Ik paint elke dag en heb inmiddels een stapeltje op de bank liggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Niemand meer een leuke Diamond Painting gedaan?
Een echte hobby dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik paint elke dag en heb inmiddels een stapeltje op de bank liggen.
Het is wel een geduldwerkje. Het moet je liggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een echte hobby dus.
Ik heb het een keer geprobeerd maar niet echt een hobby voor mij
Maar velen zijn met jou en doen er heel veel
Vond het vooral saai, steentje pakken steentje leggenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is wel een geduldwerkje. Het moet je liggen.
Ja, vind ik ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het vooral saai, steentje pakken steentje leggen
Maar toch hoor ik van velen d at ze het een ontspanning vinden
Dan is het alleen maar mooi dat het er is tochquote:
Wat doe jij voor hobby Dotteke?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar mooi dat het er is toch
Wat deed ik kan je beter vragenquote:
Wat een ervaring heb jij. Zonde dat dat niet meer gaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat deed ik kan je beter vragen
Haken, breien, tekenen, aquarellen, pergomano, gitaar spelen, puzzelen
Helaas lukt geen van alle meer
Ja het is niet anders. O ja naaien deed ik ook nog van simpele dingen tot aan trouwjurken en colberts en pantalonsquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat een ervaring heb jij. Zonde dat dat niet meer gaat.
Jij kunt wel lesgeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet anders. O ja naaien deed ik ook nog van simpele dingen tot aan trouwjurken en colberts en pantalons
Heb ik gedaan, maar geen zin meer in.quote:
Zonde zeg, een hobby kan zo fijn zijn. Al laat je de hond van de buren af en toe uit…quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar geen zin meer in.
Ik doe nog wel vrijwilligers werk en ik mod op FOK!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zonde zeg, een hobby kan zo fijn zijn. Al laat je de hond van de buren af en toe uit…
Da’s mooi. Dan ben je nog actief.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe nog wel vrijwilligers werk en ik mod op FOK!
Roeien met de riemen die je hebt zeg ik altijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |