Met je stoere kettingquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
Mocht ik opeens minder actief zijn, even kloppen op mijn kantoor in gemeente Nissewaard
daar kunnen die gangsta's nog een puntje aanzuigen met hun dikke kettingen. Is nog altijd minder dan een ambtsketenquote:
Zeker! En verder hoef je ook geen zak te doen, behalve af en toe een lintje doorknippen ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar kunnen die gangsta's nog een puntje aanzuigen met hun dikke kettingen. Is nog altijd minder dan een ambtsketen
Ben je afgestudeerd? Waarin?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
Mocht ik opeens minder actief zijn, even kloppen op mijn kantoor in gemeente Nissewaard
heb 'maar' 5 jaar echt gestudeerd van de bijna 7 jaar dat ik sta ingeschrevenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:00 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Komt ervan als je teveel te lang studeert. Raak je dement van
Steeds meer bezorging die bijna 24/7 doorgaat. Zit allemaal mankracht achter.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
dat is waar. Ziekenhuizen, politie etc etc gaat gewoon door.
spam door in je speciale topic dan dat is pas echt okeequote:
Dat verklaart allesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb 'maar' 5 jaar echt gestudeerd van de bijna 7 jaar dat ik sta ingeschreven![]()
Gefeliciteerd!quote:
uhh ben helemaal niet afgestudeerd, wel bijnaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En je hebt ook gelijk een baan, als ik het goed begrijp. :y
Die master moet ik trouwens ook nog halen. Ooit...
Bijna is dit jaar nog?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
uhh ben helemaal niet afgestudeerd, wel bijna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |