Jaarlijkse leedvermaakshow, niets meer aan doen. Donderdag ook nog vals zingend Russisch meisje in een rolstoel.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:37 schreef T3hTommay het volgende:
..Eurovisie Songfestival als een soort Spoorloos gebruiken. Waar kijk ik naar?
hopelijk is het beter dan Israëlquote:
Ja klopt! Maar in de zin van favoriet die het niet waarmaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:38 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Mwah Occidentali's karma was nog best een lekker nummer.
Sowiesoquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:38 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Mwah Occidentali's karma was nog best een lekker nummer.
Alleen jammer dat we er dan geen fuck van verstaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:39 schreef Karina het volgende:
Als hij het nou nog in het RUssisch zong dan was het misschien nog wat.
Ik versta er nu ook geen fuck van eigenlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen jammer dat we er dan geen fuck van verstaan.
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:40 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik versta er nu ook geen fuck van eigenlijk
Klopt en dan zie je dit live.quote:
Rusland heeft wel het beste volkslied ter wereld.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb het liefst dat iedereen in zijn moedertaal zingt, veel leuker.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles voor de 20 miljoen views.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt en dan zie je dit live.
Tsja. Wat een choke.
Alsof ze er voor de marathon gelopen had.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt en dan zie je dit live.
Tsja. Wat een choke.
Held! Wat goed gevondenquote:
Mwa, hoeft niet negatief te zijn. Ik vond die 2 hippies in die loveboat van vorig jaar stiekem ook best tof. En die zongen in het Wit-Russischquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Rusland Italië heeft wel het beste volkslied ter wereld.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef TLC het volgende:
Nog geen een nummer gehoord van waarbij ik denk 'hey dat wil ik nog een keer horen'
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in
Rusland heeft wel het beste volkslied ter wereld.
Ja dacht dat z’n rug opengereten was wtf XDquote:
Ah check, inderdaad!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja klopt! Maar in de zin van favoriet die het niet waarmaakt.
Oooh daar werd ik blij vanquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mwa, hoeft niet negatief te zijn. Ik vond die 2 hippies in die loveboat van vorig jaar stiekem ook best tof. En die zongen in het Wit-Russisch
[ afbeelding ]
Tsjechie vond ik wel prima.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef TLC het volgende:
Nog geen een nummer gehoord van waarbij ik denk 'hey dat wil ik nog een keer horen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |