Ik zit te genieten op mijn balkonquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Same here! En ik zit op werk, in kantoor met minuscule ramen waar ook nog eens luxaflex voor zit
Ook voor jou is er nog een plekje rondom of in ons Fok! zwembadquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Hoax, er lijkt een megabui op Leiden af te gaan
Ps, ik krijg de temperatuur op m'n zolderkamer niet onder de 27![]()
Mobiele airco's zijn leuk, maar in dit weer heb je er bijna niks aan.
Arme jongen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie alweer hele mooie zones over zeeland en NH trekken.
Zit er weer precies tussenin![]()
![]()
ALLE BEETJES ZIJN MOOI MEEGENOMEN JEEDEE.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:02 schreef JDude het volgende:
Koelt lekker af die regen maar het onweer stelt geen kut voor.
Hier ook ja, vocht is bijna tastbaar lijkt welquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ALLE BEETJES ZIJN MOOI MEEGENOMEN JEEDEE.
Het is bij mij in huis zo klam en warm dat ik bang ben dat er champignons uit de kont van de kat gaan groeien![]()
Het is ons niet gegund.quote:
Ik heb het schild allang geactiveerd hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Even het team dat ik coach ingelicht dat ze vooral niet met de fiets moeten komen
Lightningmaps.orgquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rijd jij elke dag van DH naar Rotjeknor of hang je nu boven de radar?
Wanneer is de WKN meet?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook voor jou is er nog een plekje rondom of in ons Fok! zwembad
Okeeee sorry cee_cee.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ALLE BEETJES ZIJN MOOI MEEGENOMEN JEEDEE.
Het is bij mij in huis zo klam en warm dat ik bang ben dat er champignons uit de kont van de kat gaan groeien![]()
Just in case.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het schild allang geactiveerd hoor.
Dat duurt meestal een jaar of 18 voor er weer iets in Rotterdam is.quote:
Wat denk je van ons hier in Twentequote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat duurt meestal een jaar of 18 voor er weer iets in Rotterdam is.
Ja de datum staat nog niet.quote:
Volgend jaar de jupiler toch?quote:
Zelfs de Natte heeft het heetquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Hoax, er lijkt een megabui op Leiden af te gaan
Ps, ik krijg de temperatuur op m'n zolderkamer niet onder de 27![]()
Mobiele airco's zijn leuk, maar in dit weer heb je er bijna niks aan.
I knew it. De regen magneet staat weer aan hier hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:14 schreef Elan het volgende:
http://cu2030.nl/page/webcams
Wolkbreuk in Utrecht
Maar jij hebt het ook gejinxt met die UIquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:15 schreef MaLo het volgende:
Lightningmaps geeft nu zelfs onweer in Friesland. Echt iedereen krijgt wat behalve wij. En Nattekat.
Die avatarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:14 schreef zlotka het volgende:
[..]
Alles gaat er weer eens langsheen hier. Aan alle kanten
Heet? Muahquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs de Natte heeft het heet![]()
Dat is al best lang niet voorgekomen volgens mij of wel?
Achterhoek nog niets gehoord ook. Maar er komt wel wat. Nog even wachten. Ook Twente is aan de beurt als het front van Dortmund/Essen onze kant op komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:15 schreef MaLo het volgende:
Lightningmaps geeft nu zelfs onweer in Friesland. Echt iedereen krijgt wat behalve wij. En Nattekat.
Dankzij jouw stomme schild is die bui afgebogen richting het noordenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:17 schreef Mani89 het volgende:
KNMI zei vandaag dat het ging stormen regenen en omweren, ik lig al de hele dag in de tuin en ga zo BBQ'en. Ze zitten er echt altijd naast.
Elke keer wel weer iemand die er in trapt na al die jarenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die avatarDacht dat er echt een vlieg op mijn scherm zat
Speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben je nou bewust lollige rijmzinnetjes aan het maken?
Ik heb ook een sterkte neiging om 'm weg te vegen, hoewel ik wel weet dat hij niet echt isquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:17 schreef zlotka het volgende:
[..]
Elke keer wel weer iemand die er in trapt na al die jaren![]()
In all fairness.... voor hun eigen locatie is het tot nu toe precies uitgekomenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:17 schreef Mani89 het volgende:
KNMI zei vandaag dat het ging stormen regenen en omweren, ik lig al de hele dag in de tuin en ga zo BBQ'en. Ze zitten er echt altijd naast.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankzij jouw stomme schild is die bui afgebogen richting het noorden
Zie het jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, daar gaan we al
Onweersbuien trekken ten noorden langs
twitter:JolandaBakkker twitterde op dinsdag 29-05-2018 om 16:09:35#CodeOranje #weersverandering op komst opbollende #stapelwolken @ricoschroder @Alpenweerman @BuienRadarNL @EarthandClouds @mooieluchten @MargaretOrr @CloudAppSoc @nicolienkroon @EdAldus @marcopverhoef https://t.co/DONVF573HL reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel topics gaan er vandaag doorheen? 10?
Met een beetje geluk kom je er midden in. Ik zou een rode pit krijgen welke ten zuiden voorbij trekt. Maar dat is in het Oosten des lands.quote:
Net was het zo erg dat je ze niet eens kon zien rennenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
Haha, kijk al die mensen rennen.
http://cu2030.nl/page/webcams
Buienradar vertrouwen op dit soort dagenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:21 schreef _UserName_ het volgende:
Oh, buienradar heeft het weer bijgesteld.. De rode pit van zojuist trekt ten zuiden langs.
Vertrouwen niet, maar het geeft wel een inschatting.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Buienradar vertrouwen op dit soort dagen.
Toen ik thuis kwam hoorde ik het toch goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:55 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd want zo groot is Wijchen niet. Ben buiten maar nu vallen er paar wat dikkere regendruppels.
quote:
Ja, wij hebben weer alles gekregen. Vooral regen overigens.... heb 1 flitsje gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Ah, die bui boven Utrecht lijkt nu een zachte dood te sterven.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:30 schreef jajablahblah het volgende:
Schuift die hele muk vanuit het Ruhrgebiet straks op naar het westen?
Doe je voorzichtig.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:32 schreef Qunix het volgende:
Ik ga over een half uur de storm-chaser uithangen! Op de fiets 45 minuten in een rode vlek rijden.
Amsterdam - Schiphol zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |