gaat.
Haha. Dan kan het idd begrijpen jaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze kwam denk ik wel voort uit mijn ergernissen met bedrijven en instanties irl ja
Hier klagen over hoe kut bedrijven en instanties zijn. Vanavond eten bij m'n ouders.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha. Dan kan het idd begrijpen janog plannen vandaag Grrrrrrrr?
Dat moet je in KLB doen hèquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier klagen over hoe kut bedrijven en instanties zijn. Vanavond eten bij m'n ouders.
Of ik word een oude zeur of bedrijven en instanties zijn echt minder kwaliteit gaan leveren.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat moet je in KLB doen hè![]()
Maar ik deel je mening.
Haten op instanties en bedrijven
Ik had van de week een geschil met de bank en de Total. Er was geld geblokkeerd op mijn rekening. Terwijl ik niet getankt hadquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of ik word een oude zeur of bedrijven en instanties zijn echt minder kwaliteit gaan leveren.![]()
Winkels uitgezonderd trouwens, die leveren wel zeer goede service en producten over het algemeen.
Hou op over de bankquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik had van de week een geschil met de bank en de Total. Er was geld geblokkeerd op mijn rekening. Terwijl ik niet getankt had![]()
Hoop heen en weer gebel. TOTAL en de bank geven elkaar de schuld. Bank zou het uitzoeken. Na 4 uur zelf bank gebeld hoe het zat. Wisten ze nog niet. Terwijl ik in 3 minuten via de Total wel wist wat het euvel was.
En dan zegt de bank nog nadat ik boos word: mevrouw dit is een extra service van de bank om het voor u uit te zoeken. Ja extra services me reet.quote:
Was het een jongen of een meisje?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:13 schreef hemarookworst het volgende:
Drol die zo groot is dat ik buikpijn had. Was een stevige bevalling op de pot
ik had ook een puike ochtendhoop.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:13 schreef hemarookworst het volgende:
Drol die zo groot is dat ik buikpijn had. Was een stevige bevalling op de pot
Maar soms komt hij zo onverwachtsquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij een vlakspoeler gewoon voor het hopen een paar velletjes pleepapier neerleggen, dan roetsjt ie zo weg
2 velletjes neerleggen moet wel lukken toch?quote:
Nou, dan moet ik wel snel zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 velletjes neerleggen moet wel lukken toch?
ja, mobiel. Vaste verbinding ligt eruit.quote:
Overleef het wel hoor. Maar het komt me te vaak voor het afgelopen half jaar. Het lijkt ook nooit zichzelf op te lossen. Moet altijd de modem van de stroom trekken, ook na aangekondigde werkzaamheden.quote:
Eerst loste het zichzelf vaak op. Ging de modem weer gewoon online alsnde storing over was. En van elk half uur de stekker eruit rukken om te kijken of het al voorbij is word ik wel wat simpel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat van die modem herken ik wel maar als het zo gepiept is gewoon elke keer de stekker erin en uit.
Hey maatquote:
lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:03 schreef Already_in_use het volgende:
Ik zit op de kinderboerderij atm. Loopt een super leuk varkentje rond hier.
Nee das zielig bij die. Net een hond met die haren zoquote:
Wow. Wat een bos haarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee das zielig bij die. Net een hond met die haren zo
Check
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:07 schreef Pharkus het volgende:
zeg wat is deze? We gaan geen post opkrikreeks voor 1 iemand doen hoor. Er zijn genoeg spelletjes om posts in te halen...
10/10 zou aaien.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja leuk istie hè? Knuffelbaar varken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Was hier vannacht ook al zo rustigquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:27 schreef Already_in_use het volgende:
Het is hier maar rustig. Een half topic vanaf 6.30 vanmorgen
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
Zonder Mark en haags is het gelijk de helft rustiger
Hahahha iddquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:32 schreef I. het volgende:
[..]
Was hier vannacht ook al zo rustigJe zou haast denken dat mensen een leven hebben.
Klopt jaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hahahha idd![]()
En wat worst zegt... Haags is er niet. Dat scheelt een hoop.
Wanneer komt Haags terug? Iemand enig idee?
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga me aanmelde mar w8 nog effe moet laptop keertje voor aanslingeren
Stomme Pharkus gooit je topic dichtquote:
Kon je het spammen nog wel aan?quote:
Ik zag je mooie conversaties met jezelf hebben vannacht bijna op Possetje niveauquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag je mooie conversaties met jezelf hebben vannacht bijna op Possetje niveau
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag je mooie conversaties met jezelf hebben vannacht bijna op Possetje niveau
Heel toevallig zag ik het vanmorgen ook. Haha!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hexxiequote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Heel toevallig zag ik het vanmorgen ook. Haha!
Markie!
Bier? waar?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:00 schreef Already_in_use het volgende:
En der is weer wat leven in de brouwerij
Bier!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:00 schreef Already_in_use het volgende:
En der is weer wat leven in de brouwerij
Sta je gewoon op winnen verlaat je enige healer net als ronde 2 begint.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:11 schreef I. het volgende:
[..]
Wel eens filmpje van gezien, leek mij niet heel leuk.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sta je gewoon op winnen verlaat je enige healer net als ronde 2 begint.
Raak je toch sr kwijt .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bizar beest dit. Door evolutie zichzelf aan het uitroeien.
[ Bericht 18% gewijzigd door I op 08-06-2018 15:23:57 ]
quote:Zo ontbreken gehooropeningen; er zijn wel inwendige rudimentaire gehoororganen, maar de gehooropening is helemaal dichtgegroeid, en de dieren kunnen waarschijnlijk zeer slecht of niet horen.
quote:Het lichaam is zeer dun en heeft extreem kleine poten waarmee de varaan niet goed overweg kan op het land.
quote:De oogleden zijn doorzichtig en de ogen zijn erg klein, hoewel de plek waar het oog zit wel is te herkennen.
You don't say.quote:De dove varaan wordt vrijwel nooit waargenomen en het dier staat hoog op de lijst van uitstervende diersoorten.
Bolke!!quote:
Ze brengen niet de bolkquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weer online trouwens, natuurlijk weer modem van de stroom moeten halen.
Dank je. Toch altijd traumatisch als je er niet op kan.quote:
Goed!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
I.hoe gaat het?
Ik kan al raden wat jij aan het doen bent
mijn topic is gesloten door een modjequote:
Wist wel dat je enig probleem die je zou hebben wel zal oplossen. I. knows beterquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:22 schreef I. het volgende:
[..]
Goed!Problemen opgelost, dus dat maakt m'n dag weer goed
![]()
Goed geraden, denk ik
En met jou?
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:23 schreef I. het volgende:
Ik heb honger, maar m'n eten komt pas over een uurtje
Hahahaha ja ik zag het. Maar je zit in ieder geval wel al goed voor vandaag toch ? Straks in de avond openen we wel opnieuwquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:23 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
mijn topic is gesloten door een modje
Wat heb je besteld dan? Dat zijn wel erg lange bezorgtijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:23 schreef I. het volgende:
Ik heb honger, maar m'n eten komt pas over een uurtje
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wist wel dat je enig probleem die je zou hebben wel zal oplossen. I. knows beter![]()
Met mij goed. Hele dag gewerkt en nou lekker tennis kijken
Elke dag ? Het is vandaag wel vrijdag dus dan zijn bezorgtijden wel wat langerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:27 schreef markdeajaxfan het volgende:
bezorgtijden zijn hier max 40 minuten
Kreeg pas na het bestellen door hoe lang het ging duren, als ik dit had geweten had ik wel wat anders besteld.quote:
Gewoon bij de snackbarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat heb je besteld dan? Dat zijn wel erg lange bezorgtijden
Ja en die wedstrijd heb ik nou net gemistquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:28 schreef I. het volgende:
[..]Dit keer wel
Mooi zoIk ben helemaal niet zo'n tennisfan, hoorde wel van m'n moeder dat een vrij nieuwe speler laatst gewonnen had van Djokovic, en ze dat verschrikkelijk knap vond.
Vrijdag he. Warm weer, mensen hebben geen zin om zelf te koken en bestellen lekker watquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:29 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon bij de snackbarMaar die heeft het blijkbaar heel druk.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Deze topicdeel duurt wel lang he. Sinds vroeg in de ochtend al![]()
Rustig vandaag
Hier normaal gesproken ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:27 schreef markdeajaxfan het volgende:
bezorgtijden zijn hier max 40 minuten
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Rafaël Nadalwedstrijd is zo goed als gespeeld
Ja, als jij je de hele dag niet laat zienquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Deze topicdeel duurt wel lang he. Sinds vroeg in de ochtend al![]()
Rustig vandaag
Nadal is grappig. Die vent heeft OCD, met al z'n gekke ticks.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en die wedstrijd heb ik nou net gemisthad ook gehoord dat het een mooie wedstrijd was. Nou is het Nadal tegen delpotro. Nadal gravelking
Dat was precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vrijdag he. Warm weer, mensen hebben geen zin om zelf te koken en bestellen lekker wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |