Privacy is overschat. Gwn lekker doenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:45 schreef I. het volgende:
[..]
Nah, ik zou er niet zoveel aan hebbenEn het is ook privacyschending geloof ik, dus dat doen we ook maar niet.
Ook niet oud geworden.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Privacy is overschat. Gwn lekker doenmisschien lees nog wel eens wat leuks
Hangt er van af of jij gelooft in iets na de dood .quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:50 schreef devzero het volgende:
Als je dood bent, rust je dan echt in vrede?
Maar als je gelooft in iets na de dood, dan mag je dus maar hopen dat het daar een beetje vredig is. Reïncarnatie als een mug lijkt me dan geen fijne gedachte.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hangt er van af of jij gelooft in iets na de dood .
Haha reïncarnatie als een mug hoeft niet perse slecht te zijn hoor. Lekker mensen pesten, alleen wel voor zorgen dat ze je niet pakkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als je gelooft in iets na de dood, dan mag je dus maar hopen dat het daar een beetje vredig is. Reïncarnatie als een mug lijkt me dan geen fijne gedachte.
Scheelt dat je daar dan niet op 'hoopt', maar in gelooft.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als je gelooft in iets na de dood, dan mag je dus maar hopen dat het daar een beetje vredig is. Reïncarnatie als een mug lijkt me dan geen fijne gedachte.
En je leeft niet lang dus zo weer een nieuwe reïncarnatiequote:Op donderdag 7 juni 2018 23:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha reïncarnatie als een mug hoeft niet perse slecht te zijn hoor. Lekker mensen pesten, alleen wel voor zorgen dat ze je niet pakken
Is toch bijna het zelfdequote:Op donderdag 7 juni 2018 23:00 schreef I. het volgende:
[..]
Scheelt dat je daar dan niet op 'hoopt', maar in gelooft.
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:07 schreef devzero het volgende:
Die gaan verkleed als koe en vogeltje trouwen
Dev en Limoentjequote:
Hahaquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:07 schreef devzero het volgende:
Die gaan verkleed als koe en vogeltje trouwen
Ik geloofde hoopte dat je dat zou vragenquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha
Wil jij bruidsjonker zijn dan ?
Heeft hij daar ooit een topic gesloten?quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:08 schreef I. het volgende:
Ik was even vergeten dat MEN dus gewoon maar 1 mod heeft, en dat die nu op vakantie is.
Je kan een harem van fokkers beginnen.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan zeker het bed moeten delen met mark
Jup.quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft hij daar ooit een topic gesloten?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan een harem van fokkers beginnen.
Nee nee. Straks vallen jullie voor elkaar en laten jullie mij alleen achterquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan zeker het bed moeten delen met mark
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het gamen en zet wat op Netflix aan zo. Vanavond even niet
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:12 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.
MEN / Samengestelde woordenslang (2 woorden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |