Ja wtf. Dus je kunt zo even een steiger over de volle breedte en lengte plaatsen.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:26 schreef Leandra het volgende:
LOL.... beide eigenaren mogen een grenssloot over de volle breedte gebruiken![]()
![]()
![]()
Artikel 59.
Heb je alleen wel kans dat de buurman zo je steiger op mag stappen.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja wtf. Dus je kunt zo even een steiger over de volle breedte en lengte plaatsen.
Behalve dat de band met de nieuwe buurvrouw hierdoor ook al niet lekker begonnen is.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:29 schreef houdjemond het volgende:
Denk dat nieuwe buuf ook al een overwinning is.
Ja zeg dat wel. Ik ben zelf ook niet de kleinste maar Viktor is echt langquote:
Nou, erger kan het niet worden denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat de band met de nieuwe buurvrouw hierdoor ook al niet lekker begonnen is.
Echt ja, wat de hel???? Geen van de dingen die hij uit zat te kotsen tegen hem ZEG je toch niet zomaar???quote:
Welke opmerking van hem vond jij dan te ver gaan of enigszins vergelijkbaar?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:45 schreef ToT het volgende:
Echt ja, wat de hel???? Geen van de dingen die hij uit zat te kotsen tegen hem ZEG je toch niet zomaar???
Ja precies, dat schelden en dat van die zuurstofgebrek. Dat zeg je echt niet over een klant!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Welke opmerking van hem vond jij dan te ver gaan of enigszins vergelijkbaar?
Volgens mij viel dat wel mee. Hij had als klant, klachten over hem en geeft zijn visie daarover.
Om dan te gaan schelden en te zeggen dat hij zuurstofgebrek gehad moet hebben, gaat echt veel te ver.
Niet dat ik meneer zo sympathiek vind, maar het gezeur over 20 centimeter sloot, waar je zelf al een grote struik over laat groeien, slaat nergens op.
Overigens zag ik bij de dames ook wel de wenkbrauwen omhoog gaan toen meester Visser het bestemmingsplan aanhaalde.
Dat zeg je sowieso niet, dan ben je echt niet goed.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja precies, dat schelden en dat van die zuurstofgebrek. Dat zeg je echt niet over een klant!
Dat ook, natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zeg je sowieso niet, dan ben je echt niet goed.
Er is simpelweg iets mis met je verstandelijke vermogens als je zoiets roept voor een rechter, en helemaal als daar camera's bij aanwezig zijn en het hele verhaal ook nog op TV gaat komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ook, natuurlijk!
En dan nog zo publiekelijk in die hele groep, en dat ook nog eens op tv!
En waarvoor? Waar hij het hardst over zat te klagen was dat meneer in zijn rolstoel mee wilde helpen en van alles liet vallen.
Hij was duidelijk gefrustreerd en die gehandicapte meneer zal ongetwijfeld wel dingen fout hebben gedaan, maar laat het hem dan rustig uitleggen wat er gebeurd is i.p.v. zichzelf nationaal zo voor schut zetten. Grote kans dat veel potentiële opdrachtgevers hem nu links laten liggen en dat ook andere mensen hem gaan mijden; wie weet wat hij allemaal over je gaat roepen als je er ff niet bij bent?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is simpelweg iets mis met je verstandelijke vermogens als je zoiets roept voor een rechter, en helemaal als daar camera's bij aanwezig zijn en het hele verhaal ook nog op TV gaat komen.
Precies dit. Wat een grafwijf. Vet stoer doen maar eigenlijk geen idee hebben waar je het overhebtquote:Op maandag 4 juni 2018 21:29 schreef Leandra het volgende:
Ook echt hè "ik wist niet dat het juridisch zo in elkaar stak"
Heb je dan ook geen greintje onderzoek gedaan voor je mr. Visser inschakelde?? Al 3½ jaar ergernis om iets waar niets mis mee is.
ik geloof Robert.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zeg je sowieso niet, dan ben je echt niet goed.
We zaten recht achter de zoon cq woordvoerder van de gedaagde dus het zit er dik inquote:
Wel iets geroepen? Dat is altijd het mooiste.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We zaten recht achter de zoon cq woordvoerder van de gedaagde dus het zit er dik in
Nee we hebben ons netjes gedragen. Het duurde alleen moeilijk lang dus we werden wel een tikje melig.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel iets geroepen? Dat is altijd het mooiste.
Vooral als het totaal irrelevant is.
Paar weken terug. "ik heb gezien dat de buurvrouw seks heeft met haar zoon". In die aflevering over een boom die overlast bezorgt. Oké.
Heb je nog geluk dat de zoon zich niet omdraaide met een "Wie was dat? Nooit gezienquote:Op maandag 11 juni 2018 14:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee we hebben ons netjes gedragen. Het duurde alleen moeilijk lang dus we werden wel een tikje melig.
quote:Op maandag 11 juni 2018 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat de zoon zich niet omdraaide met een "Wie was dat? Nooit gezien"
Voor deze keer danquote:Op maandag 11 juni 2018 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet hem terugkijken morgen. Nu helaas geen tijd.
Als ik Viktor zou zien zou ik ook gestrekt zijn.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stond hij nou met gestrekte rechterarm?![]()
Kisten timmeren van de vloerquote:
Ja dat wel natuurlijkquote:
Het is ook wel een beetje zeiken om het zeiken.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk
Hoewel dit met die vloertjes komt wel heel vaak voor.
Straks bij de uitspraakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |