receptie?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
nee is in een hotel, moet fucking vroeg op
5 uur opstaan
Dat is wel wat minder fijn ja. En hoe lang is je dag?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
nee is in een hotel, moet fucking vroeg op
5 uur opstaan
tot 1 uur. valt meequote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel wat minder fijn ja. En hoe lang is je dag?
lol, mis!quote:
wel vroeg ja. hoop dat de gasten dan niet kut lopen te doenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nope, ochtends wel gasten bedienen
Nee, die mensen zijn juist altijd heel rustig! Ik moet wel met ze praten en het zonnetje in huis zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel vroeg ja. hoop dat de gasten dan niet kut lopen te doen
Echt iets voor jou, niks voor mijquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee, die mensen zijn juist altijd heel rustig! Ik moet wel met ze praten en het zonnetje in huis zijn
Nette hotel dusquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee, die mensen zijn juist altijd heel rustig! Ik moet wel met ze praten en het zonnetje in huis zijn
Niet perse hoor. Kan je jezelf ook aanleren.quote:
Ja zeker. Ik vind wel leuk, ben heel mijn leven aan het omgooien en dit is een stap in een andere richting.quote:
Oh, net als bolken!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niet perse hoor. Kan je jezelf ook aanleren.
Ah, nieuw werk dusquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik vind wel leuk, ben heel mijn leven aan het omgooien en dit is een stap in een andere richting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |