beter gaan ze gewoon bolken ipv planeten lastig vallenquote:
Stelletje aso's. Echt die buitenaardsers weer hequote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
beter gaan ze gewoon bolken ipv planeten lastig vallen
Dat zal die aliens leren !!quote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig hebben de overlevenden een plan!
In deel drie gaat dat vast lukken! Alleen hoop ik dat we daar geen 20 jaar op hoeven te wachten deze keer...quote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:49 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
nou is het een kwestie van tijd voor de mensen de overwinning pakken
Is de film geëindigd met een open einde?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In deel drie gaat dat vast lukken! Alleen hoop ik dat we daar geen 20 jaar op hoeven te wachten deze keer...
Nou, het stikt nog van de evil aliens in het heelal maar de mensen hebben een slimme orb die veel weet en die de mensen van alles kan leren over het bolken van aliens!quote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is de film geëindigd met een open einde?
Wat is een orbquote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, het stikt nog van de evil aliens in het heelal maar de mensen hebben een slimme orb die veel weet en die de mensen van alles kan leren over het bolken van aliens!
euh, in dit geval een alien bol-ding. Zeg maar.quote:
Een nuttig topic als je een kleine wc afvoer hebt en daarom beter op zijn plaats in het klussen forumquote:
en ik maar denken dat je een lemming had gemaaktquote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
KLB / Tempeh in stukjes snijden
Er is ook altijd wel wat te klagen
Vijf uit tien. En dan ben ik misschien nog te gul. Niet kijken als je niet van alien invasion films houdt. Verder alleen kijken als je niks beters te doen hebt.quote:
Ik zat er aan te denken...quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je een lemming had gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |