Dat dus. Laffe herder.quote:
Hey beetje dimmen. Jimmy is ook een herder. Wel een lilliputter herder, maar toch.quote:
Hing laatst een lilliputter herder in m'n been.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey beetje dimmen. Jimmy is ook een herder. Wel een lilliputter herder, maar toch.
Dit is ook wel interessant:quote:Op maandag 28 mei 2018 18:29 schreef Fer het volgende:
Waarom zit eigenlijk die chicane na de tunnel? De gewone route naar de haven loopt normaal 100-200m verderop naar links, als ze dat zouden houden hebben ze iets meer lengte om in te halen na de tunnel en nog steeds een runoff.
Als dat zo is, hadden we mogen verwachten dat Hamilton aan het bumperkleven was bij Vettel maar dat werd niet korter dan vier seconden.quote:Op maandag 28 mei 2018 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer eentje die de race niet heeft gekeken...
Ricciardo was op de rechte stukken 30(!)km/h trager dan wie dan ook. Dat is totaal niet te vergelijken met Hamilton vs Vettel. Vettel durfde gewoon niet.
Precies. Als Vettel zo absurd veel sneller had gekund maar in moest houden, dan had Hamilton ook constant op zijn staart moeten zitten.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als dat zo is, hadden we mogen verwachten dat Hamilton aan het bumperkleven was bij Vettel maar dat werd niet korter dan vier seconden.
Ik vind je conclusies voorbarig, gelet dat je ze baseert op een race in Monaco.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:40 schreef SnowOokami het volgende:
Renault brengt dus weer geen grote update mee:
https://www.gpupdate.net/(...)-voor-gp-van-canada/
Vraag me nu alleen af of Verstappen weer een gridstraf krijgt omdat hij een nieuwe MGU-K heeft gekregen afgelopen race...?
Verder ben ik heel benieuwd of Honda wel de volledige update mee gaat nemen. Als dat zo is kunnen we een behoorlijk snelle STR Honda zien in Canada.
Gasly heeft echt een goede race gereden en de auto zag er goed uit gisteren dus het lijkt erop dat ze eindelijk weten hoe ze hem moeten afstellen.
De post-test analyses in Spanje waren bemoedigend heb ik begrepen en dat lieten ze dit weekend zien toch?quote:Op maandag 28 mei 2018 18:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind je conclusies voorbarig, gelet dat je ze baseert op een race in Monaco.
Het gaat bij de update van Renault toch alleen maar om de ICE? De MGU-K zal later dit jaar hopelijk een keer komen. Vreemd dat Renault het nog steeds moet stellen met de 2016-variant. Max zal de MGU-K blijven gebruiken totdat deze aan vervanging toe is.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:40 schreef SnowOokami het volgende:
Renault brengt dus weer geen grote update mee:
https://www.gpupdate.net/(...)-voor-gp-van-canada/
Vraag me nu alleen af of Verstappen weer een gridstraf krijgt omdat hij een nieuwe MGU-K heeft gekregen afgelopen race...?
Ik ben ook benieuwd naar de stap van Honda. Ik verwacht geen wonderen, maar als ze daadwerkelijk 30 pk extra meebrengen dan komen ze een stuk dichterbij.quote:Verder ben ik heel benieuwd of Honda wel de volledige update mee gaat nemen. Als dat zo is kunnen we een behoorlijk snelle STR Honda zien in Canada.
Gasly heeft echt een goede race gereden en de auto zag er goed uit gisteren dus het lijkt erop dat ze eindelijk weten hoe ze hem moeten afstellen.
In het artikel spreekt Horner ook over een MGU-K update... maar had ook het idee dat die niet kwam dit keerquote:Op maandag 28 mei 2018 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gaat bij de update van Renault toch alleen maar om de ICE? De MGU-K zal later dit jaar hopelijk een keer komen. Vreemd dat Renault het nog steeds moet stellen met de 2016-variant. Max zal de MGU-K blijven gebruiken totdat deze aan vervanging toe is.
Als het echt 30pk is dan gaan ze Renault voorbij, dat kan bijna niet andersquote:[..]
Ik ben ook benieuwd naar de stap van Honda. Ik verwacht geen wonderen, maar als ze daadwerkelijk 30 pk extra meebrengen dan komen ze een stuk dichterbij.
Mja, je kunt het ook uitleggen dat de update goed samen moet kunnen werken met de huidige MGU-K en dat het geheel betrouwbaar moet zijn.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
In het artikel spreekt Horner ook over een MGU-K update... maar had ook het idee dat die niet kwam dit keer
Ik heb wel vertrouwen in Honda. Ze zijn nog niet snel genoeg, maar met de betrouwbaarheid zit het ondertussen wel snor.quote:[..]
Als het echt 30pk is dan gaan ze Renault voorbij, dat kan bijna niet andersenige vraag is dan of de update betrouwbaar genoeg is voor weer 6 a 7 races. Gasly rijdt nu al het langst met zijn huidige setup zonder problemen
wat een onbetrouwbare teringlijers, ik zou er klaar mee zijn en voor Honda kiezen.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:40 schreef SnowOokami het volgende:
Renault brengt dus weer geen grote update mee:
https://www.gpupdate.net/(...)-voor-gp-van-canada/
Vraag me nu alleen af of Verstappen weer een gridstraf krijgt omdat hij een nieuwe MGU-K heeft gekregen afgelopen race...?
Verder ben ik heel benieuwd of Honda wel de volledige update mee gaat nemen. Als dat zo is kunnen we een behoorlijk snelle STR Honda zien in Canada.
Gasly heeft echt een goede race gereden en de auto zag er goed uit gisteren dus het lijkt erop dat ze eindelijk weten hoe ze hem moeten afstellen.
Die gridstraf heeft hij toch al gehad?quote:Op maandag 28 mei 2018 18:40 schreef SnowOokami het volgende:
Renault brengt dus weer geen grote update mee:
https://www.gpupdate.net/(...)-voor-gp-van-canada/
Vraag me nu alleen af of Verstappen weer een gridstraf krijgt omdat hij een nieuwe MGU-K heeft gekregen afgelopen race...?
Verder ben ik heel benieuwd of Honda wel de volledige update mee gaat nemen. Als dat zo is kunnen we een behoorlijk snelle STR Honda zien in Canada.
Gasly heeft echt een goede race gereden en de auto zag er goed uit gisteren dus het lijkt erop dat ze eindelijk weten hoe ze hem moeten afstellen.
Ja, maar was het de oude... of nieuwe MGU-Kquote:Op maandag 28 mei 2018 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die gridstraf heeft hij toch al gehad?
Volgens Alonso was het de versnellingsbakquote:Op maandag 28 mei 2018 19:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een onbetrouwbare teringlijers, ik zou er klaar mee zijn en voor Honda kiezen.
en dit weekend plofte weer een Renault motor
Owh, zo.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja, maar was het de oude... of nieuwe MGU-KAls ze in Canada een nieuwe MGU-K krijgen wordt het z'n 4e
Max heeft nu twee werkende MGU-K, dus verwacht op dat gebied voorlopig niets bij hemquote:Op maandag 28 mei 2018 19:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja, maar was het de oude... of nieuwe MGU-KAls ze in Canada een nieuwe MGU-K krijgen wordt het z'n 4e
Oude zware uit 2016.. En hoezo werkende?quote:Op maandag 28 mei 2018 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max heeft nu twee werkende MGU-K, dus verwacht op dat gebied voorlopig niets bij hem
Het zijn professionals bij RBR. Ik geloof er niets van dat ze die stap dan al zetten.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:33 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens Alonso was het de versnellingsbakMaar dat de MGU-K aan de lopende band kapot gaan is geen goed teken in ieder geval.
Denk overigens ook dat we na Canada het officiële persbericht gaan zien dat RBR naar Honda overstapt
Die van de race werkt sowieso nog en ik vermoed dat ze die van de crash ook wel werkend hebben. Het steken van de derde leverde wel gridstraf op, maar dat kon Max hebben omdat hij toch al achteraan moest starten.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oude zware uit 2016.. En hoezo werkende?
consolideer-beer, sjlappe pummel.quote:
Gaan we nu doen of Renault de afgelopen jaren betrouwbare motoren heeft geleverd?quote:Op maandag 28 mei 2018 22:02 schreef Fer het volgende:
Bedenk me opeens wat, die 2016 MGU-K is helemaal niet ontworpen om een half seizoen mee te gaan. In 2016 mochten ze nog met 4 powwrunits rijden.
quote:Op maandag 28 mei 2018 22:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gaan we nu doen of Renault de afgelopen jaren betrouwbare motoren heeft geleverd?
Neequote:Op maandag 28 mei 2018 22:34 schreef CrashO het volgende:
Was Ocon die Buxton zat te trollen hier al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Sure, maar als je voldoende mechanische grip hebt zou je juist op Monaco kort moeten kunnen volgenquote:Op maandag 28 mei 2018 22:32 schreef fathank het volgende:
Dirty air door de verneukte Aero. Niet zo moeilijk om te snappen toch. Is al jaren dat er geen close racing mogelijk is door de invloed van de aerodynamica.
quote:Op maandag 28 mei 2018 22:32 schreef fathank het volgende:
Dirty air door de verneukte Aero. Niet zo moeilijk om te snappen toch. Is al jaren dat er geen close racing mogelijk is door de invloed van de aerodynamica.
keer op keer slaat renault de plank mis, vorige jaar bij de laatste race hadden ze geen onderdelen meer, ook vorige jaar niet de Canada update en ook heel veel uitvallen.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zijn professionals bij RBR. Ik geloof er niets van dat ze die stap dan al zetten.
Die van Renault is groter.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Honda heeft een grote historie in de racerij
Renault maakt ook geen motoren en speedboats, dus dat is niet zo heel raar. Bovendien volstrekt irrelevant voor de F1. Buiten de F1 heeft Renault in de autosport ook een grotere historie dan Honda.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen in de F1, maar niet totaal. Honda doet ook nog motoren en speedboats
Lol, my badquote:
Renault komt hier mee op de proppenquote:Op maandag 28 mei 2018 23:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Renault maakt ook geen motoren en speedboats, dus dat is niet zo heel raar. Bovendien volstrekt irrelevant voor de F1. Buiten de F1 heeft Renault in de autosport ook een grotere historie dan Honda.
De allereerste Grand Prix werd door Renault gewonnen.
Indy.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen in de F1, maar niet totaal. Honda doet ook nog motoren en speedboats
ze hebben tussentijds het ontwerp gewijzigdquote:Op maandag 28 mei 2018 23:37 schreef Fir3fly het volgende:
Ach dat horen we al jaren. Honda zou dankzij de historie met turbomotoren (eigenlijk bedoelt men daar alleen 1988 mee) het varkentje wel even gaan wassen. Bovendien had men een jaar extra ontwikkeltijd.
We hebben het gezien.
Niet eens een 'under investigation' bij die actie op Sainz is wel een beetje gek, eerlijk gezegd.quote:
Nofi, maar dan begrijp je er gewoon niet zoveel vanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet eens een 'under investigation' bij die actie op Sainz is wel een beetje gek, eerlijk gezegd.
Waarom konden enkele rijders dan wel ronden lang op 0.6 seconde volgen? Die dirty air is meer voor normale circuits waar de snelheid ook hoger ligt.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:32 schreef fathank het volgende:
Dirty air door de verneukte Aero. Niet zo moeilijk om te snappen toch. Is al jaren dat er geen close racing mogelijk is door de invloed van de aerodynamica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |