Vooruit dan maar. Maar als Waylon niet doorgaat ga ik in de finale wel op zoek naar halve Nederlanders.quote:
Mja... Omdat ie een onmeunig goede performer isquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Waarom hopen zoveel eigenlijk dat Waylon na al dat rare gekut de laatste tijd de finale haalt? Er is toch totaal geen 'gunfactor' ofzo? Ik hoop het eigenlijk niet
Hongarije daarentegen...
Dat boeit ook niet heel erg. Al was het gedoe over racisme wel een beetje overdreven. En verder is het een beetje typisch dat hij bij de perspoll voorlaatste staat. Nog achter Rusland en San Marino.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, 'omdat Nederlander' boeit me niet
Maar al dat gemekker met boycotten van media die niet positief over hem schrijven, man man man. Ik kan er niet voor juichen, dus was ik gewoon benieuwd waarom anderen dat wel doen (buiten 'omdat hij dezelfde nationaliteit heeft als ik)
Onmenunig?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja... Omdat ie een onmeunig goede performer is
Die Stefan Raatgever van het AD was telkens maar negatief over hem, die boycot was terecht.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar al dat gemekker met boycotten van media die niet positief over hem schrijven, man man man. Ik kan er niet voor juichen, dus was ik gewoon benieuwd waarom anderen dat wel doen (buiten 'omdat hij dezelfde nationaliteit heeft als ik)
Ik vind het oprecht een leuk liedje, en dat is bij de Nederlandse inzendingen in de voorbije 15 jaar maar weinig voorgekomen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boycotten omdat iemand negatief over je is klinkt nogal kleuterachtig. Maar goed, we zullen zien. Als Hongarije door gaat vind ik alles verder best.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die Stefan Raatgever van het AD was telkens maar negatief over hem, die boycot was terecht.
Ik vind het fijn dat we iets unieks durven in te sturen, vaak word je daar toch wel voor beloond. Hopelijk nu ook.
quote:
Ah dat is duidelijk. Ik dacht onmeunig.quote:
Waylon heeft er genoeg tijd ingestoken om er iets positiefs van te maken, maar wat er ook gebeurde, Raatgever heeft alleen maar gal lopen spuien. Bij goed nieuws maakte Raatgever er wel weer wat negatiefs van... Op een gegeven moment is het klaarquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boycotten omdat iemand negatief over je is klinkt nogal kleuterachtig. Maar goed, we zullen zien. Als Hongarije door gaat vind ik alles verder best.
Lissabon is een fantastische stadquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:00 schreef Redefine het volgende:
Vist Portugal. Zeker. Volgend jaar denk ik, maar niet door het ESF. Wel alvast mooie plekjes van Lissabon zien
Dat geloof ik graag. Vooral mooi om even een voorproefje te krijgen van beelden nu.quote:
Mooie eer, en ook wel verdiend.quote:
Spatte van het podium af.quote:
link?quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:08 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem dit hele lied totaal niet meer serieus sinds een van de FOK!kers hier (voor zo'n Belgische site) die tekst met stap één en stap twee afkraakte
quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:10 schreef KingRadler het volgende:
Het optreden van Waylon wordt vanavond niet uitgezonden in China, waar ze ook het Songfestival kijken. Omdat hij tattoos heeft. In de eerste halve finale is om diezelfde reden ook Albanië niet uitgezonden. Ook Ierland kreeg een ban: die inzending is te homoseksueel
Sneuquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:10 schreef KingRadler het volgende:
Het optreden van Waylon wordt vanavond niet uitgezonden in China, waar ze ook het Songfestival kijken. Omdat hij tattoos heeft. In de eerste halve finale is om diezelfde reden ook Albanië niet uitgezonden. Ook Ierland kreeg een ban: die inzending is te homoseksueel
het komt van de Telegraaf die ook een Ban hebbenquote:
Ja, Richard zit er dit jaar sowieso niet echt lekker in.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:12 schreef KingRadler het volgende:
[..]
het komt van de Telegraaf:
https://twitter.com/RichardCrommert/status/994653492982829060
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |