abonnement Unibet Coolblue
pi_183819631
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:55 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er hier mensen die een light pad bij Ali hebben besteld?
Eventueel tips qua verkopers? En welk formaat?
Ik heb die van de Action en die doet het goed. Sorry, niet een antwoord op je vraag, maar je kan kijken of ze hem nog hebben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183819717
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb die van de Action en die doet het goed. Sorry, niet een antwoord op je vraag, maar je kan kijken of ze hem nog hebben
Hoe groot is die van de action?
pi_183820136
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 23:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe groot is die van de action?
A4
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183820169
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

A4
Top, thanks
Ik hou het in gedachten
pi_183820218
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:55 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er hier mensen die een light pad bij Ali hebben besteld?
Eventueel tips qua verkopers? En welk formaat?
de goedkoopste A4

Heb m al 1,5 jaar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_183820731
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb die van de Action en die doet het goed. Sorry, niet een antwoord op je vraag, maar je kan kijken of ze hem nog hebben
+1
pi_183824034
Ik ben echt al 10x bij de Action geweest voor z’n lightpad. Toen ik ernaar vroeg in een week dat ie in de aanbieding was begon zo’n medewerkster met haar ogen te rollen. Want ik snap toch wel dat je dan op de ochtend dat de aanbieding start voor de deur moet staan. Ehm nee. En ik werk fulltime, wordt sowieso lastig.

En de Action diamond painting pakjes bestaan niet, die heb ik ‘zelf verzonnen’. Oké.
pi_183824159
Dankjewel voor de info allemaal
pi_183827042
Mijn painting is binnen, wist niet dat er zoveel kleuren blauw waren :P
Moet alleen iets verzonnen om hem op te spannen. M'n A4 lichtding is veeel te klein.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_183921810
Ik alle moed bijeen geschraapt op in de Action naar zo’n Lightpad te vragen (word daar zo vaak afgesnauwd). En vervolgens zó afgekat dat ik de komende jaren wederom niks durf te vragen aan winkelpersoneel. Wat een sociaal incapabel volk werkt daar toch.

Samengevat: geen lightpad :(
pi_183921878
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 16:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik alle moed bijeen geschraapt op in de Action naar zo’n Lightpad te vragen (word daar zo vaak afgesnauwd). En vervolgens zó afgekat dat ik de komende jaren wederom niks durf te vragen aan winkelpersoneel. Wat een sociaal incapabel volk werkt daar toch.

Samengevat: geen lightpad :(
Wat balen zeg :(
Hier gelukkig wel vriendelijk personeel. Dan maar 1 op Ali bestellen?
pi_183921898
Ik heb er eentje bij Ali besteld. Benieuwd wanneer ie komt.
pi_183922582
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:23 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Wat balen zeg :(
Hier gelukkig wel vriendelijk personeel. Dan maar 1 op Ali bestellen?
Dat begin ik inmiddels te overwegen. Heb daar echter nooit elektronica besteld, dat weerhoudt me een beetje. Plus de wachttijd en dat het niet echt voordeliger is dan bij Action.
  zondag 23 december 2018 @ 17:05:02 #264
403253 Meke
after all this time? always.
pi_183922847
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 16:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik alle moed bijeen geschraapt op in de Action naar zo’n Lightpad te vragen (word daar zo vaak afgesnauwd). En vervolgens zó afgekat dat ik de komende jaren wederom niks durf te vragen aan winkelpersoneel. Wat een sociaal incapabel volk werkt daar toch.

Samengevat: geen lightpad :(
Ugh ja :')

Ik moet me ook altijd inhouden om niet heel triomfantelijk het artikel 'dat ze echt niet hadden' in hun gezicht te showen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_183922927
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:51 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Dat begin ik inmiddels te overwegen. Heb daar echter nooit elektronica besteld, dat weerhoudt me een beetje. Plus de wachttijd en dat het niet echt voordeliger is dan bij Action.
Dat hield me ook even tegen maar ik weet dat de action heb toch niet wordt
Dus dan maar een paar weken geduld
pi_183926217
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 16:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik alle moed bijeen geschraapt op in de Action naar zo’n Lightpad te vragen (word daar zo vaak afgesnauwd). En vervolgens zó afgekat dat ik de komende jaren wederom niks durf te vragen aan winkelpersoneel. Wat een sociaal incapabel volk werkt daar toch.

Samengevat: geen lightpad :(
woon je in de buurt van Den Haag??
Ik heb er 3..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_183926847
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 19:28 schreef Vicky het volgende:

[..]

woon je in de buurt van Den Haag??
Ik heb er 3..
Nee, ik woon in de buurt van Nijmegen.

Waarom drie?! :D
  zondag 23 december 2018 @ 19:58:13 #268
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183926884
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 19:28 schreef Vicky het volgende:

[..]

woon je in de buurt van Den Haag??
Ik heb er 3..
3 ook écht :o .
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183931611
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 19:57 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Nee, ik woon in de buurt van Nijmegen.

Waarom drie?! :D
1 voor mij, 1 voor de kinderen. Maar die gebruiken m niet 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_183940081
Nog geen week later en mijn light pad is al bij postnl.....nu afwachten hoe lang hun werk hebben
pi_183945810
Ik vond in de appie wat afsluitbare ijsblokjes vormpjes. Die ga ik gewoon gebruiken.14 vakjes per bakje.
Morgen 'krijg' ik ze. Overmorgen begin ik. Ik zal foto's maken :)
pi_183981616
Hoi.

Kerst is perfect voor plakken:

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184026631
Na 9 dagen is mijn light pad al binnen *O* blij mee
pi_184027744
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:06 schreef Sarabi het volgende:
Na 9 dagen is mijn light pad al binnen *O* blij mee
Fijn!
Zo'n ding is echt superhandig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184034116
Ik heb heel erg zin in een grote painting, maar vandaag begonnen met alle kleintjes. Als die klaar zijn mag ik met mijn grote project bezig

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184037846
Ik ben al op een kwart. Zo druk bezig met plakken dat ik niet echt de tijd neem om iets te melden.
Ik zal eens kijken of ik een fototje kan plaatsen
pi_184038327
Hier is het dan
Frozen voor mijn dochtertje:
  woensdag 2 januari 2019 @ 13:02:57 #278
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_184158765
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:11 schreef Risu het volgende:
Ik ben al op een kwart. Zo druk bezig met plakken dat ik niet echt de tijd neem om iets te melden.
Ik zal eens kijken of ik een fototje kan plaatsen
Vind je het leuk? *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_184166054
Ik heb een opbergdoosje gekocht voor de diamantjes. Telkens die zakjes dichtplakken en alles erin gieten is zo'n gepiel. En telkens zoeken naar het juiste zakje etc.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184168021
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een opbergdoosje gekocht voor de diamantjes. Telkens die zakjes dichtplakken en alles erin gieten is zo'n gepiel. En telkens zoeken naar het juiste zakje etc.
Ik ben heel groot fan van deze

¤ 1,77 5%OFF | Nieuwste 28 Slots Verstelbare Plastic Opbergdoos Dozen doos voor sieraden Diamant Borduurwerk Craft Bead Pil Opslag Tool
https://s.click.aliexpress.com/e/bGY0QqrX
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_184168111
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:02 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik ben heel groot fan van deze

¤ 1,77 5%OFF | Nieuwste 28 Slots Verstelbare Plastic Opbergdoos Dozen doos voor sieraden Diamant Borduurwerk Craft Bead Pil Opslag Tool
https://s.click.aliexpress.com/e/bGY0QqrX
Ik kan hem niet openen, maar een 28-vakjesding heb ik bij bol.com besteld (wil hem morgen hebben ;))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184168133
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik kan hem niet openen, maar een 28-vakjesding heb ik bij bol.com besteld (wil hem morgen hebben ;))
hmm vaag.. Ik ook niet

Hihi ja dat is een stuk sneller.

Welke heb je besteld?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_184168198
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:05 schreef Vicky het volgende:

[..]

hmm vaag.. Ik ook niet

Hihi ja dat is een stuk sneller.

Welke heb je besteld?
7x4 bakjes (dus 28) soort grote pillendoos dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184168204
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184168210
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

7x4 bakjes (dus 28) soort grote pillendoos dus
oh ja die bedoel ik ook. Die zijn echt super
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_184168284
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:09 schreef Vicky het volgende:

[..]

oh ja die bedoel ik ook. Die zijn echt super
Dat hoop ik ook! Het telkens dichtplakken van zakjes etc. ben ik iig zat. Dat houdt me soms zelfs tegen om te gaan plakken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 2 januari 2019 @ 21:17:04 #287
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_184168357


*O*

Zal overdag wel even een beter plaatje maken zie ik nu, details vallen beetje weg.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_184168524
Ik vind het zeker leuk. Ik ben al bijna op de helft. Zit te denken om een wissellijst te kopen zodat ik straks gewoon kan wisselen aan de muur. Eerst maar eens even deze af maken. En dan zal ik later wel eens bedenken of ik ga investeren in deze hobby. Het is allemaal relatief goedkoop, dus prima te doen met een budget. Dat is natuurlijk extra fijn.

Wel bedacht ik me dat het misschien handiger is om een grotere lijst en ook grotere projecten dan te doen. Dan ben ik langer bezig, en meer steentjes is meer detail.
pi_184168600
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:17 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]

*O*

Zal overdag wel even een beter plaatje maken zie ik nu, details vallen beetje weg.
Ziet gaaf uit! Wat een groot werk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184168606
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:02 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik ben heel groot fan van deze

¤ 1,77 5%OFF | Nieuwste 28 Slots Verstelbare Plastic Opbergdoos Dozen doos voor sieraden Diamant Borduurwerk Craft Bead Pil Opslag Tool
https://s.click.aliexpress.com/e/bGY0QqrX
Ben ik de enige waarbij deze doosjes niet fijn open gaan?

Blijf voorlopig gewoon zakjes gebruiken
pi_184168621
_O- ik voel me wel een nono zo. Mijn grootste werk tot nog toe is ongeveer een halve meter bij een halve meter en daar moet ik nog aan beginnen. Doe er nu eentje van 35cm bij 35cm

Hierna maak ik nog een paar kleintjes van de Action en dan mag ik met mijn monsterproject beginnen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 2 januari 2019 @ 21:30:43 #292
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_184168640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:24 schreef Risu het volgende:
Ik vind het zeker leuk. Ik ben al bijna op de helft. Zit te denken om een wissellijst te kopen zodat ik straks gewoon kan wisselen aan de muur. Eerst maar eens even deze af maken. En dan zal ik later wel eens bedenken of ik ga investeren in deze hobby. Het is allemaal relatief goedkoop, dus prima te doen met een budget. Dat is natuurlijk extra fijn.

Wel bedacht ik me dat het misschien handiger is om een grotere lijst en ook grotere projecten dan te doen. Dan ben ik langer bezig, en meer steentjes is meer detail.
Leuk dat je het leuk vind *O* groter is inderdaad "mooier" qua details.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 2 januari 2019 @ 21:32:06 #293
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_184168675
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ziet gaaf uit! Wat een groot werk
Zit ook wel aardig wat uur in al :D, niet exact bijgehouden maar denk rond de 10-15? Ik ben ook zo'n prutje die alles extreem recht wilt hebben. :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_184168773
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:32 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Zit ook wel aardig wat uur in al :D, niet exact bijgehouden maar denk rond de 10-15? Ik ben ook zo'n prutje die alles extreem recht wilt hebben. :@
Dat geloof ik graag! Uren houd ik nooit bij bij knutselen, anders vind ik het niet meer leuk _O-

Als ik vierkante steentjes heb, wil ik dat ook (mijn halve meter project oid, grote plaat met planeten, zijn ook vierkant), maar ik vind ronde steentjes fijner en mooier (niet afdoende van jouw werk! En de meesten vinden vierkant mooier, alleen ik ben gewoon een stom mens).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 2 januari 2019 @ 21:54:42 #295
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_184169161
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag! Uren houd ik nooit bij bij knutselen, anders vind ik het niet meer leuk _O-

Als ik vierkante steentjes heb, wil ik dat ook (mijn halve meter project oid, grote plaat met planeten, zijn ook vierkant), maar ik vind ronde steentjes fijner en mooier (niet afdoende van jouw werk! En de meesten vinden vierkant mooier, alleen ik ben gewoon een stom mens).
Jij bent helemaal geen stom mens! :*

Het is maar net je smaak denk ik, bij rond heb je de ruimte ertussen die ik minder vind, maar plakt wel makkelijker weg.

En nooit dat ik er met een stopwatch naast ga zitten, pure gok. Moet wel een kookwekker erbij gaan houden want vorige keer dacht ik "nog even een uurtje" en toen was het diep in de nacht :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_184169281
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:54 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Jij bent helemaal geen stom mens! :*

Het is maar net je smaak denk ik, bij rond heb je de ruimte ertussen die ik minder vind, maar plakt wel makkelijker weg.

En nooit dat ik er met een stopwatch naast ga zitten, pure gok. Moet wel een kookwekker erbij gaan houden want vorige keer dacht ik "nog even een uurtje" en toen was het diep in de nacht :@
Geloof me, met ronde steentjes kan je ook enorm perfectionistisch zijn _O- ik peuter zo vaak steentjes er weer met een pincet af om ze perfect op de goede plek te krijgen ;)
De reden dat ik rond mooier vind is dat je bij vierkanten zo die lijnen ziet en scheve steentjes (hoe perfect je ook werkt), bij rond heb je inderdaad "ruimtes", maar die worden wel opgevuld met kleur (als ze precies in het midden zitten), maar goed. Dat is een discussie over smaak en ik vind vierkant ook heel erg mooi en rond is inderdaad gemakkelijker. Al wordt mijn grote plaat wel met vierkante (al heb ik nu ook een grote met ronde steentjes besteld).

Hahahahah dat ken ik. Ik heb ook bedtijdwekkers. Om 21:00 mag ik enkel nog aan mijn deken haken en verder niet meer knutselen. Ik zit ziek thuis, dus van 6:00 tot 21:00 knutsel ik zo beetje :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184169374


Deze ga ik met vierkante maken (net gekeken 60bij45cm)

En eergisteren heb ik deze besteld met ronde steentjes (50 bij 50cm):

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 2 januari 2019 @ 22:07:00 #298
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_184169481
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Geloof me, met ronde steentjes kan je ook enorm perfectionistisch zijn _O- ik peuter zo vaak steentjes er weer met een pincet af om ze perfect op de goede plek te krijgen ;)
De reden dat ik rond mooier vind is dat je bij vierkanten zo die lijnen ziet en scheve steentjes (hoe perfect je ook werkt), bij rond heb je inderdaad "ruimtes", maar die worden wel opgevuld met kleur (als ze precies in het midden zitten), maar goed. Dat is een discussie over smaak en ik vind vierkant ook heel erg mooi en rond is inderdaad gemakkelijker. Al wordt mijn grote plaat wel met vierkante (al heb ik nu ook een grote met ronde steentjes besteld).

Hahahahah dat ken ik. Ik heb ook bedtijdwekkers. Om 21:00 mag ik enkel nog aan mijn deken haken en verder niet meer knutselen. Ik zit ziek thuis, dus van 6:00 tot 21:00 knutsel ik zo beetje :@
Ben benieuwd!

Ah bah, beterschap! O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_184169565
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:07 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ben benieuwd!

Ah bah, beterschap! O+
Foto's volgen als ik bezig ben :)

En dank je wel :* Chronisch gek, dus niks ernstigs ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184169617
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ben ik de enige waarbij deze doosjes niet fijn open gaan?

Blijf voorlopig gewoon zakjes gebruiken
je moet er even een handigheidje in krijgen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')