Als je fan bent van een artiest, dan kunnen ze allemaal zingen. Netta was echt niet zuiver bij tijden, maar dat is wat ik heb gehoord.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Netta Kan ook prima zingen, ze bracht het liedje gewoon niet goed. Wat denk ik redelijk normaal is, het lijkt me geen makkelijk liedje.
Welke artiest is wel 100 procent zuiver bij een moeilijk nummer op zon groot podium?quote:Op zondag 13 mei 2018 10:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als je fan bent van een artiest, dan kunnen ze allemaal zingen. Netta was echt niet zuiver bij tijden, maar dat is wat ik heb gehoord.
Ik denk dat de delegatie vanaf vandaag alles aan het doen is om dat voor 2019 voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:54 schreef Brybry het volgende:
Bekende DJ+sterke vocals+excentrieke performance= winnen.
Is het wel hoog tijd voor. Een groot deel van Europa snapt de Amerika-obsessie van ons niet terwijl we zulke DJ's in huis hebben waar we niets mee doen.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:54 schreef Brybry het volgende:
Dat is natuurlijk niet waar.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat maakt het des te zuurder, Nederland probeert het ten minste nog elk jaar in tegenstelling tot Israel. Die stuurt maar wat op...en wint.
Maar lag 2019 niet al vast? Dus ik denk op zijn vroegst in 2020. DJ als producer gemixt met een zangeres, ik ben er al langer voorquote:Op zondag 13 mei 2018 10:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat de delegatie vanaf vandaag alles aan het doen is om dat voor 2019 voor elkaar te krijgen.
Gebarentaal kan je prima verwerken in een choreografie, maar een lied volledig gebaren is heel moeilijk.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:14 schreef daniela_007 het volgende:
Wie van jullie heeft de film La Famille Belier gezien? Aan het einde van de film zong het meisje met gebarentaal. Dat was echt prachtig!! Waarom kunnen we niet iemand sturen die heel goed kan zingen met gebarentaal erbij. Zo win je vele harten over hele Europa!
De bekende DJ's hebben allen al duidelijk nee gezegd. Heeft Cornald gezegd.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:10 schreef quirina het volgende:
Eva Simons zou ook wel eens een goeie kunnen zijn. Met een bekende Nederlandse DJ.
Die pruikenquote:Op zondag 13 mei 2018 11:16 schreef mrcapristo het volgende:
Waarom is OG3Ne vorig niet met dit nummer gegaan? Veel moderner & betere staging!
Schijnt ook al in Israel te zitten, scheelt weer reiskostenquote:Op zondag 13 mei 2018 01:19 schreef quirina het volgende:
Stuur Dotan! ( is hij al gevonden inmiddels?)
Die weet wel een following te krijgen met valse accounts enzo.
En geboren in Jeruzalem, en hij weet als geen ander zichzelf te verkopen.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Schijnt ook al in Israel te zitten, scheelt weer reiskosten
Laten we hopen dat dat nu eindelijk gaat gebeuren, iedereen roept het al een paar jaar.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:54 schreef Brybry het volgende:
Iedereen wilt wel gaan tegenwoordig, behalve de mensen die zinvol zijnquote:Op zondag 13 mei 2018 13:12 schreef Strani het volgende:
Is dat eigenlijk serieus, dat van Boef? Want dan kunnen we de 43e plaats natuurlijk al gewoon opschrijven.
Rock werkt niet.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:32 schreef Soof123 het volgende:
Ik ga voor Di-rect! Die Marcel heeft echt een goeie kop, goeie stem en geeft altijd een fantastische (en opvallende!) performance!
Volgens mij is dit nummer zelfs geschreven door Zara Larsson, dat had sowieso al meer indruk gemaaktquote:Op zondag 13 mei 2018 11:16 schreef mrcapristo het volgende:
Waarom is OG3Ne vorig niet met dit nummer gegaan? Veel moderner & betere staging!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |