quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje slowchat heeft meerdere mensen die tegelijkertijd aan het typen zijn. Dat zal een puinhoop geven als je dat allemaal wil laten zien
Nope, of gewoon text-only naast elkaar, zonder die afgeronde divjes.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo is het te doen, maar hoe ga je dat mobiel doen? Gewoon niet?
kan je dan zelf kiezen om het zichtbaar te maken dat anderen zien dat je wat typt of niet? zoals je bij whatsapp de vinkjes en laatst gezien ook uit kan zettenquote:
Lijkt me wel zo netjes ja. Maar ik denk niet dat ik dat ga doen, ik vind het een beetje creepy / stalkerigquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
kan je dan zelf kiezen om het zichtbaar te maken dat anderen zien dat je wat typt of niet? zoals je bij whatsapp de vinkjes en laatst gezien ook uit kan zetten
Ik vind het op een forum een beetje overbodigquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:05 schreef Limoentjuh het volgende:
of dat je niet ziet wie er typt maar dat er alleen staat dat iemand wat aan het typen is
Of laten zien wat de andere aan het typen isquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
kan je dan zelf kiezen om het zichtbaar te maken dat anderen zien dat je wat typt of niet? zoals je bij whatsapp de vinkjes en laatst gezien ook uit kan zetten
Ja is ook niet nodig.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:09 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind het op een forum een beetje overbodigLaten we dat maar niet doen.
Haha stiekem meelezenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Of laten zien wat de andere aan het typen is
Haha ik ga eens kijken of er iin de buurt zit.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja. Dusty van de wibra beste schoonmaakspray
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Of laten zien wat de andere aan het typen is
Die functie ga ik voor mijzelf wel inbouwen. Dat begrijp je natuurlijk wel.quote:
Ging natuurlijk ook meer om het deuntje.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hazan heb een nieuw jas an net gejat bij zeeman Wibra was te duur.
Sleog nergens op die tekst.
Hahaha wordt dus oppassen wat we typen. I. is watching youquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:21 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Die functie ga ik voor mijzelf wel inbouwen. Dat begrijp je natuurlijk wel.
Altijd zingen tegen de Turken in de klas toen kon dat nog zaten er maximaal 3 drie op school.quote:
budgetwinkels blijven altijd wel bestaan, zijn de grote winnaars van de retailstrijdquote:
Dat begrijp natuurlijk welquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:21 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Die functie ga ik voor mijzelf wel inbouwen. Dat begrijp je natuurlijk wel.
Nah, ik zou er niet zoveel aan hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Er is ook niks aan te doen als iemand het niet begrijpt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |