Ik heb die van de Action en die doet het goed. Sorry, niet een antwoord op je vraag, maar je kan kijken of ze hem nog hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2018 22:55 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er hier mensen die een light pad bij Ali hebben besteld?
Eventueel tips qua verkopers? En welk formaat?
Hoe groot is die van de action?quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb die van de Action en die doet het goed. Sorry, niet een antwoord op je vraag, maar je kan kijken of ze hem nog hebben
de goedkoopste A4quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:55 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er hier mensen die een light pad bij Ali hebben besteld?
Eventueel tips qua verkopers? En welk formaat?
+1quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb die van de Action en die doet het goed. Sorry, niet een antwoord op je vraag, maar je kan kijken of ze hem nog hebben
Wat balen zegquote:Op zondag 23 december 2018 16:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik alle moed bijeen geschraapt op in de Action naar zo’n Lightpad te vragen (word daar zo vaak afgesnauwd). En vervolgens zó afgekat dat ik de komende jaren wederom niks durf te vragen aan winkelpersoneel. Wat een sociaal incapabel volk werkt daar toch.
Samengevat: geen lightpad
Dat begin ik inmiddels te overwegen. Heb daar echter nooit elektronica besteld, dat weerhoudt me een beetje. Plus de wachttijd en dat het niet echt voordeliger is dan bij Action.quote:Op zondag 23 december 2018 16:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Wat balen zeg
Hier gelukkig wel vriendelijk personeel. Dan maar 1 op Ali bestellen?
Ugh jaquote:Op zondag 23 december 2018 16:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik alle moed bijeen geschraapt op in de Action naar zo’n Lightpad te vragen (word daar zo vaak afgesnauwd). En vervolgens zó afgekat dat ik de komende jaren wederom niks durf te vragen aan winkelpersoneel. Wat een sociaal incapabel volk werkt daar toch.
Dat hield me ook even tegen maar ik weet dat de action heb toch niet wordtquote:Op zondag 23 december 2018 16:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat begin ik inmiddels te overwegen. Heb daar echter nooit elektronica besteld, dat weerhoudt me een beetje. Plus de wachttijd en dat het niet echt voordeliger is dan bij Action.
woon je in de buurt van Den Haag??quote:Op zondag 23 december 2018 16:20 schreef _Arual_ het volgende:
Nee, ik woon in de buurt van Nijmegen.quote:Op zondag 23 december 2018 19:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
woon je in de buurt van Den Haag??
Ik heb er 3..
3 ook échtquote:Op zondag 23 december 2018 19:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
woon je in de buurt van Den Haag??
Ik heb er 3..
1 voor mij, 1 voor de kinderen. Maar die gebruiken m niet 🤣quote:Op zondag 23 december 2018 19:57 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nee, ik woon in de buurt van Nijmegen.
Waarom drie?!
Fijn!quote:Op vrijdag 28 december 2018 12:06 schreef Sarabi het volgende:
Na 9 dagen is mijn light pad al binnenblij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |