abonnement Unibet Coolblue
pi_179059183
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heel toevallig zeker ja dat je over SEAL begint net nadat er VeChain posts zijn gemaakt.

Ok. Laat ik je voordeel van twijfel geven dan :P Maar dit ruikt een beetje naar je hand voor iemands gezicht houden en roepen "ik raak je niet aan hoor ik raak je niet aan hoor" en dan moeilijk doen als je een duw krijgt om op te zouten :P
SCHIET DIE TATTA NEER MAN.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179059190
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heel toevallig zeker ja dat je over SEAL begint net nadat er VeChain posts zijn gemaakt.

Ok. Laat ik je voordeel van twijfel geven dan :P Maar dit ruikt een beetje naar je hand voor iemands gezicht houden en roepen "ik raak je niet aan hoor ik raak je niet aan hoor" en dan moeilijk doen als je een duw krijgt om op te zouten :P
OMG :D
Ik ben al 2 daagjes randomly <coin> aan het roepen sinds het kwartaal rapport wat er gewoon erg geil uitziet? :D
pi_179059202
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

SCHIET DIE TATTA NEER MAN.
NEEEEEEE.
Ik ben ook mede VEN eigenaar ja. :(
pi_179059212
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

PwC en DNV GL zijn gehyped jongens, u las het hier het eerst.
alles verkocht thnx
pi_179059232
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:54 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ico tokens en een app, verder ook geen ene kut en oh ja een whitepaper!
En al klanten/partnerships. En goed op weg naar de markt.

Maar zonder gein, hoeveel ICO's zien jullie die al zover zijn dan?
pi_179059264
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:56 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

En al klanten/partnerships. En goed op weg naar de markt.

Maar zonder gein, hoeveel ICO's zien jullie die al zover zijn dan?
Partnerships :') zijn die al geconfirmed door de partners zelf met hun logo op de website? Nee? DAT DACHT IK AL!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 mei 2018 @ 10:59:17 #107
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179059269
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:56 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

En al klanten/partnerships. En goed op weg naar de markt.

Maar zonder gein, hoeveel ICO's zien jullie die al zover zijn dan?
Als ICO zijn ze relatief ver ja, maar ik kan nog steeds geen enkel officieel bericht vinden over samenwerking met Deloitte of HP. Ik heb het alleen via jou.

Je hebt het hele tijd over VeChain hype, maar daar tweet PWC en DNV GL zelf over samenwerking met VeChain bijvoorbeeld.

Dat is dan wel een hype, maar een rapport van SEAL waarin wat leuke dingen staan die niemand kan bevestigen is geen hype? Ben echt serieus, wil snappen hoe jij hier naar kijkt.

Of heb ik nieuws gemist en hebben Deloitte, NXP en andere zogenaamde partners al iets bekend gemaakt?
pi_179059274
Dat die seal ico sale nog aan de gang is zegt genoeg ook _O-

Vechain ico was in 3 minuten uitverkocht :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 11:00:06 ]
pi_179059302
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Partnerships :') zijn die al geconfirmed door de partners zelf met hun logo op de website? Nee? DAT DACHT IK AL!
:')
pi_179059358
Laat alle concurrentie even weg en denk eens in gold.
Er is ruimte genoeg in de markt voor die shit.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als ICO zijn ze relatief ver ja, maar ik kan nog steeds geen enkel officieel bericht vinden over samenwerking met Deloitte of HP. Ik heb het alleen via jou.

Je hebt het hele tijd over VeChain hype, maar daar tweet PWC en DNV GL zelf over samenwerking met VeChain bijvoorbeeld.

Dat is dan wel een hype, maar een rapport van SEAL waarin wat leuke dingen staan die niemand kan bevestigen is geen hype? Ben echt serieus, wil snappen hoe jij hier naar kijkt.

Of heb ik nieuws gemist en hebben Deloitte, NXP en andere zogenaamde partners al iets bekend gemaakt?
Deloitte presenteert SEAL tov hun clienten. :) Staat in het rapport. Ik kan ervoor kiezen om het niet te geloven uiteraard, maar die 2 broers werken bij Deloitte, dus ga ervanuit dat het klopt.
Partnership met NXP is onder NDA, staat ook in het rapport :)
Met HP zijn ze bezig, maar nog niks officieels idd. Meer aan het verkennen in deze..

Er zijn wat klanten bijgekomen, die gebruik gaan maken van SEAL. Naja.. ik heb wat highlights in het SEAL topic gepost...

En tuurlijk is PWC / DNV GL huge en goed! Begin van iets moois, en ik denk met de zakelijke ervaring en connecties wat die broers hebben i.c.m Deloitte ze ook erg ver kunnen komen.

Maar laten we denken aan profit ik bedoel, ik geloof wat ze zeggen, dus ik neem het risico erin te investen. Als ze dingen waarmaken wat ze schrijven (Waar het tot nu toe wel op lijkt) dat zitten er toch dikke winsten in deze coin? :)
Dat willen we toch met ons allen? :o
pi_179059410
Jonguh

Kap nou eens seal met ven te vergelijken

Ven is een project op een veel hoger niveau

quote:
About VeChain

The VeChain project started in June 2015. VeChain aims to connect blockchain technology to the real world by providing a comprehensive governance structure, a robust economic model as well as advanced IoT integration, and pioneers in real world applications.
VeChain has built a first-class Research and Development team over the past 3 years with over 90 employees including more than 50 professional blockchain application developers.
2 broers kunnen ook echt gaan concurreren met ze _O-

Ven heeft seal al destroyed voordat het geboren was

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 11:07:15 ]
pi_179059427
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 11:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Jonguh

Kap nou eens seal met ven te vergelijken

Ven is een project op een veel hoger niveau

[..]

Ven heeft seal al destroyed voordat het geboren was
Stop met dit te roepen.... ik vergelijk juist helemaal niets. :D
En nee, er is niets destroyed. :)
Markt genoeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 11:08:20 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 mei 2018 @ 11:10:27 #113
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179059466
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 11:03 schreef pnxsinned het volgende:
Laat alle concurrentie even weg en denk eens in gold.
Er is ruimte genoeg in de markt voor die shit.

[..]

Deloitte presenteert SEAL tov hun clienten. :) Staat in het rapport. Ik kan ervoor kiezen om het niet te geloven uiteraard, maar die 2 broers werken bij Deloitte, dus ga ervanuit dat het klopt.
Partnership met NXP is onder NDA, staat ook in het rapport :)
Met HP zijn ze bezig, maar nog niks officieels idd. Meer aan het verkennen in deze..

Er zijn wat klanten bijgekomen, die gebruik gaan maken van SEAL. Naja.. ik heb wat highlights in het SEAL topic gepost...

En tuurlijk is PWC / DNV GL huge en goed! Begin van iets moois, en ik denk met de zakelijke ervaring en connecties wat die broers hebben i.c.m Deloitte ze ook erg ver kunnen komen.

Maar laten we denken aan profit ik bedoel, ik geloof wat ze zeggen, dus ik neem het risico erin te investen. Als ze dingen waarmaken wat ze schrijven (Waar het tot nu toe wel op lijkt) dat zitten er toch dikke winsten in deze coin? :)
Dat willen we toch met ons allen? :o
Ja, er is ruimte voor heel veel verschillende projecten. Ja, ik denk dat je met SEAL vast wel wat winst kan pakken.

Wat ik niet begrijp is dat je met SEAL alles wat je leest zonder pardon wil geloven, maar als het op VeChain aankomt is het allemaal een hype en wil je bevestiging zien van de partners. Dat is waar ik over val en niet begrijp hoe je denkt.

SEAL heeft dus nog geen enkele bevestiging vanuit de andere partijen, VeChain heeft dit wel.

Ik hoop echt dat SEAL wat wordt voor je, maar naar mijn gevoel zit je echt in een tunnelvisie en kunnen ze niks fout doen. Dat iemand connecties heeft bij Deloitte wil niet zeggen dat er een samenwerking komt.

Dat is net zo onwaar als dat ik zeg dat VeChain nationale crypto gaat worden van China, want Breyer investeert in VeChain en hij heeft connecties met de president van China.

Blijf kritisch. Het is goed dat je kritisch bent tegenover VeChain, maar wees dat ook naar alle andere projecten. Als ik moet kiezen tussen het geloven van Sunny die al keer op keer heeft "delivered" of twee broers die nog niks officieels hebben laten zien dan is de keuze toch niet zo moeilijk?
pi_179059473
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 11:08 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Stop met dit te roepen.... ik vergelijk juist helemaal niets. :D
En nee, er is niets destroyed. :)
Markt genoeg.

"ven killer"

Nog nooit Zo hard gelachen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 11:10:50 ]
  donderdag 10 mei 2018 @ 11:10:52 #115
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179059476
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 11:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Jonguh

Kap nou eens seal met ven te vergelijken

Ven is een project op een veel hoger niveau

[..]

2 broers kunnen ook echt gaan concurreren met ze _O-

Ven heeft seal al destroyed voordat het geboren was
SEAL is budget VEN?
Hmz...
pi_179059499
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 11:10 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

SEAL is budget VEN?
seal is gewoon een hobbyprojectje van 2 broers
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 mei 2018 @ 11:12:58 #117
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179059519
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 11:10 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

SEAL is budget VEN?
SEAL is een nieuwe speler en doet misschien 10% van wat VeChain doet of wil doen. Kan er prima naast bestaan. Die twee zijn echt niet te vergelijken.
pi_179059637
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 11:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, er is ruimte voor heel veel verschillende projecten. Ja, ik denk dat je met SEAL vast wel wat winst kan pakken.

Wat ik niet begrijp is dat je met SEAL alles wat je leest zonder pardon wil geloven, maar als het op VeChain aankomt is het allemaal een hype en wil je bevestiging zien van de partners. Dat is waar ik over val en niet begrijp hoe je denkt.

SEAL heeft dus nog geen enkele bevestiging vanuit de andere partijen, VeChain heeft dit wel.

Ik hoop echt dat SEAL wat wordt voor je, maar naar mijn gevoel zit je echt in een tunnelvisie en kunnen ze niks fout doen. Dat iemand connecties heeft bij Deloitte wil niet zeggen dat er een samenwerking komt.

Dat is net zo onwaar als dat ik zeg dat VeChain nationale crypto gaat worden van China, want Breyer investeert in VeChain en hij heeft connecties met de president van China.

Blijf kritisch. Het is goed dat je kritisch bent tegenover VeChain, maar wees dat ook naar alle andere projecten. Als ik moet kiezen tussen het geloven van Sunny die al keer op keer heeft "delivered" of twee broers die nog niks officieels hebben laten zien dan is de keuze toch niet zo moeilijk?
Ok, winsten pakken gaat het me hoofdzakelijk om! En wil dit delen met jullie allen :D

Ik geloof dingen niet zonder pardon hoor... maar die broers hebben een status bij Deloitte.. ik weet niet of je ze verder kent dan enkel naam? :) Ze gaan echt niet liegen daarover, en er zijn zelfs diverse shots te zien waarin Deloitte in overleg zit met SEAL en clienten. Dat lijkt me niet te faken?

Het NDA stuk.. kennen we wel lijkt me. Gaat ze niet in een rapport schrijven... over NXP, zonder consequenties mocht het niet waar zijn? Dat zou er denk ik snel een ontkrachting volgen.. dat is namelijk niet iets kleins om dat te roepen.

Dit zijn dus redenen voor mij dat ik dit wel geloof, same met HP.

Ik heb zelf VEN, vanwege de redenen wat je aanhaalt :) Laat ik duidelijk zijn, dat ik winsten wil, en hierom zelf niet zomaar invest in rotzooi.

Kritisch zijn is goed idd, en wellicht ben ik nu te goedgelovig in hetgeen wat ze allemaal schrijven en laten zien, maar als het echt zou zijn, dan kan je met een kleine investment, veel geld eruit halen. Dan kan die na launchen (Mits het in bullmarket is) zo x20 gaan. En DAAR gaat het mij om... GOLD moeten we hebben. Iedereen lambo toch? :D
pi_179059644
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 11:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

"ven killer"

Nog nooit Zo hard gelachen
Ah kerel, heb dat overal laten removen man :D
pi_179059733
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 11:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

SEAL is een nieuwe speler en doet misschien 10% van wat VeChain doet of wil doen. Kan er prima naast bestaan. Die twee zijn echt niet te vergelijken.
Hmhm 10%? :o
Use cases zijn eindeloos met betreffende techniek. :)
Geld voor beide kampen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 11:24:07 ]
  donderdag 10 mei 2018 @ 11:27:15 #121
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179059819
Gaat ie lekker, heren?
  donderdag 10 mei 2018 @ 11:36:54 #122
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179059972
Seal :')
  donderdag 10 mei 2018 @ 11:40:59 #123
62913 Blik
The one and Only!
pi_179060027
Kunnen we even kappen met de SEAL - VEN discussie. Je zegt ook tegen een volwassen man dat die z’n kleine mongoolse broertje met rust moet laten tenslotte
pi_179060096
Klaar met werk, tijd voor een biertje en een vet menu.

Pf dankzij VEN weer aardig op groen. Universa shitcoin atm.

[ Bericht 2% gewijzigd door ArnoldG0342 op 10-05-2018 11:51:43 ]
pi_179060123
SEAL :') :') :')

VEN :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')