abonnement Unibet Coolblue
pi_204177236
er aan geopereerd worden is ook geen pretje :)
en bovendien geen garantie dat het niet terug komt... dus wellicht dat ze daarom wat terughoudend zijn

wel supervervelend en pijnlijk :(
  Moderator dinsdag 22 maart 2022 @ 10:08:36 #227
388664 crew  Dotteke
pi_204177278
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 10:02 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]
Ik ben nu onder behandeling bij een speciale handkliniek maar ik moet nu eerst nog 4 weken rust houden en mag alleen 3 basis oefeningetjes zonder gewicht doen met m'n arm (recht omhoog tillen, draaien met duim omhoog en draaien met handpalm naar boven). Pas over 1 maand weer terug komen en dan gaan ze weer verder kijken. Duurt mij ook allemaal veel te lang eigenlijk. Vaak draait het toch wel uit op een operatie hoor ik van velen.
Bij mij is het overgegaan met alleen het dragen van een spalk, nog nooit een operatie voor gehad. Ik was een van de gelukkige :D
IK hoop dat het helpt Hestia en je geen operatie nodig hebt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 22 maart 2022 @ 10:09:30 #228
388664 crew  Dotteke
pi_204177285
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 10:03 schreef Uhmmpie het volgende:
er aan geopereerd worden is ook geen pretje :)
en bovendien geen garantie dat het niet terug komt... dus wellicht dat ze daarom wat terughoudend zijn

wel supervervelend en pijnlijk :(
Dochter lief heeft net een baby is nu een maandje oud, heel lastig als je dat aan beide polsen hebt, ook nog eens een ontsteking in beide polsen er bij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_204177345
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dochter lief heeft net een baby is nu een maandje oud, heel lastig als je dat aan beide polsen hebt, ook nog eens een ontsteking in beide polsen er bij
behoorlijk... maar dan werkt zo'n spuit sneller/beter dan een operatie denk ik
duurde bij mijn moeder best lang voor ze dr hand weer goed kon gebruiken daarna
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 maart 2022 @ 10:59:52 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_204177869
bij mij deden die spuiten niks, achteraf komt dat doordat ik fibromyalgie heb.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 22 maart 2022 @ 11:31:16 #231
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_204178271
Ik heb het al jaren in beide polsen. Nooit aan geholpen of spuiten gehad. Wel een brace voor links want die is het ergst. Af en toe vlamt het weer op en dan moet ik weer rust nemen.
pi_204179220
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 10:03 schreef Uhmmpie het volgende:
er aan geopereerd worden is ook geen pretje :)
en bovendien geen garantie dat het niet terug komt... dus wellicht dat ze daarom wat terughoudend zijn

wel supervervelend en pijnlijk :(
Nee dat klopt idd en ik snap hun ook wel daarom. Maarja het is idd gewoon onhandig ( :') ) en pijnlijk ja 😓
Al gaat het nu ik een op maat gemaakte brace heb wel beter dan toen ik nog een standaard brace had.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 10:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bij mij is het overgegaan met alleen het dragen van een spalk, nog nooit een operatie voor gehad. Ik was een van de gelukkige :D
IK hoop dat het helpt Hestia en je geen operatie nodig hebt
Dat is fijn voor je dan ja! Gelukkig voor jou idd :D
Dankjewel ☺️

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dochter lief heeft net een baby is nu een maandje oud, heel lastig als je dat aan beide polsen hebt, ook nog eens een ontsteking in beide polsen er bij
Oef dat lijkt me helemaal vervelend dan ja 😥

@Rewimo en @Patapon Rot voor jullie ook! Het is wel echt iets wat vaak voorkomt volgens mij helaas.
pi_204180471
Pfff wat vervelend voor jullie zeg! Ik ben een tijdje geleden ook met deze hobby begonnen maar ik merk vooral dat het wat pijn gaat doen in mijn nek als ik langer bezig ben. Heb dus recentelijk maar een loepbril er bij gekocht, voelde me net een oud dametje haha
pi_204182575
Even terug on topic dan maar ;)

Wij painten af en toe, het is echt met momenten.
Vlak na Kerst/Nieuw eentje afgewerkt (kerstman van de Action).
Zondag zijn we terug aan eentje begonnen.

De meesten halen wij bij de Action. Tegenwoordig hebben ze er echt veel, en vaak andere!
Andere halen we dan bij ons op de markt (hier heeft een tijdje zo'n Indiaans kraampje gestaan dat ook nog andere spullen verkocht), of bestellen we op Ali.
pi_204187916
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 17:57 schreef trainfreak het volgende:
Even terug on topic dan maar ;)

Wij painten af en toe, het is echt met momenten.
Vlak na Kerst/Nieuw eentje afgewerkt (kerstman van de Action).
Zondag zijn we terug aan eentje begonnen.

De meesten halen wij bij de Action. Tegenwoordig hebben ze er echt veel, en vaak andere!
Andere halen we dan bij ons op de markt (hier heeft een tijdje zo'n Indiaans kraampje gestaan dat ook nog andere spullen verkocht), of bestellen we op Ali.
Het is eigenlijk best bizar. Ik heb nu ongeveer 3,5 uur gespendeerd aan een 40x30 plaat van Action. Ik ben denk op 1/6 van het geheel. Betekent dat ik ongeveer 24 uur in totaal bezig ben....voor 4 euro haha.

Het zal bij mij ook in vlagen zijn ja. Ik vind het leuk om te doen, tot deze weer af is. Daarna is het voor mij weer even goed. Tot ik wellicht een hele vette plaat tegen kom bij Action ofzo.
Vici, Vidi, Veni!
pi_207640077
Ik heb gedachten over dit
  Moderator vrijdag 20 januari 2023 @ 13:32:18 #237
382129 crew  Donna
pi_207640115
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 13:29 schreef AtonGerion het volgende:
Ik heb gedachten over dit
?
pi_207640589
Als ik wat meer tijd heb ga ik dit weer oppakken O+
  Moderator vrijdag 20 januari 2023 @ 16:12:47 #239
388664 crew  Dotteke
pi_207641858
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 13:29 schreef AtonGerion het volgende:
Ik heb gedachten over dit
Over wat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_207642464
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 14:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik wat meer tijd heb ga ik dit weer oppakken O+
Me too
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')