Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-05-2018 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
omdat je het van nature bezit?quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was vandaag in de super en heb de water- en galiameloenen gezien maar niet gekocht.
slaat dat ook op een bepaalde lichaamsdelen?quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben een citrusvrucht geen meloen
Goed!quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe is het ? Ik vraag me al een tijdje wat af... had je dat schaaltje nog teruggevonden ?
Haha ja meestal zijn het sets van 4 of 6. Het is erger dat ik het me bleef afvragen en denken daar zal ik nou nooit meer achterkomen dusquote:Op woensdag 23 mei 2018 02:44 schreef I. het volgende:
Vind het alleen zo'n raar oneven getal, dat zie ik mezelf niet zo gekocht hebben.
Mevrouw. Hoe gaat het ? Examens nagekeken ?quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:44 schreef -sabine- het volgende:
GN
Sta ik weer 19e, maar het is nog geen einde maand
nieuwe fok forum?quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:43 schreef I. het volgende:
[..]
Goed!Eigen forumpje schiet lekker op
Nee
Maar ik ben nu wel heel erg aan mezelf aan het twijfelen of het niet gewoon altijd maar 5 schaaltjes waren.
Bijna, kreeg een extra correctie voor vijf vragen. Dat is weer een bult werk, maar alles voor de lln.quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mevrouw. Hoe gaat het ? Examens nagekeken ?
Ik heb ze wel los gekocht, het was geen set. Maar blijft net zo gek.quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja meestal zijn het sets van 4 of 6. Het is erger dat ik het me bleef afvragen en denken daar zal ik nou nooit meer achterkomen dus
Met mij gaat het prima. Lekker 's nachts wakker zijn 😅quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:51 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Bijna, kreeg een extra correctie voor vijf vragen. Dat is weer een bult werk, maar alles voor de lln.
Hoe gaat het met jou? Jullie?
Kun je ze nog bijkopen? Tot het volmaakte 6?quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb ze wel los gekocht, het was geen set. Maar blijft net zo gek.
Ik denk dat we er maar van uit moeten gaan dat ik er gewoon maar 5 heb.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 03:08 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kun je ze nog bijkopen? Tot het volmaakte 6?
Alles voor die eerste plek, limoen!
Net opgezocht op Google, blijkt dat het wel een set was, en dat er dus inderdaad 6 schaaltjes bij horen.quote:
Dat is raar.quote:Op woensdag 23 mei 2018 03:13 schreef I. het volgende:
[..]
Net opgezocht op Google, blijkt dat het wel een set was, en dat er dus inderdaad 6 schaaltjes bij horen.
Die hele set staat ook niet eens meer op ikeaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |