Elke keer wel weer iemand die er in trapt na al die jarenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die avatarDacht dat er echt een vlieg op mijn scherm zat
Speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben je nou bewust lollige rijmzinnetjes aan het maken?
Ik heb ook een sterkte neiging om 'm weg te vegen, hoewel ik wel weet dat hij niet echt isquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:17 schreef zlotka het volgende:
[..]
Elke keer wel weer iemand die er in trapt na al die jaren![]()
In all fairness.... voor hun eigen locatie is het tot nu toe precies uitgekomenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:17 schreef Mani89 het volgende:
KNMI zei vandaag dat het ging stormen regenen en omweren, ik lig al de hele dag in de tuin en ga zo BBQ'en. Ze zitten er echt altijd naast.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankzij jouw stomme schild is die bui afgebogen richting het noorden
Zie het jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, daar gaan we al
Onweersbuien trekken ten noorden langs
twitter:JolandaBakkker twitterde op dinsdag 29-05-2018 om 16:09:35#CodeOranje #weersverandering op komst opbollende #stapelwolken @ricoschroder @Alpenweerman @BuienRadarNL @EarthandClouds @mooieluchten @MargaretOrr @CloudAppSoc @nicolienkroon @EdAldus @marcopverhoef https://t.co/DONVF573HL reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel topics gaan er vandaag doorheen? 10?
Met een beetje geluk kom je er midden in. Ik zou een rode pit krijgen welke ten zuiden voorbij trekt. Maar dat is in het Oosten des lands.quote:
Net was het zo erg dat je ze niet eens kon zien rennenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
Haha, kijk al die mensen rennen.
http://cu2030.nl/page/webcams
Buienradar vertrouwen op dit soort dagenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:21 schreef _UserName_ het volgende:
Oh, buienradar heeft het weer bijgesteld.. De rode pit van zojuist trekt ten zuiden langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |