Of ik word een oude zeur of bedrijven en instanties zijn echt minder kwaliteit gaan leveren.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat moet je in KLB doen hè![]()
Maar ik deel je mening.
Haten op instanties en bedrijven
Ik had van de week een geschil met de bank en de Total. Er was geld geblokkeerd op mijn rekening. Terwijl ik niet getankt hadquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of ik word een oude zeur of bedrijven en instanties zijn echt minder kwaliteit gaan leveren.![]()
Winkels uitgezonderd trouwens, die leveren wel zeer goede service en producten over het algemeen.
Hou op over de bankquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik had van de week een geschil met de bank en de Total. Er was geld geblokkeerd op mijn rekening. Terwijl ik niet getankt had![]()
Hoop heen en weer gebel. TOTAL en de bank geven elkaar de schuld. Bank zou het uitzoeken. Na 4 uur zelf bank gebeld hoe het zat. Wisten ze nog niet. Terwijl ik in 3 minuten via de Total wel wist wat het euvel was.
En dan zegt de bank nog nadat ik boos word: mevrouw dit is een extra service van de bank om het voor u uit te zoeken. Ja extra services me reet.quote:
Was het een jongen of een meisje?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:13 schreef hemarookworst het volgende:
Drol die zo groot is dat ik buikpijn had. Was een stevige bevalling op de pot
ik had ook een puike ochtendhoop.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:13 schreef hemarookworst het volgende:
Drol die zo groot is dat ik buikpijn had. Was een stevige bevalling op de pot
Maar soms komt hij zo onverwachtsquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij een vlakspoeler gewoon voor het hopen een paar velletjes pleepapier neerleggen, dan roetsjt ie zo weg
2 velletjes neerleggen moet wel lukken toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |