quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
vraagje over IOTA, wat geeft deze coin waarde als transactiekosten nul zijn? Bij Ethereum heb je ether nodig in het netwerk dus die munt heeft waarde, maar IOTA is eigenlijk waardeloos. of zeg ik nu iets raars?
Je zegt niks raars. Ik investeer ook niet in coinsn die geen waarde vertegenwoordigen, hoe leuk de achterliggende technologie ook is.quote:
Slechte timingquote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Fuck it, deel van m'n spaarrekening omgezet voor ETH. Kan een deel van m'n spaargeld missen, geef sowieso zelf weinig geld uit. Grotere kans op meer rendement dan dat het 0 wordt
Helft wordt extra in VEN gepompt
dus die coin is puur speculatie.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:59 schreef descon het volgende:
[..]
Waarde van die coin in het economische verkeer. Dus aantal coins * koers = vermogen.
Das van toepassing op alle coinsquote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:00 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dus die coin is puur speculatie.
500 gratis gehadquote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Tron blijft maar gaan ook
https://medium.com/@Marti(...)-things-af14fd77d2a3quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:00 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dus die coin is puur speculatie.
Ondertussen zit ik in een token op het Ethereumnetwerk dat gebruik maakt van het IoTquote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:03 schreef saviola9 het volgende:
[..]
https://medium.com/@Marti(...)-things-af14fd77d2a3
Dit is wel een interessant stuk over IOTA.
Nut <> waarde.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ja er is bij elke coin speculatie, maar niet alleen maar speculatie. sommigen hebben nut.
Daarom is het goed dat ie ten onder gaat.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:04 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Btc dominance slaat natuurlijk nergens op. Het is 1 tegen 1000
We gaan het zien, heb ze grotendeels ingewisseld tegen VEN en STRAT.quote:
https://raiwallet.com/quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:02 schreef EggsTC het volgende:
Waar bewaren jullie XRB? Ik heb ze voorlopig nog op Bitgrail staan maar begreep dat er flinke problemen waren daar
Naja het is gewoon een logisch gevolg van de situatie waarin crypto nu zit, iedere maand worden er weer 10-tallen coins de grond uit gestampt waarvan sommigen genoeg potentie hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom is het goed dat ie ten onder gaat.
Hopelijk zijn strat en VEN dan al moon, dan ruil ik er een aantal terug.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:11 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dan start een wereldwijde PR-campagne.
Deze wordt wel gelinkt vanaf de site van RaiBlocks zelf, dus volgens mij is dit wel te vertrouwen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is het trusted dit? Ik vertrouw die sites nooit
Ik denk dat "de wereld" kijkt of Bitcoin nog lager kan voordat ze zelf weer gaan kopen. Als ie weer boven de 15 of 16.000 komt dan verwacht ik wel weer een rally naar boven eigenlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:11 schreef TwenteFC het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat deze lage dominantie van BTC geen 2 maand gaat duren? Het is een onderbuik gevoel verder gebaseerd op weinig.
Thx.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:12 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Deze wordt wel gelinkt vanaf de site van RaiBlocks zelf, dus volgens mij is dit wel te vertrouwen.
Zal vast wel weer terugkomen, maar ik verwacht dat de tijden van >50% wel voorbij zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:11 schreef TwenteFC het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat deze lage dominantie van BTC geen 2 maand gaat duren? Het is een onderbuik gevoel verder gebaseerd op weinig.
Precies ditquote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hopelijk zijn strat en VEN dan al moon, dan ruil ik er een aantal terug.
En anders staan op deze site nog wel wat andere wallets die je kan installeren.quote:
Ik postte eerder al een tweet met naar mijn mening een hele interessante theorie..quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:11 schreef TwenteFC het volgende:
Whales accumulate altcoins cheap (polite name used.) Pump them. Noobs buy during and after the pump. Get dumped on. Whales use the noob money to buy #Bitcoin. Rinse, repeat. This is part of what makes #BTC keep going up and up and up.twitter:RichardHeartWin twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 08:27:53Whales accumulate altcoins cheap (polite name used.) Pump them. Noobs buy during and after the pump. Get dumped on.… https://t.co/WI9XW7k8Be reageer retweet
Bekijk de marketcap ook eens vanuit het oogpunt van een 6+ maanden HODLER en tel alle forks erbij op.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:13 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Zal vast wel weer terugkomen, maar ik verwacht dat de tijden van >50% wel voorbij zijn.
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:15 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Bekijk de marketcap ook eens vanuit het oogpunt van een 6+ maanden HODLER en tel alle forks erbij op.
Ain't happening.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom is het goed dat ie ten onder gaat.
Ben ik het niet helemaal mee eens, want de fiatwaarde van de meeste alts wordt gewogen tegen BTC.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Wat Bitcoin zijn waarde nu nog geeft is 1. de bekendheid en 2. het feit dat het de toegangspoort naar alle altcoins is. We zijn nu wel op een punt aangekomen dat een crash van Bitcoin de alts niet meer mee neemt, omdat er in verhouding meer BTC in alts gepompt wordt.
alts crashen gewoon mee hoor als btc crashed. misschien 1 of 2 die dan stijgen maar de rest gaat mee.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Wat Bitcoin zijn waarde nu nog geeft is 1. de bekendheid en 2. het feit dat het de toegangspoort naar alle altcoins is. We zijn nu wel op een punt aangekomen dat een crash van Bitcoin de alts niet meer mee neemt, omdat er in verhouding meer BTC in alts gepompt wordt.
Een derde van mijn XRP gaat er nu uit. Koop ik Icon (ICX) voor terug.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dump. Je kan veel betere margins krijgen met andere munten.
Weet je dit zeker?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Ah op die fiets.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:18 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Dat je qua vermogen dan nog steeds richting 50% gaat.
Pff, alles giert ook omhoog atm.quote:
Zou kunnen ja, maar dominance zegt ook weer niet alles.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:20 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Ja goed punt, toch blijf ik deels ook wel bij mijn stelling. De market dominance van BTC is gewoon aan het afnemen en ik denk dat dat zich gaat voortzetten.
Mee eens, als er nog 1000 altcoins bijkomen die allemaal een stukje pakken. Uiteraard neemt de dominantie dan af.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:21 schreef µ het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar dominance zegt ook weer niet alles.
Dat beweer ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:21 schreef µ het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar dominance zegt ook weer niet alles.
Het enige bestaansrecht van BT C is dat dit het eerste was.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:24 schreef Ralphmeister het volgende:
De grootste marketcap verschuiving vond naar mijn idee plaats toen Ethereum opkwam. Naar mijn mening zijn Ethereum en BTC twee dingen die naast elkaar verschillende markten kunnen bedienen.
Het zou eigenlijk raar zijn als dit niet gebeurd, wat mij wel opvalt is dat BTC verliest, maar niet aan een specifieke munt (misschien XRP een beetje) maar vooral aan de "Others". Veel kleine muntjes die allemaal 0,1-0,5% pakken ofzo.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:20 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Ja goed punt, toch blijf ik deels ook wel bij mijn stelling. De market dominance van BTC is gewoon aan het afnemen en ik denk dat dat zich gaat voortzetten.
Dit kan je natuurlijk ook zeggen over een Microsoft die de PC in zijn beginjaren groot heeft gemaakt of een Apple dat met de eerste iPhone/smartphone op de proppen kwam.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het enige bestaansrecht van BT C is dat dit het eerste was.
Marktwerking ?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:38 schreef UtopiaVolger het volgende:
Noobvraagje. Waarom is VEN ongeveer hetzelfde waard momenteel als Dragonchain, terwijl er veel meer VEN is dan DRGN.
Er zijn meer appelpitten dan appels, toch betalen mensen meer voor een appel dan voor een appelpit. Simpelweg omdat ze daar meer aan hebben, jouw voorbeeld ligt iets gecompliceerder maar de kern is gelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:38 schreef UtopiaVolger het volgende:
Noobvraagje. Waarom is VEN ongeveer hetzelfde waard momenteel als Dragonchain, terwijl er veel meer VEN is dan DRGN.
Plus minus 800 miljoen vs 400 miljoen
VEN blijft kunstmatig laag atm.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:38 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik snapt er niks van maar leuk dat ze beide zo goed gaanquote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:40 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Er zijn meer appelpitten dan appels, toch betalen mensen meer voor een appel dan voor een appelpit. Simpelweg omdat ze daar meer aan hebben, jouw voorbeeld ligt iets gecompliceerder maar de kern is gelijk.
Je houdt niet van appels?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:41 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik snapt er niks van maar leuk dat ze beide zo goed gaan
Als de Whales er klaar mee zijn en de sell walls wegvallen.quote:
Ja. Graag.quote:
Waarde hangt af van meer dingen, niet alleen hoeveel er in omloop zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:38 schreef UtopiaVolger het volgende:
gaat dat nog lang duren?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Als de Whales er klaar mee zijn en de sell walls wegvallen.
Ik heb net wat TRX bijgekocht en Ether omgezet in VEN. Denk dat TRX wel gaat dippen inderdaad. Dus uitstappen kan nu een goed idee zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:50 schreef hmmmz het volgende:
zal ik mijn 500 trx dan omzetten naar VEN?
Ik zou wel instappen voor de sell walls weg zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:53 schreef hmmmz het volgende:
Wil eigenlijk vandaag wat fiat in ven stoppen
ja dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zou wel instappen voor de sell walls weg zijn.
wat is dat?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:56 schreef Skv het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)cs_and_the_power_of/
Lees maar. Nieuws.quote:
Ja ik verdrietig want verkocht maar nu gaat Ven harder dan Neo dus alsnog blij.quote:
Ven staat toch praktisch stil?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja ik verdrietig want verkocht maar nu gaat Ven harder dan Neo dus alsnog blij.
VIA heeft zijn momentje toch al gepakt? Even rustig aan en dan weer verder hoop ik..quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:39 schreef BaasJ04 het volgende:
Mijn portfolio gaat aardig; wel ruzie met FunFair en ViaCoin die lopen te schommelen.
Ik heb NEO vorige week al verkochtquote:
Wat is een stop limit? Sell order op lager dan de waarde van nu?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
tron maar even op een stop limit gezet, dit slaat nergens op. Zal wel weer een stevige correctie op komen.
22-12 ingestapt, momenteel +33% in USD. Ben ik tevreden mee!
NEO HODL!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb NEO vorige week al verkocht
exact. wordt een verkoop order geplaatst in mijn geval bij 0.00007750 ETH. dan verkoop ik 100%. Als dan weer laag is koop ik weer bij. scheelt me een hoop werk qua alles in de gaten houden.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat is een stop limit? Sell order op lager dan de waarde van nu?
Bij de exchange voor TRX op 'deposit' klikken?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:19 schreef Skv het volgende:
Hoe verstuur ik EC20 tokens van MEW naar een exchange?
Ik heb TRX daar handmatig toegevoegd. Als ik overschrijven kies kan ik alleen ETH overschrijven en geen TRX.
maar die geldt dus pas als die lagere waarde bereikt is?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:19 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
exact. wordt een verkoop order geplaatst in mijn geval bij 0.00007750 ETH. dan verkoop ik 100%. Als dan weer laag is koop ik weer bij. scheelt me een hoop werk qua alles in de gaten houden.
Huidige waarde is momenteel 0.00008300 ETH. Is een optie van binance
In de dropdown voor wat ik wil versturen staat alleen ETH. Terwijl in mijn wallet wel TRX zit.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bij de exchange voor TRX op 'deposit' klikken?
twitter:BitGrail twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 13:59:56Working on Raiblocks node, it keeps crashing. At the moment deposits and withdrawals disabled.Hope to fix it soon. reageer retweet
Beetje FUD, maar als er nu al bugs zijntwitter:BitGrail twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 15:48:49Invalid blocks and what’s happening right now are not problems on Bitgrail side, but depend on Raiblocks node, curr… https://t.co/dBx0Q0OuEo reageer retweet
Klopt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
maar die geldt dus pas als die lagere waarde bereikt is?
Thanks!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:25 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Klopt.
Je moet 3 dingen invoeren:
Stop: Waarde waarbij de sellorder geplaatst wordt
Limit: Hier voer je het daadwerkelijke bedrag in waarvoor je hem wil verkopen. Altijd een fractie lager dan de stop
Amount: Hoeveelheid, spreekt voor zich.
Ik heb hem net even iets aangepast voor TRX, ik heb nu:
- Stop: 0.00008000 ETH
- Limit: 0.00007950 ETH
- Amount: All
Dus als die onder de 8000 zakt, wordt de verkooporder geplaatst voor 7950. Als de 7950 wordt bereikt, wordt de verkoop voltooid en wordt in mijn geval alles omgezet naar ETH.
TRX is net begonnen...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
tron maar even op een stop limit gezet, dit slaat nergens op. Zal wel weer een stevige correctie op komen.
22-12 ingestapt, momenteel +33% in USD. Ben ik tevreden mee!
Ik koop hem dan morgen als die lager is zo weer terug. Op de lange termijn is TRX hodl voor mij. Wat winst pakken bij de schommeling van de koers kan weinig kwaad naar mijn inziensquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:31 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik koop hem dan morgen als die lager is zo weer terug. Op de lange termijn is TRX hodl voor mij. Wat winst pakken bij de schommeling van de koers kan weinig kwaad naar mijn inziens
Pas je de stop-hold dan ook steeds weer aan als hij verder stijgt?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:31 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik koop hem dan morgen als die lager is zo weer terug. Op de lange termijn is TRX hodl voor mij. Wat winst pakken bij de schommeling van de koers kan weinig kwaad naar mijn inziens
Ja, ik probeer dat wel een beetje in mee te gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Pas je de stop-hold dan ook steeds weer aan als hij verder stijgt?
Spreek voor jezelf wil je?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oh jongens, daytraden is nog nooit iemand beter van geworden. Morgen staat Tron gewoon op +33%, doen jullie allemaal een FOMO en is je portfolio minder gevuld met lekkere TRX cointjes.
Jij zegt hodl dus? Gisteren ingestapt, 72% voor mij nu.quote:
Hodl max voor 2 maanden.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij zegt hodl dus? Gisteren ingestapt, 72% voor mij nu.
Ik spreek je morgen wel mijn TRX verkopende makker.quote:
thanksquote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:25 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Klopt.
Limit: Hier voer je het daadwerkelijke bedrag in waarvoor je hem wil verkopen. Altijd een fractie lager dan de stop
Dus als die onder de 8000 zakt, wordt de verkooporder geplaatst voor 7950. Als de 7950 wordt bereikt, wordt de verkoop voltooid en wordt in mijn geval alles omgezet naar ETH.
Oh ik verkoop geen TRX maar daytraden heeft me in 2 weken al paar K opgeleverd in BTC dus heb niks te zeurenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik spreek je morgen wel mijn TRX verkopende makker.
TIJD OM TRX IN TE KOPENquote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:35 schreef Skv het volgende:
Hij zakt alweer, terwijl ik nog zit te wachten op de verificatie van die kuttransactie. Kloteding.
En dan schiet hij door als jij et uit bent, stap je hoger weer in;)quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:31 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik laat ATH's lekker voorbij vliegenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:39 schreef Chaes het volgende:
Nu XRB kopen voor diegenen die nog twijfelen, zit nu op de $27
Ik zou juist nu REQ kopenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:39 schreef Chaes het volgende:
Nu XRB kopen voor diegenen die nog twijfelen, zit nu op de $27
Als in de echte klap omhoog?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hodl max voor 2 maanden.De echte geldmaker moet nog komen
Ik heb het niet over TRX broquote:
Wordt lekker gedumpt ATM.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik zou juist nu REQ kopenDie schiet binnenkort naar $1
nou nou, 25% erbij.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik zou juist nu REQ kopenDie schiet binnenkort naar $1
Gister $37...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik laat ATH's lekker voorbij vliegen
Downtrending dus. Ik wacht wel even totdat hij op Binance komt.quote:
als ie net zo parabolisch gaat als in 2013 (log scale) en met hoog volume dan wordt t tijd om een groot deel te verkopen. /Glazen bol uitquote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over TRX broIk zou het max voor 2 maanden holden maar je moet dan gereed staan met een zak geld want de echte moneymaker moet nog komen op de markt
Wat is de moneymaker dan? Just curious.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over TRX broIk zou het max voor 2 maanden holden maar je moet dan gereed staan met een zak geld want de echte moneymaker moet nog komen op de markt
UTN ofc.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat is de moneymaker dan? Just curious.
IOTA ofc.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
UTN. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Got thatquote:
Zodra hij op een exchange komt ga ik all-in.quote:
Ik HODL toch maar ipv stop-limit.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:51 schreef WanyeKest het volgende:
https://twitter.com/justinsuntron/status/948219263579389952
Welke kleur lambo wordt het ?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Got that
[..]
Zodra hij op een exchange komt ga ik all-in.
Het gaat om de euro's die je ervoor kan krijgen bij een zorgvuldige voorbereiding door een redelijk handelende koper en verkoper. Met name voor veel altcoins maar ook voor bitcoin betekent dat dus absoluut niet de koers zoals bij coinmarketcap wordt aangegeven.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:59 schreef descon het volgende:
[..]
Waarde van die coin in het economische verkeer. Dus aantal coins * koers = vermogen.
Mooi om te lezen die overtuiging.. We will see.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:52 schreef Chaes het volgende:
[..]
Leuk als die een keer 5, 6 of 7 dollar waard wordt, maar meer wordt het niet.
20.000 TRX gekocht, nu maar moonen ook!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:51 schreef WanyeKest het volgende:
https://twitter.com/justinsuntron/status/948219263579389952
Die Francesco lijkt me een dev van Bitgrails. De manier waarop hij op Twitter loopt te ranten over Raiblocks en de Raiblocks devs is uiterst onprofessioneel. Als hij mijn werknemer was dan had ik 'm naar huis gestuurd. Wat een zak hooi.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:24 schreef Mattt het volgende:
twitter:BitGrail twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 13:59:56Working on Raiblocks node, it keeps crashing. At the moment deposits and withdrawals disabled.Hope to fix it soon. reageer retweet
Beetje FUD, maar als er nu al bugs zijntwitter:BitGrail twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 15:48:49Invalid blocks and what’s happening right now are not problems on Bitgrail side, but depend on Raiblocks node, curr… https://t.co/dBx0Q0OuEo reageer retweet
De marketcap van veel altcoins is geflatteerd, allereerst omdat veel volume gaat in buitenlands fiatgeld waar een premium betaald wordt boven de prijs in dollars en euro's. Zou je het willen verkopen voor euro's zul je vaak moeten omzetten in BTC en bij een weinig liquide markt betekent het dat je of lang moet wachten of moet verkopen tegen het beste bod. Dat is snel 10-20% minder dan de aangeven eurokoers op coinmarketcap.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:05 schreef Ralphmeister het volgende:
Ja, vriend van mij ook, BTC dominantie neemt af, is een slecht teken, even vergeten dat er elke maand 100 "concurrenten" bijkomen.
En dan is er nog vraag hoe betrouwbaar al die marketcaps zijn met heel veel coins waar een kleine verhandeld deel de prijs maar van bepaald.
Hier ook ongeveer. ADA en POE er uit gegooid.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
20.000 TRX gekocht, nu maar moonen ook!
Ik heb wat IOTA verkocht.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:59 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hier ook ongeveer. ADA en POE er uit gegooid.
Door naar de $1!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:59 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hier ook ongeveer. ADA en POE er uit gegooid.
Qua techniek en roadmap zijn ze ook lekker op weg.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:00 schreef Chaes het volgende:
Ik betwijfel of TRON echt hard zal moonen. Is nu al de 14e coin o.b.v. market cap. Bij een x4 al een market cap van $20 bn. Je kan beter naar coins kijken die buiten de top 30 staan imo.
ustin Sunquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:00 schreef Chaes het volgende:
Ik betwijfel of TRON echt hard zal moonen. Is nu al de 14e coin o.b.v. market cap. Bij een x4 al een market cap van $20 bn. Je kan beter naar coins kijken die buiten de top 30 staan imo.
Dat wordt dan ook gezegd door zowat iedere CEO...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:01 schreef Skv het volgende:
[..]
ustin Sun
@justinsuntron
12m12 minutes ago
More
More partnerships are coming! Even #NASDAQ listed companies and the giant companies with more than 100 million users started to contact us for partnership. We will be huge soon! #TRON #TRX $TRX
Niet lang geleden stond de BTC dominance op 38% en dat ging ook weer naar 65%. Het kan snel gaan en het is moeilijk te voorspellen wanneer maar ik zie het nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:13 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Zal vast wel weer terugkomen, maar ik verwacht dat de tijden van >50% wel voorbij zijn.
hypequote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:00 schreef Chaes het volgende:
Ik ben ook al voorzichtig begonnen met cashen, ik spreid het in kleine delen om risico te mijden, eigenlijk op exact dezelfde wijze als dat ik trade.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 06:44 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Heel netjes met 250 euro.
Cash je ook uit?
bullrunquote:
Ven mag idd nu wel weer wat gaan doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:04 schreef Skv het volgende:
[..]
bullrun
Nu VEN nog even door de sellwall en we hebben een goede start van 2018.
Je verwacht een daling?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben ook al voorzichtig begonnen met cashen, ik spreid het in kleine delen om risico te mijden, eigenlijk op exact dezelfde wijze als dat ik trade.
Ik heb nu zo'n 1k EUR laten uitbetalen, maar dat reken ik niet tot mijn holdings.
Ik zie de toegevoegde waarde niet van een gewone order op 7950quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:25 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Klopt.
Die gewone order gaat er gelijk uit.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde niet van een gewone order op 7950
Wie zegt dat ik ze verkoop? Ik verkoop enkel bij een aanzienlijke daling. Als dat ding vannacht door gaat naar de maan, zit ik er morgen gewoon nog in en is er niks verkochtquote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik spreek je morgen wel mijn TRX verkopende makker.
Normale order moet je handmatig invoeren. Stop limit gebeurd automatisch als ik lekker aan het slapen ben. Zakt de koers dat ineens hard, dan wordt die verkocht .quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde niet van een gewone order op 7950
Blockfolio bedoel je?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:08 schreef BaasJ04 het volgende:
Irritant dat Ardor nog steeds niet wordt bijgewerkt op Bittrex. Daardoor staat mijn portfolio ook lager, aangezien Ardor ook is gestegen de afgelopen dagen. Maar wachten tot ze het bijwerken.
Het lijkt me rendabeler om bij een aanzienlijke stijging te verkopen?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:09 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ze verkoop? Ik verkoop enkel bij een aanzienlijke daling. Als dat ding vannacht door gaat naar de maan, zit ik er morgen gewoon nog in en is er niks verkocht
De nu handmatig ingevoerde 'gewone' order gaat toch ook automatisch als je ligt te slapen?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:11 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Normale order moet je handmatig invoeren. Stop limit gebeurd automatisch als ik lekker aan het slapen ben. Zakt de koers dat ineens hard, dan wordt die verkocht .
Gaat de koers omhoog dan gebeurd er niks
Wat een prutsers, gelukkig start RaiExchange volgende week:quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die Francesco lijkt me een dev van Bitgrails. De manier waarop hij op Twitter loopt te ranten over Raiblocks en de Raiblocks devs is uiterst onprofessioneel. Als hij mijn werknemer was dan had ik 'm naar huis gestuurd. Wat een zak hooi.
twitter:RaiExchange twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 17:06:19Rest assured, our platform was built from the ground up with known and unknown issues in mind.Yes, there is a bug... https://t.co/vF8fq1v3l7 reageer retweet
twitter:RaiExchange twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 17:06:20The bug is simply that sometimes transactions do not broadcast to the network and the node ends up in a state where... https://t.co/xawDNEbWmb reageer retweet
Nee, maar als die er wel komt, heb ik dus met een deel van mijn portfolio geïnvesteerd in een altcoin (EUR) die dan in waarde stijgt t.o.v. vrijwel alle cryptocurrencies.quote:
Misschien kan dat ook wel. Nooit geprobeerd. Ik zet zo'n stop limit enkel op koersen die mega hard zijn gestegenm. Ik werk deze bij voordat ik ga slapen. Gaat bijvoorbeeld een 15-25% van de vandaag gemaakte winst weg, dan verkoop ik hem. Meestal(!) Daalt de koers dan nog wel harder.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:13 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het lijkt me rendabeler om bij een aanzienlijke stijging te verkopen?
Misschien hebben wij wat miscommunicatie. Ik snap niet helemaal wat u met de 'gewone' order bedoeld. Voor mij is een normale order (ver)kopen bij de normale marktprijs. Deze wordt uitgevoerd als je handmatig op sell of buy Klikt. Daarvoor moet u dus achter uw pc zitten.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:13 schreef D. het volgende:
[..]
De nu handmatig ingevoerde 'gewone' order gaat toch ook automatisch als je ligt te slapen?
Nee, als ik iets wil kopen waarvan ik zie dat ie schommelt vul ik een bedrag in dat onderaan dat geschommel zitquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:22 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Misschien hebben wij wat miscommunicatie. Ik snap niet helemaal wat je met de 'gewone' order bedoeld. Voor mij is een normale order (ver)kopen bij de normale marktprijs.
20k in real world condities? Bron?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
UTN. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
Bewezen snelheid van 20.000 transacties per seconde alleen dat al heeft me UTN fan gemaakt
Ik ga een masternode proberen te runnen
Eens. Maar je kunt de stop ook op 8000 zetten en de verkoop op 8100. Je pakt dan hopelijk nog wat extra mee.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, als ik iets wil kopen waarvan ik zie dat ie schommelt vul ik een bedrag in dat onderaan dat geschommel zitBijvoorbeeld jouw 7950. Die is dan gelijk actief, niet pas bij 8000, maar om bij 7950 te komen moet je sowieso langs 8000
Komt een beetje personal preference bij kijken, maar ik zeg Binance.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:33 schreef Fogel het volgende:
Welke exchange is eigenlijk de favoriet onder de daytraders hier?
Ik heb al een poos een account bij bittrex, binance en coinbase maar heb er nog niks actiefs mee gedaan (behalve wat eth gekocht via coinbase, de enige die mijn fiat wilde accepteren). Nu heb ik eindelijk weer tijd om er wat meer aandacht aan te besteden, maar aan welke van deze drie zou de meeste aandacht uit moeten gaan? Og een andere exchange, maakt mij het uit, eth verplaatsen is weinig werk.
Binance toch wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:33 schreef Fogel het volgende:
Ik heb al een poos een account bij bittrex, binance en coinbase maar heb er nog niks actiefs mee gedaan (behalve wat eth gekocht via coinbase, de enige die mijn fiat wilde accepteren). Nu heb ik eindelijk weer tijd om er wat meer aandacht aan te besteden, maar aan welke van deze drie zou de meeste aandacht uit moeten gaan? Og een andere exchange, maakt mij het uit, eth verplaatsen is weinig werk.
Ik begin langzaamaan naar Binance te neigen, en de kans is groot dat ik alles van Bittrex af ga halen uiteindelijk (heb nu enkel nog de Ethers voor lange termijn). Niet omdat Bittrex zo slecht is, maar omdat het aanbod vele malen beter is.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:33 schreef Fogel het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin langzaamaan naar Binance te neigen, en de kans is groot dat ik alles van Bittrex af ga halen uiteindelijk (heb nu enkel nog de Ethers voor lange termijn). Niet omdat Bittrex zo slecht is, maar omdat het aanbod vele malen beter is.
Al helpt het feit dat ze nog altijd geen XRB hebben ook niet mee
je coins voor de lange termijn op een exchange laten staanquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin langzaamaan naar Binance te neigen, en de kans is groot dat ik alles van Bittrex af ga halen uiteindelijk (heb nu enkel nog de Ethers voor lange termijn). Niet omdat Bittrex zo slecht is, maar omdat het aanbod vele malen beter is.
Al helpt het feit dat ze nog altijd geen XRB hebben ook niet mee
Ook afhankelijk van welke coins je zou willen kopen natuurlijk, en dus op welke exchange ze verkrijgbaar zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:33 schreef Fogel het volgende:
Ik gok dat daar wat mis is gegaanquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:39 schreef iPancakeMix het volgende:
Nog steeds aan het wachten op de 300 euro aan ETH die ik 22 december op anycoin heb besteld
Altijd klaar om te panicsellenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
je coins voor de lange termijn op een exchange laten staan
quote:
Report gemaakt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
hoi cryptoclown vrienden
hebben mensen ervaring met deze site.....
je kunt er short gaan op bitcoins en de rest....
https://www.crypto500.nl/(...)fEAAYASAAEgJrDvD_BwE
iemand al ervaringen mee
van wat?quote:
waar staat dat danquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:43 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Referral links zijn niet toegestaan, deze zullen dus ook verwijderd worden.
Voordat je reageertquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar staat dat dan
er worden hier hele dag sites genoemd zoals binance poly nog wat enzovoorts...
dus waar heb jij het over
IS me nooit eerder opgevallenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:47 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Referral links zijn niet toegestaan, deze zullen dus ook verwijderd worden.
Boven het tekstvakje...
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar staat dat dan
je bent sowieso al een homo dat je rapport gaat maken NSB CLOWN
MADquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar staat dat dan
nsb clown hahahahahahaquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar staat dat dan
Stap jij alleen in bij ATH's?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:48 schreef Schnitzels het volgende:
Electroneum, Cannabiscoin, Funfair en Myriad tot nu toe de enige coins waar ik onder mijn inleg sta. Hopelijk gaan die nog stijgen op korte termijn.
Ik ga de komende weken ook eens niets meer kopen en we zien het allemaal wel.
genoemd, maar geen referral link.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar staat dat dan
Dat gelukkig niet, maar klaarblijkelijk wel deze keren het foute moment.quote:
weet ik veel wat er met referral link.bedoelt werdquote:
Dat pretendeer je wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
weet ik veel wat er met referral link.bedoelt werd
moet ik alles weten hier
Jij deed toch Harvard, dan weet je dat wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
weet ik veel wat er met referral link.bedoelt werd
moet ik alles weten hier
EN en FUN gaan knallen, let maar op.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:48 schreef Schnitzels het volgende:
Electroneum, Cannabiscoin, Funfair en Myriad tot nu toe de enige coins waar ik onder mijn inleg sta. Hopelijk gaan die nog stijgen op korte termijn.
Ik ga de komende weken ook eens niets meer kopen en we zien het allemaal wel.
yesquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:52 schreef Jurian95 het volgende:
Ik lees af een toe wel eens berichten dat mensen bitcoins versturen naar een verkeerd adres, of een wachtwoord zijn vergeten. Houdt dit dan in dat in theorie de bitcoin uit kan sterven omdat iedereen de codes kwijt is?
de schatting is dat 20% vd nu circulerende btcs al kwijt zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:52 schreef Jurian95 het volgende:
Ik lees af een toe wel eens berichten dat mensen bitcoins versturen naar een verkeerd adres, of een wachtwoord zijn vergeten. Houdt dit dan in dat in theorie de bitcoin uit kan sterven omdat iedereen de codes kwijt is?
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
REQ denk ik te lang vastgehouden. De terugval is al ingezet
Kijk over een maand nog eens. Dat een coin even dipt na zo;n stijging is normaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
REQ denk ik te lang vastgehouden. De terugval is al ingezet
CLOWN!!!11quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar staat dat dan
1200 op trx genomen. Laat de helft staan.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:48 schreef tha_dark het volgende:
TRX gekocht en meteen knalt het naar beneden. Crypto.
Ik ben zo enkele jaren terug 3 btc kwijtgeraakt, toen al ca 1000 euroquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:52 schreef Jurian95 het volgende:
Dag Klaas, alles goed?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar staat dat dan
Gaat goed zat. Verge houd ik wel een half jaartje vast, heb zo het idee dat er veel mensen spijt van krijgen. Handelen op emotie kost uiteindelijk geld.quote:
Klaasquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar staat dat dan
Zonder ervaring en inlezen 2k in Verge steken kost ook geld.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Gaat goed zat. Verge houd ik wel een half jaartje vast, heb zo het idee dat er veel mensen spijt van krijgen. Handelen op emotie kost uiteindelijk geld.
Inlezen? Een of ander papiertje geschreven door een of andere fanatiekeling die zijn product op de markt wil brengen? Tot nu toe vult mijn portemonneetje goed hoor. Daar heb ik die onzinnige quatsch niet voor nodig.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zonder ervaring en inlezen 2k in Verge steken kost ook geld.
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Inlezen? Een of ander papiertje geschreven door een of andere fanatiekeling die zijn product op de markt wil brengen? Tot nu toe vult mijn portemonneetje goed hoor. Daar heb ik die onzinnige quatsch niet voor nodig.
Het is een shitcoin die momenteel leeft dankzij een pumpgroep en een soort cult. Leuk dat het je geld heeft opgeleverd, maar dat maakt het nog niet meteen een geweldige investering om te doen. Zeker nu is het gewoon dom om nog in te stappen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Inlezen? Een of ander papiertje geschreven door een of andere fanatiekeling die zijn product op de markt wil brengen? Tot nu toe vult mijn portemonneetje goed hoor. Daar heb ik die onzinnige quatsch niet voor nodig.
Owjaquote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Uiteindelijk sterft Verge een langzame dood zoals alle inhoudloze coins die hem voor gingen.
Lijkt op een storing idd, Beter ook ff meeste geld eraf halen, stel dat hij failliet gaat oid is alles weg.quote:
Uiteindelijk gaat het puur om speculatie. Whitepapers zijn er maar één ding en dat is hun product willen verkopen in dit geval met allemaal theorieën. Een grote marketingtruc is de handel in crypto.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ja waarom zou je ook moeten weten wat het nut is van een coin zodat je nieuws op waarde kan inschatten en weten wanneer de stront aan het plafond is zodat je daar rationeel op kan reageren. Je weet straks niet eens dat een onbekende opkomende coin misschien wel een gigantisch gevaar kan zijn voor je eigen portfolio en daar tijdig op anticiperen.
Zet dan gewoon je geld 2x op rood en laat het erbij.
Oké Hans.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een shitcoin die momenteel leeft dankzij een pumpgroep en een soort cult. Leuk dat het je geld heeft opgeleverd, maar dat maakt het nog niet meteen een geweldige investering om te doen. Zeker nu is het gewoon dom om nog in te stappen.
Uiteindelijk sterft Verge een langzame dood zoals alle inhoudloze coins die hem voor gingen.
ik betwijfel of mensen een plugin gaan downloaden om cryptos te verdienen met advertenties. veel te 'ingewikkeld' voor mensen. cryptofanaten daargelaten.quote:
Interesseert me geen zakquote:
er zijn al mooie how-to's voor.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik betwijfel of mensen een plugin gaan downloaden om cryptos te verdienen met advertenties. veel te 'ingewikkeld' voor mensen. cryptofanaten daargelaten.
dan heb ik meer vertrouwen in Presearch. nieuwe homepage instellen en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:04 schreef Oscar. het volgende:
[..]
er zijn al mooie how-to's voor.
En ik zal hem lekker installeren op een werk pc. Nog meer geld verdienen tijdens het werken
Geld stinkt nietquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:03 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
wat een shitnaam voor een shitcoin
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:04 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Interesseert me geen zak
wel jammer dat mijn zonnepanelen (die ik met Ripple had gekocht toen ie op 30 cent stond) nu 4 keer meer waard zijn geworden
das trouwens niet helemaal waar, ik kreeg natuurlijk wel gratis stroom en wat geld terug van de levering van stroom.quote:
Ja anders blijf je met restjes zitten. En de helft goedkoper.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:10 schreef Jurian95 het volgende:
Betalen jullie bij Binance de fees met BNB?
Wat denk je van LEND?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een shitcoin die momenteel leeft dankzij een pumpgroep en een soort cult. Leuk dat het je geld heeft opgeleverd, maar dat maakt het nog niet meteen een geweldige investering om te doen. Zeker nu is het gewoon dom om nog in te stappen.
3,5 dan.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:12 schreef Oscar. het volgende:
[..]
das trouwens niet helemaal waar, ik kreeg natuurlijk wel gratis stroom en wat geld terug van de levering van stroom.
120 euroquote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3,5 dan.
BAT klinkt overigens wel interessant, jammer dat ze als doel hebben om de waarde aan Ethereum te koppelen
0,00015 staat in de whitepaper, dat is 1/5 van de huidige waarde.
In de basis zie ik de toegevoegde waarde niet zo. Als je iets wil uitlenen, stuur je gewoon je Ethers naar de lener toe, daar heb ik geen smart contract voor nodig. Het probleem van het niet terugbetalen wordt ook niet opgelost; het is gewoon een decentrale exchange voor hun tokens.quote:
Bitcoin schiet omhoog. Inclusief (fake) buy walls van een paar 1000 BTC.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:36 schreef ChickenMan het volgende:
Veel alts opeens gedumpt laatste 5 min? Wat is gaande?
Nee.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:17 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zeg Nattekat, hebbie dat geweldige artikel over Ethereum (En Dragonchain!) al gelezen op huffpost?
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 00:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mweh het is niet dat ik zeg wow dit wordt enorm groot. Je kan er wel paar K winst op maken though
Moonquote:Now all the GET that ever will be in existence is minted and the crowdsale contract is finalized it is now time to put the GET to work and change the ticketing industry! Big event organizers/partners as Guus Meeuwis, Jochem Myjer, the manager of Martin Garrix and Get In the Ring are on board with the GUTS mission to make event ticketing honest an transparent. With enough funding to make this vision reality, we are now in need of two things: GET liquidity and great developers to strengthen our team in Amsterdam.
Demand is coming! Liquidity, pricing & exchange listing
In Q2 of this year the Stability Fund will buy its first batch of GET from the open market for an event cycle. The most important aspect of this transaction-mechanism is already covered. GUTS has secured GET demand by securing aforementioned organizers that are fully committed and will need the GET to 'fuel' the smart tickets they are going to sell to consumers. Next up; enabling GET holders on the open market to buy and sell the token establishing a fair market price for the Stability Fund. Both are where the crypto exchanges come in. The GET Foundation team is working hard to make listing of GET on these exchanges happen. Read more about our approach in the finalization blog. Crypto exchanges want to list assets of projects that show they have an actual demand for their asset as well as a community of holders that supports the vision driving the project. Make sure you are part of the community by joining our Telegram channel!
ja restjes van 100 satoshi, dat tikt wel aan hequote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja anders blijf je met restjes zitten. En de helft goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |