quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken dit niet maar moest hardop lachen om de toevoeging.
Die is het iig gewend om voor mensen 'met maniertjes' te schrijven.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:08 schreef Greys het volgende:
Misschien heeft Papa Vol nog een leuk nummer voor haar op de plank liggen.
Te gepolijst, inderdaad. En over dat 'lief' twijfel ik.quote:Ik vind haar lief, mooi en een goede zangeres. Maar ik vind haar iets te gepolijst.Weet niet hoe ik het uit moet leggen. Beetje als Og3ne, alsof je nooit de echte mens ziet erachter.
Nee dan krijg je een Glennis scenario.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:16 schreef Em31 het volgende:
Eens met jullie, maar zou het ook weer geen ramp vinden. Kan ergere scenario's bedenken zeg maarAlleen dan graag niet met een nummer waarbij je meteen aan Whitney Houston moet denken.
Heb alleen live wel een stuk meer vertrouwen in Romy.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:20 schreef Eightyone het volgende:
Ergens heb ik het idee dat je met Maan meer mensen kunt raken dan met Romy, ondanks dat de laatste meer talent heeft. Maan ziet eruit als je knappe buurmeisje, Romy ziet er goed uit maar roept niet dát gevoel op. De afstand lijkt groter.
Een nietszeggend liedje verwacht ik bij béiden.
Eens, behalve dat ik Maan nu zo vaak slecht live heb zien zingen op YouTube (oa laatst op Koningsdag weer) en Romy volgens mij nog nooit slecht gezongen heeft. Dus dat is dan wel weer engig..quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:20 schreef Eightyone het volgende:
Ergens heb ik het idee dat je met Maan meer mensen kunt raken dan met Romy, ondanks dat de laatste meer talent heeft. Maan ziet eruit als je knappe buurmeisje, Romy ziet er goed uit maar roept niet dát gevoel op. De afstand lijkt groter.
Ach daar hoor ik bij de heel populaire inzending van Hongarije dit jaar dus serieus echt helemaal niemand over dat dat niet kanquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:24 schreef Eightyone het volgende:
Helaas moet de band alle instrumenten playbacken.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
De keren dat ik haar zie op tv vind ik haar best leuk overkomen eigenlijk.
Een duet met Jan zie ik ook zo maar gebeuren.
Er zijn grenzen Knut.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn grenzen Knut.
Er zijn grenzen aan wat we aan kunnen.
Als Jan Smit gaat dan het liefst met dit:quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maar hij komt toch echt een keer aan de beurt
Dan gaat ie maar voor Duitsland.quote:
Mja, liever in één klap dan twee jaar achter elkaarquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
De keren dat ik haar zie op tv vind ik haar best leuk overkomen eigenlijk.
Dansen de sirtakiquote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja, liever in één klap dan twee jaar achter elkaarMet z'n drieën : Maan, Romy én Jan?
Die zou ik stiekem wel een keer willenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:43 schreef F1gamer het volgende:
Niels van der Laan en Jeroen Woe van de Kwis
Misschien als duo, passen mooi bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik wil volgens jaar wel Marcel van Direct. Wat een toffe persoonlijkheid en showman (zie filmpje onder) is dat toch. En hij kan echt alles zingen
Nee doen dan maar alleen Marcel met of zonder DI-rectquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:51 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Misschien als duo, passen mooi bij elkaar.
Yup die stijgt met stip op mijn lijst, maar ik vind Romy Monteiro ook wel fantastischquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik wil volgens jaar wel Marcel van Direct. Wat een toffe persoonlijkheid en showman (zie filmpje onder) is dat toch. En hij kan echt alles zingen
Je bedoelt Romy, toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:08 schreef Greys het volgende:
Misschien heeft Papa Vol nog een leuk nummer voor haar op de plank liggen.
Ik vind haar lief, mooi en een goede zangeres. Maar ik vind haar iets te gepolijst.Weet niet hoe ik het uit moet leggen. Beetje als Og3ne, alsof je nooit de echte mens ziet erachter.
Ik zou wel dan graag wel met Direct zien gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:53 schreef ato het volgende:
Ik heb al eerder gezegd dat Marcel moet gaan (zie vorig deel) hij is niet alleen goed maar ook zo leuk.
Mag ookquote:Op zondag 6 mei 2018 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou wel dan graag wel met Direct zien gaan.
Wil niet. Within Temptation misschien over de top. Dan liever Epica.quote:Op maandag 7 mei 2018 06:58 schreef vencodark het volgende:
Wat vinden jullie van Jett Rebel?
Excentriek, opvallend, schrijft veel zelf en kan volgens mij prima live zingen en optreden.
Dan gewoon samen! Dionnequote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:46 schreef Greys het volgende:
Laat Dionne eerst een jaar of 2 kijken of artieste zijn echt iets voor haar is, en dan praten we verder.quote:
Ik ben bang dat het iets wordt zoals Lentequote:Op maandag 7 mei 2018 12:56 schreef Nexum het volgende:
Eigenlijk wil ik het liefst Anouk gewoon nog een keer. Ik denk echt dat als zij met een rocksong gaat deze keer dat we dan een hogere positie kunnen halen dan 2013 destijds. Maar ik zou het ook tof vinden als ze met iets totaal anders komt, iets zoals 'Runaway Together' bijvoorbeeld.
twitter:RTLLateNight twitterde op woensdag 09-05-2018 om 11:38:07.@LisaLois staat open voor Songfestival-deelname: "Ze mogen me bellen" https://t.co/pGS8Nf35bK #RTLLN #Songfestival https://t.co/O1Pj2pG8uY reageer retweet
Romy Monteiro is prima. Moet dan alleen niet met een of andere sneue Ballad komen of een gekke popbalad a la Hind destijds. Gewoon echt een modern lied a la Zara Larsson.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 09:56 schreef Em31 het volgende:
Lijkt erop dat artiest voor 2019 al vaststaat door uitspraak Cornald + we weten dat ze gevraagd is en ooit wel wil + ze verschijnt bij Pauw om over het songfestival te praten + ze presenteert vandaag de De Grote Songfestival Test = duidelijk![]()
[ afbeelding ]
Herken ik niet. Zowel Romy als Maan zouden knappe buurmeisjes kunnen zijn. Totaal afhankelijk van de styling. En het is maar hoeveel afstand je zelf maakt.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:20 schreef Eightyone het volgende:
Het is voor een beetje artiest vaak lastig om 3 maanden vooraf nog die twee weken in mei vrij te maken. Vandaar dat er al veel eerder gekeken wordt naar welke artiesten beschikbaar zijn. Het is een goed idee, maar in de praktijk niet te realiseren ben ik bang.quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:34 schreef MichelWuyts het volgende:
We kunnen beter gebruik maken van de regels. Je mag geloof ik nummers inzenden die tot oktober(?) het jaar ervoor zijn uitgebracht. Filter de beste 10 nummers eruit en kijk of dit geschikte nummers zijn voor het songfestival.
Pols deze artiesten en kies het beste nummer.
Je krijgt dan gewoon het beste liedje daadwerkelijk op het songfestival. Goede artiesten hebben we wel. Alleen worden ze bekend met meestal hun beste nummers.
Ze gaan vaak op commando een nummer maken voor het ESF, maar dat zijn niet altijd hun beste nummers.
klopt.quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is voor een beetje artiest vaak lastig om 3 maanden vooraf nog die twee weken in mei vrij te maken. Vandaar dat er al veel eerder gekeken wordt naar welke artiesten beschikbaar zijn. Het is een goed idee, maar in de praktijk niet te realiseren ben ik bang.
lisa loisquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:07 schreef Em31 het volgende:
twitter:RTLLateNight twitterde op woensdag 09-05-2018 om 11:38:07.@LisaLois staat open voor Songfestival-deelname: "Ze mogen me bellen" https://t.co/pGS8Nf35bK #RTLLN #Songfestival https://t.co/O1Pj2pG8uY reageer retweet
Strik erom en sturen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:32 schreef Ferdii het volgende:
Ik blijf bij Mr probs met een liedje ala waves
Vroeger niet hoor, in de jaren 80' en '90 was het best een goed groepje.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik moest googelen om te weten wie Lisa Lois is. Had er nog nooit van gehoord
Lijkt me in de categorie Maan en Monteiro te vallen.
Ze bedoelen niet Lois Lane he....quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:34 schreef ato het volgende:
[..]
Vroeger niet hoor, in de jaren 80' en '90 was het best een goed groepje.
Ik ben ook voor een beroemde Nederlandse DJ met een goede zanger(es). Als je ziet hoe populair die mannen zijn in het buitenland, dan trek je daar al veel televote stemmen mee.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:44 schreef MakkieR het volgende:
Degene die ik graag nog wel wil zien is Sharon den Adel samen met Martin Garrix of met Afrojack ofzo.
Ik zou het geweldig vinden als bv in juni al bekend wordt gemaakt dat Armin van Buuren voor de inzending van Nederland gaat zorgen. Heerlijk die voor pret.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:40 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een beroemde Nederlandse DJ met een goede zanger(es). Als je ziet hoe populair die mannen zijn in het buitenland, dan trek je daar al veel televote stemmen mee.
Maar vraag me af of ze daar interesse in hebben. Voor een carriere in het buitenland hoeven ze het niet te doen en het levert ze financieel ook niets op als je kijkt wat ze normaal verdienen met één avondje draaien. Dan moet het echt een ESF liefhebber zijn.
spannend, zo'n plaatjesdraaier op een SONGfestivalquote:Op donderdag 10 mei 2018 17:45 schreef Revanches het volgende:
Geen country voorlopig, ben daar wel klaar mee.
Gewoon een dj zoals Armin of Martin.
En géén Jan Smit verdomme.
Lisa wie? Ah, de zoveelste artiest die "best wel" naar het Songfestival wil, mits ze maar vrije doorgang krijgt. En dat dan alleen omdat het ESF nu kennelijk weer "credible" genoeg is, nadat we een aantal jaren vrij goed presteren. Want anders had mevrouw nee gezegd, zoals ze al eens eerder deed...quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:07 schreef Em31 het volgende:
Producers en componisten zijn onbekend en daarmee geen sexy discussie-onderwerp. Daarom blijven we gewoon oeverloos namen roepen, bij voorkeur van talentenjachtsterretjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 03:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het al 300 miljoen keer gezegd, maar ik zeg het graag voor de 300.000.001e keer: we moeten eens ophouden met artiesten centraal stellen en dan maar hopen dat die met een goed liedje op de proppen komen. Het is een SONGfestival en geen ZINGfestival.
Zet een stel goede componisten en producers aan het werk, laat die een stel nummers maken en zoek daar vervolgens de geschikte vocalisten bij. Dat hoeven geen mensen te zijn die in Nederland een lange staat van dienst hebben; dat zegt mensen in het buitenland niks. Het kan net zo goed een jong gastje (of meisje) van 17-18 jaar zijn. Als diegene maar kan zingen en als het nummer maar bij hem/haar past.
En voor de hoeveelste keer lees ik hier nu dat Within Temptation naar het Songfestival moet?Serieus: get over it, dat gaat nooit meer gebeuren.
En dan de comments: stuur dit naar songfestival 2019 etcquote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:40 schreef lashatumbai het volgende:
De naam Romy Monteiro is wel vaker gevallen om naar het songfestival te sturen. Maar ze heeft sinds vorige week haar eerste single uit. Weet niet of dit al gepost was. Maar kwam het zojuist tegen. Wat een ellende... Hoop niet dat Avrotros deze route gaat bewandelen... Of er moet echt een winnaarslied klaar staan. Maar ik hoop meer dat we of op dezelfde weg doorgaan of een nationale voorronde beginnen met eventueel Romy als een van de kandidaten.
Nee, daar moet de comissie ook naar kijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Als Cyprus vanavond wint moeten we in ieder geval volgend jaar niet Maan of Romy Monteiro gaan sturen, want je kunt er vergif op innemen dat half Europa weer op hypetrain van wulpse zangeressen springt, en die kunnen dat beter dan wij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |