Ik wel. Maar die vlieger gaat niet meer op voor de nieuwe generatie.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Niemand hier die ooit van de dutch power cows heeft gehoord
hamburger met patatquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:27 schreef I. het volgende:
Ik heb nog niet gegeten.
Kom ik een beetje laat achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Helemaal onderaan heb je zo'n balkje als het goed isquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ben paar dagen niet achter de laptop geweest en het zijn er meer dan 1000
Dat veel te langzaam. Zou makkelijker zijn als je die direct kon verwijderen zonder naar beneden te scrollen of 1 voor 1.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat veel te langzaam. Zou makkelijker zijn als je die direct kon verwijderen zonder naar beneden te scrollen of 1 voor 1.
Ja maar dan moet je ook zoveel naar beneden scrollen. Dat had boven gemoeten. 1161 quote alerts. Door MEN.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:34 schreef I. het volgende:
[..]
Helemaal onderaan heb je zo'n balkje als het goed is
lastigquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook zoveel naar beneden scrollen. Dat had boven gemoeten. 1161 quote alerts. Door MEN.
Kut FOK!.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook zoveel naar beneden scrollen. Dat had boven gemoeten. 1161 quote alerts. Door MEN.
Hmmmquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:45 schreef I. het volgende:
[..]
Was er nou maar een site die het veel beter voor elkaar had.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb me eindelijk ook aangemeld voor voorem
1 | I. is aan het typen |
Een beetje slowchat heeft meerdere mensen die tegelijkertijd aan het typen zijn. Dat zal een puinhoop geven als je dat allemaal wil laten zienquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:49 schreef I. het volgende:
Woah. Ik kom nu een forum tegen waarbij real-time dit te zien is:
[ code verwijderd ]
Dat gaat wel weer even net te ver mijns inziens
Mwah, beetje kort naast elkaar als bullet-blokjes moet kunnen. Maar ik vind het een beetje creepy.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje slowchat heeft meerdere mensen die tegelijkertijd aan het typen zijn. Dat zal een puinhoop geven als je dat allemaal wil laten zien
heb ik uitgezet... werd er ook gek vanquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke. Dank u, aloa boaquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:55 schreef aloa het volgende:
[..]
bij instellingen...moet je ff zoeken.
Ik zit nu mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |