Uitcashen?quote:Op zondag 7 januari 2018 19:13 schreef BadVlad het volgende:
Zit al weer 4 uur te wachten op een transfer van Kraken naar GDAX.
Shitcoin: BTC / Verge XVGquote:Op zondag 7 januari 2018 19:05 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Wie heeft er nog vertrouwen in XVG :’) ?
Zal wel mee bewegen met de rest van de marktquote:Op zondag 7 januari 2018 19:13 schreef Rossdale het volgende:
Verwachten we hier op korte termijn nog een dikke stijging van vechain of niet? Ik weet eigenlijk niet of er nog significante gebeurtenissen op korte termijn staan te gebeuren.
Fase 3 van de apotheosis duurt nog even toch?
quote:Op zondag 7 januari 2018 19:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Newsflash: je zit in de dump groep.
PboCquote:Op zondag 7 januari 2018 19:13 schreef Rossdale het volgende:
Verwachten we hier op korte termijn nog een dikke stijging van vechain of niet? Ik weet eigenlijk niet of er nog significante gebeurtenissen op korte termijn staan te gebeuren.
Fase 3 van de apotheosis duurt nog even toch?
Klopt inderdaad:quote:Op zondag 7 januari 2018 19:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kijk even naar het volume 24 uur van te voren. Durf te wedden dat de whales allang positie hebben genomen en dumpen op noobies die nu instappen.
De tering hey, spot-on ook met mijn 24 uurquote:
Als dat soort coins x 10 gaan ben ik zeeeer benieuwd naar universa.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:23 schreef vigen98 het volgende:
Nieuwe shitcoin van de dag die x10 kan gaan.
https://coinmarketcap.com/currencies/pinkcoin/
Is meestal 99% zo met alle p&d groepenquote:Op zondag 7 januari 2018 19:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De tering hey, spot-on ook met mijn 24 uur
Oh ik heb een zak geld klaar staan voor Universa, daar maak ik me helemaal geen zorgen overquote:Op zondag 7 januari 2018 19:34 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Als dat soort coins x 10 gaan ben ik zeeeer benieuwd naar universa.
Ga binnen 2,5 maand op vakantie zonder internet. Als de dood dat ie dan net op de markt komt...FOMO x 100quote:Op zondag 7 januari 2018 19:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh ik heb een zak geld klaar staan voor Universa, daar maak ik me helemaal geen zorgen over1+ miljoen UTN en dan masternode runnen
wanneer komt iequote:Op zondag 7 januari 2018 19:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh ik heb een zak geld klaar staan voor Universa, daar maak ik me helemaal geen zorgen over1+ miljoen UTN en dan masternode runnen
wanneer komt universa op de exchanges?quote:Op zondag 7 januari 2018 19:34 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Als dat soort coins x 10 gaan ben ik zeeeer benieuwd naar universa.
Q1quote:Op zondag 7 januari 2018 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wanneer komt ie
en wat gaat het kosten
Geen idee, helaas. De vraag van mijn leven hahaha. Nee dat is ook weer overdreven.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
wanneer komt universa op de exchanges?
Nou nou nou. Beetje te fanatiek ?quote:Op zondag 7 januari 2018 19:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Universa moet echt je all-in project worden. Dit gaat geheid naar de 50$ toe.
Waarom is daar geen duidelijkheid over dan?quote:Op zondag 7 januari 2018 19:40 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Geen idee, helaas. De vraag van mijn leven hahaha. Nee dat is ook weer overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |