de satire droop van die post af.... Dat zie je toch ook wel hoop ik hè?quote:Op maandag 28 mei 2018 14:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Max is wel van een compleet ander niveau en kaliber dan Jos. Dat zie je toch ook wel hoop ik hè?
Ik vind toch echt dat ze daar een andere insteek hebben dan bij Ziggo.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
En bij RTL Duits kun je niet over Vettel praten. Die kan daar ook nooit iets fout doen en ligt het altijd aan anderen.
Die aanval van Vettel op Bottas werkte ook zo goed eerder dit seizoen. Heeft hem enorm veel punten gekost zeker ten opzichte van Hamilton.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:11 schreef Tarado het volgende:
wat een onzin, hoe kan je nou in de luwte gaan rijden? Hij moet gewoon wat volwassener worden maar hij had op P2 gisteren waarschijnlijk wel wat geprobeerd in tegenstelling tot Vettel, als mensen liever dat zien ok.
Oh haha, nou eigenlijk niet, ondanks dat ik gek ben op satire en cynisme. Maar tegenwoordig wordt er hier zo'n onzin geschreven dat ik steeds meer alles als serieus bedoeld begin te nemen.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
de satire droop van die post af.... Dat zie je toch ook wel hoop ik hè?
En zo zijn we weer bij de F1 zoals hij was zonder Max; gewoon netjes op kwali volgorde de tijd uitzitten tot alle rondjes om zijnquote:Op maandag 28 mei 2018 14:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die aanval van Vettel op Bottas werkte ook zo goed eerder dit seizoen. Heeft hem enorm veel punten gekost zeker ten opzichte van Hamilton.
Dat was een domme fout van Vettel en hij leert er kennelijk wel van.
Hamilton was ook lafjes. En Kimi. En Bottas.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vond Vettel gister een beetje lafjes rijden. Denkend aan zijn kampioenschap, maar totaal niet aangedrongen bij Ricciardo
Max moet maximaal presteren. De sport leuk maken voor de kijkers is de taak van de organisatie.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
En zo zijn we weer bij de F1 zoals hij was zonder Max; gewoon netjes op kwali volgorde de tijd uitzitten tot alle rondjes om zijn
Ja laten we die duizende uren ontwikkeling in de auto's wegpleuren en lekker een simpele vleugel erop zetten.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Max moet maximaal presteren. De sport leuk maken voor de kijkers is de taak van de organisatie.
zo zie je maar dat ook een 4voudig wereldkampioen niet altijd de juiste inschattingen maakt en of hij van deze fout geleerd heeft vraag ik me af maar als je concurrent voor een positie 25% vermogen mist dan mag je toch wel wat proberen ook al is het moeilijk in Monacoquote:Op maandag 28 mei 2018 14:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die aanval van Vettel op Bottas werkte ook zo goed eerder dit seizoen. Heeft hem enorm veel punten gekost zeker ten opzichte van Hamilton.
Dat was een domme fout van Vettel en hij leert er kennelijk wel van.
Dat zie ik wel veel liever ja, professioneel en volwassen maakt het niet perse leuk.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:11 schreef Tarado het volgende:
maar hij had op P2 gisteren waarschijnlijk wel wat geprobeerd in tegenstelling tot Vettel, als mensen liever dat zien ok.
Hij reed voor Hamilton, ik snap prima dat hij er niet voor ging.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo zie je maar dat ook een 4voudig wereldkampioen niet altijd de juiste inschattingen maakt en of hij van deze fout geleerd heeft vraag ik me af maar als je concurrent voor een positie 25% vermogen mist dan mag je toch wel wat proberen ook al is het moeilijk in Monaco
Bernie's sprinklersquote:Op maandag 28 mei 2018 15:05 schreef mikieu het volgende:
[..]
De races die bijblijven zijn voornamelijk die in de regen, moeten ze de baan gewoon altijd nat maken.
Vettel had 100% zeker gewonnen als ie er voor ging.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hamilton was ook lafjes. En Kimi. En Bottas.
Ja, of iedereen wist dat het gewoon kansloos was.
Onzin. Hij was marginaal sneller dan RIC en zijn banden waren in veel slechtere staat. Risico was veel te groot.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vettel had 100% zeker gewonnen als ie er voor ging.
Vorig jaar kreeg hij bijna geen kans fouten te maken..quote:Op maandag 28 mei 2018 14:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Maar weet hij ook waar het aan ligt dan? Je kan wel zeggen dat je weet wat er fout is gegaan maar dit jaar maakt hij gewoon veel fouten (en vorig jaar niet...).
Hij doet dan wel 4 jaar mee, maar eigenlijk pas 1 seizoen echt geredenquote:Op maandag 28 mei 2018 15:31 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg hij bijna geen kans fouten te maken..
Hij heeft in de laatste paar races vorig jaar echt veel punten binnen geharkt en gewoon clean gereden. Alleen in Hongarije op Ricciardo was niet heel erg handigquote:Op maandag 28 mei 2018 15:31 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg hij bijna geen kans fouten te maken..
Ik denk dat de auto 'm vorig jaar beter lag, waardoor het vaak net goed ging. Dit jaar valt het kwartje vaker de andere kant op.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:43 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hij heeft in de laatste paar races vorig jaar echt veel punten binnen geharkt en gewoon clean gereden. Alleen in Hongarije op Ricciardo was niet heel erg handigen in Monza op Massa.
Deed hartley ook bij Max toch? Of was hij toen al binnen.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:36 schreef DeeBee het volgende:
Overigens extreem genant dat klantenteams gewoon de fabrieksteams voorbij laten nu...lekker gewerkt, Ocon.
Niet met je eens, op z'n minst een paar keer dreigen had gekund, proberen Ricciardo in een fout te dwingen, nu deed hij niks en was het een optocht.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij reed voor Hamilton, ik snap prima dat hij er niet voor ging.
Leuk dat Verstappen met de snelste auto de achterkant van het veld kan inhalen, maar een bijna gelijkwaardige auto passeren is natuurlijk andere koek op zo'n circuit.
Je zag bij Max ook dat hij Sainz alleen met enorm kunst en vliegwerk kon inhalen, dat risico wilde Vettel natuurlijk niet nemen.
Als je de race niet gekeken hebt, zeg dan niets.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzin. Hij was marginaal sneller dan RIC en zijn banden waren in veel slechtere staat. Risico was veel te groot.
Bij Ziggo realiseren ze zich dat ze werk hebben dankzij Max. Ook die reclames vooraf aan bijv f1 café zeggen wat mij betreft voldoende. Ze móéten wel in zijn reet kruipenquote:Op maandag 28 mei 2018 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind toch echt dat ze daar een andere insteek hebben dan bij Ziggo.
Ik snap hoe het werkt, maar ik denk dat het best iets minder kan.quote:Op maandag 28 mei 2018 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Ziggo realiseren ze zich dat ze werk hebben dankzij Max. Ook die reclames vooraf aan bijv f1 café zeggen wat mij betreft voldoende. Ze móéten wel in zijn reet kruipen
Als Max een fout maakt zeg ik dat. Als Vettel een fout maakt zeg ik dat.quote:Op maandag 28 mei 2018 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo zie je maar dat ook een 4voudig wereldkampioen niet altijd de juiste inschattingen maakt en of hij van deze fout geleerd heeft vraag ik me af maar als je concurrent voor een positie 25% vermogen mist dan mag je toch wel wat proberen ook al is het moeilijk in Monaco
Jij weet het beter dan Seb?quote:Op maandag 28 mei 2018 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vettel had 100% zeker gewonnen als ie er voor ging.
geen enkel probleem, jij zegt dat Vettel ervan geleerd heeft, dat lijkt me dan weer een beetje stug, die heeft ervaring genoegquote:Op maandag 28 mei 2018 16:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als Max een fout maakt zeg ik dat. Als Vettel een fout maakt zeg ik dat.
Wat is nu je probleem?
Dan lopen ze het risico dat ze wat sponsors kwijtraken of hun functie daar. Het is gewoon meeliften op de hype die ze mede gecreëerd hebben, zolang het nog kan.quote:Op maandag 28 mei 2018 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap hoe het werkt, maar ik denk dat het best iets minder kan.
Weer eentje die de race niet heeft gekeken...quote:Op maandag 28 mei 2018 16:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij weet het beter dan Seb?
Dat lijkt mij niet. Hamilton had Seb aan kunnen vallen en deed dat ook niet. Terwijl als hij er met Seb af zou vliegen hij geen punten zou verliezen tov zijn concurrent.
quote:Op maandag 28 mei 2018 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de race niet gekeken hebt, zeg dan niets.
Iedereen die het niet met de grote Nattekat eens is, heeft de race niet gekeken. Wat een treurnis.quote:Op maandag 28 mei 2018 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer eentje die de race niet heeft gekeken...
Ricciardo was op de rechte stukken 30(!)km/h trager dan wie dan ook. Dat is totaal niet te vergelijken met Hamilton vs Vettel. Vettel durfde gewoon niet.
Ik leer ook nog iedere dag.quote:Op maandag 28 mei 2018 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen enkel probleem, jij zegt dat Vettel ervan geleerd heeft, dat lijkt me dan weer een beetje stug, die heeft ervaring genoeg
Nee, Vettel is een mietje die er niets van kan en nattekat weet het veel beter.quote:Op maandag 28 mei 2018 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer eentje die de race niet heeft gekeken...
Ricciardo was op de rechte stukken 30(!)km/h trager dan wie dan ook. Dat is totaal niet te vergelijken met Hamilton vs Vettel. Vettel durfde gewoon niet.
Hij probeerde het niet eens... dus ja, mietje.quote:Op maandag 28 mei 2018 17:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, Vettel is een mietje die er niets van kan en nattekat weet het veel beter.
Prima.quote:Op maandag 28 mei 2018 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij probeerde het niet eens... dus ja, mietje.
met je eens hoor, hij had best wel wat kunnen proberen, hoeft niet meteen een kamikaze actie te zijn maar nu kon Ricciardo gewoon rustig door huppelenquote:Op maandag 28 mei 2018 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij probeerde het niet eens... dus ja, mietje.
30 km/h is peanuts op het rechte stuk in Monaco.quote:Op maandag 28 mei 2018 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer eentje die de race niet heeft gekeken...
Ricciardo was op de rechte stukken 30(!)km/h trager dan wie dan ook. Dat is totaal niet te vergelijken met Hamilton vs Vettel. Vettel durfde gewoon niet.
we zullen het nooit weten en waarom was RIC getergd?quote:Op maandag 28 mei 2018 17:15 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
30 km/h is peanuts op het rechte stuk in Monaco.
Vettel vond het risico op een ongeluk gewoon veel te groot en dat was hem die potentiële extra punten niet waard. Zeker met een getergde Ricciardo in het achterhoofd een zeer logische beslissing.
Omdat 2016?quote:Op maandag 28 mei 2018 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zullen het nooit weten en waarom was RIC getergd?
het is amateurpsychologen dag vandaag zeker, natuurlijk eager to win maar dat is dan meteen weer getergdquote:
Nou ja, het zijn niet mijn woorden maar na wat er toen gebeurde en dan zondag je mgu haperen terwijl je op kop ligt kan ik me voorstellen dat men denkt dat hij daardoor getergd is. Of dat ook zo is laat ik in het midden.quote:Op maandag 28 mei 2018 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is amateurpsychologen dag vandaag zeker, natuurlijk eager to win maar dat is dan meteen weer getergd
Hij heeft in het begin de druk er behoorlijk opgehouden, maar in de bochtige stukken kwam hij steeds niet dichtbij genoeg. Op het rechte liep hij dan wel in, maar een echt poging had daardoor wel degelijk een hoog kamikaze-gehalte gehad. Vettel schatte dat in als te hoog en ik ben geneigd zijn inschatting te volgen.quote:Op maandag 28 mei 2018 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
met je eens hoor, hij had best wel wat kunnen proberen, hoeft niet meteen een kamikaze actie te zijn maar nu kon Ricciardo gewoon rustig door huppelen
Hij heeft vorig jaar al wild genoeg gereden denk je niet? Waarschijnlijk vond hij het zelf wel genoeg. Alhoewel met de kennis achteraf, geen mgu-k en minder goede rembalans, is het wel vreemd dat hij het niet probeerde.quote:Op maandag 28 mei 2018 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer eentje die de race niet heeft gekeken...
Ricciardo was op de rechte stukken 30(!)km/h trager dan wie dan ook. Dat is totaal niet te vergelijken met Hamilton vs Vettel. Vettel durfde gewoon niet.
Vettel hoeft niet zijn seizoen te verkloten alleen om wat spektakel te maken.quote:Op maandag 28 mei 2018 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer eentje die de race niet heeft gekeken...
Ricciardo was op de rechte stukken 30(!)km/h trager dan wie dan ook. Dat is totaal niet te vergelijken met Hamilton vs Vettel. Vettel durfde gewoon niet.
Vraag dat even na bij Verstappenquote:Op maandag 28 mei 2018 17:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vettel hoeft niet zijn seizoen te verkloten alleen om wat spektakel te maken.
Bij een inhaalactie is de kans dat hij of Ricciardo een vleugel of wiel kwijt raakt minstens 50%
Nou dan heb je wat, gaat Mercedes alsnog winnen.
na die vsc had hij wat problemen met bandentemperatuur maar daarvoor had hij het RIC wel wat moeilijker had kunnen maken, je kan iemand ook in fouten proberen te dwingen zonder dat je meteen kamikaze acties doetquote:Op maandag 28 mei 2018 17:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vettel hoeft niet zijn seizoen te verkloten alleen om wat spektakel te maken.
Bij een inhaalactie is de kans dat hij of Ricciardo een vleugel of wiel kwijt raakt minstens 50%
Nou dan heb je wat, gaat Mercedes alsnog winnen.
Hij heeft er toch een hele tijd kort achter gezeten. Ik ben alles behalve Vettel fan, maar hij heeft dit gewoon prima aangepakt.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
na die vsc had hij wat problemen met bandentemperatuur maar daarvoor had hij het RIC wel wat moeilijker had kunnen maken, je kan iemand ook in fouten proberen te dwingen zonder dat je meteen kamikaze acties doet
dat verschil was veel minder groot, maar goed Monaco is nooit zoveel aan en verder dik verdiend voor Riciardoquote:Op maandag 28 mei 2018 18:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft er toch een hele tijd kort achter gezeten. Ik ben alles behalve Vettel fan, maar hij heeft dit gewoon prima aangepakt.
Ik vond dit echt een beetje vergezocht allemaal. Zo kun je ook gaan zeiken dat Max niet nog een poging waagde in de laatste rondes. Hij was immers ook flink sneller dan de auto's voor hem.
Dat dus. Laffe herder.quote:
Hey beetje dimmen. Jimmy is ook een herder. Wel een lilliputter herder, maar toch.quote:
Hing laatst een lilliputter herder in m'n been.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey beetje dimmen. Jimmy is ook een herder. Wel een lilliputter herder, maar toch.
Dit is ook wel interessant:quote:Op maandag 28 mei 2018 18:29 schreef Fer het volgende:
Waarom zit eigenlijk die chicane na de tunnel? De gewone route naar de haven loopt normaal 100-200m verderop naar links, als ze dat zouden houden hebben ze iets meer lengte om in te halen na de tunnel en nog steeds een runoff.
Als dat zo is, hadden we mogen verwachten dat Hamilton aan het bumperkleven was bij Vettel maar dat werd niet korter dan vier seconden.quote:Op maandag 28 mei 2018 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer eentje die de race niet heeft gekeken...
Ricciardo was op de rechte stukken 30(!)km/h trager dan wie dan ook. Dat is totaal niet te vergelijken met Hamilton vs Vettel. Vettel durfde gewoon niet.
Precies. Als Vettel zo absurd veel sneller had gekund maar in moest houden, dan had Hamilton ook constant op zijn staart moeten zitten.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als dat zo is, hadden we mogen verwachten dat Hamilton aan het bumperkleven was bij Vettel maar dat werd niet korter dan vier seconden.
Ik vind je conclusies voorbarig, gelet dat je ze baseert op een race in Monaco.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:40 schreef SnowOokami het volgende:
Renault brengt dus weer geen grote update mee:
https://www.gpupdate.net/(...)-voor-gp-van-canada/
Vraag me nu alleen af of Verstappen weer een gridstraf krijgt omdat hij een nieuwe MGU-K heeft gekregen afgelopen race...?
Verder ben ik heel benieuwd of Honda wel de volledige update mee gaat nemen. Als dat zo is kunnen we een behoorlijk snelle STR Honda zien in Canada.
Gasly heeft echt een goede race gereden en de auto zag er goed uit gisteren dus het lijkt erop dat ze eindelijk weten hoe ze hem moeten afstellen.
De post-test analyses in Spanje waren bemoedigend heb ik begrepen en dat lieten ze dit weekend zien toch?quote:Op maandag 28 mei 2018 18:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind je conclusies voorbarig, gelet dat je ze baseert op een race in Monaco.
Het gaat bij de update van Renault toch alleen maar om de ICE? De MGU-K zal later dit jaar hopelijk een keer komen. Vreemd dat Renault het nog steeds moet stellen met de 2016-variant. Max zal de MGU-K blijven gebruiken totdat deze aan vervanging toe is.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:40 schreef SnowOokami het volgende:
Renault brengt dus weer geen grote update mee:
https://www.gpupdate.net/(...)-voor-gp-van-canada/
Vraag me nu alleen af of Verstappen weer een gridstraf krijgt omdat hij een nieuwe MGU-K heeft gekregen afgelopen race...?
Ik ben ook benieuwd naar de stap van Honda. Ik verwacht geen wonderen, maar als ze daadwerkelijk 30 pk extra meebrengen dan komen ze een stuk dichterbij.quote:Verder ben ik heel benieuwd of Honda wel de volledige update mee gaat nemen. Als dat zo is kunnen we een behoorlijk snelle STR Honda zien in Canada.
Gasly heeft echt een goede race gereden en de auto zag er goed uit gisteren dus het lijkt erop dat ze eindelijk weten hoe ze hem moeten afstellen.
In het artikel spreekt Horner ook over een MGU-K update... maar had ook het idee dat die niet kwam dit keerquote:Op maandag 28 mei 2018 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gaat bij de update van Renault toch alleen maar om de ICE? De MGU-K zal later dit jaar hopelijk een keer komen. Vreemd dat Renault het nog steeds moet stellen met de 2016-variant. Max zal de MGU-K blijven gebruiken totdat deze aan vervanging toe is.
Als het echt 30pk is dan gaan ze Renault voorbij, dat kan bijna niet andersquote:[..]
Ik ben ook benieuwd naar de stap van Honda. Ik verwacht geen wonderen, maar als ze daadwerkelijk 30 pk extra meebrengen dan komen ze een stuk dichterbij.
Mja, je kunt het ook uitleggen dat de update goed samen moet kunnen werken met de huidige MGU-K en dat het geheel betrouwbaar moet zijn.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
In het artikel spreekt Horner ook over een MGU-K update... maar had ook het idee dat die niet kwam dit keer
Ik heb wel vertrouwen in Honda. Ze zijn nog niet snel genoeg, maar met de betrouwbaarheid zit het ondertussen wel snor.quote:[..]
Als het echt 30pk is dan gaan ze Renault voorbij, dat kan bijna niet andersenige vraag is dan of de update betrouwbaar genoeg is voor weer 6 a 7 races. Gasly rijdt nu al het langst met zijn huidige setup zonder problemen
wat een onbetrouwbare teringlijers, ik zou er klaar mee zijn en voor Honda kiezen.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:40 schreef SnowOokami het volgende:
Renault brengt dus weer geen grote update mee:
https://www.gpupdate.net/(...)-voor-gp-van-canada/
Vraag me nu alleen af of Verstappen weer een gridstraf krijgt omdat hij een nieuwe MGU-K heeft gekregen afgelopen race...?
Verder ben ik heel benieuwd of Honda wel de volledige update mee gaat nemen. Als dat zo is kunnen we een behoorlijk snelle STR Honda zien in Canada.
Gasly heeft echt een goede race gereden en de auto zag er goed uit gisteren dus het lijkt erop dat ze eindelijk weten hoe ze hem moeten afstellen.
Die gridstraf heeft hij toch al gehad?quote:Op maandag 28 mei 2018 18:40 schreef SnowOokami het volgende:
Renault brengt dus weer geen grote update mee:
https://www.gpupdate.net/(...)-voor-gp-van-canada/
Vraag me nu alleen af of Verstappen weer een gridstraf krijgt omdat hij een nieuwe MGU-K heeft gekregen afgelopen race...?
Verder ben ik heel benieuwd of Honda wel de volledige update mee gaat nemen. Als dat zo is kunnen we een behoorlijk snelle STR Honda zien in Canada.
Gasly heeft echt een goede race gereden en de auto zag er goed uit gisteren dus het lijkt erop dat ze eindelijk weten hoe ze hem moeten afstellen.
Ja, maar was het de oude... of nieuwe MGU-Kquote:Op maandag 28 mei 2018 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die gridstraf heeft hij toch al gehad?
Volgens Alonso was het de versnellingsbakquote:Op maandag 28 mei 2018 19:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een onbetrouwbare teringlijers, ik zou er klaar mee zijn en voor Honda kiezen.
en dit weekend plofte weer een Renault motor
Owh, zo.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja, maar was het de oude... of nieuwe MGU-KAls ze in Canada een nieuwe MGU-K krijgen wordt het z'n 4e
Max heeft nu twee werkende MGU-K, dus verwacht op dat gebied voorlopig niets bij hemquote:Op maandag 28 mei 2018 19:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja, maar was het de oude... of nieuwe MGU-KAls ze in Canada een nieuwe MGU-K krijgen wordt het z'n 4e
Oude zware uit 2016.. En hoezo werkende?quote:Op maandag 28 mei 2018 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max heeft nu twee werkende MGU-K, dus verwacht op dat gebied voorlopig niets bij hem
Het zijn professionals bij RBR. Ik geloof er niets van dat ze die stap dan al zetten.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:33 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens Alonso was het de versnellingsbakMaar dat de MGU-K aan de lopende band kapot gaan is geen goed teken in ieder geval.
Denk overigens ook dat we na Canada het officiële persbericht gaan zien dat RBR naar Honda overstapt
Die van de race werkt sowieso nog en ik vermoed dat ze die van de crash ook wel werkend hebben. Het steken van de derde leverde wel gridstraf op, maar dat kon Max hebben omdat hij toch al achteraan moest starten.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oude zware uit 2016.. En hoezo werkende?
consolideer-beer, sjlappe pummel.quote:
Gaan we nu doen of Renault de afgelopen jaren betrouwbare motoren heeft geleverd?quote:Op maandag 28 mei 2018 22:02 schreef Fer het volgende:
Bedenk me opeens wat, die 2016 MGU-K is helemaal niet ontworpen om een half seizoen mee te gaan. In 2016 mochten ze nog met 4 powwrunits rijden.
quote:Op maandag 28 mei 2018 22:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gaan we nu doen of Renault de afgelopen jaren betrouwbare motoren heeft geleverd?
Neequote:Op maandag 28 mei 2018 22:34 schreef CrashO het volgende:
Was Ocon die Buxton zat te trollen hier al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Sure, maar als je voldoende mechanische grip hebt zou je juist op Monaco kort moeten kunnen volgenquote:Op maandag 28 mei 2018 22:32 schreef fathank het volgende:
Dirty air door de verneukte Aero. Niet zo moeilijk om te snappen toch. Is al jaren dat er geen close racing mogelijk is door de invloed van de aerodynamica.
quote:Op maandag 28 mei 2018 22:32 schreef fathank het volgende:
Dirty air door de verneukte Aero. Niet zo moeilijk om te snappen toch. Is al jaren dat er geen close racing mogelijk is door de invloed van de aerodynamica.
keer op keer slaat renault de plank mis, vorige jaar bij de laatste race hadden ze geen onderdelen meer, ook vorige jaar niet de Canada update en ook heel veel uitvallen.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zijn professionals bij RBR. Ik geloof er niets van dat ze die stap dan al zetten.
Die van Renault is groter.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Honda heeft een grote historie in de racerij
Renault maakt ook geen motoren en speedboats, dus dat is niet zo heel raar. Bovendien volstrekt irrelevant voor de F1. Buiten de F1 heeft Renault in de autosport ook een grotere historie dan Honda.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen in de F1, maar niet totaal. Honda doet ook nog motoren en speedboats
Lol, my badquote:
Renault komt hier mee op de proppenquote:Op maandag 28 mei 2018 23:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Renault maakt ook geen motoren en speedboats, dus dat is niet zo heel raar. Bovendien volstrekt irrelevant voor de F1. Buiten de F1 heeft Renault in de autosport ook een grotere historie dan Honda.
De allereerste Grand Prix werd door Renault gewonnen.
Indy.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen in de F1, maar niet totaal. Honda doet ook nog motoren en speedboats
ze hebben tussentijds het ontwerp gewijzigdquote:Op maandag 28 mei 2018 23:37 schreef Fir3fly het volgende:
Ach dat horen we al jaren. Honda zou dankzij de historie met turbomotoren (eigenlijk bedoelt men daar alleen 1988 mee) het varkentje wel even gaan wassen. Bovendien had men een jaar extra ontwikkeltijd.
We hebben het gezien.
Niet eens een 'under investigation' bij die actie op Sainz is wel een beetje gek, eerlijk gezegd.quote:
Nofi, maar dan begrijp je er gewoon niet zoveel vanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet eens een 'under investigation' bij die actie op Sainz is wel een beetje gek, eerlijk gezegd.
Waarom konden enkele rijders dan wel ronden lang op 0.6 seconde volgen? Die dirty air is meer voor normale circuits waar de snelheid ook hoger ligt.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:32 schreef fathank het volgende:
Dirty air door de verneukte Aero. Niet zo moeilijk om te snappen toch. Is al jaren dat er geen close racing mogelijk is door de invloed van de aerodynamica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |