Steeds meer zelfs.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
In het weekend zijn er ook mensen die werken
Hij is raar jahquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:23 schreef I. het volgende:
[..]
Rare vent, die gast van Pegida, maar hij heeft z'n doel wel mooi bereikt met die stunt.
Ik hoor niet tot dat groepje. Alleen op werkdagenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
In het weekend zijn er ook mensen die werken
Beetje triest idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kanker wordt te vaak gebruikt als scheldwoorddat hoort dan weer niet.
Jup..quote:
Ik ook niet..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik hoor niet tot dat groepje. Alleen op werkdagen
Openingstijden zijn steeds ruimer. Steeds meer mensen die elke dag zorg nodig hebben.quote:
Veel moeitequote:
dat is waar. Ziekenhuizen, politie etc etc gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Openingstijden zijn steeds ruimer. Steeds meer mensen die elke dag zorg nodig hebben.
Was wel te verwachten als je bij een moskee een bbq wil gaan houden. Zijn vooral ook jongeren denk ik in dat filmpje. Uiteindelijk niks goed uitgekomen voor wie dan ookquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:27 schreef I. het volgende:
[..]
Jup..
Al vond ik dit wel nice. Hij zet een actie op touw om te laten zien wat islamisering met de samenleving doet, en je ziet het perfect. Opgefokte moslims die niet fatsoenlijk in gesprek kunnen gaan en beginnen te schelden met ziektes.
Amsterdam is politie 24/7 open maar andere steden is dat dus niet zo. Ben ik pas tijdje geleden achter gekomenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
dat is waar. Ziekenhuizen, politie etc etc gaat gewoon door.
EchtHemaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand interesse om burgemeester van Nissewaard te worden?
https://www.ad.nl/voorne-(...)rgemeester~a1c24d9a/
Dat is wel weer zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was wel te verwachten als je bij een moskee een bbq wil gaan houden. Zijn vooral ook jongeren denk ik in dat filmpje. Uiteindelijk niks goed uitgekomen voor wie dan ook
Eindelijk is het binnenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gvdweten ze niet dat je honger hebt!!
Lijkt me wel nodig ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Amsterdam is politie 24/7 open maar andere steden is dat dus niet zo. Ben ik pas tijdje geleden achter gekomen
Amsterdam wel ja. En de andere grote steden ook. Eindhoven is dan weer niet heel de dag open terwijl het wel een grote stad is. 5e plaats dacht ikquote:
raar idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Amsterdam wel ja. En de andere grote steden ook. Eindhoven is dan weer niet heel de dag open terwijl het wel een grote stad is. 5e plaats dacht ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |