Muntjuhquote:
Omdat je per comment eerst drie sommen moet oplossen, en uit 9 foto's moet aangeven waar er auto's of verkeersborden te zien zijn.quote:
Nee! eerst liedje helemaal zingenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar buiten loopt een schaap
Trustuh
Markjesspamgodquote:
Hahahah niet eens gelijk een survey?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat je per comment eerst drie sommen moet oplossen, en uit 9 foto's moet aangeven waar er auto's of verkeersborden te zien zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat je per comment eerst drie sommen moet oplossen, en uit 9 foto's moet aangeven waar er auto's of verkeersborden te zien zijn.
Ken ik niet.quote:
Oeh, da's ook wel een goeie. En dan redirecten naar van die pay-click sites, voordat je uiteindelijk je post doet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahahah niet eens gelijk een survey?
Mikeyfeyenoordgodquote:
Ja. Pikken mensen wel denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:12 schreef I. het volgende:
[..]
Oeh, da's ook wel een goeie. En dan redirecten naar van die pay-click sites, voordat je uiteindelijk je post doet.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ik schrok wel beetjewas er ingetrapt
Aaahw Flippingmaster gaat slaapliedjes zingenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ken ik niet.![]()
Moet nog wel even oefenen tot ik babys krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |