Ben wel van plan een weekje ergens op vakantie te gaan samen met mn zusje. Maar dat wordt dan pas vanaf augustus. En jij ?quote:
als je er toch bent gewoon een worstje meepakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kan niet quoten maar geen rookworst helaasen niet in roffa #zodichtbijmaartochzover 👻
dat gaat genieten worden 🌭quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je er toch bent gewoon een worstje meepakken
vet joh! Ga je alleen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:45 schreef Limoentjuh het volgende:
Deze zomer nergens. Na de zomer staat Maleisië op de planning als er niks tussen komt
Ik ga een weekje naar Baden-Baden in Juli. Met de treinquote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben wel van plan een weekje ergens op vakantie te gaan samen met mn zusje. Maar dat wordt dan pas vanaf augustus. En jij ?
en gevaarlijk wellicht maar cool joh!quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
samen met mn zusje. Alleen lijkt me niet zo leuk
vind internationale treinreizen wel relaxedquote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga een weekje naar Baden-Baden in Juli. Met de treinWaarom? Gewoon omdat ik toch ergens naar toe wilde
Lijkt me wel tof. Ik ben daar nog nooit geweestquote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:45 schreef Limoentjuh het volgende:
Deze zomer nergens. Na de zomer staat Maleisië op de planning als er niks tussen komt
Kan zomaar een van je leukste vakanties worden toch.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga een weekje naar Baden-Baden in Juli. Met de treinWaarom? Gewoon omdat ik toch ergens naar toe wilde
Ik ook niet en ik weet ook helemaal niet wat ik moet verwachten.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof. Ik ben daar nog nooit geweest
lekker treinen!quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind internationale treinreizen wel relaxed
ja, dat maak jij weer meequote:
toet toet!quote:
laat maar, bedoel waar komt die fascinatie met droogte vandaanquote:
nee staat los van elkaar, wil ook geen bosbranden ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
laat maar, bedoel waar komt die fascinatie met droogte vandaanmaar dit was een random plaatje, ik koppelde dat samen
Tot straks borrelnootje 🙂quote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ben druk, ik ga ff rustaaaaagh doentot later 👋
Dag dag tot latersquote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ben druk, ik ga ff rustaaaaagh doentot later 👋
ik kijk het nog even aanquote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Besloten de film niet af te kijken?
Dat is dan wel mijn hoogste positie ooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Je bent niet te stoppenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is dan wel mijn hoogste positie ooit
Mijn hoogste tot nu toe was 6, was 5 op 30 december en toen 6 geworden
dat zijn die oude zware energieslurpende monitors die heet worden en met een bolle glazen scherm toch?quote:
Ja, klote dingenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat zijn die oude zware energieslurpende monitors die heet worden en met een bolle glazen scherm toch?
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat zijn die oude zware energieslurpende monitors die heet worden en met een bolle glazen scherm toch?
mikey was niet happy met z'n ban.quote:
yup. De aliens gaan helemaal gek.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:03 schreef Limoentjuh het volgende:
Je bent de film toch maar aan het kijken
beter gaan ze gewoon bolken ipv planeten lastig vallenquote:
Stelletje aso's. Echt die buitenaardsers weer hequote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
beter gaan ze gewoon bolken ipv planeten lastig vallen
Dat zal die aliens leren !!quote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig hebben de overlevenden een plan!
In deel drie gaat dat vast lukken! Alleen hoop ik dat we daar geen 20 jaar op hoeven te wachten deze keer...quote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:49 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
nou is het een kwestie van tijd voor de mensen de overwinning pakken
Is de film geëindigd met een open einde?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In deel drie gaat dat vast lukken! Alleen hoop ik dat we daar geen 20 jaar op hoeven te wachten deze keer...
Nou, het stikt nog van de evil aliens in het heelal maar de mensen hebben een slimme orb die veel weet en die de mensen van alles kan leren over het bolken van aliens!quote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is de film geëindigd met een open einde?
Wat is een orbquote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, het stikt nog van de evil aliens in het heelal maar de mensen hebben een slimme orb die veel weet en die de mensen van alles kan leren over het bolken van aliens!
euh, in dit geval een alien bol-ding. Zeg maar.quote:
Een nuttig topic als je een kleine wc afvoer hebt en daarom beter op zijn plaats in het klussen forumquote:
en ik maar denken dat je een lemming had gemaaktquote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
KLB / Tempeh in stukjes snijden
Er is ook altijd wel wat te klagen
Vijf uit tien. En dan ben ik misschien nog te gul. Niet kijken als je niet van alien invasion films houdt. Verder alleen kijken als je niks beters te doen hebt.quote:
Ik zat er aan te denken...quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je een lemming had gemaakt
The thing vond ik wel goed maar voor de rest niet zoveel alien films gezien.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vijf uit tien. En dan ben ik misschien nog te gul. Niet kijken als je niet van alien invasion films houdt. Verder alleen kijken als je niks beters te doen hebt.
Kan haags em op slot zettenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon doen, daar heb je klb voor
L3kk3rquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
oh heb de 1600 post gepasseerd hier, en bijna 1000 punten
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
De mod die sneller sluit dan haar schaduw
KLB / Worst in stukjes snijdenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
De mod die sneller sluit dan haar schaduw
Die was ook beter op zijn plaats geweest in CUL. Wie gaat er dan ook een worst snijden? Die moet je zo eten.quote:
dan maak ondertussen iemand volquote:Op woensdag 23 mei 2018 01:30 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ik wil het topic wel vol maken hoor
quote:Op woensdag 23 mei 2018 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan maak ondertussen iemand vol
lolquote:Op woensdag 23 mei 2018 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan maak ondertussen iemand vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
omdat je het van nature bezit?quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was vandaag in de super en heb de water- en galiameloenen gezien maar niet gekocht.
slaat dat ook op een bepaalde lichaamsdelen?quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben een citrusvrucht geen meloen
Goed!quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe is het ? Ik vraag me al een tijdje wat af... had je dat schaaltje nog teruggevonden ?
Haha ja meestal zijn het sets van 4 of 6. Het is erger dat ik het me bleef afvragen en denken daar zal ik nou nooit meer achterkomen dusquote:Op woensdag 23 mei 2018 02:44 schreef I. het volgende:
Vind het alleen zo'n raar oneven getal, dat zie ik mezelf niet zo gekocht hebben.
Mevrouw. Hoe gaat het ? Examens nagekeken ?quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:44 schreef -sabine- het volgende:
GN
Sta ik weer 19e, maar het is nog geen einde maand
nieuwe fok forum?quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:43 schreef I. het volgende:
[..]
Goed!Eigen forumpje schiet lekker op
Nee
Maar ik ben nu wel heel erg aan mezelf aan het twijfelen of het niet gewoon altijd maar 5 schaaltjes waren.
Bijna, kreeg een extra correctie voor vijf vragen. Dat is weer een bult werk, maar alles voor de lln.quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mevrouw. Hoe gaat het ? Examens nagekeken ?
Ik heb ze wel los gekocht, het was geen set. Maar blijft net zo gek.quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja meestal zijn het sets van 4 of 6. Het is erger dat ik het me bleef afvragen en denken daar zal ik nou nooit meer achterkomen dus
Met mij gaat het prima. Lekker 's nachts wakker zijn 😅quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:51 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Bijna, kreeg een extra correctie voor vijf vragen. Dat is weer een bult werk, maar alles voor de lln.
Hoe gaat het met jou? Jullie?
Kun je ze nog bijkopen? Tot het volmaakte 6?quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb ze wel los gekocht, het was geen set. Maar blijft net zo gek.
Ik denk dat we er maar van uit moeten gaan dat ik er gewoon maar 5 heb.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 03:08 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kun je ze nog bijkopen? Tot het volmaakte 6?
Alles voor die eerste plek, limoen!
Net opgezocht op Google, blijkt dat het wel een set was, en dat er dus inderdaad 6 schaaltjes bij horen.quote:
Dat is raar.quote:Op woensdag 23 mei 2018 03:13 schreef I. het volgende:
[..]
Net opgezocht op Google, blijkt dat het wel een set was, en dat er dus inderdaad 6 schaaltjes bij horen.
Die hele set staat ook niet eens meer op ikeaquote:
Tsjaquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:01 schreef devzero het volgende:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1854717
Menig jaar jaar geleden zou de 1ste reactie een slotje zijn met 'zulke simpele vragen post je maar op fok"
Ja dat dusquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:02 schreef Limoentjuh het volgende:
Je hebt liever een even getal dan een oneven getal
Maar 5 is 12 in een drie-talig stelsel en lijkt op een even nummer (ok goed, 12 in een 3-talig stelsel geen veelvoud van 2, maar een kniesoor die daar op let.)quote:
En 4 lijkt in een drie-tallig stelsel weer oneven.quote:Op woensdag 23 mei 2018 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar 5 is 12 in een drie-talig stelsel en lijkt op een even nummer (ok goed, 12 in een 3-talig stelsel geen veelvoud van 2, maar een kniesoor die daar op let.)
11 is dan ook het gekken getalquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:11 schreef I. het volgende:
[..]
En 4 lijkt in een drie-tallig stelsel weer oneven.Gekkenwerk.
11 is het ergste getal niet. Ik kan daar mee levenquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Opgeteld 11. Zo is het cirkeltje helemaal rond
Te laatquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Lang niet gezien, ik zal even snel koffie maken voor je.
Algemeen forum idd. Geen specifieke doelgroep. Maakt het dus nog weer net iets lastiger.quote:Op woensdag 23 mei 2018 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor forum wil je bouwen? Algemeen geneuzel zoals fok of doelgroep specifiek als viva?
's ochtends drink je koffie, thee is voor de middag. En maar 1 koekje bij de thee. We zitten potverdorie wel in nederland hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2018 04:38 schreef Limoentjuh het volgende:
Waarom geen thee aanbieden ? Koffie zuipers
quote:Op woensdag 23 mei 2018 04:39 schreef devzero het volgende:
[..]
's ochtends drink je koffie, thee is voor de middag. En maar 1 koekje bij de thee. We zitten potverdorie wel in nederland hoor.
enquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:39 schreef devzero het volgende:
[..]
's ochtends drink je koffie, thee is voor de middag. En maar 1 koekje bij de thee. We zitten potverdorie wel in nederland hoor.
thee is voor de Roodjassenquote:Op woensdag 23 mei 2018 04:38 schreef Limoentjuh het volgende:
Waarom geen thee aanbieden ? Koffie zuipers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |