ook wel ja maar dan slaap ik slecht ben ik bang.quote:
Omdat die kneiterhard worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom hebben ze geen volkorenpita broodjes
Ja daarom wil het niet drinken maar dan zit ik 2 dagen al zonder koffiequote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ook wel ja maar dan slaap ik slecht ben ik bang.
die dingen zijn nog caloriebommen ook kwam ik achter. Zo'n klef broodje is droog gewoon 200 cal.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom hebben ze geen volkorenpita broodjes
Die is gaan slapenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat de battle even is uitgesteld
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat de battle even is uitgesteld
wel spannend zo.quote:
Hoe zie je dat?quote:
niet op mobielquote:
Jawel, hij heeft nu een ban.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee geen ban toch. Hij was bijna 24uur wakker.
neuh denk ik niet, volgens mij kan danny best wat hebben.quote:
caloriebommenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
die dingen zijn nog caloriebommen ook kwam ik achter. Zo'n klef broodje is droog gewoon 200 cal.
Wel.quote:
over je ban sprekenquote:
Of omdat er controversiële figuren in zaten of zo. We krijgen allemaal nog collectief een stuip als er over nazi-duitsland grappen gemaakt worden.quote:
Groen. Volgende week doe ik mijn gele aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Psies dev weet nog welke kleur ondergoed je aan hebt.
geenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Psies dev weet nog welke kleur ondergoed je aan hebt.
Is hij ook zeker.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah jammer man. Hij kwam wel over als een toffe gast
Is al overgeneemtquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:19 schreef I. het volgende:
[..]
Is hij ook zeker.
Zal wel een dagje / weekje een ban hebben. Komt wel terug.Hij is niet weg te krijgen hier, heeft inmiddels al een stuk of 30 bans op z'n naam staan.
Flesje pakken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
moeten piesen man, maar te lui om op te staan en te lopen
Balustrade is soms best ver ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
moeten piesen man, maar te lui om op te staan en te lopen
Je bent wel een beetje obsessed met die vent he.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
The flood gates have opened and the Hollywood scandals are pouring out. It seems there are no safe avenues in the arena as Nickelodeon producer Dan Schneider is the next one to be outed by victims of rape and sexual assault over decades. Schneider is responsible for shows like iCarly, Drake and Josh, Zoey 101, and dozens more, prompting Nickelodeon execs to slap him on the wrist and pay for attorneys to cover up the behavior over the years.
Die geruchten bestaan al heel lang, dat het een gore pedo is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
The flood gates have opened and the Hollywood scandals are pouring out. It seems there are no safe avenues in the arena as Nickelodeon producer Dan Schneider is the next one to be outed by victims of rape and sexual assault over decades. Schneider is responsible for shows like iCarly, Drake and Josh, Zoey 101, and dozens more, prompting Nickelodeon execs to slap him on the wrist and pay for attorneys to cover up the behavior over the years.
Klopt en recentelijk ontslagen door Nickelodeon is een kwestie van tijd hield ooh boothcamps in ze huis met Brian Peck waar geen ouders bij aanwezig mochten zijn Brian Peck heeft ooit een puber meisje proberen te verkrachten op de set van een disney show.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die geruchten bestaan al heel lang, dat het een gore pedo is.
Wtf hopelijk komt er snel veel naar boven da .quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt en recentelijk ontslagen door Nickelodeon is een kwestie van tijd hield ooh boothcamps in ze huis met Brian Peck waar geen ouders bij aanwezig mochten zijn Brian Peck heeft ooit een puber meisje proberen te verkrachten op de set van een disney show.
mag dat ook al niet meerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
ooit een puber meisje proberen te verkrachten
Is waarschijnlijk ook de vader van het kind wat Jamie Lynn Spears kreeg op haar 16e.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wtf hopelijk komt er snel veel naar boven da .
quote:
lees je dat vaak dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
typische pedo in chatbox openingszin
Ja, dat is anders ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:53 schreef I. het volgende:
[..]
Toch gek, die van Moira. is nog gewoon open.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, dat is anders ofzo(geen idee, ik ga me er ook niet mee bemoeien)
Noemt die moira even een hontquote:
NAW gegevens staan al in de cloudquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Graag, voor de zekerheid even een kopie van je paspoort meesturen graag!
hahhaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En een beetje apart. Sahara in Nederland
Nog verder gekomen met je pricelogs?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
NAW gegevens staan al in de cloud
dat heb ik al gelezenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Barbie heeft op Instagram ongenadig hard uitgehaald naar haar ex Michael van der Plas. Zo beschuldigt ze hem van mishandeling en vindt ze dat hij medeplichtig is aan haar zelfmoordpoging.
De aanleiding voor haar tirade is het feit dat zoontje Milano bij zijn vader in Spanje woont en haar dochtertje Angelina bij Barbie. „Welke vader haalt broer en zus uit elkaar? Te ziek voor woorden, omdat hij geen kind met Naomi wil, proberen ze het met mijn vlees en bloed. 1 ding vriend, gaat je nooit lukken”, schrijft Samantha.
Dank jequote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Barbie heeft op Instagram ongenadig hard uitgehaald naar haar ex Michael van der Plas. Zo beschuldigt ze hem van mishandeling en vindt ze dat hij medeplichtig is aan haar zelfmoordpoging.
De aanleiding voor haar tirade is het feit dat zoontje Milano bij zijn vader in Spanje woont en haar dochtertje Angelina bij Barbie. „Welke vader haalt broer en zus uit elkaar? Te ziek voor woorden, omdat hij geen kind met Naomi wil, proberen ze het met mijn vlees en bloed. 1 ding vriend, gaat je nooit lukken”, schrijft Samantha.
Echt even nodigquote:
Barbie had bij Ken moeten blijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hufterquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen wou Ken niet bij Barbie blijven
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Huftergeen wonder dat Barbie helemaal mesjogge is
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:21 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga gwn een koffie maken. Laat de slaap maar zitten
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Even met mijn keihard gepompte banden naar huis racen
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:21 schreef Limoentjuh het volgende:
Helm opquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Even met mijn keihard gepompte banden naar huis racen
Ja maar ik kan niet meer zonder. Ik zit er de hele dag al aan te denken. Ik begin al te hallucineren dat ik het ruikquote:
Stoere taal meid.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:21 schreef Limoentjuh het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe ik niet op fietsis geen racefiets
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet meer zonder. Ik zit er de hele dag al aan te denken. Ik begin al te hallucineren dat ik het ruik
Oke dan niet keihard fietsen. Ongeluk zit in een klein hoekjequote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
okequote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Delen:
Televisiepresentator Jan Versteegh kreeg al op zijn vierde het etiket ADHD. “Ik was een moeilijk ventje. Driftig, druk, onhandelbaar, lastig”, vertelt Jan Versteegh in het julinummer van het maandblad JAN
Neem een voorbeeld aan aloaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:
limoentjuh heeft 704quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 van 05-06-2018
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (16861)
001 697 Monopoly 4.13%
002 660 Limoentjuh 3.91%
003 391 aloa 2.32%
004 348 LCMS 2.06%
005 268 Grrrrrrrr 1.59%
006 222 markdeajaxfan 1.32%
007 220 I. 1.3%
008 208 Le_Professeur 1.23%
009 190 mario390 1.13%
010 180 mazaru 1.07%
over 5 minuten is een updatequote:
quote:
Flips app is gekocht door A&H en dat is nu allemaal NDA.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:30 schreef I. het volgende:
Volgens mij heb ik Flip weggejaagd met m'n post, of weer aan het werk gezet
[..]
Zondequote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Flips app is gekocht door A&H en dat is nu allemaal NDA.
Als je even een foto post, dan kun je meedoen in de volgende battle royal rondequote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik ben trots op mezelf. Eerst het dodetopicspel en nou dit. Als ik vandaag zou sterven dan zou ik tevreden zijn
Wat heb je liever, reclame van een arme student of van de grootste kruidenier in nederland?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:32 schreef I. het volgende:
[..]
ZondeDan kan hij straks ook niet meer promoten op voorem.
Van een arme student.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat heb je liever, reclame van een arme student of van de grootste kruidenier in nederland?
als zij met flappen komen wapperen denk je er denk ik anders overquote:
Het is amazingquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je even een foto post, dan kun je meedoen in de volgende battle royal ronde
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Een professionele studio opname. We wisten wel dat je een foto model was
wijze woordenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:36 schreef I. het volgende:
Iemand helpen met iets kleins, wat voor hun een grote betekenis heeft, geeft meer voldoening dan iemand helpen met iets kleins, wat voor hun vrij weinig betekenis heeft.
Minder natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Horen meer of minder te zijn volgens jou
Hoort dat niet groots te zijn ?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:36 schreef I. het volgende:
Iemand helpen met iets kleins, wat voor hun een grote betekenis heeft, geeft meer voldoening dan iemand helpen met iets kleins , wat voor hun vrij weinig betekenis heeft.
R.i.pquote:
Neequote:
Je begint nu al met het onderschatten van de impact van voorem.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:40 schreef I. het volgende:
[..]
NeeWant een groot bedrijf dat zou adverteren op voorem, zou voor hun vrij weinig impact hebben, dus is niet echt groot.
Groot denken, klein doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Je begint nu al met het onderschatten van de impact van voorem.
Maar ze helpen jou met iets groots ook al heeft het voor hen weinig betekenis.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:40 schreef I. het volgende:
[..]
NeeWant een groot bedrijf dat zou adverteren op voorem, zou voor hun vrij weinig impact hebben, dus is niet echt groot.
Dat is wel waar. Als zij de zelfde instelling hebben, sta ik daar natuurlijk wel voor open.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar ze helpen jou met iets groots ook al heeft het voor hen weinig betekenis.
Goed plan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:46 schreef devzero het volgende:
Snel op een tegeltje zetten en verkopen op shop.voorem.nl
quote:
Precies.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een webshop met wat wijsheden volgens I. op een shirt of mok te bestellen
Jouw voorem dus je mag heten zoals JIJ wil. Maar ik vind I. wel leukquote:
Het is schijnbaar een tv programma ja ken er net drie filmpjes van.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:59 schreef I. het volgende:
[..]
Programma heeft heel af en toe wel grappig stukjes. Heel af en toe.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jouw voorem dus je mag heten zoals JIJ wil. Maar ik vind I. wel leukal dacht ik eerst dat het l was (L)
Vind van niet. Eerder juist mysterieus niemand die je echte naam kent of teveel over je weetquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind van niet. Eerder juist mysterieus niemand die je echte naam kent of teveel over je weetmoet allemaal een mysterie blijven. Mogen mensen zelf invullen
Anders heb je straks allemaal groupies achter je aan zittenquote:Op woensdag 6 juni 2018 00:10 schreef I. het volgende:
[..]Da's wel waar ja. Hmm, stof tot nadenken.
Zou Danny dat nu ook hebben dan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Anders heb je straks allemaal groupies achter je aan zitten
quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met deze site?nee. Met voorem? Jaaaa
Klinkt vermoeiend ja.quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:20 schreef murp het volgende:
[..]
ja en een vriend was zn kind kwijt. Gevoel dat ik 30 jaar ouder ben geworden van zin avond.
Daar was Halbe Zijlstra ook gewoon bij.quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Fee die bevriend was met peter pan
Idd, vreemd.quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zie het nu pas
Wijst ook net naast dr tiet
Mooiquote:
Nachtdienst?quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:58 schreef I. het volgende:
Jullie houden mij wel een beetje van m'n werk af zo, maar ach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |