SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]Is Viktor nu zo groot of ben jij nu zo kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Beidequote:Op maandag 4 juni 2018 20:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is Viktor nu zo groot of ben jij nu zo klein
Volgens mij wilde zij aan het vorige seizoen meedoen maar was de agenda van Visser een tikje vol. :pquote:Op maandag 4 juni 2018 20:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Half jaar weg maar dan toch per se gerechtigheid willen halen. Hou toch op
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hij stond aan de deur?
Ik vertrouw het niet.
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:54 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Hond snuift gelijk aan Viktor, haha.
Ja echt he ze moeten haar in de sloot duwenquote:
Dan heb je geen 30 cm water meer.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja echt he ze moeten haar in de sloot duwen
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:08 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Hij ziet er zelf uit als een leukemiepatiënt.
En nieuwe bewoonster boeit het allemaal niet zo geloof ikquote:Op maandag 4 juni 2018 21:09 schreef zoem het volgende:
Het zijn allebei nare mensen. Die vrouw is te principieel en die kerel heeft een vervelende air.
Ja dat.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:18 schreef houdjemond het volgende:
Ik had die 600 euro gepakt en veel plezier met je paar centimeter extra
Kotswijven zeg.quote:
Ja wtf. Dus je kunt zo even een steiger over de volle breedte en lengte plaatsen.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:26 schreef Leandra het volgende:
LOL.... beide eigenaren mogen een grenssloot over de volle breedte gebruiken![]()
![]()
![]()
Artikel 59.
Heb je alleen wel kans dat de buurman zo je steiger op mag stappen.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja wtf. Dus je kunt zo even een steiger over de volle breedte en lengte plaatsen.
Behalve dat de band met de nieuwe buurvrouw hierdoor ook al niet lekker begonnen is.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:29 schreef houdjemond het volgende:
Denk dat nieuwe buuf ook al een overwinning is.
Ja zeg dat wel. Ik ben zelf ook niet de kleinste maar Viktor is echt langquote:
Nou, erger kan het niet worden denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat de band met de nieuwe buurvrouw hierdoor ook al niet lekker begonnen is.
Echt ja, wat de hel???? Geen van de dingen die hij uit zat te kotsen tegen hem ZEG je toch niet zomaar???quote:
Welke opmerking van hem vond jij dan te ver gaan of enigszins vergelijkbaar?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:45 schreef ToT het volgende:
Echt ja, wat de hel???? Geen van de dingen die hij uit zat te kotsen tegen hem ZEG je toch niet zomaar???
Ja precies, dat schelden en dat van die zuurstofgebrek. Dat zeg je echt niet over een klant!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Welke opmerking van hem vond jij dan te ver gaan of enigszins vergelijkbaar?
Volgens mij viel dat wel mee. Hij had als klant, klachten over hem en geeft zijn visie daarover.
Om dan te gaan schelden en te zeggen dat hij zuurstofgebrek gehad moet hebben, gaat echt veel te ver.
Niet dat ik meneer zo sympathiek vind, maar het gezeur over 20 centimeter sloot, waar je zelf al een grote struik over laat groeien, slaat nergens op.
Overigens zag ik bij de dames ook wel de wenkbrauwen omhoog gaan toen meester Visser het bestemmingsplan aanhaalde.
Dat zeg je sowieso niet, dan ben je echt niet goed.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja precies, dat schelden en dat van die zuurstofgebrek. Dat zeg je echt niet over een klant!
Dat ook, natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zeg je sowieso niet, dan ben je echt niet goed.
Er is simpelweg iets mis met je verstandelijke vermogens als je zoiets roept voor een rechter, en helemaal als daar camera's bij aanwezig zijn en het hele verhaal ook nog op TV gaat komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ook, natuurlijk!
En dan nog zo publiekelijk in die hele groep, en dat ook nog eens op tv!
En waarvoor? Waar hij het hardst over zat te klagen was dat meneer in zijn rolstoel mee wilde helpen en van alles liet vallen.
Hij was duidelijk gefrustreerd en die gehandicapte meneer zal ongetwijfeld wel dingen fout hebben gedaan, maar laat het hem dan rustig uitleggen wat er gebeurd is i.p.v. zichzelf nationaal zo voor schut zetten. Grote kans dat veel potentiële opdrachtgevers hem nu links laten liggen en dat ook andere mensen hem gaan mijden; wie weet wat hij allemaal over je gaat roepen als je er ff niet bij bent?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is simpelweg iets mis met je verstandelijke vermogens als je zoiets roept voor een rechter, en helemaal als daar camera's bij aanwezig zijn en het hele verhaal ook nog op TV gaat komen.
Precies dit. Wat een grafwijf. Vet stoer doen maar eigenlijk geen idee hebben waar je het overhebtquote:Op maandag 4 juni 2018 21:29 schreef Leandra het volgende:
Ook echt hè "ik wist niet dat het juridisch zo in elkaar stak"
Heb je dan ook geen greintje onderzoek gedaan voor je mr. Visser inschakelde?? Al 3½ jaar ergernis om iets waar niets mis mee is.
ik geloof Robert.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zeg je sowieso niet, dan ben je echt niet goed.
We zaten recht achter de zoon cq woordvoerder van de gedaagde dus het zit er dik inquote:
Wel iets geroepen? Dat is altijd het mooiste.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We zaten recht achter de zoon cq woordvoerder van de gedaagde dus het zit er dik in
Nee we hebben ons netjes gedragen. Het duurde alleen moeilijk lang dus we werden wel een tikje melig.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel iets geroepen? Dat is altijd het mooiste.
Vooral als het totaal irrelevant is.
Paar weken terug. "ik heb gezien dat de buurvrouw seks heeft met haar zoon". In die aflevering over een boom die overlast bezorgt. Oké.
Heb je nog geluk dat de zoon zich niet omdraaide met een "Wie was dat? Nooit gezienquote:Op maandag 11 juni 2018 14:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee we hebben ons netjes gedragen. Het duurde alleen moeilijk lang dus we werden wel een tikje melig.
quote:Op maandag 11 juni 2018 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat de zoon zich niet omdraaide met een "Wie was dat? Nooit gezien"
Voor deze keer danquote:Op maandag 11 juni 2018 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet hem terugkijken morgen. Nu helaas geen tijd.
Als ik Viktor zou zien zou ik ook gestrekt zijn.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stond hij nou met gestrekte rechterarm?![]()
Kisten timmeren van de vloerquote:
Ja dat wel natuurlijkquote:
Het is ook wel een beetje zeiken om het zeiken.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk
Hoewel dit met die vloertjes komt wel heel vaak voor.
Straks bij de uitspraakquote:
Dan zal ik even naar binnen gaan en de TV aanzetten.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Straks bij de uitspraakals ik niet wegval zoals in het voorstukje
quote:Op maandag 11 juni 2018 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal ik even naar binnen gaan en de TV aanzetten.
Nee, was een last minute beeldvulling oproepje van een castingbureau. Waar de uitspraak is 5 minuutjes fietsen dus vandaar.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2018 21:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
ah, duidelijkquote:Op maandag 11 juni 2018 21:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, was een last minute beeldvulling oproepje van een castingbureau. Waar de uitspraak is 5 minuutjes fietsen dus vandaar.
Of dat ze erachter komen dat die onderburen aan het ijlen zijn en geluiden horen die er niet zijn.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:07 schreef Woelwater het volgende:
Zal zo wel een geluidsexpert komen die die ouwe even met z'n neus op de feiten drukt.
Ja, het blijft nog even spannendquote:Op maandag 11 juni 2018 21:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Of dat ze erachter komen dat die onderburen aan het ijlen zijn en geluiden horen die er niet zijn.
Ik schakel net in. Is dit een HH?quote:Op maandag 11 juni 2018 21:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kind met legoquote:Op maandag 11 juni 2018 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoor je bij die bejaarden of bij dat kind met lego?
En die bejaarden denken dat ze ineens andere stoelen hebben laten brengen? Alsof je de krassen op de vloer niet zou zien als je geen viltjes onder de poten zou hebben.quote:
oke dan! Ik ga oplettenquote:Op maandag 11 juni 2018 21:15 schreef houdjemond het volgende:
Ik zit er écht, beloofd! Val alleen dus prachtig weg achter die relatief grote kerels.
Jongen met brilletje, baardje en paars/blauw overhemd is vriendlief.
Ja, maar er zijn manieren om zo min mogelijk overlast te maken. Sommige mensen zijn ook te cheap om een degelijke vloer te nemen in een betonwoning, zoals flinterdunne vinyl en verder niets.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:15 schreef Snowsquall het volgende:
Wel stoer dat je als oude mensen in een flat gaat wonen....Ik bedoel als het ergens gehorig is dan is het wel in een flat....
en dichtbij de deaudquote:Op maandag 11 juni 2018 21:16 schreef 75020 het volgende:
Ongeacht wie er gelijk heeft, als je als 90+ steeds persoonlijke aanvallen moet voeren en vindt dat je moet beledigen dan ben je toch wel een onvolwassen eikel.
Ukkiequote:Op maandag 11 juni 2018 21:17 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gooi m er nog een keer in ter herkenning en als bewijs.
Ja dat blijkt, we gaan het meemaken straks.quote:
Ja, maar statistisch hoor je ook gewoon doof te zijn als je 107 jaar oud bent.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:15 schreef Snowsquall het volgende:
Wel stoer dat je als oude mensen in een flat gaat wonen....Ik bedoel als het ergens gehorig is dan is het wel in een flat....
quote:Op maandag 11 juni 2018 21:24 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Je vriendje is wel zichtbaar, wat een aandachtshoer is hij. :p
1 tot 2 x in de weekquote:Op maandag 11 juni 2018 21:25 schreef Leandra het volgende:
Tering, wat een gejank over een achterkleinkind van 3.... hoe vaak zal dat kind daar helemaal zijn?
ben je echt totaal niet te zien?quote:
2 keer per weekquote:Op maandag 11 juni 2018 21:25 schreef Leandra het volgende:
Tering, wat een gejank over een achterkleinkind van 3.... hoe vaak zal dat kind daar helemaal zijn?
Tja die zeik lul heeft gewoon niks te doen hij hoort geluid en zijn vrouw niet zet een zacht muziekje op hoor je het ook minder.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, en dan is dat kind nu 3 en volgend jaar zit het op school, nog minder uurtjes.
Je ging expres later zitten toch?quote:Op maandag 11 juni 2018 21:29 schreef houdjemond het volgende:
als ik het niet had gezegd was het echt een zoekplaatje geworden.
Mooie ogen.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:29 schreef houdjemond het volgende:
als ik het niet had gezegd was het echt een zoekplaatje geworden.
Toen mijn ouders naar een flat verhuisden had hun appartement maanden leeggestaan, de benedenbuurvrouw sliep al amper omdat haar man voor de zoveelste keer na een hartinfarct in het ziekenhuis lag, maar die ging dus klagen over het feit dat ze mijn vader 's nachts hoorde plassenquote:Op maandag 11 juni 2018 21:30 schreef Inca het volgende:
[..]
Tja die zeik lul heeft gewoon niks te doen hij hoort geluid en zijn vrouw niet zet een zacht muziekje op hoor je het ook minder.
Ja ff in de bosjes pissenquote:Op maandag 11 juni 2018 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen mijn ouders naar een flat verhuisden had hun appartement maanden leeggestaan, de benedenbuurvrouw sliep al amper omdat haar man voor de zoveelste keer na een hartinfarct in het ziekenhuis lag, maar die ging dus klagen over het feit dat ze mijn vader 's nachts hoorde plassen
Ik denk dat ze van de stress (ieder moment kon er een telefoontje komen uit het ziekenhuis) sowieso al heel licht sliep, maar dit vond ik wel een het unicum hoor, of hij even anders kon gaan plassen, zodat zij het niet zou horen
Beter heeft hij van het balkon naar beneden geplastquote:Op maandag 11 juni 2018 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen mijn ouders naar een flat verhuisden had hun appartement maanden leeggestaan, de benedenbuurvrouw sliep al amper omdat haar man voor de zoveelste keer na een hartinfarct in het ziekenhuis lag, maar die ging dus klagen over het feit dat ze mijn vader 's nachts hoorde plassen
Ik denk dat ze van de stress (ieder moment kon er een telefoontje komen uit het ziekenhuis) sowieso al heel licht sliep, maar dit vond ik wel een het unicum hoor, of hij even anders kon gaan plassen, zodat zij het niet zou horen
quote:Op maandag 11 juni 2018 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet de wind wel goed staan, anders heeft ze het op haar ramen....
Teruggekeken. Vond het eigenlijk maar een matige aflevering. Weinig spanning. En ik heb je niet gezien volgens mij.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beter heeft hij van het balkon naar beneden geplast
Baasquote:Op maandag 11 juni 2018 21:17 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gooi m er nog een keer in ter herkenning en als bewijs.
Welk bureau is dat? Als ze dan nog eens hier zijn...quote:Op maandag 11 juni 2018 21:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, was een last minute beeldvulling oproepje van een castingbureau. Waar de uitspraak is 5 minuutjes fietsen dus vandaar.
Multa castingquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welk bureau is dat? Als ze dan nog eens hier zijn...
Ben jij inmiddels al een keer uitgezonden geweest op TVquote:
Als je weet waar Tieneke woont een keer op een avond bij haar op de ramen kloppenquote:
Zo te horen ver in het Westenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als je weet waar Tieneke woont een keer op een avond bij haar op de ramen kloppen![]()
Ja en niet te zuinigquote:Op maandag 18 juni 2018 21:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind dit echt zielig voor die vrouw. Die heeft echt hulp nodig
Qua afluisteren heeft ze puur technisch wel gelijk, achter die telefoonaansluiting zit een metale koof die van boven naar beneden loopt, als zij haar aansluiting verwijderd gaat die koof natuurlijk als klankast dienen.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind dit echt zielig voor die vrouw. Die heeft echt hulp nodig
Arrogante teringlijers idd, maar ze stonden helaas wel in hun recht wat de belangrijkste dingen betreft.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:45 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Vervolg van die VVE klootzakken van pas geleden, gaat spannend worden!
Met die zwangere en die vent die toen in de bak zat omdat hij geslagen had?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:45 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Vervolg van die VVE klootzakken van pas geleden, gaat spannend worden!
Oud vrouwtje die haar raam had vervangen en niks mocht ophangen in de hal en die cv gedoe.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met die zwangere en die vent die toen in de bak zat omdat hij geslagen had?
* Leandra valt net binnen
Oh, die moet ik even zien, dat is een andere VVE dan ik in gedachten had.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:57 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Oud vrouwtje die haar raam had vervangen en niks mocht ophangen in de hal en die cv gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |