Dat dus. Laffe herder.quote:
Hey beetje dimmen. Jimmy is ook een herder. Wel een lilliputter herder, maar toch.quote:
Hing laatst een lilliputter herder in m'n been.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey beetje dimmen. Jimmy is ook een herder. Wel een lilliputter herder, maar toch.
Dit is ook wel interessant:quote:Op maandag 28 mei 2018 18:29 schreef Fer het volgende:
Waarom zit eigenlijk die chicane na de tunnel? De gewone route naar de haven loopt normaal 100-200m verderop naar links, als ze dat zouden houden hebben ze iets meer lengte om in te halen na de tunnel en nog steeds een runoff.
Als dat zo is, hadden we mogen verwachten dat Hamilton aan het bumperkleven was bij Vettel maar dat werd niet korter dan vier seconden.quote:Op maandag 28 mei 2018 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer eentje die de race niet heeft gekeken...
Ricciardo was op de rechte stukken 30(!)km/h trager dan wie dan ook. Dat is totaal niet te vergelijken met Hamilton vs Vettel. Vettel durfde gewoon niet.
Precies. Als Vettel zo absurd veel sneller had gekund maar in moest houden, dan had Hamilton ook constant op zijn staart moeten zitten.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als dat zo is, hadden we mogen verwachten dat Hamilton aan het bumperkleven was bij Vettel maar dat werd niet korter dan vier seconden.
Ik vind je conclusies voorbarig, gelet dat je ze baseert op een race in Monaco.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:40 schreef SnowOokami het volgende:
Renault brengt dus weer geen grote update mee:
https://www.gpupdate.net/(...)-voor-gp-van-canada/
Vraag me nu alleen af of Verstappen weer een gridstraf krijgt omdat hij een nieuwe MGU-K heeft gekregen afgelopen race...?
Verder ben ik heel benieuwd of Honda wel de volledige update mee gaat nemen. Als dat zo is kunnen we een behoorlijk snelle STR Honda zien in Canada.
Gasly heeft echt een goede race gereden en de auto zag er goed uit gisteren dus het lijkt erop dat ze eindelijk weten hoe ze hem moeten afstellen.
De post-test analyses in Spanje waren bemoedigend heb ik begrepen en dat lieten ze dit weekend zien toch?quote:Op maandag 28 mei 2018 18:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind je conclusies voorbarig, gelet dat je ze baseert op een race in Monaco.
Het gaat bij de update van Renault toch alleen maar om de ICE? De MGU-K zal later dit jaar hopelijk een keer komen. Vreemd dat Renault het nog steeds moet stellen met de 2016-variant. Max zal de MGU-K blijven gebruiken totdat deze aan vervanging toe is.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:40 schreef SnowOokami het volgende:
Renault brengt dus weer geen grote update mee:
https://www.gpupdate.net/(...)-voor-gp-van-canada/
Vraag me nu alleen af of Verstappen weer een gridstraf krijgt omdat hij een nieuwe MGU-K heeft gekregen afgelopen race...?
Ik ben ook benieuwd naar de stap van Honda. Ik verwacht geen wonderen, maar als ze daadwerkelijk 30 pk extra meebrengen dan komen ze een stuk dichterbij.quote:Verder ben ik heel benieuwd of Honda wel de volledige update mee gaat nemen. Als dat zo is kunnen we een behoorlijk snelle STR Honda zien in Canada.
Gasly heeft echt een goede race gereden en de auto zag er goed uit gisteren dus het lijkt erop dat ze eindelijk weten hoe ze hem moeten afstellen.
Max rijdt meteen het gedrang uit. Wat een held, wat een inzicht, wat een coureur!quote:
In het artikel spreekt Horner ook over een MGU-K update... maar had ook het idee dat die niet kwam dit keerquote:Op maandag 28 mei 2018 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gaat bij de update van Renault toch alleen maar om de ICE? De MGU-K zal later dit jaar hopelijk een keer komen. Vreemd dat Renault het nog steeds moet stellen met de 2016-variant. Max zal de MGU-K blijven gebruiken totdat deze aan vervanging toe is.
Als het echt 30pk is dan gaan ze Renault voorbij, dat kan bijna niet anders enige vraag is dan of de update betrouwbaar genoeg is voor weer 6 a 7 races. Gasly rijdt nu al het langst met zijn huidige setup zonder problemenquote:[..]
Ik ben ook benieuwd naar de stap van Honda. Ik verwacht geen wonderen, maar als ze daadwerkelijk 30 pk extra meebrengen dan komen ze een stuk dichterbij.
Mja, je kunt het ook uitleggen dat de update goed samen moet kunnen werken met de huidige MGU-K en dat het geheel betrouwbaar moet zijn.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
In het artikel spreekt Horner ook over een MGU-K update... maar had ook het idee dat die niet kwam dit keer
Ik heb wel vertrouwen in Honda. Ze zijn nog niet snel genoeg, maar met de betrouwbaarheid zit het ondertussen wel snor.quote:[..]
Als het echt 30pk is dan gaan ze Renault voorbij, dat kan bijna niet anders enige vraag is dan of de update betrouwbaar genoeg is voor weer 6 a 7 races. Gasly rijdt nu al het langst met zijn huidige setup zonder problemen
wat een onbetrouwbare teringlijers, ik zou er klaar mee zijn en voor Honda kiezen.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:40 schreef SnowOokami het volgende:
Renault brengt dus weer geen grote update mee:
https://www.gpupdate.net/(...)-voor-gp-van-canada/
Vraag me nu alleen af of Verstappen weer een gridstraf krijgt omdat hij een nieuwe MGU-K heeft gekregen afgelopen race...?
Verder ben ik heel benieuwd of Honda wel de volledige update mee gaat nemen. Als dat zo is kunnen we een behoorlijk snelle STR Honda zien in Canada.
Gasly heeft echt een goede race gereden en de auto zag er goed uit gisteren dus het lijkt erop dat ze eindelijk weten hoe ze hem moeten afstellen.
Die gridstraf heeft hij toch al gehad?quote:Op maandag 28 mei 2018 18:40 schreef SnowOokami het volgende:
Renault brengt dus weer geen grote update mee:
https://www.gpupdate.net/(...)-voor-gp-van-canada/
Vraag me nu alleen af of Verstappen weer een gridstraf krijgt omdat hij een nieuwe MGU-K heeft gekregen afgelopen race...?
Verder ben ik heel benieuwd of Honda wel de volledige update mee gaat nemen. Als dat zo is kunnen we een behoorlijk snelle STR Honda zien in Canada.
Gasly heeft echt een goede race gereden en de auto zag er goed uit gisteren dus het lijkt erop dat ze eindelijk weten hoe ze hem moeten afstellen.
Ja, maar was het de oude... of nieuwe MGU-K Als ze in Canada een nieuwe MGU-K krijgen wordt het z'n 4equote:Op maandag 28 mei 2018 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die gridstraf heeft hij toch al gehad?
Volgens Alonso was het de versnellingsbak Maar dat de MGU-K aan de lopende band kapot gaan is geen goed teken in ieder geval.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een onbetrouwbare teringlijers, ik zou er klaar mee zijn en voor Honda kiezen.
en dit weekend plofte weer een Renault motor
Owh, zo.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja, maar was het de oude... of nieuwe MGU-K Als ze in Canada een nieuwe MGU-K krijgen wordt het z'n 4e
Max heeft nu twee werkende MGU-K, dus verwacht op dat gebied voorlopig niets bij hemquote:Op maandag 28 mei 2018 19:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja, maar was het de oude... of nieuwe MGU-K Als ze in Canada een nieuwe MGU-K krijgen wordt het z'n 4e
Oude zware uit 2016.. En hoezo werkende?quote:Op maandag 28 mei 2018 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max heeft nu twee werkende MGU-K, dus verwacht op dat gebied voorlopig niets bij hem
Het zijn professionals bij RBR. Ik geloof er niets van dat ze die stap dan al zetten.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:33 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens Alonso was het de versnellingsbak Maar dat de MGU-K aan de lopende band kapot gaan is geen goed teken in ieder geval.
Denk overigens ook dat we na Canada het officiële persbericht gaan zien dat RBR naar Honda overstapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |