Precies dit. Wat een grafwijf. Vet stoer doen maar eigenlijk geen idee hebben waar je het overhebtquote:Op maandag 4 juni 2018 21:29 schreef Leandra het volgende:
Ook echt hè "ik wist niet dat het juridisch zo in elkaar stak"
Heb je dan ook geen greintje onderzoek gedaan voor je mr. Visser inschakelde?? Al 3½ jaar ergernis om iets waar niets mis mee is.
ik geloof Robert.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zeg je sowieso niet, dan ben je echt niet goed.
We zaten recht achter de zoon cq woordvoerder van de gedaagde dus het zit er dik inquote:
Wel iets geroepen? Dat is altijd het mooiste.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We zaten recht achter de zoon cq woordvoerder van de gedaagde dus het zit er dik in
Nee we hebben ons netjes gedragen. Het duurde alleen moeilijk lang dus we werden wel een tikje melig.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel iets geroepen? Dat is altijd het mooiste.
Vooral als het totaal irrelevant is.
Paar weken terug. "ik heb gezien dat de buurvrouw seks heeft met haar zoon". In die aflevering over een boom die overlast bezorgt. Oké.
Heb je nog geluk dat de zoon zich niet omdraaide met een "Wie was dat? Nooit gezienquote:Op maandag 11 juni 2018 14:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee we hebben ons netjes gedragen. Het duurde alleen moeilijk lang dus we werden wel een tikje melig.
quote:Op maandag 11 juni 2018 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat de zoon zich niet omdraaide met een "Wie was dat? Nooit gezien"
Voor deze keer danquote:Op maandag 11 juni 2018 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet hem terugkijken morgen. Nu helaas geen tijd.
Als ik Viktor zou zien zou ik ook gestrekt zijn.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stond hij nou met gestrekte rechterarm?![]()
Kisten timmeren van de vloerquote:
Ja dat wel natuurlijkquote:
Het is ook wel een beetje zeiken om het zeiken.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk
Hoewel dit met die vloertjes komt wel heel vaak voor.
Straks bij de uitspraakquote:
Dan zal ik even naar binnen gaan en de TV aanzetten.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Straks bij de uitspraakals ik niet wegval zoals in het voorstukje
quote:Op maandag 11 juni 2018 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal ik even naar binnen gaan en de TV aanzetten.
Nee, was een last minute beeldvulling oproepje van een castingbureau. Waar de uitspraak is 5 minuutjes fietsen dus vandaar.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2018 21:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
ah, duidelijkquote:Op maandag 11 juni 2018 21:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, was een last minute beeldvulling oproepje van een castingbureau. Waar de uitspraak is 5 minuutjes fietsen dus vandaar.
Of dat ze erachter komen dat die onderburen aan het ijlen zijn en geluiden horen die er niet zijn.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:07 schreef Woelwater het volgende:
Zal zo wel een geluidsexpert komen die die ouwe even met z'n neus op de feiten drukt.
Ja, het blijft nog even spannendquote:Op maandag 11 juni 2018 21:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Of dat ze erachter komen dat die onderburen aan het ijlen zijn en geluiden horen die er niet zijn.
Ik schakel net in. Is dit een HH?quote:Op maandag 11 juni 2018 21:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |