Ik wel. Maar die vlieger gaat niet meer op voor de nieuwe generatie.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Niemand hier die ooit van de dutch power cows heeft gehoord
hamburger met patatquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:27 schreef I. het volgende:
Ik heb nog niet gegeten.
Kom ik een beetje laat achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Helemaal onderaan heb je zo'n balkje als het goed isquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ben paar dagen niet achter de laptop geweest en het zijn er meer dan 1000
Dat veel te langzaam. Zou makkelijker zijn als je die direct kon verwijderen zonder naar beneden te scrollen of 1 voor 1.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat veel te langzaam. Zou makkelijker zijn als je die direct kon verwijderen zonder naar beneden te scrollen of 1 voor 1.
Ja maar dan moet je ook zoveel naar beneden scrollen. Dat had boven gemoeten. 1161 quote alerts. Door MEN.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:34 schreef I. het volgende:
[..]
Helemaal onderaan heb je zo'n balkje als het goed is
lastigquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook zoveel naar beneden scrollen. Dat had boven gemoeten. 1161 quote alerts. Door MEN.
Kut FOK!.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook zoveel naar beneden scrollen. Dat had boven gemoeten. 1161 quote alerts. Door MEN.
Hmmmquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:45 schreef I. het volgende:
[..]
Was er nou maar een site die het veel beter voor elkaar had.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb me eindelijk ook aangemeld voor voorem
1 | I. is aan het typen |
Een beetje slowchat heeft meerdere mensen die tegelijkertijd aan het typen zijn. Dat zal een puinhoop geven als je dat allemaal wil laten zienquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:49 schreef I. het volgende:
Woah. Ik kom nu een forum tegen waarbij real-time dit te zien is:
[ code verwijderd ]
Dat gaat wel weer even net te ver mijns inziens
Mwah, beetje kort naast elkaar als bullet-blokjes moet kunnen. Maar ik vind het een beetje creepy.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje slowchat heeft meerdere mensen die tegelijkertijd aan het typen zijn. Dat zal een puinhoop geven als je dat allemaal wil laten zien
heb ik uitgezet... werd er ook gek vanquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke. Dank u, aloa boaquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:55 schreef aloa het volgende:
[..]
bij instellingen...moet je ff zoeken.
Ik zit nu mobiel
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje slowchat heeft meerdere mensen die tegelijkertijd aan het typen zijn. Dat zal een puinhoop geven als je dat allemaal wil laten zien
Nope, of gewoon text-only naast elkaar, zonder die afgeronde divjes.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo is het te doen, maar hoe ga je dat mobiel doen? Gewoon niet?
kan je dan zelf kiezen om het zichtbaar te maken dat anderen zien dat je wat typt of niet? zoals je bij whatsapp de vinkjes en laatst gezien ook uit kan zettenquote:
Lijkt me wel zo netjes ja. Maar ik denk niet dat ik dat ga doen, ik vind het een beetje creepy / stalkerigquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
kan je dan zelf kiezen om het zichtbaar te maken dat anderen zien dat je wat typt of niet? zoals je bij whatsapp de vinkjes en laatst gezien ook uit kan zetten
Ik vind het op een forum een beetje overbodigquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:05 schreef Limoentjuh het volgende:
of dat je niet ziet wie er typt maar dat er alleen staat dat iemand wat aan het typen is
Of laten zien wat de andere aan het typen isquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
kan je dan zelf kiezen om het zichtbaar te maken dat anderen zien dat je wat typt of niet? zoals je bij whatsapp de vinkjes en laatst gezien ook uit kan zetten
Ja is ook niet nodig.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:09 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind het op een forum een beetje overbodigLaten we dat maar niet doen.
Haha stiekem meelezenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Of laten zien wat de andere aan het typen is
Haha ik ga eens kijken of er iin de buurt zit.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja. Dusty van de wibra beste schoonmaakspray
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Of laten zien wat de andere aan het typen is
Die functie ga ik voor mijzelf wel inbouwen. Dat begrijp je natuurlijk wel.quote:
Ging natuurlijk ook meer om het deuntje.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hazan heb een nieuw jas an net gejat bij zeeman Wibra was te duur.
Sleog nergens op die tekst.
Hahaha wordt dus oppassen wat we typen. I. is watching youquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:21 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Die functie ga ik voor mijzelf wel inbouwen. Dat begrijp je natuurlijk wel.
Altijd zingen tegen de Turken in de klas toen kon dat nog zaten er maximaal 3 drie op school.quote:
budgetwinkels blijven altijd wel bestaan, zijn de grote winnaars van de retailstrijdquote:
Dat begrijp natuurlijk welquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:21 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Die functie ga ik voor mijzelf wel inbouwen. Dat begrijp je natuurlijk wel.
Nah, ik zou er niet zoveel aan hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Er is ook niks aan te doen als iemand het niet begrijpt he
Privacy is overschat. Gwn lekker doenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:45 schreef I. het volgende:
[..]
Nah, ik zou er niet zoveel aan hebbenEn het is ook privacyschending geloof ik, dus dat doen we ook maar niet.
Ook niet oud geworden.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Privacy is overschat. Gwn lekker doenmisschien lees nog wel eens wat leuks
Hangt er van af of jij gelooft in iets na de dood .quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:50 schreef devzero het volgende:
Als je dood bent, rust je dan echt in vrede?
Maar als je gelooft in iets na de dood, dan mag je dus maar hopen dat het daar een beetje vredig is. Reïncarnatie als een mug lijkt me dan geen fijne gedachte.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hangt er van af of jij gelooft in iets na de dood .
Haha reïncarnatie als een mug hoeft niet perse slecht te zijn hoor. Lekker mensen pesten, alleen wel voor zorgen dat ze je niet pakkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als je gelooft in iets na de dood, dan mag je dus maar hopen dat het daar een beetje vredig is. Reïncarnatie als een mug lijkt me dan geen fijne gedachte.
Scheelt dat je daar dan niet op 'hoopt', maar in gelooft.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als je gelooft in iets na de dood, dan mag je dus maar hopen dat het daar een beetje vredig is. Reïncarnatie als een mug lijkt me dan geen fijne gedachte.
En je leeft niet lang dus zo weer een nieuwe reïncarnatiequote:Op donderdag 7 juni 2018 23:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha reïncarnatie als een mug hoeft niet perse slecht te zijn hoor. Lekker mensen pesten, alleen wel voor zorgen dat ze je niet pakken
Is toch bijna het zelfdequote:Op donderdag 7 juni 2018 23:00 schreef I. het volgende:
[..]
Scheelt dat je daar dan niet op 'hoopt', maar in gelooft.
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:07 schreef devzero het volgende:
Die gaan verkleed als koe en vogeltje trouwen
Dev en Limoentjequote:
Hahaquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:07 schreef devzero het volgende:
Die gaan verkleed als koe en vogeltje trouwen
Ik geloofde hoopte dat je dat zou vragenquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha
Wil jij bruidsjonker zijn dan ?
Heeft hij daar ooit een topic gesloten?quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:08 schreef I. het volgende:
Ik was even vergeten dat MEN dus gewoon maar 1 mod heeft, en dat die nu op vakantie is.
Je kan een harem van fokkers beginnen.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan zeker het bed moeten delen met mark
Jup.quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft hij daar ooit een topic gesloten?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan een harem van fokkers beginnen.
Nee nee. Straks vallen jullie voor elkaar en laten jullie mij alleen achterquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan zeker het bed moeten delen met mark
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het gamen en zet wat op Netflix aan zo. Vanavond even niet
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:12 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.
MEN / Samengestelde woordenslang (2 woorden)
Dat zit er wel dik in, Mark doet het hart smelten van menig LGQBS man en en vrouwquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee nee. Straks vallen jullie voor elkaar en laten jullie mij alleen achter![]()
Jaartje om en om ofzo.
Kleine details die we nog wel gaan uitwerken
Mark is een playerquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zit er wel dik in, Mark doet het hart smelten van menig LGQBS man en en vrouw
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:25 schreef I. het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje obsessed met die vent he.
quote:
quote:Je kunt een nieuw topic alleen koppelen aan een ander topic wanneer dat andere topic al onderdeel is van een reeks.
Mogen ze wel beide open zijn dan ?quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:38 schreef devzero het volgende:
MEN / Spam voor Markdeajaxfan Deel 3
MEN / Spam voor Markdeajaxfan #3
mark spamt ze wel even vol
Enige mod is met vakantie alles magquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mogen ze wel beide open zijn dan ?
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mogen ze wel beide open zijn dan ?
Hazes zing wel beter als ze zusquote:
Hey. Ik bedoel er niets persoonlijks mee, alleen dat er een hoop dingen wel gedoogd worden in MEN die in andere forums/fora niet kunnen.quote:
Hey. Okequote:Op donderdag 7 juni 2018 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Hey. Ik bedoel er niets persoonlijks mee, alleen dat er een hoop dingen wel gedoogd worden in MEN die in andere forums/fora niet kunnen.
Dre hazes Joling lange frans lil kleine boef en die andere rap neger.quote:
Groepje kuttokkies dus.quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dre hazes Joling lange frans lil kleine boef en die andere rap neger.
En dat als een van de laatste showsquote:
Wat word er gedoogd bij MEN ? Wat valt er daar te gedogen trouwensquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Hey. Ik bedoel er niets persoonlijks mee, alleen dat er een hoop dingen wel gedoogd worden in MEN die in andere forums/fora niet kunnen.
Bagger dagje gehad vol met hoofdpijn maar gelukkig zonder misdadigersquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe was je dag? beschermer van de buurtmisdaadverdelger
Treurnisquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dat als een van de laatste shows
Bestaat dat uberhaupt?quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
De creme de la creme van de nederlandse popmuziek
K** hoofdpijn. Maar dagje is voorbij en op naar een nieuwe betere dagquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bagger dagje gehad vol met hoofdpijn maar gelukkig zonder misdadigers![]()
Als alle dagen awesome zouden zijn gaat het ook snel vervelen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
K** hoofdpijn. Maar dagje is voorbij en op naar een nieuwe betere dag![]()
Fris beginnen
Lekker rustig en relaxt. Was even in Eindhoven op bezoek, dat was wel lekker. Maar misdaad bestrijden klinkt wel leukerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als alle dagen awesome zouden zijn gaat het ook snel vervelen.
Hoe was jouw dag?
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker rustig en relaxt. Was even in Eindhoven op bezoek, dat was wel lekker. Maar misdaad bestrijden klinkt wel leuker
Fantastisch zijn ze!quote:
Lekkah! Eindhoven is sowieso altijd +1quote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker rustig en relaxt. Was even in Eindhoven op bezoek, dat was wel lekker. Maar misdaad bestrijden klinkt wel leuker
Jaaaa, bolkuuuuh!!!quote:
Je kunt wel zien wie de grote afwezige isquote:
Hoest met jouw dagcijfers? Al een keer #1 sinds haags vakantie heeft?quote:
Haha ja he. Dagcijfers zien er nou heel anders uitquote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt wel zien wie de grote afwezige is
Ja. We doen elke dag iemand anders. Mark, ik, aloa tenzij iemand anders ons inhaaltquote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoest met jouw dagcijfers? Al een keer #1 sinds haags vakantie heeft?
brengers van blijdschap en bolk!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Echt wel!!maken elke grijze dag weer goed
Dit klinkt zo triestquote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja. We doen elke dag iemand anders. Mark, ik, aloa tenzij iemand anders ons inhaalt
Ja sorry, ik ben er nu weer bij hoor!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt wel zien wie de grote afwezige is
Mark die vlaamse is leukquote:
Ik begon me al zorgen te makenquote:
Geen dankbaarder werk dan de bolk brengenquote:
Nee aparte naamquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen dankbaarder werk dan de bolk brengen
QFTquote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen dankbaarder werk dan de bolk brengen
Ehm. Ik geloof dat de juiste uitdrukking "sow" is in zo'n geval.quote:
nee johquote:
Die met die blote borsten vinnik wel mooier.quote:
Ik moet toegeven dat er iets meer moeite aan te pas komt, maar niets is onmogelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die met die blote borsten vinnik wel mooier.
Top 5 zal niet gaan. Tot maandagquote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha je staat gwn 11e met dagcijfers. Pas maar op straks sta je in top 5
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:35 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga lekker slapen. Veel plezier hier met jullie blote damesen slaap lekker voor straks
Welterusten Queen of the Bolkquote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:35 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga lekker slapen. Veel plezier hier met jullie blote damesen slaap lekker voor straks
Ken het nietquote:
quote:
quote:
quote:Sex fotos van mijn ex
Mijn ex Laura is echt een F*cking#||@! viswijf! Ze heeft opeens voor een andere jongen gekozen terwijl ik dacht dat alles goed zat.
De besproken dromen met Laura zoals huisie boompie beesie kan ik nu wel op me rug schrijven. Mijn wraakactie naar mijn ex is het verspreiden van onze prive sex fotos!!!!!
Later Mark
Is nep natuurlijk. Maar echte 'wraakpurno' is wel echt heelquote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:47 schreef devzero het volgende:
Als het echt is, dan is dat wel dubbel triest ja.
Loes?quote:
nattekat nattekat, drinkt niet per fles, nee hij drinkt per krat!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:56 schreef devzero het volgende:
Jammer, nattekat en krat rijmen niet echt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |