quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wist wel dat je enig probleem die je zou hebben wel zal oplossen. I. knows beter![]()
Met mij goed. Hele dag gewerkt en nou lekker tennis kijken
Elke dag ? Het is vandaag wel vrijdag dus dan zijn bezorgtijden wel wat langerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:27 schreef markdeajaxfan het volgende:
bezorgtijden zijn hier max 40 minuten
Kreeg pas na het bestellen door hoe lang het ging duren, als ik dit had geweten had ik wel wat anders besteld.quote:
Gewoon bij de snackbarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat heb je besteld dan? Dat zijn wel erg lange bezorgtijden
Ja en die wedstrijd heb ik nou net gemistquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:28 schreef I. het volgende:
[..]Dit keer wel
Mooi zoIk ben helemaal niet zo'n tennisfan, hoorde wel van m'n moeder dat een vrij nieuwe speler laatst gewonnen had van Djokovic, en ze dat verschrikkelijk knap vond.
Vrijdag he. Warm weer, mensen hebben geen zin om zelf te koken en bestellen lekker watquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:29 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon bij de snackbarMaar die heeft het blijkbaar heel druk.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Deze topicdeel duurt wel lang he. Sinds vroeg in de ochtend al![]()
Rustig vandaag
Hier normaal gesproken ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:27 schreef markdeajaxfan het volgende:
bezorgtijden zijn hier max 40 minuten
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Rafaël Nadalwedstrijd is zo goed als gespeeld
Ja, als jij je de hele dag niet laat zienquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Deze topicdeel duurt wel lang he. Sinds vroeg in de ochtend al![]()
Rustig vandaag
Nadal is grappig. Die vent heeft OCD, met al z'n gekke ticks.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en die wedstrijd heb ik nou net gemisthad ook gehoord dat het een mooie wedstrijd was. Nou is het Nadal tegen delpotro. Nadal gravelking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |