Tuurlijk hebben we die. Nederland heeft zo veel talent. Maar de avro-tros gaat hier gewoon niet voor.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:20 schreef Em31 het volgende:
Als ik dan gisteren Tsjechië zie, hebben wij überhaupt zangers die zoiets kunnen?zulke nummers zie je hier nooit in Nederland. Ook geen zangeressen die met zoiets als Australië of Finland zouden komen.
Hoop echt heel erg dat we iets moderns sturen, wie dat dan moet zijn, geen idee
Maar waar dan? Kan aan mij liggen, maar ik zie en hoor ze niet?quote:Op zondag 13 mei 2018 10:28 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we die. Nederland heeft zo veel talent. Maar de avro-tros gaat hier gewoon niet voor.
Als Maan of Romy meedoet, kijk ik niet. Vind ik echt pure bagger en die meiden doen net alsof ze het licht hebben uitgevonden.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:32 schreef Momo... het volgende:
Nouja ik ben wel blij dat Nederland de laatste tijd wel mensen stuurt die echt kunnen zingen, kunnen veel andere landen niet zeggen. Best lastig om goed te zingen onder deze druk met choreografie. Van veel van talentshow talentjes Maan/Romy Monteiro moet ik nog maar zien of ze dan gewoon kunnen zingen.
En nokken met steeds ook zelf de clip uploaden die Eurovision uploadt. Want ze begrijpen maar niet dat dat de views deelt.quote:Op zondag 13 mei 2018 09:30 schreef Cee het volgende:
Ongeacht wie we sturen, laat AvroTros in 2019 ook eens een fatsoenlijke clip in elkaar draaien.
Dat maakt het des te zuurder, Nederland probeert het ten minste nog elk jaar in tegenstelling tot Israel. Die stuurt maar wat op...en wint.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:32 schreef Momo... het volgende:
Nouja ik ben wel blij dat Nederland de laatste tijd wel mensen stuurt die echt kunnen zingen, kunnen veel andere landen niet zeggen. Best lastig om goed te zingen onder deze druk met choreografie. Van veel van talentshow talentjes Maan/Romy Monteiro moet ik nog maar zien of ze dan gewoon kunnen zingen.
Netta Kan ook prima zingen, ze bracht het liedje gewoon niet goed. Wat denk ik redelijk normaal is, het lijkt me geen makkelijk liedje.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat maakt het des te zuurder, Nederland probeert het ten minste nog elk jaar in tegenstelling tot Israel. Die stuurt maar wat op...en wint.
Nouja bij Israel is er 1 schrijver die alles schrijft de laatste jaren en dat is wel een succes gebleken. Golden Boy was ook al een echte banger. En Netta kan ook echt wel zingen.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat maakt het des te zuurder, Nederland probeert het ten minste nog elk jaar in tegenstelling tot Israel. Die stuurt maar wat op...en wint.
Als je fan bent van een artiest, dan kunnen ze allemaal zingen. Netta was echt niet zuiver bij tijden, maar dat is wat ik heb gehoord.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Netta Kan ook prima zingen, ze bracht het liedje gewoon niet goed. Wat denk ik redelijk normaal is, het lijkt me geen makkelijk liedje.
Welke artiest is wel 100 procent zuiver bij een moeilijk nummer op zon groot podium?quote:Op zondag 13 mei 2018 10:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als je fan bent van een artiest, dan kunnen ze allemaal zingen. Netta was echt niet zuiver bij tijden, maar dat is wat ik heb gehoord.
Ik denk dat de delegatie vanaf vandaag alles aan het doen is om dat voor 2019 voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:54 schreef Brybry het volgende:
Bekende DJ+sterke vocals+excentrieke performance= winnen.
Is het wel hoog tijd voor. Een groot deel van Europa snapt de Amerika-obsessie van ons niet terwijl we zulke DJ's in huis hebben waar we niets mee doen.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:54 schreef Brybry het volgende:
Bekende DJ+sterke vocals+excentrieke performance= winnen.
Dat is natuurlijk niet waar.quote:Op zondag 13 mei 2018 10:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar lag 2019 niet al vast? Dus ik denk op zijn vroegst in 2020. DJ als producer gemixt met een zangeres, ik ben er al langer voorquote:Op zondag 13 mei 2018 10:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat de delegatie vanaf vandaag alles aan het doen is om dat voor 2019 voor elkaar te krijgen.
Gebarentaal kan je prima verwerken in een choreografie, maar een lied volledig gebaren is heel moeilijk.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:14 schreef daniela_007 het volgende:
Wie van jullie heeft de film La Famille Belier gezien? Aan het einde van de film zong het meisje met gebarentaal. Dat was echt prachtig!! Waarom kunnen we niet iemand sturen die heel goed kan zingen met gebarentaal erbij. Zo win je vele harten over hele Europa!
De bekende DJ's hebben allen al duidelijk nee gezegd. Heeft Cornald gezegd.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:10 schreef quirina het volgende:
Eva Simons zou ook wel eens een goeie kunnen zijn. Met een bekende Nederlandse DJ.
Die pruikenquote:Op zondag 13 mei 2018 11:16 schreef mrcapristo het volgende:
Waarom is OG3Ne vorig niet met dit nummer gegaan? Veel moderner & betere staging!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |