Ik vond seizoen 2 juist veel logischerquote:Op maandag 2 juli 2018 21:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Seizoen 2 was zo samen te vatten.
Seizoen 1 was nog een logische opbouw en hier en daar wat hints op wat komen gaat. Seizoen 2 was een en al mindfuck om het mindfucken.
Ja, in zoverre dat de valley beyond zou onderlopen, Bernard zou aanspoelen en dergelijke. Maar zoals gezegd: het eigenlijke plot had weinig om handen. Dat Bernard expres zijn geheugen had lopen wisselen om te verdoezelen wat ie gedaan had was wel mooi om achter te komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 2 juist veel logischer
Je wist nu wat je kon verwachten
Denk dat de meeste wel terug komen. Maeve, Hector en Armastrice zullen wel worden opgelapt door die twee nerds.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Ja er moesten wel veel acteurs uitgeschreven worden, anders werd het te duur.
Stubbs komt vast nog terug
+1quote:Op maandag 9 juli 2018 12:08 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga Lee Sizemore wel missen als die niet meer terugkomt
Was vast een hostquote:Op maandag 9 juli 2018 12:08 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga Lee Sizemore wel missen als die niet meer terugkomt
Na 5 aflevering van seizoen 2 vond ik het mooi geweest. Wat een teleurstelling.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 01:04 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vond seizoen 1 geweldig, seizoen 2... ik weet niet wat het was. Maar hij viel mij zwaar tegen. Niet interessant, niet spannend.
Gek is dat hè.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 01:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Na 5 aflevering van seizoen 2 vond ik het mooi geweest. Wat een teleurstelling.
Seizoen 2 was een beetje moeilijk doen om het moeilijk doen, vind ik. Seizoen 1 had een goede reden voor de niet lineaire verhaallijn, seizoen 2 niet. Plus dat het verhaal van seizoen 2 flinterdun was als je het wel lineair zet (misschien daarom al dat gekut in de tijdlijnquote:Op zaterdag 14 juli 2018 01:04 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vond seizoen 1 geweldig, seizoen 2... ik weet niet wat het was. Maar hij viel mij zwaar tegen. Niet interessant, niet spannend.
Ik heb trouwens hetzelfde bij de serie Legion.
Ja inderdaad, seizoen 2 was idd om het moeilijk doen, goed gezegd.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:00 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Seizoen 2 was een beetje moeilijk doen om het moeilijk doen, vind ik. Seizoen 1 had een goede reden voor de niet lineaire verhaallijn, seizoen 2 niet. Plus dat het verhaal van seizoen 2 flinterdun was als je het wel lineair zet (misschien daarom al dat gekut in de tijdlijn).
Wat wel een beetje te verwachten was bij die producerquote:Op maandag 23 juli 2018 12:00 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Seizoen 2 was een beetje moeilijk doen om het moeilijk doen, vind ik. Seizoen 1 had een goede reden voor de niet lineaire verhaallijn, seizoen 2 niet. Plus dat het verhaal van seizoen 2 flinterdun was als je het wel lineair zet (misschien daarom al dat gekut in de tijdlijn).
Hij maakt een hoop goede punten.quote:
Geen idee, zal in ieder geval gedeeltelijk in de echt wereld zijn. Maar misschien zien we nog de aftermath van het drama in de parken zelf.quote:Op zondag 5 augustus 2018 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Seizoen 3 dus geheel buiten het park?
de muziek was dit seizoen helaas een ondergeschoven kindje. Exit Music op de pianola van de seizoensfinale van het eerste seizoenquote:Op maandag 6 augustus 2018 21:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De soundtrack van seizoen 2 staat trouwens op SpotifyNog even lekker nagenieten van de prachtige muziek.
Je steelt mijn ideequote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
de muziek was dit seizoen helaas een ondergeschoven kindje. Exit Music op de pianola van de seizoensfinale van het eerste seizoen
Wordt mijn crematiedeuntje
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:37 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je steelt mijn idee
Van seizoen 2 vind ik de piano versie van Heart Shaped Box erg mooi![]()
Nu maar hopen dat ze iets leuks weten te verzinnen in het nieuwe seizoen en niet met de twist komen "oh hij bleek toch een host te zijn!"quote:Op donderdag 13 september 2018 23:45 schreef Heeinz het volgende:
Aaron Paul (van Breaking Bad) gaat in seizoen 3 spelen
Oe nicequote:Op donderdag 13 september 2018 23:45 schreef Heeinz het volgende:
Aaron Paul (van Breaking Bad) gaat in seizoen 3 spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |