Ah wat heb je gedroomd dan?quote:
Ja, mezelf!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah wat heb je gedroomd dan?
Over een enge meneer?
Ik zat op een nieuwe hippe universiteit voor volwassenen. Daar ging alleen bijna alles fout.quote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zat op een nieuwe hippe universiteit voor volwassenen. Daar ging alleen bijna alles fout.
Toen ik daarover ging klagen kwam ik terecht bij een irritant blij wijf dat slecht verstaanbaar Engels ratelde en elke klacht terugkaatste alsof het aan mij lag.
en de mensen waren er echt superkut, zowel medestudenten als docenten.quote:
Leuk! Ik ook. Morgen een feest waar ik erg veel zin in hebquote:
En toen ben jij thuis je gun gaan halen ?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
en de mensen waren er echt superkut, zowel medestudenten als docenten.
De terugreis verliep ook niet vlekkeloos. Ik had een soort van elektrische scooter die allemaal kuren vertoonde.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En toen ben jij thuis je gun gaan halen ?
Klinkt inderdaad niet als een beste droom neequote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De terugreis verliep ook niet vlekkeloos. Ik had een soort van elektrische scooter die allemaal kuren vertoonde.
Heb ik wel vaker. Dromen waarin gewoon alles mis gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet als een beste droom nee
Gelukkig was het maar een droom. Of gaat het in het echte leven ook zo bij jou?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker. Dromen waarin gewoon alles mis gaat.
Haha. Dan kan het idd begrijpen jaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze kwam denk ik wel voort uit mijn ergernissen met bedrijven en instanties irl ja
Hier klagen over hoe kut bedrijven en instanties zijn. Vanavond eten bij m'n ouders.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha. Dan kan het idd begrijpen janog plannen vandaag Grrrrrrrr?
Dat moet je in KLB doen hèquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier klagen over hoe kut bedrijven en instanties zijn. Vanavond eten bij m'n ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |