Zat jij in regio Rdam? Of zit dat helemaal verkeerd in m'n hoofd?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Er gebeurt fuck all hier in de buurt28 graden in de woonkamer
Jep, tussen 19 en 20 uur wordt er 1,5 mm verwacht. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zat jij in regio Rdam? Of zit dan helemaal verkeerd in m'n hoofd?Of so, daar zijn we rond 19 uur aan de beurt geloof ik.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:44 schreef Eightyone het volgende:
Nog steeds niks hier (ten oosten van Den Bosch).
Opnieuw ontspringen we de dans.
De airco hier op het werk trekt het nauwelijksquote:
Stuur hier maar heen.quote:
Ik woon net te noordelijk denk ikquote:
Zeeland lijkt me ook lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:47 schreef _UserName_ het volgende:
Wat zou ik graag op de waddeneilanden willen zijn!
[ afbeelding ]
21,4 graden hier, lekker hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:47 schreef _UserName_ het volgende:
Wat zou ik graag op de waddeneilanden willen zijn!
[ afbeelding ]
De onweer in Wijchen is wel te verwaarlozen. het is als je buiten bent je het kan horen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:47 schreef fotostarter het volgende:
Onweer in WIjchen
Over 3 kwartier een bak regen volgens buienradar ...
Rommelt toch aardig hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:48 schreef CyberCow het volgende:
[..]
De onweer in Wijchen is wel te verwaarlozen. het is als je buiten bent je het kan horen.
Ja maar als er doden vallen door de bliksem is het ook niet goed....quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
Avondvierdaagse Julianadorp afgelast, voor die drie spetters die hier gaan vallen.
Dat is wel vreemd want zo groot is Wijchen niet. Ben buiten maar nu vallen er paar wat dikkere regendruppels.quote:
Rijd jij elke dag van DH naar Rotjeknor of hang je nu boven de radar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |