Ben wel van plan een weekje ergens op vakantie te gaan samen met mn zusje. Maar dat wordt dan pas vanaf augustus. En jij ?quote:
als je er toch bent gewoon een worstje meepakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kan niet quoten maar geen rookworst helaasen niet in roffa #zodichtbijmaartochzover 👻
dat gaat genieten worden 🌭quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je er toch bent gewoon een worstje meepakken
vet joh! Ga je alleen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:45 schreef Limoentjuh het volgende:
Deze zomer nergens. Na de zomer staat Maleisië op de planning als er niks tussen komt
Ik ga een weekje naar Baden-Baden in Juli. Met de treinquote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben wel van plan een weekje ergens op vakantie te gaan samen met mn zusje. Maar dat wordt dan pas vanaf augustus. En jij ?
en gevaarlijk wellicht maar cool joh!quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
samen met mn zusje. Alleen lijkt me niet zo leuk
vind internationale treinreizen wel relaxedquote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga een weekje naar Baden-Baden in Juli. Met de treinWaarom? Gewoon omdat ik toch ergens naar toe wilde
Lijkt me wel tof. Ik ben daar nog nooit geweestquote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:45 schreef Limoentjuh het volgende:
Deze zomer nergens. Na de zomer staat Maleisië op de planning als er niks tussen komt
Kan zomaar een van je leukste vakanties worden toch.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga een weekje naar Baden-Baden in Juli. Met de treinWaarom? Gewoon omdat ik toch ergens naar toe wilde
Ik ook niet en ik weet ook helemaal niet wat ik moet verwachten.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof. Ik ben daar nog nooit geweest
lekker treinen!quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind internationale treinreizen wel relaxed
ja, dat maak jij weer meequote:
toet toet!quote:
laat maar, bedoel waar komt die fascinatie met droogte vandaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |