abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178879379
OP komt nog...

*O*
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:43:27 #2
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178890135
Dood topic genot
Oh.
pi_178944162
quote:
VI Oranje blijft thuis: ook met andere gasten

De voetbaltalkshow van de heren van Voetbal Inside kent deze zomer ook andere gezichten aan tafel. Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp zullen niet vijfmaal per week tezamen te zien zijn, maar ook gasten in de studio ontvangen. Het talkshow draagt de naam: VI Oranje blijft thuis en is te zien bij RTL4.

RTL bevestigt dat de talkshow doorgaat tijdens het WK voetbal dat van 14 juni tot en met 15 juli in Rusland wordt gehouden. Zoals bekend doet Nederland niet mee aan het evenement. ,,Verdere details worden nog bekendgemaakt, maar we zitten op een unieke locatie en de mannen gaan hun best doen om Nederland zelfs bij dit WK trots te laten zijn op Oranje”, laat een woordvoerder van RTL weten.

Voor Genee, Derksen en Van der Gijp wordt VI Oranje blijft thuis de laatste klus. Op 1 augustus stapt het trio over naar het Talpa van John de Mol, waar ze bij Veronica verder gaan met hun programma. De drie stonden aanvankelijk niet te juichen om nog een voetbalpraatprogramma te doen deze zomer, vooral ook omdat Nederland niet meedoet. Na diverse gesprekken is de kogel toch door de kerk. Vanavond staat er weer uitzending van Voetbal Inside op het programma. Maandag is de laatste.
pi_179043778

Toen het nog te behappen was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2018 16:39:05 ]
pi_179542443
Al meer bekend?

Hopelijk geen Dijkstra, Dijkshoorn, Wesselink, Van der Geest, Bouali, (oud)-politici
  maandag 11 juni 2018 @ 00:18:49 #6
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179720947
Bijna alweer tijd voor dit festijn
Oh.
pi_179722740
De stagaire is nog niet goed wakker :’)

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_179722745
quote:
'Er gebeurt altijd wel iets'

Wilfred Genee (50) begint vanaf vanavond aan zijn laatste klus voor RTL. De presentator die deze zomer overstapt naar Talpa, is komende vijf weken op werkdagen op de buis met VI Oranje Blijft Thuis.

DENNIS JANSEN
Wilfred Genee: de mooiste baan ter wereld.

Wilfred Genee: de mooiste baan ter wereld.

FOTO PIM RAS

Wekenlang was het de vraag: gaat het programma er eigenlijk wel komen? Er was geen naam, geen locatie, geen gasten en het belangrijkste: geen zin bij de hoofdrolspelers. ,,Ik heb er lange tijd een dubbel gevoel over gehad, maar ik heb nu wel de energie om er iets moois van te maken", zegt Wilfred Genee.

De presentator is de komende tijd iedere werkdag 's avonds op de buis met VI Oranje Blijft Thuis. Het voetbalpraatprogramma, dat vanavond begint, wordt in tweeën gehakt. Maandag, woensdag en vrijdag schuiven Johan Derksen en René van der Gijp aan en wordt er à la Voetbal Inside voornamelijk over voetbal gepraat. Het WK voetbal is immers het uitgangspunt. Op dinsdag en donderdag ontbreken zijn kompanen en doet Genee het in zijn eentje, bijgestaan door een sidekick, zoals Beau van Erven Dorens morgen. ,,Dan is het een soort Friday Move, maar dan op televisie", zegt Genee. ,,Een bizar format, zo'n tweedelig programma. Voor de kijker eigenlijk niet te volgen, maar daardoor wellicht verrassend. Ik denk niet dat dat in de geschiedenis van de televisie ooit is voorgekomen."

Genee, Derksen en Van der Gijp stopten een maand geleden met Voetbal Inside, het populaire voetbalpraatprogramma bij RTL. Ze stappen vanaf 1 augustus over naar het Talpa TV van John de Mol om het programma bij Veronica voort te zetten. De overgang van het trio ging vergezeld door veel ophef en dan moest het 'toetje' nog komen: de zomerse voetbaltalkshow die op de rol stond. Bij RTL4, terwijl de heren nota bene al rond waren bij concurrent Talpa. ,,In dat licht bezien is het tamelijk frappant en verrassend dat het programma is gekomen. Aan de andere kant: wij hebben aan RTL altijd een uitstekende werkgever gehad. Johan (Derksen) 21 jaar, ik vijftien jaar. Het probleem is dat door de lange onderhandelingen een behoorlijke tijd onduidelijk is geweest hoe we dit programma zouden doen."
Paleis Soestdijk

Ze stonden niet te springen. ,,Nee, wat dacht je. Een programma over een WK voetbal waaraan Nederland niet meedoet. En als het dan óók nog eens niet lukt om een juiste locatie te hebben...VI Oranje was altijd op locatie. In het Kurhaus op Scheveningen had je publiek, sfeer, het strand erbij, er was van alles. Nu zouden we eerst in Grolloo gaan zitten, de woonplaats van Johan. Maar welke gast rijdt er 200 kilometer naar Grollloo?"

Ronduit enthousiast waren de drie over de volgende optie: het landgoed bij Paleis Soestdijk. ,,Konden we rubriekjes verzinnen. Johan die zijn hond uitlaat. Of dat we op zoek gaan naar de geheimen van prins Bernhard, maar helaas. Een vergunning was op korte termijn niet mogelijk. Nu zitten we in Studio 3, gewoon in Hilversum."

Ik maak me niet druk over het volpraten van het programma

Wilfred Genee moet er keihard om lachen, zoals de presentator dat de laatste tijd wel meer deed. ,,Vorige week hebben we inhoudelijk zitten brainstormen. Voor het eerst. Ja, lekker op tijd, haha. Ik maak me niet druk over het volpraten van het programma. Een tijd terug moesten we twee uur volmaken. Schreeuwde iedereen moord en brand, maar moesten we het laatste kwartier nog haast maken ook. Er gebeurt altijd wel iets".

VI Oranje Blijft Thuis heeft twee rubrieken. ,,We hebben een succesvol moment van Oranje uit het verleden en we gaan, met een knipoog, op zoek naar actueel succes. Dat kan ook een Nederlandse sjoeler zijn die een toernooi in Australië heeft gewonnen."

Lastig wordt het natuurlijk wel, wie zit er te wachten op een gesprek over Panama?

De leiding van RTL hoeft zich geen zorgen te maken dat het trio al met het hoofd bij Talpa zit. ,,We ronden het goed af." Restricties hebben ze niet gekregen. ,,Die helpen niet. Dan wordt er júist van alles geroepen. Ik kan sowieso nooit inschatten wat er gaat gebeuren, maar we kunnen het programma niet anders maken."

Pratende over het programma krijgt Genee er 'eigenlijk best zin in'. ,,Lastig wordt het natuurlijk wel, want wie zit er te wachten op een gesprek over, pak 'm beet, Panama? Er zijn vooral in de eerste twee weken zóveel poulewedstrijden, waar gáát het dan over? Twee weken nadat we dit programma afsluiten, beginnen we bij Talpa. Opladen? Welnee. Ik heb feitelijk de mooiste baan ter wereld. Praten op een van de grootste zenders over een van de grootste toernooien ter wereld. Ik doe alleen maar leuke dingen. Soms besef je dat niet. Mij hoor je niet klagen."
Hoofdrolspeler

Genee is niet verrast door het nieuwe boek van Michel van Egmond. In INSIDE beschrijft de bestsellerauteur de gebeurtenissen achter de schermen bij Voetbal Inside. Genee is een van de hoofdrolspelers. Voor, achter de schermen én in de mails van (voormalig) RTL-directeur Marco Louwerens, die integraal in het boek staan. Hij werd 'geboren lafaard' genoemd en 'vleesgeworden triestheid'. ,,Ach", haalt hij de schouders op. ,,Je moet weten wie het zegt. Marco schiet nogal eens heen en weer in zijn frustraties. Een week later kwam hij alweer met bloemen aanzetten. Dat contrast, het is allemaal best grappig. Het is een openhartig boek geworden. Het leest lekker weg en ik heb een paar keer enorm moeten lachen. Wij wisten tot drie weken terug overigens niet eens dat het boek er zou komen. We hebben er ook niets mee te maken. Mensen zullen aan me vragen: is dit echt waar? Ja, dit is echt waar, dit is televisie, dit is de absurde wereld waarin ik leef. Ik ben niet anders gewend."
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179724394
Op dinsdag en donderdag ontbreken zijn kompanen en doet Genee het in zijn eentje, bijgestaan door een sidekick, zoals Beau van Erven Dorens morgen. ,,Dan is het een soort Friday Move, maar dan op televisie", zegt Genee. ,,Een bizar format, zo'n tweedelig programma. Voor de kijker eigenlijk niet te volgen, maar daardoor wellicht verrassend. Ik denk niet dat dat in de geschiedenis van de televisie ooit is voorgekomen."

Op dinsdag en donderdag gaat het dus niet eens over voetbal?
  maandag 11 juni 2018 @ 11:28:47 #10
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179724409
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:27 schreef tompsv18 het volgende:
Op dinsdag en donderdag ontbreken zijn kompanen en doet Genee het in zijn eentje, bijgestaan door een sidekick, zoals Beau van Erven Dorens morgen. ,,Dan is het een soort Friday Move, maar dan op televisie", zegt Genee. ,,Een bizar format, zo'n tweedelig programma. Voor de kijker eigenlijk niet te volgen, maar daardoor wellicht verrassend. Ik denk niet dat dat in de geschiedenis van de televisie ooit is voorgekomen."

Gewoon een talkshowtje, niks mis mee.
Oh.
pi_179724417
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:27 schreef tompsv18 het volgende:

Ken je het programma Friday Move? Daar komen gewoon ieder kwartier/half uur voortdurend mensen over of uit de actualiteit langs. Kan net zo goed prima over voetbal gaan.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179724428
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon een talkshowtje, niks mis mee.
Ben wel erg benieuwd naar de andere gasten dan. Beau gaat nog wel, maar las ook al ergens dat die irritante Ozcan Akyol zou langskomen
pi_179724438
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:29 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ken je het programma Friday Move? Daar komen gewoon ieder kwartier/half uur voortdurend mensen over of uit de actualiteit langs. Kan net zo goed prima over voetbal gaan.
Ken ik ja, maar volgens mij gaat het daar zelden over voetbal toch? Maar we zullen zien.
  maandag 11 juni 2018 @ 11:31:30 #14
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179724458
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:29 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ben wel erg benieuwd naar de andere gasten dan. Beau gaat nog wel, maar las ook al ergens dat die irritant Ozcan Akyol zou langskomen
Carlo Boszhard zal ook wel eens langs komen.
Oh.
pi_179724464
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:30 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ken ik ja, maar volgens mij gaat het daar zelden over voetbal toch? Maar we zullen zien.
Kan over politiek gaan, kan over sport gaan, er kan een kutBN'er zijn boek promoten, een evenement wordt gepromoot.

Al is dat altijd beter dan linksecultuurbabbels bij Pauw.
pi_179724483
pi_179724518
Oh god, RTL Late Night doet deels de redactie..
Er mag 1 minuut beelden per avond worden uitgezonden; pas een uur na de wedstrijd zelfs.
Genee: Dinsdag en donderdag maken we eigenlijk een ander soort programma.
pi_179724548
quote:
9s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:35 schreef Masterminded het volgende:
Er mag 1 minuut beelden per avond worden uitgezonden; pas een uur na de wedstrijd zelfs.
wat matig zeg
  maandag 11 juni 2018 @ 11:53:07 #19
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179724798
quote:
9s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:35 schreef Masterminded het volgende:
Genee: Dinsdag en donderdag maken we eigenlijk een ander soort programma.
Gvd :') dus maar weinig Gijpmomentjes van Panama e.d. ;(
Oh.
pi_179724819
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gvd :') dus maar weinig Gijpmomentjes van Panama e.d. ;(
Als ik het goed verstaan heb, gaat dat dus per wedstrijd. Dan kan in principe alleen een samenvatting van de wedstrijden gegeven worden. Wat achterlijk. En nog erger; als VI vrijdag in de heat after Portugal v Spanje begint, kunnen ze pas om 22:45 beelden tonen _O-.
pi_179724834
Genee zo ook op Radio 2 bij Gijs Staverman tussen 12 en 14 ergens voor de liefhebbers
  maandag 11 juni 2018 @ 12:14:17 #22
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179725124
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:54 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Als ik het goed verstaan heb, gaat dat dus per wedstrijd. Dan kan in principe alleen een samenvatting van de wedstrijden gegeven worden. Wat achterlijk. En nog erger; als VI vrijdag in de heat after Portugal v Spanje begint, kunnen ze pas om 22:45 beelden tonen _O-.
Wat een ongekende chaos in de aanloop naar dit programma :') ook gewoon saai in de studio.
Oh.
pi_179725201
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat een ongekende chaos in de aanloop naar dit programma :') ook gewoon saai in de studio.
Ach, improviseren/presenteren kun je wel aan Wilfred overlaten.
  maandag 11 juni 2018 @ 12:20:04 #24
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179725229
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:18 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ach, improviseren/presenteren kun je wel aan Wilfred overlaten.
Dat worden dus veel herhalingen van schijtlollige filmpjes.
Oh.
pi_179725251
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat worden dus veel herhalingen van schijtlollige filmpjes.
Nee, serieus. Bij the Friday Move op BNR is hij een extreem goede journalist en schuwt hij netjes geen confrontaties. Sven Kockelmeijer-trekjes.
  maandag 11 juni 2018 @ 12:22:48 #26
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179725263
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:21 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Nee, serieus. Bij the Friday Move op BNR is hij een extreem goede journalist en schuwt hij netjes geen confrontaties. Sven Kockelmeijer-trekjes.
Dan moeten er nog wel interessante gasten langskomen natuurlijk, als het dan in de categorie RTL 4 sterren is kan hij daar ook weinig mee.
Oh.
pi_179725266
quote:

[..]

Bij Thierry Baudet vond ik het wel matig dat Genee niet eens zijn boek had gelezen. Verder wel een vermakelijk gesprek trouwens.
pi_179725291
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:22 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Bij Thierry Baudet vond ik het wel matig dat Genee niet eens zijn boek had gelezen. Verder wel een vermakelijk gesprek trouwens.
Meestal heeft hij ook een politieke verslaggever erbij aan tafel zitten, alleen was dat inderdaad niet heel netjes.
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 12:31:44 #29
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179725440
quote:

[..]

Extreem goed, nou nou nou, laten we niet overdrijven.
pi_179725816
Prima. Liever politiek gelul dan over Nigeria-IJsland lullen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_179726175
Wilfred nu aan de telefoon. 13u20
pi_179726248
Deze week zitten Johan en Rene er alleen op maandag en vrijdag omdat het WK pas donderdag begint.
pi_179726298
Kees Jansma, Jan Versteegh, Angela de Jong, Victoria Koblenko (als ik het goed verstond), Beau van Ervan Dorens o.a. te gast deze week
  maandag 11 juni 2018 @ 13:30:36 #35
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_179726311
Wanneer komt Arie Boomsma?
Bedankt Hans.
pi_179726318
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:30 schreef bascross het volgende:
Wanneer komt Arie Boomsma?
Die komt niet omdat Johan dat niet wil.
  maandag 11 juni 2018 @ 13:34:55 #37
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_179726355
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:31 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Die komt niet omdat Johan dat niet wil.
Hij komt vast langs op een dag dat Johan er niet is.
Bedankt Hans.
  maandag 11 juni 2018 @ 13:35:53 #38
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179726367
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
Kees Jansma, Jan Versteegh, Angela de Jong, Victoria Koblenko (als ik het goed verstond), Beau van Ervan Dorens o.a. te gast deze week
Viktoria Koblenko koekoek _O_
Oh.
pi_179726817
Vanavond dus genot
pi_179726827
RTL4, dat wordt zoeken mensen!
  maandag 11 juni 2018 @ 14:06:34 #41
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179726912
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Vanavond dus genot
Wie is er dan nog naast Johan en René?
Oh.
pi_179726955
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nog niets bekend.
pi_179726969
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Boskamp
https://www.instagram.com/p/Bj4RUTqg5J6/?taken-by=voetbalinside
  maandag 11 juni 2018 @ 14:09:45 #44
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179726973
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:08 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Nog niets bekend.
Weten ze dat nu nog niet voor vanavond? Dan pikken ze dus Koert Westerman op in de kantine.
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 14:11:20 #45
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179727001
quote:
Ah, leuk filmpje.

Gordon als gast was wel leuk toen
Oh.
pi_179727003
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Weten ze dat nu nog niet voor vanavond? Dan pikken ze dus Koert Westerman op in de kantine.
Ik kijk een beetje op Twitter en Voetbalinside.nl

Maar ik neem aan dat ze vandaag een enigszins voetbalinhoudelijke derde gast erbij halen gezien het feit dat er nog een soort voorbeschouwing/round-up moet worden gedaan voor elke poule.
  maandag 11 juni 2018 @ 14:14:37 #47
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179727058
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:11 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik kijk een beetje op Twitter en Voetbalinside.nl

Maar ik neem aan dat ze vandaag een enigszins voetbalinhoudelijke derde gast erbij halen gezien het feit dat er nog een soort voorbeschouwing/round-up moet worden gedaan voor elke poule.
En ze gaan oreren dat de eerste twee weken van het WK standaard kut gaat worden, terwijl dat vier jaar geleden juist het tofste was.
Oh.
pi_179727254
VoetbalInside twitterde op maandag 11-06-2018 om 14:24:44 Zijn onze mannen klaar voor VI Oranje blijft thuis?! 👏🏻We trappen WERELDS af met 'THE ONE AND ONLY'.. Jan Boskamp! 🙌🏻😎[Vanavond om 21.50 uur bij @RTL4] #VIOranje #WK2018 #voetbalinside @wilfredgenee https://t.co/BXbLjnnloW reageer retweet
Logisch dan.
pi_179730082
quote:
Ah joh klasse ventje.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_179730099
Dus we krijgen op dinsdag en donderdag de Sander Lantinga's, Jack Spijkermannen en Victor Reiniers van deze wereld die CostaRica-Servië gaan bespreken.
pi_179730125
Die uitzendingen zonder ome Johan en ome René sla ik over.
  maandag 11 juni 2018 @ 17:56:10 #54
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179730191
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 17:50 schreef De_Kraam het volgende:
Die uitzendingen zonder ome Johan en ome René sla ik over.
Ik zet het wel op de achtergrond aan.
Oh.
pi_179730202
Koblenkotje is met het geluid op mute toch best de moeite waard?
pi_179730263
waarom beginnen ze vanavond al met uitzenden? Begin dan lekker as vrijdagavond
pi_179730278
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:01 schreef Evertjan het volgende:
Stel je voor dat ze een voorbeschouwing doen. 😑.
pi_179730292
quote:
Anders moet RTL herhalingen van Baantjer uitzenden om dat gat na het eind van Late Night op te vullen.
pi_179730296
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:02 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Stel je voor dat ze een voorbeschouwing doen. 😑.
waarop moet je in hemelsnaam voor beschouwen de komende 4 avonden? :') Zelfs de NOS doet nog helemaal niks rond het WK
pi_179730308
https://www.ad.nl/show/wi(...)d-wel-iets~a267edf7/

quote:
Wilfred Genee: Er gebeurt altijd wel iets

VI ORANJE BLIJFT THUISWilfred Genee (50) begint vanaf vanavond aan zijn laatste klus voor RTL. De presentator die deze zomer overstapt naar Talpa, is komende vijf weken op werkdagen op de buis met VI Oranje Blijft Thuis.

Wekenlang was het de vraag: gaat het programma er eigenlijk wel komen? Er was geen naam, geen locatie, geen gasten en het belangrijkste: geen zin bij de hoofdrolspelers. ,,Ik heb er lange tijd een dubbel gevoel over gehad, maar ik heb nu wel de energie om er iets moois van te maken", zegt Wilfred Genee.

De presentator is de komende tijd iedere werkdag 's avonds op de buis met VI Oranje Blijft Thuis. Het voetbalpraatprogramma, dat vanavond begint, wordt in tweeën gehakt. Maandag, woensdag en vrijdag schuiven Johan Derksen en René van der Gijp aan en wordt er à la Voetbal Inside voornamelijk over voetbal gepraat. Het WK voetbal is immers het uitgangspunt. Op dinsdag en donderdag ontbreken zijn kompanen en doet Genee het in zijn eentje, bijgestaan door een sidekick, zoals Beau van Erven Dorens morgen. ,,Dan is het een soort Friday Move, maar dan op televisie", zegt Genee. ,,Een bizar format, zo'n tweedelig programma. Voor de kijker eigenlijk niet te volgen, maar daardoor wellicht verrassend. Ik denk niet dat dat in de geschiedenis van de televisie ooit is voorgekomen."

Genee, Derksen en Van der Gijp stopten een maand geleden met Voetbal Inside, het populaire voetbalpraatprogramma bij RTL. Ze stappen vanaf 1 augustus over naar het Talpa TV van John de Mol om het programma bij Veronica voort te zetten. De overgang van het trio ging vergezeld door veel ophef en dan moest het 'toetje' nog komen: de zomerse voetbaltalkshow die op de rol stond. Bij RTL4, terwijl de heren nota bene al rond waren bij concurrent Talpa. ,,In dat licht bezien is het tamelijk frappant en verrassend dat het programma is gekomen. Aan de andere kant: wij hebben aan RTL altijd een uitstekende werkgever gehad. Johan (Derksen) 21 jaar, ik vijftien jaar. Het probleem is dat door de lange onderhandelingen een behoorlijke tijd onduidelijk is geweest hoe we dit programma zouden doen."

Paleis Soestdijk
Ze stonden niet te springen. ,,Nee, wat dacht je. Een programma over een WK voetbal waaraan Nederland niet meedoet. En als het dan óók nog eens niet lukt om een juiste locatie te hebben...VI Oranje was altijd op locatie. In het Kurhaus op Scheveningen had je publiek, sfeer, het strand erbij, er was van alles. Nu zouden we eerst in Grolloo gaan zitten, de woonplaats van Johan. Maar welke gast rijdt er 200 kilometer naar Grollloo?"

Ronduit enthousiast waren de drie over de volgende optie: het landgoed bij Paleis Soestdijk. ,,Konden we rubriekjes verzinnen. Johan die zijn hond uitlaat. Of dat we op zoek gaan naar de geheimen van prins Bernhard, maar helaas. Een vergunning was op korte termijn niet mogelijk. Nu zitten we in Studio 3, gewoon in Hilversum."

Wilfred Genee moet er keihard om lachen, zoals de presentator dat de laatste tijd wel meer deed. ,,Vorige week hebben we inhoudelijk zitten brainstormen. Voor het eerst. Ja, lekker op tijd, haha. Ik maak me niet druk over het volpraten van het programma. Een tijd terug moesten we twee uur volmaken. Schreeuwde iedereen moord en brand, maar moesten we het laatste kwartier nog haast maken ook. Er gebeurt altijd wel iets".

VI Oranje Blijft Thuis heeft twee rubrieken. ,,We hebben een succesvol moment van Oranje uit het verleden en we gaan, met een knipoog, op zoek naar actueel succes. Dat kan ook een Nederlandse sjoeler zijn die een toernooi in Australië heeft gewonnen."

De leiding van RTL hoeft zich geen zorgen te maken dat het trio al met het hoofd bij Talpa zit. ,,We ronden het goed af." Restricties hebben ze niet gekregen. ,,Die helpen niet. Dan wordt er júist van alles geroepen. Ik kan sowieso nooit inschatten wat er gaat gebeuren, maar we kunnen het programma niet anders maken."

Pratende over het programma krijgt Genee er 'eigenlijk best zin in'. ,,Lastig wordt het natuurlijk wel, want wie zit er te wachten op een gesprek over, pak 'm beet, Panama? Er zijn vooral in de eerste twee weken zóveel poulewedstrijden, waar gáát het dan over? Twee weken nadat we dit programma afsluiten, beginnen we bij Talpa. Opladen? Welnee. Ik heb feitelijk de mooiste baan ter wereld. Praten op een van de grootste zenders over een van de grootste toernooien ter wereld. Ik doe alleen maar leuke dingen. Soms besef je dat niet. Mij hoor je niet klagen."

Hoofdrolspeler
Genee is niet verrast door het nieuwe boek van Michel van Egmond. In INSIDE beschrijft de bestsellerauteur de gebeurtenissen achter de schermen bij Voetbal Inside. Genee is een van de hoofdrolspelers. Voor, achter de schermen én in de mails van (voormalig) RTL-directeur Marco Louwerens, die integraal in het boek staan. Hij werd 'geboren lafaard' genoemd en 'vleesgeworden triestheid'. ,,Ach", haalt hij de schouders op. ,,Je moet weten wie het zegt. Marco schiet nogal eens heen en weer in zijn frustraties. Een week later kwam hij alweer met bloemen aanzetten. Dat contrast, het is allemaal best grappig. Het is een openhartig boek geworden. Het leest lekker weg en ik heb een paar keer enorm moeten lachen. Wij wisten tot drie weken terug overigens niet eens dat het boek er zou komen. We hebben er ook niets mee te maken. Mensen zullen aan me vragen: is dit echt waar? Ja, dit is echt waar, dit is televisie, dit is de absurde wereld waarin ik leef. Ik ben niet anders gewend."
pi_179730310
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:04 schreef Evertjan het volgende:

[..]

waarop moet je in hemelsnaam voor beschouwen de komende 4 avonden? :') Zelfs de NOS doet nog helemaal niks rond het WK
Alleen vandaag is voetbalshow. Derksen en Gijp komen daarna pas vrijdag weer.
pi_179730485
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:05 schreef BobW het volgende:

[..]

Alleen vandaag is voetbalshow. Derksen en Gijp komen daarna pas vrijdag weer.
??
pi_179730498
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:19 schreef JanCees het volgende:

[..]

??
Derksen en Gijp komen alleen op maandag, woensdag en vrijdag en deze week alleen maandag en vrijdag. De andere dagen gaat het waarschijnlijk minder over voetbal.
pi_179730840
quote:
Wat moet RTL anders uitzenden nu Oembertootje weg is? Lekker Michael P. bespreken met amateurpsychologen J. Derksen en R. van der Gijp.
  maandag 11 juni 2018 @ 18:54:19 #66
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_179730845
wanneer begint het programma heb zelf geen RTL4 meer
pi_179730876
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:54 schreef KingRadler het volgende:
wanneer begint het programma heb zelf geen RTL4 meer
21.50u
  maandag 11 juni 2018 @ 19:02:42 #68
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179730981
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:54 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Wat moet RTL anders uitzenden nu Oembertootje weg is? Lekker Michael P. bespreken met amateurpsychologen J. Derksen en R. van der Gijp.
Dat zou genot zijn.

"Dat mannetje zat net een uitsmijtertje te eten toen hij dat meisje op die fiets voorbij zag komen. Daarna heeft hij haar HE-LE-MAAL uit elkaar getrokken, ja goed hè"

;(
Oh.
pi_179730999
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zou genot zijn.

"Dat mannetje zat net een uitsmijtertje te eten toen hij dat meisje op die fiets voorbij zag komen. Daarna heeft hij haar HE-LE-MAAL uit elkaar getrokken, ja goed hè"

;(
Pijnlijk genoeg moest ik hier om lachen
pi_179731017
quote:
15s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:04 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Pijnlijk genoeg moest ik hier om lachen
Pijnlijk dat de Michael P.-watcher verstek moet laten gaan deze dagen.
  maandag 11 juni 2018 @ 19:06:57 #71
194695 franklop
Fran knock
pi_179731030
Ah hier zijn we dus.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_179731061
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:05 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Pijnlijk dat de Michael P.-watcher verstek moet laten gaan deze dagen.
Ik heb nog intensief contact met hem. Hij maakt het goed in Altrecht.
pi_179731070
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:20 schreef BobW het volgende:

[..]

Derksen en Gijp komen alleen op maandag, woensdag en vrijdag en deze week alleen maandag en vrijdag. De andere dagen gaat het waarschijnlijk minder over voetbal.
Gaat het met Johan en René wel over voetbal dan?
pi_179731093
quote:

[..]

Dat zou genot zijn.

;(
_O-
pi_179731121
quote:

[..]

Dat zou genot zijn.

;(
Als zo'n taartje voorbij komt dan moet je happen, lekker man.
  maandag 11 juni 2018 @ 19:17:02 #77
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179731196
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:08 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ik heb nog intensief contact met hem. Hij maakt het goed in Altrecht.
Wanneer komt hij weer vrij?
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 19:17:29 #78
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179731213
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:09 schreef JanCees het volgende:

[..]

Gaat het met Johan en René wel over voetbal dan?
Is beter van niet.
Oh.
pi_179731275
quote:
Albert Verlinde en Kees Jansma dus ook _O_
pi_179731492
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:20 schreef JanCees het volgende:

[..]

Albert Verlinde en Kees Jansma dus ook _O_
Homohaat laat
pi_179731501
Kees Jansma _O_.

De nestor.
pi_179731615
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:34 schreef Masterminded het volgende:
Kees Jansma _O_.

De nestor.
RTL uit heeft hij het altijd lastig.
pi_179731651
Hopelijk zagen ze straks even Sporting Portugal door. Daar hebben de drie beste spelers een verzoek ingediend om hun contract te laten ontbinden, lekker man.
pi_179731718
Genee ziet er nu al oververmoeid uit.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  maandag 11 juni 2018 @ 19:50:24 #85
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179731735
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:44 schreef Masterminded het volgende:
Hopelijk zagen ze straks even Sporting Portugal door. Daar hebben de drie beste spelers een verzoek ingediend om hun contract te laten ontbinden, lekker man.
Je verwacht teveel.
Oh.
pi_179731829
Welke zender komt het nou? Zowel op RTL7 als Veronica zend het niet uit volgens de programmering? Ook nergens een vooraankondiging, gaat het wel door?
pi_179731848
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke zender komt het nou? Zowel op RTL7 als Veronica zend het niet uit volgens de programmering? Ook nergens een vooraankondiging, gaat het wel door?
Kijk even in de titel van dit topic, Hans
pi_179731851
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Boezeidekoe steekt meer moeite in passief-agressief doen.
pi_179731872
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Oeps...geen moment bij stil gestaan dat het bij de grootste rioolzender van Nederland terecht komt
  maandag 11 juni 2018 @ 20:11:48 #90
194695 franklop
Fran knock
pi_179732026
Vanmiddag nog een tamelijk opgewekte Johan op de Radio
  maandag 11 juni 2018 @ 20:18:07 #91
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_179732109
mij benieuwen, tv staat in ieder geval aan.
  maandag 11 juni 2018 @ 20:28:51 #92
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_179732304
topshowgenot
  maandag 11 juni 2018 @ 20:29:08 #93
357045 Grifte
Feijenoord
pi_179732312
GTST aids
pi_179732353
21.50 mensen
  maandag 11 juni 2018 @ 20:31:51 #95
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179732372
We gaan beginnen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 11 juni 2018 @ 20:31:55 #96
194695 franklop
Fran knock
pi_179732373
Inderdaad. 21.50 tot 23.00u
  maandag 11 juni 2018 @ 20:32:26 #97
357045 Grifte
Feijenoord
pi_179732387
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 20:30 schreef JanCees het volgende:
21.50 mensen
Gvd, niet goed gekeken. Dan maar weer het tv'tje uit en weer wat anders doen in de tussentijd.
pi_179732666
pi_179732696
quote:
Ingevuld
  maandag 11 juni 2018 @ 20:53:39 #100
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_179732751
quote:
ingevuld stijn
graag op anoniem
pi_179732776
  maandag 11 juni 2018 @ 20:55:42 #102
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179732793
Australië :')
Oh.
pi_179732838
quote:
:D
pi_179732875
Duitsland prolongeert de titel niet, even later heb ik Duitsland wel als winnaar bij een andere vraag. Ik zit goed.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:02:26 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179732929
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:00 schreef T3hTommay het volgende:
Duitsland prolongeert de titel niet, even later heb ik Duitsland wel als winnaar bij een andere vraag. Ik zit goed.
Ik gok op Spanje als wereldkampioen.
Oh.
pi_179732966
quote:
Wat heb je bij Lowie?
pi_179732998
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:04 schreef showtimer het volgende:

[..]

Wat heb je bij Lowie?
Functie bij een land. Een club moet hij niet doen.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:16:02 #108
168304 Mani89
pi_179733202
quote:
Waarom vul je zoiets uberhaupt in? Totaal nikszeggende vraagstukken.
pi_179733223
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 20:31 schreef franklop het volgende:
Inderdaad. 21.50 tot 23.00u
Voorprogramma van Jimek dus.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:20:42 #110
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_179733291
veel plezier met kijken, heb geen RTL4 meer heb die zender uit mijn Ziggo Go gegooid
pi_179733678
Schuift vriend van de show Gerard Joling nog aan dit seizoen?
pi_179733712
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:20 schreef KingRadler het volgende:
veel plezier met kijken, heb geen RTL4 meer heb die zender uit mijn Ziggo Go gegooid
:?
pi_179733775
Wat is dit voor gare studio _O-
pi_179733779
IKEA-studio
  maandag 11 juni 2018 @ 21:45:15 #115
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179733856
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat is dit voor gare studio _O-
?
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:45:30 #116
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179733865
KloppGod zit wel vaak in reclames hè.
Oh.
pi_179733894
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
KloppGod zit wel vaak in reclames hè.
Deze reclame van Volkswagen is al jaren oud volgens mij.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:47:12 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179733902
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:46 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Deze reclame van Volkswagen is al jaren oud volgens mij.
Dit was van Opel.
Oh.
pi_179733909
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit was van Opel.
Die van ''Only looking for talent''?
  maandag 11 juni 2018 @ 21:48:03 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179733916
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:47 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Die van ''Only looking for talent''?
Met een of andere chick
Oh.
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 21:48:15 #121
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179733925
Ik zit er klaar voor.

Broekie uit.
What can change the nature of a man?
pi_179733930
RTL4 :r
pi_179733941
little green bag
pi_179733942
Ik voel me vies, alsof je naar het Nederlands elftal gaat in de Amsterdam Arena
pi_179733946
Ik zit klaar
  maandag 11 juni 2018 @ 21:49:10 #126
194695 franklop
Fran knock
pi_179733947
Bijna!
pi_179733955
Rtl 4 of 7 het is allemaal rtl
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 21:49:46 #128
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179733962
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:49 schreef Doublepain het volgende:
😂
  maandag 11 juni 2018 @ 21:50:08 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179733971
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Bos wortelen op je hoofd antigenot
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:50:19 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179733974
Geer en Goor Goden _O_
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:50:21 #131
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_179733976
Kijken hoe RTL dit weer om zeept helpt
RED ONS HENNIEGOD
pi_179733982
Die ordinaire homo-humor, ik dacht dat ze ruzie hadden. Allemaal een act.
pi_179733985
Talentenjachten :r :r :r :r.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:51:00 #134
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179733990
Ik heb nog nooit naar The Voice gekeken :)
Oh.
pi_179733991
Vifit sponsor lol
  maandag 11 juni 2018 @ 21:51:04 #136
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_179733993
yess
pi_179733997
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:48 schreef Coco. het volgende:
Ik zit er klaar voor.

Broekie uit.
Same
pi_179733999
JACKS CASINO _O_

Goeie doekoe gemaakt
  maandag 11 juni 2018 @ 21:51:15 #139
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734000
Wat is dit _O-
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:51:19 #140
194695 franklop
Fran knock
pi_179734002
gaan we!
pi_179734004
Goed begin _O-
pi_179734006
Wat is dit.
pi_179734009
In een keuken :D :')
pi_179734013
WTF :D
  maandag 11 juni 2018 @ 21:51:43 #145
436595 Sked
Zonnestraal
pi_179734015
:')
  maandag 11 juni 2018 @ 21:51:43 #146
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734018
Dat kutbord erachter :')
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:51:46 #147
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_179734023
JAAAAAAAAAAAA
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_179734025
Waar is Boskamp??
pi_179734028
JAAAAAAAAAAAA VAN GERWEN EN VAN BARNEVELD _O_
pi_179734029
Darts _O_
pi_179734032
Doordekken live _O_
pi_179734042
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:51 schreef JanCees het volgende:
Waar is Boskamp??
Die gaat de keuken niet in als er geen eten is.
pi_179734043
Doordekken
pi_179734044
Weerzinwekkend.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:52:25 #156
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179734047
Dit is heerlijk _O_
SOONY
pi_179734049
HEBBEN WE ER ZIN IN
nee
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 21:52:32 #158
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179734050
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:51 schreef JanCees het volgende:
In een keuken :D :')
Keuken Concurrent
  maandag 11 juni 2018 @ 21:52:43 #159
194695 franklop
Fran knock
pi_179734054
jammer dat ze niet in Soestdijk zitten
pi_179734055
Sowww
  maandag 11 juni 2018 @ 21:52:44 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734056
Andere studio lol
Oh.
pi_179734058
Boodschappenlijstje:

Karaoke set
pi_179734060
oh nu een normale studio
pi_179734061
geen Vera
  maandag 11 juni 2018 @ 21:52:52 #166
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_179734063
negerin alert
pi_179734065
Johan heeft de muziek duidelijk niet uitgekozen.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:53:01 #168
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734066
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:52 schreef franklop het volgende:
jammer dat ze niet in Soestdijk zitten
Eens, maar te kort van tevoren alles gaan organiseren :')
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:53:02 #169
194695 franklop
Fran knock
pi_179734067
Danny is wat veranderd
pi_179734069
Geen Danny Vera

Flopshow
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 21:53:11 #171
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179734073
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Escha is wel wat aangekomen.
Lekker in de zon gelegen.
pi_179734074
-O-
pi_179734075
Heeft Danny Vera een pruik op?
pi_179734077
Deze slaapt bij Johan op de bank in Grolloo.
pi_179734078
Danny Vera heeft te lang in de zon gezeten
pi_179734080
Zie ik daar Bartje Nolles aan de bar
  maandag 11 juni 2018 @ 21:53:42 #177
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179734089
Waardeloos.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:53:42 #178
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734090
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze slaapt bij Johan op de bank in Grolloo.
Ik ben laatst nog langs het huis van Johan in Grolloo gefietst.

Was erg spannend
Oh.
pi_179734092
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:52 schreef Masterminded het volgende:
Deze mevrouw was nog ingepland voor RTL Late Night.
pi_179734094
Zit ik me heel de dag al te verheugen op de tunes van follow the Orange Glow

Wordt het Sister Act :N
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_179734097
Handjes *O* *O*
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 21:53:53 #182
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179734099
Ik ben nog niet onder de indruk.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:53:55 #183
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_179734100
En het slopen is al begonnen
RED ONS HENNIEGOD
pi_179734101
pi_179734102
Zo he even een nieuwe studio ze doen er wat aan
pi_179734103
Ik wil orange glow
pi_179734106
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben laatst nog langs het huis van Johan in Grolloo gefietst.

Was erg spannend
Je herkende het huis aan de louche aannemers of de rooklucht?
pi_179734110
Cringe
pi_179734113
de sfeer zit er gelijk in
pi_179734116
tetten
  maandag 11 juni 2018 @ 21:54:50 #191
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734123
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Je herkende het huis aan de louche aannemers of de rooklucht?
Aan de felle kleuren van de luifels, en een Cuby bordje in de gang.
Oh.
pi_179734128
Aan die lellijke bakstenen kan je meteen zien welke studio het is, blij dat ze naar Veronica gaan
  maandag 11 juni 2018 @ 21:55:05 #193
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_179734129
Hou gvd op met die kloteherrie
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 11 juni 2018 @ 21:55:06 #194
168304 Mani89
pi_179734130
Flinke postzakken.
pi_179734133
Krantjes _O_
  maandag 11 juni 2018 @ 21:55:12 #197
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_179734134
Zo maak je de tijd wel vol ja.
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_179734136
De krantjes _O_ _O_
pi_179734138
Ik snap wel dat ze bij DWDD maar 1 minuut geven.....duurt lang!
  maandag 11 juni 2018 @ 21:55:23 #200
194695 franklop
Fran knock
pi_179734140
Panama gaat verrassen met Fidel Escobar
  maandag 11 juni 2018 @ 21:55:28 #201
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179734143
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Flinke postzakken.
Tepels als sigarenpeuken.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:55:28 #202
12172 Rabieluh
pi_179734144
kranteeee _O_
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 21:55:31 #203
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179734145
Wat een kokosnoten.
pi_179734146
duurt lang
  maandag 11 juni 2018 @ 21:55:36 #205
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734148
Ja rot op met je gezang
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:55:39 #206
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_179734149
Lang nummer.
2000 light years from home
  maandag 11 juni 2018 @ 21:55:42 #207
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_179734150
voor welke team zou gijp kiezen
pi_179734153
Wat duurt dit lang joh
pi_179734154
Vrouwen weten ook nooit wanneer ze moeten stoppen met schreeuwen he
pi_179734155
JAAA KRANTJES

stopt u maar mevrouw
pi_179734157
Grote tafel :P
pi_179734159
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:55 schreef dvdfreak het volgende:
voor welke team zou gijp kiezen
spanje is toch heerlijk man
  maandag 11 juni 2018 @ 21:55:59 #213
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734160
Wel beter die studio zo
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:56:03 #214
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_179734162
Vieze zakkenvullers
  maandag 11 juni 2018 @ 21:56:04 #215
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_179734163
bossiegenot
pi_179734174
Oh, Johan heeft de muziek toch uitgekozen.
pi_179734178
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel beter die studio zo
gigantische tafel
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 21:56:32 #219
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179734179
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:52 schreef Masterminded het volgende:
  maandag 11 juni 2018 @ 21:56:36 #220
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179734181
Johan heeft de muziek wel gekozen dus.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:56:40 #221
194695 franklop
Fran knock
pi_179734184
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mis toch een type Beau van Erven Dorens
geheel toevallig is hij er morgen
  maandag 11 juni 2018 @ 21:56:48 #222
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734187
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:56 schreef JanCees het volgende:

[..]

gigantische tafel
Moet wel een gast naast Johan nog ja
Oh.
pi_179734189
nou dit leek op muziek Johan
pi_179734192
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:56 schreef Coco. het volgende:

[..]

maandag 11 juni 2018 @ 21:57:37 #226
194695 franklop
Fran knock
pi_179734203
Joling jaaa
pi_179734204
Gerard _O_ _O_ _O_ _O_
pi_179734211
Jeroen wie?
  maandag 11 juni 2018 @ 21:57:53 #229
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_179734214
wat een arrogante lul is die jeroen
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 21:57:54 #230
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179734216
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen Katie Melua of all places
Jessica Alba heeft een cd van Katie Melua.
pi_179734218
Muziek inside
pi_179734229
Waar heb die jeroen gespeeld dan
pi_179734235
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Moet wel een gast naast Johan nog ja
Niemand wilde komen
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 11 juni 2018 @ 21:58:41 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734237
Deze act dat de poulewedstrijden standaard niks zijn (lol)
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:58:51 #235
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179734238
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:58 schreef JanCees het volgende:
Waar heb die jeroen gespeeld dan
Arena.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:58:58 #236
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_179734241
Geen Sensi?
pi_179734246
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En ze gaan oreren dat de eerste twee weken van het WK standaard kut gaat worden, terwijl dat vier jaar geleden juist het tofste was.
_O_
pi_179734247
Servie _O_
pi_179734267
talkshowtje
pi_179734270
_O-
pi_179734271
gewoon politiek / tv inside doen
  maandag 11 juni 2018 @ 22:00:11 #243
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734273
Humbertobash
Oh.
pi_179734274
Johan laat zich niets opdringen door nobuddies.
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 22:00:36 #246
9859 crew  Karina
Woman
pi_179734288
Humbertodissssss
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_179734300
Tan bash op rtl4 _O_
  maandag 11 juni 2018 @ 22:00:50 #248
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734301
Jimek
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 22:00:57 #249
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_179734304
Toch wel lekker om Humberto in z'n eigen tijdslot te bashen.
pi_179734305
Jimek
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 22:01:14 #251
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179734311
¦imek
pi_179734317
cringe
  maandag 11 juni 2018 @ 22:01:35 #254
168304 Mani89
pi_179734318
ENG ENG ENG ENG ENG ENG ENG
pi_179734322
Dat met die dansers was ook sjanant
  maandag 11 juni 2018 @ 22:01:39 #256
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734323
Wtf is dit _O-
Oh.
pi_179734324
HAHAHAHAHA _O-
pi_179734327
The final week :') :') :')
pi_179734329
RTL-directeurtjes zweten zich rot nu
pi_179734332
Wat gênant zeg.
  maandag 11 juni 2018 @ 22:01:48 #261
194695 franklop
Fran knock
pi_179734333
  maandag 11 juni 2018 @ 22:01:51 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734334
Dit is Jiskefet toch?
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 22:01:54 #263
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179734335
Hoemberto is een walgelijk vent.
pi_179734337
Wat een neppert is die humberto toch
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 22:02:00 #265
9859 crew  Karina
Woman
pi_179734338
DIe Hazes ziet er ook elke keer meer tokkie uit zeg.
niet zo tof doen
  maandag 11 juni 2018 @ 22:02:00 #266
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_179734339
Gek he , dat het heel slecht gaat met RTL
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 11 juni 2018 @ 22:02:00 #267
357045 Grifte
Feijenoord
pi_179734340
Heel pijnlijk
pi_179734342
gvd :')
  maandag 11 juni 2018 @ 22:02:05 #269
12172 Rabieluh
pi_179734344
jezus wat kut
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 22:02:06 #270
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_179734345
man man man :')
  maandag 11 juni 2018 @ 22:02:07 #271
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_179734346
Dit is wel gênant :') .
pi_179734349
Zal Twan Huys leuk vinden
pi_179734353
CHANANT
pi_179734357
Humberto heeft Dionne GEZWART
pi_179734358
Dit kan echt niet
pi_179734363
"Nog 2 shows" ook in beeld :')
pi_179734367
quote:
9s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
Misschien kan Humberto nu gaan werken bij Blacked
pi_179734368
Moet je nagaan dat ie eerst een simpel Erdivisie Live journalistje was
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 22:02:36 #280
9859 crew  Karina
Woman
pi_179734369
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:02 schreef JanCees het volgende:
Zal Twan Huys leuk vinden
Ik moest aan Toine denken :P
niet zo tof doen
pi_179734370
quote:
BLACKED raw
  maandag 11 juni 2018 @ 22:02:58 #282
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734379
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Moet je nagaan dat ie eerst een simpel Erdivisie Live journalistje was
Reis kan volgende week weer spelen :T
Oh.
pi_179734380
quote:
Callipoed
  maandag 11 juni 2018 @ 22:03:04 #284
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_179734381
Wat een racisten!
  maandag 11 juni 2018 @ 22:03:17 #285
194695 franklop
Fran knock
pi_179734388
Allemaal braaf aan de spa rood
pi_179734389
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Misschien kan Humberto nu gaan werken bij Blacked
Ik ken 1 FOK!ker die in ieder geval niet kijkt :)
pi_179734396
ENG
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 22:03:51 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_179734409
Supereng.
niet zo tof doen
pi_179734410

ff Dionne erin shoppen
pi_179734412
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:03 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ik ken 1 FOK!ker die in ieder geval niet kijkt :)
GGMM omdat de modellen 18+ zijn?
pi_179734417
Domineesgelul.
pi_179734419
Domineegelul _O-
  maandag 11 juni 2018 @ 22:04:12 #293
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_179734430
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

GGMM omdat de modellen 18+ zijn?
Heubach kijkt uit principe geen interracial
pi_179734435
Johan heeft pasta gegeten zo te zien.
pi_179734437
Gijpvogel _O_
  maandag 11 juni 2018 @ 22:04:48 #297
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179734440
Bedankt Wilfred
Oh.
pi_179734454
_O-
  maandag 11 juni 2018 @ 22:05:22 #299