Proberen vuurvlieg te overtuigen dat Honda het waarschijnlijk dit jaar wel voor elkaar krijgt is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze hebben tussentijds het ontwerp gewijzigd
En jou in laten zien dat je wat dat betreft ongefundeerd optimistisch bent is al net zo'n onmogelijke opgave.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:01 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Proberen vuurvlieg te overtuigen dat Honda het waarschijnlijk dit jaar wel voor elkaar krijgt is niet mogelijk.
Als je de races niet kijkt zeg dan niks.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En jou in laten zien dat je wat dat betreft ongefundeerd optimistisch bent is al net zo'n onmogelijke opgave.
Laten we het gewoon afwachten. Het is koffiedik kijken.
Kost gewoon meer van je banden, hamilton was allang blij dat ie het redde zonder 2e stop.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom konden enkele rijders dan wel ronden lang op 0.6 seconde volgen? Die dirty air is meer voor normale circuits waar de snelheid ook hoger ligt.
Is goed, Nattekat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:09 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Als je de races niet kijkt zeg dan niks.
Ik vind het zelf ook onnozel te praten over achteraf. Is Marko kapitein achteraf? ( South Park )quote:Op maandag 28 mei 2018 07:49 schreef SnowOokami het volgende:
Iemand is eigenwijs
Verstappen: "Niet nodig om crash met Marko te bespreken"
https://www.gpupdate.net/(...)-marko-te-bespreken/
dat is ook weer te makkelijk, hoe komt het dan dat het hem zo vaak overkomt, is dat ook terug te voeren op statistiek?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:44 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook onnozel te praten over achteraf. Is Marko kapitein achteraf? ( South Park )
Verstappen weet exact wat hij fout deed en natuurlijk trekt hij dit zich aan. Je moet juist nu je coureurs in bescherming nemen tegen de boze buiten wereld die het altijd beter weten. Die jongens die F1 rijden, nemen altijd risico's, kijk maar hoe dicht ze elke keer de bocht afsnijden in Monaco. Max is echt niet de enige die dit doet. Gooi daar eens een rekensom op en je weet dat het een keer fout zal gaan, puur gekeken naar de statistieken en kansberekeningen. Als je 78 ronden 18 auto's 20 bochten laat afsnijden, hoe groot is de kans dat het een keer mis gaat. Zo simpel is het toch?
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:48 schreef Refragmental het volgende:
Zie nu pas dat Ricciardo verkozen was tot Driver of the Day.
Hoezo dat? Elke andere baan lag ie laatste, maar hij had puur geluk omdat dit monaco is, er nauwelijks ingehaald kan worden, en hij Vet en Ham achter zich had die niet eens een beetje een poging deden om aan te vallen, ondanks dat ze minimaal 5-10 seconden sneller konden per rondje.
Wat heeft hij dan zondag laten zien dat dotd waardig was?
Tis Driver of the Day, dus specifiek voor de race, niks over de kwalificatie, want daar was hij inderdaad fenomenaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]hij was het hele weekend het snelste en brengt een kreupele auto thuis op P1, dat is wel driver of the day waardig en wie zou er nog meer voor in aanmerking komen dan?
winnen is inderdaad niks noemenswaardigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:05 schreef Refragmental het volgende:
Oh god, ik zie het al. Kritiek mag niet.
Zwaar onverdiende dotd in ieder geval, hij heeft niks noemenswaardig gedaan tijdens de race.
Max, 11 plaatsen winst op een circuit waar je "niet in kan halen".quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]hij was het hele weekend het snelste en brengt een kreupele auto thuis op P1, dat is wel driver of the day waardig en wie zou er nog meer voor in aanmerking komen dan?
Op monaco terwijl je pole pakt? Inderdaad, niet noemenswaardig, is eerder de status quo.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
winnen is inderdaad niks noemenswaardig
Het is niet dat kritiek niet mag, het is meer dat je al de 25e bent die deze discussie start.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:05 schreef Refragmental het volgende:
Oh god, ik zie het al. Kritiek mag niet.
Zwaar onverdiende dotd in ieder geval, hij heeft niks noemenswaardig gedaan tijdens de race.
nog 10 dagen en het is weer FP1quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is niet dat kritiek niet mag, het is meer dat je al de 25e bent die deze discussie start.
Prima keuze voor dotd, Max had ook gekund voor zijn inhaalrace. Niet belangrijk, en dooooorrrrr...
En dat betwijfel ik dus. Hij heeft namelijk totaal niks gedaan wat dotd waardig zou zijn.quote:
twitter:AlbertFabrega twitterde op maandag 28-05-2018 om 16:08:13Honda tendría ya preparada la evolución d motor para el GP d Canadá. Principalmente modificaciones en cámara d combustión ICE. Evolución clave para aclarar el futuro con Red Bull. Hartley (u otro) podría afrontar penalizaciones en Montreal. reageer retweet
Nu worden ze wereldkampioen. Dag Hamilton en Vettel.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:15 schreef SnowOokami het volgende:
Honda heeft 1 nieuwe PU (upgrade) klaar voor Canada:twitter:AlbertFabrega twitterde op maandag 28-05-2018 om 16:08:13Honda tendría ya preparada la evolución d motor para el GP d Canadá. Principalmente modificaciones en cámara d combustión ICE. Evolución clave para aclarar el futuro con Red Bull. Hartley (u otro) podría afrontar penalizaciones en Montreal. reageer retweet
Je mist het belangrijkste deel van mijn post...quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En dat betwijfel ik dus. Hij heeft namelijk totaal niks gedaan wat dotd waardig zou zijn.
Winnen? Niet dotd waardig.
Op pole starten? Again, niet dotd waardig.
Aanvallen van zich af geslagen? Is niet 1 aanval geweest.
Wagen heel over de finish? Dat doen er gemiddeld zo'n 17 per race.
Snelste ronde? Nope
Veel inhaalacties? Nope
Dus de vraag is simpel, wat heeft hij gedaan om dotd te zijn?
Vond ik zelf niet zo belangrijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je mist het belangrijkste deel van mijn post...
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vond ik zelf niet zo belangrijk eigenlijk.
Blijft apart dat niemand echt kan zeggen waarom Ric dotd zou zijn, zonder punten aan te halen die er bij andere races opeens niet toe zouden doen voor een dotd keuze.
Dat is voor iedereen anders. DotD is subjectief en meer een populariteitspoll dan een objectieve keuze wie nu de beste coureur van de dag was. Dat maakt een discussie ook zo moeilijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En dat betwijfel ik dus. Hij heeft namelijk totaal niks gedaan wat dotd waardig zou zijn.
Winnen? Niet dotd waardig.
Op pole starten? Again, niet dotd waardig.
Aanvallen van zich af geslagen? Is niet 1 aanval geweest.
Wagen heel over de finish? Dat doen er gemiddeld zo'n 17 per race.
Snelste ronde? Nope
Veel inhaalacties? Nope
Dus de vraag is simpel, wat heeft hij gedaan om dotd te zijn?
Excuses geen excuses voor het bediscussieren van een veel besproken iets op een discussieforum.quote:
Alleen zijn die redenen op andere banen dus opeens... van de baan. Zo gezegd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders. DotD is subjectief en meer een populariteitspoll dan een objectieve keuze wie nu de beste coureur van de dag was. Dat maakt een discussie ook zo moeilijk.
Jij hebt je redenen om hem geen DotD te noemen, anderen wel.
Op deze manier kan je 90% van de onderwerpen doodslaan. Met alleen als reden “ik heb gewoon geen zin om dit te lezen dus rot op ”. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is niet dat kritiek niet mag, het is meer dat je al de 25e bent die deze discussie start.
Prima keuze voor dotd, Max had ook gekund voor zijn inhaalrace. Niet belangrijk, en dooooorrrrr...
1 ding is in elk geval zeker. De vergaarde data van de TR's ligt al lang en breed naast die van de RB's.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:33 schreef SnowOokami het volgende:
Denk overigens ook dat we na Canada het officiële persbericht gaan zien dat RBR naar Honda overstapt
Vet gemaaktquote:
Dat denkt iedereen dat het Max zo vaak overkomt maar haal de begin jaren van Hamilton en Schumacher eens terug. Die waren net zo veel in opspraak vanwege brokken en hun rijstijl als Max dat nu is. Grosjean kreeg zelfs bijna een raceban van enkele races aan zijn broek in zijn beginjaren met hoeveel brokken die maakte, zoveel punten raakte die kwijt op zijn licentie. Max valt nog relatief mee hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook weer te makkelijk, hoe komt het dan dat het hem zo vaak overkomt, is dat ook terug te voeren op statistiek?
Juist. Lijkt net pol hier. Zaken verdraaien en zelf er een hoop bij verzinnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:58 schreef DeeBee het volgende:
De altijd onsympathieke Ricciardio die met veel geluk wederom won en voor het derde seizoen op rij alleen door geluk meer punten haalt dan Max. ~Refragmental
Het is BadderHaring. Bekende VBL trol en heeft nu een nieuwe plek gevonden. Geen energie in steken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:09 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Als je de races niet kijkt zeg dan niks.
Een reden kan zijn dat veel mensen het hem gunnen omdat ze hem aardig vinden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vond ik zelf niet zo belangrijk eigenlijk.
Blijft apart dat niemand echt kan zeggen waarom Ric dotd zou zijn, zonder punten aan te halen die er bij andere races opeens niet toe zouden doen voor een dotd keuze.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het is BadderHaring. Bekende VBL trol en heeft nu een nieuwe plek gevonden. Geen energie in steken.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Badder is een fenomeen in VBL. Geliefd.
Om jezelf maar te quoten, met een kleine aanpassingquote:
Dat deel was in mijn ogen niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Om jezelf maar te quoten, met een kleine aanpassing
"Je mist het belangrijkste deel van zijn post..."
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat deel was in mijn ogen niet zo belangrijk
Daarbij boeit me het ook niet zo veel wat ze in VBL of hier van mij denken, het is maar een internetforum. Ik geef mijn mening en dat doe ik zonder sugercoating. De ene kan dat waarderen, de andere niet. Lekker belangrijk.
“Lekker belangrijk”, maar een gebruiker die een dag later een onderwerp nogmaals aanhaalt vind jij niet kunnen en wil je meteen afdwingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat deel was in mijn ogen niet zo belangrijk
Daarbij boeit me het ook niet zo veel wat ze in VBL of hier van mij denken, het is maar een internetforum. Ik geef mijn mening en dat doe ik zonder sugercoating. De ene kan dat waarderen, de andere niet. Lekker belangrijk.
Dan voer jij die discussie toch lekker? Veel plezier hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
“Lekker belangrijk”, maar een gebruiker die een dag later een onderwerp nogmaals aanhaalt vind jij niet kunnen en wil je meteen afdwingen.
Goed bezig man, klasse
het weekend direct na Canada is de interessantste van het hele autosport jaarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Duurt lang... 2 weken na Canada eindelijk die 3 race weekenden achter elkaar
Welke race is dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het weekend direct na Canada is de interessantste van het hele autosport jaar
Je mist hem. Je moet niet reageren, maar als iets je niet zint kan je om jouw woorden te gebruiken ook denken “lekker belangrijk”. Het is een forum, niet elk onderwerp vind je tof of rullevant.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan voer jij die discussie toch lekker? Veel plezier hoor.
Le Mans ... 7 km rechtdoor rijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Le Mans gok ik. ben dit keer niet zo enthousiast, het is meer Toyota/Alonso has to win it
Dat was ook gewoon gezellig toen het daar nog was! Zijn ooit een week geweest, van dinsdag tot maandag.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Le Mans ... 7 km rechtdoor rijden.
3 weken terug was de 24u op de Nürburgring, dat is tenminste een echt circuit
Je wist dat het evenement maar 24 uur duurde he?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon gezellig toen het daar nog was! Zijn ooit een week geweest, van dinsdag tot maandag.
Haha, ik bedoel met Formule 1. Wat natuurlijk ook maar drie dagen duurde, maar was gewoon beregezellig, kamperen aan het circuit. En we waren zeker niet de enigen die daar bijna een week van maakten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je wist dat het evenement maar 24 uur duurde he?
4 dagen is dat idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je wist dat het evenement maar 24 uur duurde he?
dat is waar dit keer, als enkel LMP1 zou rijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Le Mans gok ik. ben dit keer niet zo enthousiast, het is meer Toyota/Alonso has to win it
die andere klassen zijn inderdaad interessanter, punt is alleen dat dit de meeste aandacht krijgtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat is waar dit keer, als enkel LMP1 zou rijden.
Joch kan gewoon ontzettend goed rijden en dat wordt nogal eens vergeten als hij de fout ingaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:08 schreef MaGNeT het volgende:
https://m.gpupdate.net/nl/videos/10640/de-recordronde-van-max-verstappen-in-monaco/
Zoveel rust en controle in dat stuur
De reden daarvoor lijkt me eerder dat hij zelf nog flink baalt van het feit dat hij een potentiële eerste pole en overwinning heeft verprutst.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:39 schreef Smoofie het volgende:
Bij al die RB festiviteiten was max redelijk afwezig. Zouden Horner en Newey hem nog wel mogen?
Om eerlijk te zijn vond ik wel dat RBR heel voorspelbaar eerste is geworden. Dat zijn motor het begaf maakte het nog enigszins spannend, waardoor hij Dotd verdiend. Het was eigenlijk al een gesloten deal voor de kwalificatie. Monaco is een echte RBR circuit. Als zijn auto niet kreupel was, dan was hij met de noorderzon vertrokken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]hij was het hele weekend het snelste en brengt een kreupele auto thuis op P1, dat is wel driver of the day waardig en wie zou er nog meer voor in aanmerking komen dan?
je moet het toch maar even doen, kan Max helaas niet zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:44 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vond ik wel dat RBR heel voorspelbaar eerste is geworden. Dat zijn motor het begaf maakte het nog enigszins spannend, waardoor hij Dotd verdiend. Het was eigenlijk al een gesloten deal voor de kwalificatie. Monaco is een echte RBR circuit. Als zijn auto niet kreupel was, dan was hij met de noorderzon vertrokken.
Hij was wel bij het zwembad, heeft nog even met Newey staan lullenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:39 schreef Smoofie het volgende:
Bij al die RB festiviteiten was max redelijk afwezig. Zouden Horner en Newey hem nog wel mogen?
Die heeft ook een dijk van een race gereden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet het toch maar even doen, kan Max helaas niet zeggen
Na die ene bij Casino viel mijn mond letterlijk openquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:09 schreef AnneX het volgende:
Op de fb pagina van red bull staat een filmpje met de overtakes van Max![]()
Je weetz, waar je niet kunt inhalen in Monaco.
Is zelfs van het officiële kanaal:quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:09 schreef AnneX het volgende:
Op de fb pagina van red bull staat een filmpje met de overtakes van Max![]()
Je weetz, waar je niet kunt inhalen in Monaco.
Eerst duwde Verstappen > Sainz eraf en daarna vica versa... gelijk spel dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Oeh, die inhaalactie op Sainz kon echt net of net niet haha
Maar hij is goedgekeurd door de stewards, dus topactie!
Volgens mij had ik die vannacht al in dit topic gepostquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:09 schreef AnneX het volgende:
Op de fb pagina van red bull staat een filmpje met de overtakes van Max![]()
Je weetz, waar je niet kunt inhalen in Monaco.
Die kon echt primaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Oeh, die inhaalactie op Sainz kon echt net of net niet haha
Maar hij is goedgekeurd door de stewards, dus topactie!
Op Monaco wel... auto's zijn veel te breed.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die kon echt prima
Erger is dat inhalen blijkbaar iets heel bijzonders is...
Monaco is extreem, maar ik vind het aantal inhaalacties op veel meer circuits zorgelijk laag.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:22 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Op Monaco wel... auto's zijn veel te breed.
Nee hoor.quote:
te lang ook nog, sowieso lelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:22 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Op Monaco wel... auto's zijn veel te breed.
Klopt, maar het lukt hem om er helemaal voorbij te zijn juist door te laat te remmen c.q. de bocht niet te kunnen houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 06:43 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Nofi, maar dan begrijp je er gewoon niet zoveel van, VER was al langs Sainz, als hij hem nog niet had ingehaald, had het zeker een onderzoekje waard geweest, maar dus niet in dit geval.
Meer downforce en bredere auto's dan een paar jaar geleden zijn de belangrijkste redenen. Maar het zijn er nog altijd veel meer dan pakweg 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Monaco is extreem, maar ik vind het aantal inhaalacties op veel meer circuits zorgelijk laag.
Tja, ik denk dat wanneer er een overwinning of titel in zicht is, dat het bij Torro Rosso en RBR niet veel anders zal gaan. Al zijn die teams natuurlijk nadrukkelijker aan elkaar verbonden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:17 schreef bokkepoot het volgende:
Was dit al voorbij gekomen?
Vind het wel redelijk bizar
http://www.f1i.com/news/3(...)s-move-hamilton.html
Hij was hem voorbij en blijft binnen de lijntjes. Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, maar het lukt hem om er helemaal voorbij te zijn juist door te laat te remmen c.q. de bocht niet te kunnen houden.
Dat was ook wel de minste periode in de F1 in mijn beleving. Volg het al sinds Senna tijd, maar het heeft echt wel een tijd op laag pitje gestaan doordat er wel erg weinig actie te zien was.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Meer downforce en bredere auto's dan een paar jaar geleden zijn de belangrijkste redenen. Maar het zijn er nog altijd veel meer dan pakweg 10 jaar geleden.
Titel duurt nog enkele races voor die beslist is. Vind eigenlijk dat de FIA/Liberty hierop moet ingrijpen. Als een coureur besluit dat het gevecht niet waard is, dan is dat prima. Als ie echter teamorders van een ander team krijgt, er behoorlijk iets mis naar mijn meningquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat wanneer er een overwinning of titel in zicht is, dat het bij Torro Rosso en RBR niet veel anders zal gaan. Al zijn die teams natuurlijk nadrukkelijker aan elkaar verbonden.
Ik vind het opvallend en ik vind het neigen naar competitievervalsing.
Denk dat niet zoveel impact heeft, iedereen weet dat dit gebeurt. En ook zonder namen wist iedereen alsnog hoe en wat..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:55 schreef Fer het volgende:
Het einde van Whiting?
https://nl.motorsport.com(...)-ers-ferrari-1043033
Het is competitievervalsing en het gebeurt al járen. Toen Sauber voor het eerst met Ferrari-motoren reed, sprongen ze al aan de kant toen Schumacher eens achteraan moest starten. Bij TR en RBR is het ook niet veel anders.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat wanneer er een overwinning of titel in zicht is, dat het bij Torro Rosso en RBR niet veel anders zal gaan. Al zijn die teams natuurlijk nadrukkelijker aan elkaar verbonden.
Ik vind het opvallend en ik vind het neigen naar competitievervalsing.
https://www.dumpert.nl/me(...)dkampioen,_maar.htmlquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen dat het Max zo vaak overkomt maar haal de begin jaren van Hamilton en Schumacher eens terug. Die waren net zo veel in opspraak vanwege brokken en hun rijstijl als Max dat nu is
En toch staat de periode 2000-2008 me bij als een periode met veel geweldige gevechten. Weer bewijs dat kwantiteit niet alles is.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef mikieu het volgende:
Gezeur over het inhalen zal nooit overgaan,
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |