Ik word daar inderdaad zo zo moe van. Die Hollandse ongenuanceerde interpretatie van dat soort zaken.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:39 schreef Redefine het volgende:
We moeten volgend jaar vooral helemaal niet gaan denken wat een goede boodschap zo zijn en daar dan een liedje omheen bouwen. De kans dat zo'n bedacht iets gaat scoren is echt nihil.
Maar ja elk jaar weer slaat half FOK! dat we de hype van nu moeten gaan volgen, omdat je daar volgend jaar echt mee gaat winnen. En elk jaar blijkt wel weer dat het niet het geval is.
14e gewordenquote:Op zondag 13 mei 2018 01:38 schreef Nexum het volgende:
[..]
De Bulgaarse delegatie zit nu in woede te koken
Gaat Zhana nu janken en haar pruik afgooien 'WE SHOULD HAVE WON'
Mwah, dit jaar heeft wel bewezen dat live zang geen hol meer uitmaakt. We gooien er gewoon 5 backings achter en dan haalt ze het welquote:Op zondag 13 mei 2018 01:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een bijna 100% kwalificatie track record sinds 2013.
Jij had niet door dat het grappen waren? Tja, het is ook laat...quote:Op zondag 13 mei 2018 01:42 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Ik word daar inderdaad zo zo moe van. Die Hollandse ongenuanceerde interpretatie van dat soort zaken.
Zat er vorig jaar een looper in het winnende nummer? Oh dan moeten wij dat nu ook gaan doen. Ho-pe-loos
je verwacht het niet hequote:Op zondag 13 mei 2018 01:42 schreef Em31 het volgende:
Netta tweet, meteen allemaal #FREEPALESTINE reacties. Handig
Dat springen op de bandwagon snap ik op zich nog wel. Maar de gedachte erbij dat je daarmee dan wel even een topklassering haalt vind ik zo naiëf.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:42 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Ik word daar inderdaad zo zo moe van. Die Hollandse ongenuanceerde interpretatie van dat soort zaken.
Zat er vorig jaar een looper in het winnende nummer? Oh dan moeten wij dat nu ook gaan doen. Ho-pe-loos
Die is niet gek. Is één van de beste DJ's van de wereld en die gaat even naar ESF om te verliezen van een oma, zingende kip, dragqueen met een baard of iets anders belachelijks.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zou ik liever voor een Armin van Buuren ofzo gaan.
Maar die is ook wel op bizarre wijze door het ijs gezakt. Is dat eerder vertoond, de eerste in de semi die naar 15 zakt zonder zijn optreden gigantisch te verpesten want hij deed het prima?quote:Op zondag 13 mei 2018 01:41 schreef Wup2 het volgende:
[..]
rybak zat echt bijna te huilen van teleurstelling tijdens de voting
Zang maakt überhaupt niet zoveel uit, althans niet of het zuiver is. Zowel Netta als Eleni zongen behoorlijk vals vanavond.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:42 schreef Nexum het volgende:
[..]
Mwah, dit jaar heeft wel bewezen dat live zang geen hol meer uitmaakt. We gooien er gewoon 5 backings achter en dan haalt ze het wel
Nee Please. Gaat zij een kopie doen van Cyprus of zo'n 13 in dozijn balladquote:Op zondag 13 mei 2018 01:40 schreef Nexum het volgende:
Oh trouwens ik ben nu 100 % on board voor Maan volgend jaar. Bedoel, we hebben toch niks te verliezen lijkt me.
Er zitten zeker grappen tussen. Maar het gaat echt zo elk jaar weer, springen op de bandwagon.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij had niet door dat het grappen waren? Tja, het is ook laat...
Voor simpelen is de wereld heel eenvoudig, en in een paar kleuren...quote:Op zondag 13 mei 2018 01:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat springen op de bandwagon snap ik op zich nog wel. Maar de gedachte erbij dat je daarmee dan wel even een topklassering haalt vind ik zo naiëf.
Maar dat moeten we niet willen, natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:42 schreef Nexum het volgende:
[..]
Mwah, dit jaar heeft wel bewezen dat live zang geen hol meer uitmaakt. We gooien er gewoon 5 backings achter en dan haalt ze het wel
Dat.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die is niet gek. Is één van de beste DJ's van de wereld en die gaat even naar ESF om te verliezen van een oma, zingende kip, dragqueen met een baard of iets anders belachelijks.
Lol, Maan en Cyprus. Maan heeft sex appeal van een bananendoos.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:44 schreef ato het volgende:
[..]
Nee Please. Gaat zij een kopie doen van Cyprus of zo'n 13 in dozijn ballad
Ik vond hem bozig. Kreeg hij eindelijk een keer 12 punten, reageerde hij niet echt enthousiast.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:41 schreef Wup2 het volgende:
[..]
rybak zat echt bijna te huilen van teleurstelling tijdens de voting
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:43 schreef Strani het volgende:
Nou ja, bedtijd. Truste allemaal en lechaim!
Dat ja. En dan elke keer toch compleet verbaasd zijn dat het niet lukt. Man man man.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat springen op de bandwagon snap ik op zich nog wel. Maar de gedachte erbij dat je daarmee dan wel even een topklassering haalt vind ik zo naiëf.
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lol, Maan en Cyprus. Maan heeft sex appeal van een bananendoos.
Kunnen wel een streaker inzetten tijdens haar optreden. Vindt ze leuk.
Die was bewusteloos gevallen bij zo'n situatie als bij Surie.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lol, Maan en Cyprus. Maan heeft sex appeal van een bananendoos.
Kunnen wel een streaker inzetten tijdens haar optreden. Vindt ze leuk.
Had dat ook veel hoger verwacht!quote:Op zondag 13 mei 2018 01:46 schreef Redefine het volgende:
Even weer een blik op de uitslag gericht. Finland 25e is ook niet iets wat ik had verwacht voorafgaand aan het festival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |