WAVES NEEMT DE WERELD OVER!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:05 schreef Frans449 het volgende:
https://mobile.twitter.com/The_LHoFT/status/994135949478113280
Waves gaat iets in Luxemburg doen. Ben benieuwd hoor!!!!
Geen idee, ik zie dat niet zo het laatste uurquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:01 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou, Verge is anders de hele dag weer aan het stijgen.
Ik kijk liever over de hele dag.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:03 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie dat niet zo het laatste uur
Ah, we gaan weer op dat niveau praten. Whoehahaha wat ben je leuk.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:08 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Waarom zo noob blijven en virgin pakken?
Weet ik.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:09 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ah, we gaan weer op dat niveau praten. Whoehahaha wat ben je leuk.
Het heeft geen enkele zin om prijzen nauwlettend in de gaten te houden als je niet aan traden doet, want de enige momenten die de daadwerkelijke waarde bepalen, zijn het moment van aan- en verkoop.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik kijk liever over de hele dag.
Eens kijken... Nou, een uur geleden stond ie lager, dus dan kijk je niet goed.
Bij flinke stijgingen verkoop ik en als het weer 15 tot 25 sat lager is dan koop ik weer terug. Ik doe dit alleen na een flinke stijging. Dit werkt prima voor me. Steeds meer Verge.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het heeft geen enkele zin om prijzen nauwlettend in de gaten te houden als je niet aan traden doet, want de enige momenten die de daadwerkelijke waarde bepalen, zijn het moment van aan- en verkoop.
Ja dit is een dik projectquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:14 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik hoop dat je invest hebt, met die dikke bonus! zijn keiharde euro's!
dikke investment.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:17 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Geloof er niets van.(Je investment)
quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:19 schreef kthxbye het volgende:
Dat item zal wel weer flink wat tokkies inspireren. Kunnen wij weer lekker op dumpen straks 😋
Ik ga zo ook ff wat dumpen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:19 schreef kthxbye het volgende:
Dat item zal wel weer flink wat tokkies inspireren. Kunnen wij weer lekker op dumpen straks 😋
Ja en daarmee de rest ook, alles moenquote:Op donderdag 10 mei 2018 01:03 schreef BadVlad het volgende:
BTC gaat binnenkort weer knallen heren.
Er komt een hoop FOMO aan.
Vergeet niet om op tijd winst te pakken.quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja en daarmee de rest ook, alles moen
moehoehoehoen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:05 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Vergeet niet om op tijd winst te pakken.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:06 schreef BadVlad het volgende:
[..]
5 LAMBO'S VOOR JOU
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het niet Patrick kluivert uit de selectie zetten en Mandela op de trein zetten ?quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:04 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Even Patrick Kluivert op de trein gezet.
10 stuks gaaf man!quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:06 schreef BadVlad het volgende:
[..]
5 LAMBO'S VOOR JOU
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
raccssscczzzzzczcczzcssssizzzcczmequote:Op donderdag 10 mei 2018 01:07 schreef descon het volgende:
[..]
Was het niet Patrick kluivert uit de selectie zetten en Mandela op de trein zetten ?
Ik zal zo die bruine jongen ook ff laten bobsleeen
Klopt. Zo ging die inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:07 schreef descon het volgende:
[..]
Was het niet Patrick kluivert uit de selectie zetten en Mandela op de trein zetten ?
Ik zal zo die bruine jongen ook ff laten bobsleeen
twitter:VitalikButerin twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 15:55:52@WhalePanda > If you really care about privacy, you would pick a decentralized coin. Why? If I was using cryptocurrency for a high-privacy-demanding usecase, I'd go for what seems more likely to protect confidentiality and not give a crap about luxuries like decentralization. reageer retweet
Ja, die WhalePanda zit echt te zeiken om het zeiken hoor. Slap.quote:Op donderdag 10 mei 2018 01:23 schreef Zith het volgende:
twitter:VitalikButerin twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 15:55:52@WhalePanda > If you really care about privacy, you would pick a decentralized coin. Why? If I was using cryptocurrency for a high-privacy-demanding usecase, I'd go for what seems more likely to protect confidentiality and not give a crap about luxuries like decentralization. reageer retweet
Zeven deurknoppen, de zwembad ontwikkelaar.quote:Op donderdag 10 mei 2018 07:07 schreef Jed1Gam het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen
.Seven doorknobs
Dat moet een artiestennaam zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 07:07 schreef Jed1Gam het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen
.Seven doorknobs
quote:
quote:Logistics, government and medical industries stand to benefit most from blockchain technology
quote:Logistics is viewed as the industry most intrinsically predisposed to utilising blockchain outside of finance, and ranks highest in terms of scope for innovative applications of the technology that create value.
https://www.pwchk.com/en/press-room/press-releases/pr-090518.htmlquote:Sunny Lu, CEO of VeChain, who went on to note, “With people’s increasing awareness and knowledge of blockchain, ‘killer’ applications are sure to emerge, and initially these are most likely to occur outside of the financial sector.”
Dit..... en PwC en DNVgGL gaan nu volgas 😎😍quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
https://www.pwchk.com/en/press-room/press-releases/pr-090518.html
Al die cryptonoobs die geilen op tps instant feeless transactions decentralisation paymentopties "mass adoption"![]()
![]()
Succes met het overhalen van zeven miljard mensen op je cryptomuntje
Echt een niche markt dat supply chain
En ook al geen pwc logo op website
Vechain gaat de wereld transformeren
quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
https://www.pwchk.com/en/press-room/press-releases/pr-090518.html
Al die cryptonoobs die geilen op tps instant feeless transactions decentralisation paymentopties "mass adoption"![]()
![]()
Succes met het overhalen van zeven miljard mensen op je cryptomuntje
Echt een niche markt dat supply chain
En ook al geen pwc logo op website
Vechain gaat de wereld transformeren
lol 😊quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
“Ja m-m-m-maar geen whitepaper”
Cryptonoobs
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:37 schreef Predator38 het volgende:
[..]
seal kan je totaal niet vergelijken met Vechain.
VeChain wel wil je zeggen? Al eerder proberen uit te leggen, maar VeChain doet alles wat SEAL wil gaan doen en nog veel meer.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:43 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Hoe je hierbij komt, snap ik dan ook niet.
SEAL focust zich niet enkel op supply chain, zoals alles dat al doet. ^^
En beter.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
VeChain wel wil je zeggen? Al eerder proberen uit te leggen, maar VeChain doet alles wat SEAL wil gaan doen en nog veel meer.
Veel gehype en gedoe zie ikquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
VeChain wel wil je zeggen? Al eerder proberen uit te leggen, maar VeChain doet alles wat SEAL wil gaan doen en nog veel meer.
vechain wel.... china supply coin zonder whitepaperquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:43 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Hoe je hierbij komt, snap ik dan ook niet.
SEAL focust zich niet enkel op supply chain, zoals alles dat al doet. ^^
Ik ga niet meer in op posts, waarin woorden in de mond gelegd worden. Heb dit nooit geroepen. Kap daarmee svp?quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:48 schreef Predator38 het volgende:
[..]
vechain wel.... china supply coin zonder whitepaper
seal gaat de wereld overnemen 😂
hoe je vechain een hype Kan noemen is mij een raadselquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:48 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Veel gehype en gedoe zie ik
Al met al, is er markt genoeg. Al vaker geprobeerd uit te leggen hier.Wilt er echter niet ingaan.
Dat er genoeg ruimte is voor beide snap ik, maar het is wel irritant dat je steeds SEAL erbij moet halen als iemand over VeChain post. Daarna ga je ook nog zeggen dat SEAL niet hetzelfde is als VeChain, want het doet meer dan supply chain management. Nou VeChain dus ook ...quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:48 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Al met al, is er markt genoeg. Al vaker geprobeerd uit te leggen hier.Wilt er echter niet ingaan.
er valt weinig uit te leggen Vechain is keihard bezig in cryptoland... dat is geen hype.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:48 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Eh, ik post randomly SEAL gewoon hoor. Jullie beginnen vervolgens vergelijk Vechain + SEAL. In dit geval predatorquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat er genoeg ruimte is voor beide snap ik, maar het is wel irritant dat je steeds SEAL erbij moet halen als iemand over VeChain post. Daarna ga je ook nog zeggen dat SEAL niet hetzelfde is als VeChain, want het doet meer dan supply chain management. Nou VeChain dus ook ...
Het gaat mij er even om foute informatie geeft over VeChain.
Hype? Ja, tuurlijk is er hype, maar VeChain heeft tot nu toe ook iedere keer de beloften waargemaakt, dus dan krijg je vanzelf hype. Hele cryptomarkt draait om hype.
PwC en DNV GL zijn gehyped jongens, u las het hier het eerst.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:48 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Heel toevallig zeker ja dat je over SEAL begint net nadat er VeChain posts zijn gemaakt.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:51 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Eh, ik post randomly SEAL gewoon hoor. Jullie beginnen vervolgens vergelijk Vechain + SEAL. In dit geval predator
En idd, ik wacht op delivery.
die Komen ergens in 2025 met hun eigenlijk blockchainquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heeft Seal al iets geleverd eigenlijk?
ico tokens en een app, verder ook geen ene kut en oh ja een whitepaper!quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heeft Seal al iets geleverd eigenlijk?
SCHIET DIE TATTA NEER MAN.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heel toevallig zeker ja dat je over SEAL begint net nadat er VeChain posts zijn gemaakt.
Ok. Laat ik je voordeel van twijfel geven danMaar dit ruikt een beetje naar je hand voor iemands gezicht houden en roepen "ik raak je niet aan hoor ik raak je niet aan hoor" en dan moeilijk doen als je een duw krijgt om op te zouten
OMGquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heel toevallig zeker ja dat je over SEAL begint net nadat er VeChain posts zijn gemaakt.
Ok. Laat ik je voordeel van twijfel geven danMaar dit ruikt een beetje naar je hand voor iemands gezicht houden en roepen "ik raak je niet aan hoor ik raak je niet aan hoor" en dan moeilijk doen als je een duw krijgt om op te zouten
alles verkocht thnxquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
PwC en DNV GL zijn gehyped jongens, u las het hier het eerst.
En al klanten/partnerships. En goed op weg naar de markt.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:54 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ico tokens en een app, verder ook geen ene kut en oh ja een whitepaper!
Partnershipsquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:56 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
En al klanten/partnerships. En goed op weg naar de markt.
Maar zonder gein, hoeveel ICO's zien jullie die al zover zijn dan?
Als ICO zijn ze relatief ver ja, maar ik kan nog steeds geen enkel officieel bericht vinden over samenwerking met Deloitte of HP. Ik heb het alleen via jou.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:56 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
En al klanten/partnerships. En goed op weg naar de markt.
Maar zonder gein, hoeveel ICO's zien jullie die al zover zijn dan?
quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Partnershipszijn die al geconfirmed door de partners zelf met hun logo op de website? Nee? DAT DACHT IK AL!
Deloitte presenteert SEAL tov hun clienten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als ICO zijn ze relatief ver ja, maar ik kan nog steeds geen enkel officieel bericht vinden over samenwerking met Deloitte of HP. Ik heb het alleen via jou.
Je hebt het hele tijd over VeChain hype, maar daar tweet PWC en DNV GL zelf over samenwerking met VeChain bijvoorbeeld.
Dat is dan wel een hype, maar een rapport van SEAL waarin wat leuke dingen staan die niemand kan bevestigen is geen hype? Ben echt serieus, wil snappen hoe jij hier naar kijkt.
Of heb ik nieuws gemist en hebben Deloitte, NXP en andere zogenaamde partners al iets bekend gemaakt?
2 broers kunnen ook echt gaan concurreren met zequote:About VeChain
The VeChain project started in June 2015. VeChain aims to connect blockchain technology to the real world by providing a comprehensive governance structure, a robust economic model as well as advanced IoT integration, and pioneers in real world applications.
VeChain has built a first-class Research and Development team over the past 3 years with over 90 employees including more than 50 professional blockchain application developers.
Stop met dit te roepen.... ik vergelijk juist helemaal niets.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Jonguh
Kap nou eens seal met ven te vergelijken
Ven is een project op een veel hoger niveau
[..]
Ven heeft seal al destroyed voordat het geboren was
Ja, er is ruimte voor heel veel verschillende projecten. Ja, ik denk dat je met SEAL vast wel wat winst kan pakken.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:03 schreef pnxsinned het volgende:
Laat alle concurrentie even weg en denk eens in gold.
Er is ruimte genoeg in de markt voor die shit.
[..]
Deloitte presenteert SEAL tov hun clienten.Staat in het rapport. Ik kan ervoor kiezen om het niet te geloven uiteraard, maar die 2 broers werken bij Deloitte, dus ga ervanuit dat het klopt.
Partnership met NXP is onder NDA, staat ook in het rapport
Met HP zijn ze bezig, maar nog niks officieels idd. Meer aan het verkennen in deze..
Er zijn wat klanten bijgekomen, die gebruik gaan maken van SEAL. Naja.. ik heb wat highlights in het SEAL topic gepost...
En tuurlijk is PWC / DNV GL huge en goed! Begin van iets moois, en ik denk met de zakelijke ervaring en connecties wat die broers hebben i.c.m Deloitte ze ook erg ver kunnen komen.
Maar laten we denken aan profit ik bedoel, ik geloof wat ze zeggen, dus ik neem het risico erin te investen. Als ze dingen waarmaken wat ze schrijven (Waar het tot nu toe wel op lijkt) dat zitten er toch dikke winsten in deze coin?
Dat willen we toch met ons allen?
"ven killer"quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:08 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Stop met dit te roepen.... ik vergelijk juist helemaal niets.
En nee, er is niets destroyed.
Markt genoeg.
SEAL is budget VEN?quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Jonguh
Kap nou eens seal met ven te vergelijken
Ven is een project op een veel hoger niveau
[..]
2 broers kunnen ook echt gaan concurreren met ze
Ven heeft seal al destroyed voordat het geboren was
SEAL is een nieuwe speler en doet misschien 10% van wat VeChain doet of wil doen. Kan er prima naast bestaan. Die twee zijn echt niet te vergelijken.quote:
Ok, winsten pakken gaat het me hoofdzakelijk om! En wil dit delen met jullie allenquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, er is ruimte voor heel veel verschillende projecten. Ja, ik denk dat je met SEAL vast wel wat winst kan pakken.
Wat ik niet begrijp is dat je met SEAL alles wat je leest zonder pardon wil geloven, maar als het op VeChain aankomt is het allemaal een hype en wil je bevestiging zien van de partners. Dat is waar ik over val en niet begrijp hoe je denkt.
SEAL heeft dus nog geen enkele bevestiging vanuit de andere partijen, VeChain heeft dit wel.
Ik hoop echt dat SEAL wat wordt voor je, maar naar mijn gevoel zit je echt in een tunnelvisie en kunnen ze niks fout doen. Dat iemand connecties heeft bij Deloitte wil niet zeggen dat er een samenwerking komt.
Dat is net zo onwaar als dat ik zeg dat VeChain nationale crypto gaat worden van China, want Breyer investeert in VeChain en hij heeft connecties met de president van China.
Blijf kritisch. Het is goed dat je kritisch bent tegenover VeChain, maar wees dat ook naar alle andere projecten. Als ik moet kiezen tussen het geloven van Sunny die al keer op keer heeft "delivered" of twee broers die nog niks officieels hebben laten zien dan is de keuze toch niet zo moeilijk?
Ah kerel, heb dat overal laten removen manquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
"ven killer"
Nog nooit Zo hard gelachen
Hmhm 10%?quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
SEAL is een nieuwe speler en doet misschien 10% van wat VeChain doet of wil doen. Kan er prima naast bestaan. Die twee zijn echt niet te vergelijken.
Dit is een grapje van mijn kant jongens. Rustig maar.twitter:KavitaGupta19 twitterde op donderdag 10-05-2018 om 01:29:44Incredible brainstorming, learning and sharing of ideas with 3 of the best tech brains in the world- let’s ramp up Web 3.0 @ConsenSys @ethereumJoseph @VitalikButerin @ericschmidt @ConsenSysVC https://t.co/rXmTGIQP4i reageer retweet
Met alle respect he, maar je zegt eigenlijk al bijna zelf hoe het zit.quote:[b]Op donderdag 10 mei 2018 11:03 schreef pnxsinned h
Deloitte presenteert SEAL tov hun clienten.Staat in het rapport. Ik kan ervoor kiezen om het niet te geloven uiteraard, maar die 2 broers werken bij Deloitte, dus ga ervanuit dat het klopt
dit hoor ik mensen al zeggen van 5 cent naar 2 centquote:
Huh? Reageer je nou op een post zonder VEN erin?quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit hoor ik mensen al zeggen 5 cent naar 2 cent
roepen dat SEAL de euro gaat vervangenquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:49 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in op posts, waarin woorden in de mond gelegd worden. Heb dit nooit geroepen. Kap daarmee svp?
Mwah.. eerst zien en dan gelovenquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:02 schreef TwztId het volgende:
Check out @Crypto_Ed_NL’s Tweet: https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/994503208595808257?s=09
Is top dat je dat denkt.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met alle respect he, maar je zegt eigenlijk al bijna zelf hoe het zit.
Ze werken bij Deloitte en als zij bij de koffieautomaat bij een klant laten vallen dat zij (En niet Deloitte zelf) een hobby projectje hebben, dan klopt die bewering in principe al. Kloppen en iets voorstellen zijn nog 2 verschillende punten;)
Dat was ook met een duidelijke knipoog geschreven. Maar het blijft crypto, waar ze iedere minimale link gelijk als partnership naar buiten brengen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:04 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Is top dat je dat denkt.
Maar voor een hobby projectje zijn ze al veel te ver.En geloof dat dus ook echt niet, als er andere hoge mensen om de tafel zitten, met pictures e.d
is bitfinex goedquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:02 schreef TwztId het volgende:
Check out @Crypto_Ed_NL’s Tweet: https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/994503208595808257?s=09
Zeker.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat was ook met een duidelijke knipoog geschreven. Maar het blijft crypto, waar ze iedere minimale link gelijk als partnership naar buiten brengen.
Als je vertrouwen hebt in het project dan zeker doen he. Maar zoals anderen al zeiden, n
Iets minder door een roze bril kijken kan je een hoop geld besparen.
10% erbij dus gaat lekkerquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Mwah.. eerst zien en dan geloven
Ik geloof in ed en ven, maar het zij maar geruchten
Wat een smerige schijtcoin is dat. Ben echt kwaad op al die debielen die die coin hier shillden.quote:
As far I know, heeft VEN ook NFC, en zijn ze bezig met iets wat nog verder gaat in toekomst.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:29 schreef ChickenMan het volgende:
SEAL heeft honderd keer betere tech dan VEN dat weet iedereen.
Verschrikkelijk.. hier ook. Hoop dat dit komende dagen nog weer een beetje bijtrekt. Alles schiet omhoog behalve Universa. Gelukkig maar 10% van mn portfolio maar toch een aanzienlijk deel.quote:
Je hebt hem echt?quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat een smerige schijtcoin is dat. Ben echt kwaad op al die debielen die die coin hier shillden.
Weet ik veel ik lul maar wat, net als alle VEN shills.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:33 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
As far I know, heeft VEN ook NFC, en zijn ze bezig met iets wat nog verder gaat in toekomst.
Bij mij is het 0.5% van mijn portfolio, maar hij doet godverdomme pijn aan mijn ogen. Rest allemaal groen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:35 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.. hier ook. Hoop dat dit komende dagen nog weer een beetje bijtrekt. Alles schiet omhoog behalve Universa. Gelukkig maar 10% van mn portfolio maar toch een aanzienlijk deel.
MaGNeT, jij had toch ook een aanzienlijk deel gekocht? Of inmiddels weer van de hand gedaan?
22. Everyone likes Ethereum.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:42 schreef ChickenMan het volgende:
https://hackernoon.com/24(...)-months-680dfa213aa6
Je bedoelt de lui die letterlijk "UNIVERSAAAAAAAA" postten hier?quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat een smerige schijtcoin is dat. Ben echt kwaad op al die debielen die die coin hier shillden.
Gewoon hodlen toch.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Je bedoelt de lui die letterlijk "UNIVERSAAAAAAAA" postten hier?
Ja, vervelend dat je daar in bent getrapt joh
Hoeft niet het beste te zijnquote:
Wat als ie over een jaar 1 euro is? Is het erg als iets niet meteen rendeert? In welke tijdspanne mag iets van jou renderen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:50 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Hoeft niet het beste te zijn
Het is ook wat ik doe hoor, daar niet van, maar soms is het voordeliger om je verlies te nemen en over te stappen naar iets dat wel rendeert.
quote:Op zondag 7 januari 2018 19:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Universa moet echt je all-in project worden. Dit gaat geheid naar de 50$ toe.
Ik bedoel het anders.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:54 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Wat als ie over een jaar 1 euro is? Is het erg als iets niet meteen rendeert? In welke tijdspanne mag iets van jou renderen?
Vragen vragen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:05 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]Russische minister met een shirt met wat erop? Juist ja Universa Blockchain
Bewaar jij dergelijke statements?quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
MoooOoooOooOOOOOOOOOoooooooNNNNN
Ja ok meer iets voor de traders onder ons. Ik koop iets en wacht. Als het project me niet meer aanstaat gooi ik het er pas uit.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:57 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ik bedoel het anders.
Stel je zit in BTC en staat op -10%, je kunt vasthouden maar ook verkopen en overstappen op LTC. Dat gaat dan +20% ten opzichte van BTC, dan stap je weer over naar BTC en zit je uiteindelijk met meer BTC dan aan het begin.
De markt timen is natuurlijk niet te doen, maar niet verkopen is niet altijd de optimale oplossing.
Ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:01 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ja ok meer iets voor de traders onder ons. Ik koop iets en wacht. Als het project me niet meer aanstaat gooi ik het er pas uit.
quote:Op donderdag 21 december 2017 21:04 schreef vigen98 het volgende:
Goed dat ze zeggen dat Bitcoin maar 7 transacties per seconde aan kan. Universa kan er 20.000 per seconde aan
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
UTN. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
Bewezen snelheid van 20.000 transacties per seconde alleen dat al heeft me UTN fan gemaakt
Ik ga een masternode proberen te runnen
Typisch idemquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:58 schreef Afwazig het volgende:
En die arme Vigen durft zich hier niet meer te vertonen.
DAAR HEB JE DE MASTER SHILLER!quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:10 schreef EggsTC het volgende:
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAAAAA JAJAJAAAAAAAAAAAAAAA
Als mensen alleen om dat zinnetje gingen kopen, tja.........quote:
maar partnership met deloitte icm regulated ico frameworkquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:10 schreef BadVlad het volgende:
Waves is nu eerder een plek geworden voor scammers. Scammers gaan nu zelf coins maken met een link als naam.
Hoe zit het nou bij UTN met die combinatie van tangle + een relatief standaard blockchain ?quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als mensen alleen om dat zinnetje gingen kopen, tja.........
Maargoed, UTN gaat prima voorlopig.
Ik bedoel, iemand durft hier zoiets als SEAL zelfs te shillen
Ze tangelen blockchains aan elkaar, zo de idiota in.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:14 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Hoe zit het nou bij UTN met die combinatie van tangle + een relatief standaard blockchain ?
hihiquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:16 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
We zien het over 1.5 maand, wat "hihi" is.
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 10 mei 2018 13:17 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Die gaat bij mij dan naar een hoho lambooo
Juni is VENmaandquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:16 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
We zien het over 1.5 maand, wat "hihi" is.
Heb ik er toch 2 in 1.quote:
Daar gaatie tegen dat dak van 12usd lopen pushen, maar MzS heeft een wall staan van tig miljoen ven om hem niet hoger te laten komenquote:
Waar is die eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daar gaatie tegen dat dak van 12usd lopen pushen, maar MzS heeft een wall staan van tig miljoen ven om hem niet hoger te laten komen
Vond hem niet de meeste onredelijke, maargoed.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:24 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Weggepest.
Terwijl die best zinnige dingen zei soms.
Persoonlijk noteer ik wel de coins die hier genoemd worden hoor. Ga daarna zelf op onderzoek uit. Soms heb ik daar tijd voor, soms niet, dus moet maar net uitkomen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:27 schreef pnxsinned het volgende:
Wat ik wel jammer vind aan deze SC, is dat hier steeds dezelfde shit in terug komt. Niemand gaat hier opzoek naar iets nieuws?
Ik heb ZILL lange tijd geroepen... had je nu dikke winst op kunnen hebben. Die dingen worden gewoon zowat genegeerd, en wordt doorgegaan op hetzelfde.
Waarom helpen we elkaar niet met zoeken naar dikke ROI coins, en helpen elkaar? Kan een hele leuke community hier zijn, maar soms
Ja maar dit is een toffe reactie terug. Ben blij dat je dat doet, en hoor ook graag je bevindingen terug als ik zoiets roep. Of wanneer anderen iets "nieuws" roepen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Persoonlijk noteer ik wel de coins die hier genoemd worden hoor. Ga daarna zelf op onderzoek uit. Soms heb ik daar tijd voor, soms niet, dus moet maar net uitkomen.
Op dit moment zit ik toch wel aan mijn max. qua aantal coins, dus ga niks nieuws kopen totdat ik iets verkoop en dat duurt nog wel even
Ik ben hier alleen om soms Komodo te kunnen shillen. De rest is toch shit.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:27 schreef pnxsinned het volgende:
Wat ik wel jammer vind aan deze SC, is dat hier steeds dezelfde shit in terug komt. Niemand gaat hier opzoek naar iets nieuws?
Ik heb ZILL lange tijd geroepen... had je nu dikke winst op kunnen hebben. Die dingen worden gewoon zowat genegeerd, en wordt doorgegaan op hetzelfde.
Waarom helpen we elkaar niet met zoeken naar dikke ROI coins, en helpen elkaar? Kan een hele leuke community hier zijn, maar soms
Shillen is ok (Moet het wel echt IETS zijn, en geen verge shitquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:31 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen om soms Komodo te kunnen shillen. De rest is toch shit.
In wat voor utopie leef je joh? Jij vindt X goed, ik vind X kut, ik vind Y goed en jij vindt Y kut. Misschien dat we allebei Z heel leuk vinden, maar er zullen zoveel discrepanties zijn tussen mensen. Onmogelijk. En dat is dan nog los van de mensen die alleen even hun dukaten komen promoten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:31 schreef pnxsinned het volgende:
en eerlijk zijn of het wat is of niet,
Ik wil het altijd redelijk houden... tuurlijk heb je gelijk. Maar waarom vind je iets goed? Feiten dan graag, in alle redelijkheid. Dat moet wel lukken toch? En gewoon normaal zeggen wat je ervan vind, en het kunnen sluiten met een agree to disagree..quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:33 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
In wat voor utopie leef je joh? Jij vindt X goed, ik vind X kut, ik vind Y goed en jij vindt Y kut. Misschien dat we allebei Z heel leuk vinden, maar er zullen zoveel discrepanties zijn tussen mensen. Onmogelijk.
Sowieso post ik hier niet om dikke winsten te halen maar om te trollen.
Probleem is ook dat het gewoon een super verzadigd markt is.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:31 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ja maar dit is een toffe reactie terug. Ben blij dat je dat doet, en hoor ook graag je bevindingen terug als ik zoiets roep. Of wanneer anderen iets "nieuws" roepen.
En ja, ik ken dat max... op gegeven moment heb je genoeg fiat erinMaar wellicht kan een ander x of y je overtuigen om bv de helft te switchen, en hopen op meer rendement
Ik wil dat de SC meer die kant op gaat, opzoek gaan nieuwe dingen, en eerlijk zijn of het wat is of niet, door onze diverse ervaringen.
Ja stiekem ben ik het wel met je post eens hoorquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:35 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik wil het altijd redelijk houden... tuurlijk heb je gelijk. Maar waarom vind je iets goed? Feiten dan graag, in alle redelijkheid. Dat moet wel lukken toch? En gewoon normaal zeggen wat je ervan vind, en het kunnen sluiten met een agree to disagree..
Maar hierna wel weer VOORUIT, iets nieuws gaan zoeken...
Zit in 6 coins, vind het wel zat.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:27 schreef pnxsinned het volgende:
Dit is ook zoiets ja, op een gegeven moment heeft iedereen wel zat coinsquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zit in 6 coins, vind het wel zat.
Utopia... is het dat echt?quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Probleem is ook dat het gewoon een super verzadigd markt is.
Zonder je te willen aanvallen en puur als voorbeeld: Jij kwam hier een paar weken terug met SEAL. Eerste wat ik er van herinner is "VEN KILLER". Je bedoelde het niet zo en dat gaf je later ook toe, maar dat is niet een manier om iemand te triggeren om in SEAL te duiken en te kijken wat het is. Nu is er een SEAL topic, met veel informatie en leuke posts. Daar hebben wij veel meer aan. Nogmaals geen aanval, gewoon een mooi voorbeeld.
Daarnaast heb je ook een grote groep azijnpissers die altijd alles en iedereen af moeten kraken als het niet in hun rijtje past. Heb maanden geleden een ENJ topic gemaakt. Kijk maar eens naar de eerste paar reacties daarWas gewoon een post met veel informatie en dan krijg je zo'n reactie ... dan denk je dus ook snel val maar lekker dood dan hou ik het wel voor mezelf.
[b]Het moet van beide kanten komen. Diegenen die shillen moeten er meer aandacht aan besteden en niet roepen OMG KOOP COIN X WANT MOONSOON[/b] en aan de andere kant moeten de azijnpissers open staan voor nieuwe coins of gewoon hun mond houden als het hun niet aanstaat
... maar goed dat is utopia
Feiten? Nee dat kan niet zolang mensen vertrouwen op alleen maar mooie verhalen en plaatjes.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:35 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik wil het altijd redelijk houden... tuurlijk heb je gelijk. Maar waarom vind je iets goed? Feiten dan graag, in alle redelijkheid. Dat moet wel lukken toch? En gewoon normaal zeggen wat je ervan vind, en het kunnen sluiten met een agree to disagree..
Maar hierna wel weer VOORUIT, iets nieuws gaan zoeken...
Maar lieve Dima, als je had invest in ZILL, had je nu veel meer gehad.... En wellicht als ik eerder VEN had gekocht, hadi k nu ook meer gehad.quote:
In bijna alle ICO's waar ik instapte waren problemen mee. De laatste was RewardMob met een idioot lang uitstel van beloften. Dan vergaat je de lol van het zoeken en investeren wel.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:27 schreef pnxsinned het volgende:
Begin daar eens mee dan.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:39 schreef pnxsinned het volgende:
ik denk als we elkaar iets vriendelijker benaderen, en wat serieus proberen te zijn, wel iets in die richting moeten kunnen fixen.
Waar was Komodo ook alweer een fork van?quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:31 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen om soms Komodo te kunnen shillen. De rest is toch shit.
Dan kunnen we het toch sluiten met agree to disagree, and time will tell?quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:40 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Feiten? Nee dat kan niet zolang mensen vertrouwen op alleen maar mooie verhalen en plaatjes.
Het moet nu al geld opleveren, wtf ben je anders aan t doenquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:34 schreef pnxsinned het volgende:
Wij moeten bekend worden met onze knowledge!: FOK! Crypto Team!
Over 1 jaar, moeten onze adviezen al geld opleveren.
neuhquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:40 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Maar lieve Dima, als je had invest in ZILL, had je nu veel meer gehad.... En wellicht als ik eerder VEN had gekocht, hadi k nu ook meer gehad.
Daar gaat het toch om?
Meeliften op de hype?quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Het moet nu al geld opleveren, wtf ben je anders aan t doen
Ik doe eigenlijk bijna enkel ICO's...quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:41 schreef hodlwave het volgende:
[..]
In bijna alle ICO's waar ik instapte waren problemen mee. De laatste was RewardMob met een idioot lang uitstel van beloften. Dan vergaat je de lol van het zoeken en investeren wel.
Zcash hoezo?quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Waar was Komodo ook alweer een fork van?
Moest lachen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:42 schreef Dimachaerus het volgende:
ven is momenteel veruit het beste project
Eens... ook nooit meer erin leggen dat je kunt missen he pik.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
neuh
heb te grote bag om er mee te gaan traden
ven is momenteel veruit het beste project
een goede nachtrust is ook wat waard
De eerste dapp met gigantische adoptie moet ik nog tegenkomen hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:43 schreef hodlwave het volgende:
Daarbij is het wiel in cryptoland nu ongeveer 5848392 x opnieuw uitgevonden. Je mag wel een heel best plan hebben, wil het nog geloofwaardig en interessant genoeg zijn om in te stappen.
Zet die Twingo dan 's bij het schroot.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:44 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Eens... ook nooit meer erin leggen dat je kunt missen he pik.![]()
Ik heb altijd goede nachtrust... al gaat alles naar 0.
Genoeg reserves in fiat
Echt een fail heb ik ook nog niet ondervonden. Het gaat meer om uitstellen van zaken en dingen die ze niet nakomen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:43 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk bijna enkel ICO's...
Heb nog nooit een fail gehad... maar ik heb ook mijn bronnen/groepen... in het begin heel sceptisch, maar het is trustworthy.
Heb zelf nog nooit een fail gehad in een ICO. Laatste ICO had ik x25.
Nee nee.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Zet die Twingo dan 's bij het schroot.
Mag hopen jaquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Vroeg me gewoon af. Denk dat KMD wel $6 gaat voor eind juni.
Hmm.. mijn ervaring is dat je sommige ICO's niet telang wilt houden.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:46 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Echt een fail heb ik ook nog niet ondervonden. Het gaat meer om uitstellen van zaken en dingen die ze niet nakomen.
Hoe bedoel je ICO niet te lang houden? Als je in een ICO gaat verkoop je die niet voordat het geen ICO meer is. Voor die tijd kan je 'm ook niet traden dus ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:50 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hmm.. mijn ervaring is dat je sommige ICO's niet telang wilt houden.
Stel doelen in.. en begin dan met helft eraf te pakken elk doel wat je instelt... Hierna volgende goede ICO..
Ik heb wellicht geluk gehad, met bronnen, en wat ik eruit haalde... en door kon pompen.. Heb eigenlijk geen fiat meer erin, is gewoon winst waar ik nu mee speel.
Je moet vooruit gaan, en de dikke profits iig opzoeken met ICO's... vooral in bull markets. Die x25, was in 1 week
Er is enige mate van regulering nodig, anders komt dat er nooit.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:45 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
De eerste dapp met gigantische adoptie moet ik nog tegenkomen hoor.
Maar 99% van de dapps heeft geen token nodig.
Oh, wanneer die gelist wordt bedoel ik en je profits hebt gemaakt.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ICO niet te lang houden? Als je in een ICO gaat verkoop je die niet voordat het geen ICO meer is. Voor die tijd kan je 'm ook niet traden dus ik snap niet wat je bedoelt.
Verder is het moeilijk om te calculeren of het een bull market is of niet, als jij 4 weken voor het einde van de crowdsale je tokens koopt, dan kan je nooit weten hoe de markt die 4 weken later ervoor staat.
Een dapp zou juist zonder regulering ook goed moeten werken. Het is niet voor niks gedecentraliseerd.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:54 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Er is enige mate van regulering nodig, anders komt dat er nooit.
25 keer in een week is geweldig ja. Het traden via de DEX van Waves was erg leuk en lucratief om te doen, tot het zo'n zooitje was geworden dat er niet meer uit te komen was. Ik heb besloten om het om te zetten naar BTC en achterover te leunen. Saai, maar imo de beste methode om op termijn echt flink winst te pakken.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:50 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hmm.. mijn ervaring is dat je sommige ICO's niet telang wilt houden.
Stel doelen in.. en begin dan met helft eraf te pakken elk doel wat je instelt... Hierna volgende goede ICO..
Ik heb wellicht geluk gehad, met bronnen, en wat ik eruit haalde... en door kon pompen.. Heb eigenlijk geen fiat meer erin, is gewoon winst waar ik nu mee speel.
Je moet vooruit gaan, en de dikke profits iig opzoeken met ICO's... vooral in bull markets. Die x25, was in 1 week
Zoals UNIVERSAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAA JAAAAAAAAaquote:Op donderdag 10 mei 2018 13:33 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Shillen is ok (Moet het wel echt IETS zijn, en geen verge shit), maar we kunnen zoveel meer doen met elkaars ervaringen hier. Tenminste, dat denk ik echt.
Veilige manier is het, eens.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:57 schreef hodlwave het volgende:
[..]
25 keer in een week is geweldig ja. Het traden via de DEX van Waves was erg leuk en lucratief om te doen, tot het zo'n zooitje was geworden dat er niet meer uit te komen was. Ik heb besloten om het om te zetten naar BTC en achterover te leunen. Saai, maar imo de beste methode om op termijn echt flink winst te pakken.
Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben, want een Zündapp heette ook niet voor niets zo.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:55 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Een dapp zou juist zonder regulering ook goed moeten werken. Het is niet voor niks gedecentraliseerd.
Enige wat in de buurt komt is misschien de brave browser. Dat gebruiken volgens mij best wat mensen. En natuurlijk DEX etc, maar ja dat blijft allemaal binnen het ecosysteem.
BTC is een van de weinige projecten waarvan je zeker weet dat het er over 5 jaar nog is.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:57 schreef hodlwave het volgende:
[..]
25 keer in een week is geweldig ja. Het traden via de DEX van Waves was erg leuk en lucratief om te doen, tot het zo'n zooitje was geworden dat er niet meer uit te komen was. Ik heb besloten om het om te zetten naar BTC en achterover te leunen. Saai, maar imo de beste methode om op termijn echt flink winst te pakken.
Zeg eens, heb jij Universaaaaaaa?quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zoals UNIVERSAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAA JAAAAAAAAa
Tot wel 25x in één week.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:59 schreef pnxsinned het volgende:
Maar met wat risico's, kan je nog flinkere winst pakken.
Dacht ik voorheen niet, maar inmiddels hoop ik beter te weten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:59 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
BTC is een van de weinige projecten waarvan je zeker weet dat het er over 5 jaar nog is.
Wat dacht je dan ?quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:00 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Dacht ik voorheen niet, maar inmiddels hoop ik beter te weten.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:01 schreef pnxsinned het volgende:
Wie heeft er hier allemaal Universa jaaaa?
En if yes... waarom niet steken in ICO like SEAL?
Ja ik begin er weer over, ik denk dat je er meer geld uithaalt dan Universaaaaaaaaaaaaa ja hahahaha
Je bent echt een held man met je ZILL!!!1!quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:27 schreef pnxsinned het volgende:
Het is eigenlijk nog een ICO, anders was alles al gone. Pre-sale, min 1 eth, denk dat dat veel mensen tegenhoud.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:03 schreef KappenBakken het volgende:
[..]![]()
jezus
Als een ICO zo geshilled moet worden is het de moeite niet waard.
Dat de dominantie van BTC enorm af zou nemen en altcoins daardoor minder afhankelijk zouden worden van de pieken en dalen van BTC.quote:
Haha, heb je ze?quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bent echt een held man met je ZILL!!!1!![]()
Ik denk dat het beide flutprojecten zijnquote:Op donderdag 10 mei 2018 14:01 schreef pnxsinned het volgende:
Wie heeft er hier allemaal Universa jaaaa?
En if yes... waarom niet steken in ICO like SEAL?
Ja ik begin er weer over, ik denk dat je er meer geld uithaalt dan Universaaaaaaaaaaaaa ja hahahaha
Ah ok!quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat het beide flutprojecten zijn
Heb ze niet, snap je wel maar vind dat je overdrijft. Er worden zat andere coins geplugged hier. En het is de SC, voor de hele serieuze talk ga je naar het andere topic of open je een nieuw topic.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:05 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Haha, heb je ze?
Maar ook al niet, je snapt mijn punt wel toch?
Eens.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat het beide flutprojecten zijn
Is toch ook zo?quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:04 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Dat de dominantie van BTC enorm af zou nemen en altcoins daardoor minder afhankelijk zouden worden van de pieken en dalen van BTC.
VEN, AE, HST en ETHquote:Op donderdag 10 mei 2018 14:10 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ah ok!
Waarom denk je dat dan?
Wat zijn volgens jouw wel goede projecten?
quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:11 schreef TwztId het volgende:
[shill]
Jullie willen een nieuwe coin ?
Julie willen dikke ROI ?
ColossusXT - COLX
Goedkoop, word flink geshilled, actieve community/devs, staking.. etc etc...
http://colossusxt.io
"Spread the grid"
[/Shill]
Heeft wel een hoog "Verge" gehalte![]()
Maar als ik er mogelijk 500-1000% mee kan pakken interreseerd me dat geen ene reet
Dat zal er dan aan liggen wat je in je bezit hebt, want mijn ervaring is dat als BTC stijgt, alts meegaan, maar minder hard in vergelijking. Zakt Bitcoin, dan zakken de alts nog veel harder.quote:
Ik mis nog een antwoord op mijn 1e vraag, ik bedoel. Inhoudelijk, anders nemen we dat hier gewoonweg niet meer serieus snap je.quote:
Met dergelijke afbeeldingen is het bij voorbaat al niet meer serieus te nemen. Kijk dan!quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:11 schreef TwztId het volgende:
[shill]
Julie willen dikke ROI ?
ColossusXT - COLX
"Spread the grid"
[/Shill]
Maar als ik er mogelijk 500-1000% mee kan pakken interreseerd me dat geen ene reet
quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:11 schreef TwztId het volgende:
[shill]
Julie willen dikke ROI ?
ColossusXT - COLX
"Spread the grid"
[/Shill]
Heb je je ingelezen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:13 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Met dergelijke afbeeldingen is het bij voorbaat al niet meer serieus te nemen. Kijk dan!
Ik ben vooral hodler ja.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:13 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik mis nog een antwoord op mijn 1e vraag, ik bedoel. Inhoudelijk, anders nemen we dat hier gewoonweg niet meer serieus snap je.
Leuke coins wel, heb er 2 van. Maar zijn vele betere die eraan komen, daar misschien een idee over? Of sta je atm stil met deze selectie?
Inlezen is niet nodig bij zulke kleuterschool plaatjes. Zal me daar een beetje in gaan lezen in een Aap Noot Mies 'project'. Not.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:14 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Heb je je ingelezen?
Graag inhoudelijk blijven, help elkaar.
Afbranden mag, maar vertel waarom dit niks zou zijn, met argumenten!
Ah zo... dus alles dan maar zonder argumenten afbranden.quote:
Ja we zullen al die rommel serieus gaan lezen enzoquote:Op donderdag 10 mei 2018 14:15 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ah zo... dus alles dan maar zonder argumenten afbranden.
Niet erg. maar dan weet ik waar ik je op het lijstje moet noteren snap je
Bedankt voor je input.
Ok... ook niets inhoudelijks dus... is niet erg.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:15 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Inlezen is niet nodig bij zulke kleuterschool plaatjes. Zal me daar een beetje in gaan lezen in een Aap Noot Mies 'project'. Not.
Oke ik hap wel, welk project is beter dan Ethereum?quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:15 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ah zo... dus alles dan maar zonder argumenten afbranden.
Niet erg. maar dan weet ik waar ik je op het lijstje moet noteren snap je
Bedankt voor je input.
Hmm, misschien verkeerd verwoord.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:17 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Oke ik hap wel, welk project is beter dan Ethereum?Aangezien je schreef " Maar zijn vele betere die eraan komen".
quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:17 schreef pnxsinned het volgende:
Ik heb een Jinxed lijstje, gemaakt door Egg. Jullie komen in dat rijtje.
ROI vind ik niet heel interessant.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:18 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hmm, misschien verkeerd verwoord.
Met betere projecten, bedoel ik meer ROI, in minder tijd dan hetgeen wat velen hier vasthouden.
Wie zegt dat dat iedereen zijn doel is? Ik heb tijd zat en geen zin om actief te traden.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:18 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hmm, misschien verkeerd verwoord.
Met betere projecten, bedoel ik meer ROI, in minder tijd dan hetgeen wat velen hier vasthouden.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:20 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
ROI vind ik niet heel interessant.
Post meer over tech/adoptie/mogelijkheden en minder over dikke profits en ik lees aandachtig mee.
Niet erg toch.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat iedereen zijn doel is? Ik heb tijd zat en geen zin om actief te traden.
Ik durf te beweren dat Komodo verder is dan Ethereum.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:17 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Oke ik hap wel, welk project is beter dan Ethereum?Aangezien je schreef " Maar zijn vele betere die eraan komen".
Als die projecten net zo succesvol zijn als Universa duurt dat nog effequote:Op donderdag 10 mei 2018 14:21 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
[..]
Niet erg toch.
Ik wil mijn lambo gewoon snel.![]()
100x beter.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als die projecten net zo succesvol zijn als Universa duurt dat nog effe
Ik heb btw ook ETHquote:Op donderdag 10 mei 2018 14:20 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
ROI vind ik niet heel interessant.
Post meer over tech/adoptie/mogelijkheden en minder over dikke profits en ik lees aandachtig mee.
Ik zit inmiddels op 115%quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:13 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Met dergelijke afbeeldingen is het bij voorbaat al niet meer serieus te nemen. Kijk dan!
Ik hou niet van elected/delegated consensus protocollen (meen dat Komodo een elected notary ofzo heeft? corrigeer me als ik ernaast zitquote:Op donderdag 10 mei 2018 14:22 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat Komodo verder is dan Ethereum.
Ethereum heeft z'n populariteit alleen te danken aan het makkelijk maken van ICO's.
TELAAT MET DELEN DANquote:Op donderdag 10 mei 2018 14:28 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op 115%![]()
Als je nog meer coins weet met dergelijke afbeeldingen, share ze dan
Dat heb je alvast te pakken. Succes ermee.quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:28 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op 115%![]()
Als je nog meer coins weet met dergelijke afbeeldingen, share ze dan
Er zijn 64 community-voted notary nodes die de gehele Komodo blockchain en dus ook assetchains op de Bitcoin blockchain "notarizen". Kosten voor een assetchain om hier gebruik van te maken is 200-300 kmd per jaar (een schijntje voor BTC-level security).quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:28 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ik hou niet van elected/delegated consensus protocollen (meen dat Komodo een elected notary ofzo heeft? corrigeer me als ik ernaast zit). Ben je kwetsbaar voor bribe/kartel vorming.
Maar ja, dat Ethereum bijna alleen draait op ICO's klopt wel hoor. Zoals ik al zei, er zijn te weinig "echte" dapps.
Hier doel ik dan ook op. Dat is eigenlijk je security toch? En PoW sowiesoquote:Op donderdag 10 mei 2018 14:46 schreef ChickenMan het volgende:
Er zijn 64 community-voted notary nodes die de gehele Komodo blockchain en dus ook assetchains op de Bitcoin blockchain "notarizen"
Jawelquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:58 schreef Afwazig het volgende:
En die arme Vigen durft zich hier niet meer te vertonen.
Je hebt 3 levels van security. Stel je bent een bedrijf met een assetchain en iemand wil die blockchain slopen, dan moet eerst Bitcoin gemanipuleerd worden, daarna Komodo zelf en daarna de assetchain (waarin je volledige vrijheid hebt of je PoS, PoW etc etc wil hebben)quote:Op donderdag 10 mei 2018 14:52 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Hier doel ik dan ook op. Dat is eigenlijk je security toch? En PoW sowieso![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |