quote:VI Oranje blijft thuis: ook met andere gasten
De voetbaltalkshow van de heren van Voetbal Inside kent deze zomer ook andere gezichten aan tafel. Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp zullen niet vijfmaal per week tezamen te zien zijn, maar ook gasten in de studio ontvangen. Het talkshow draagt de naam: VI Oranje blijft thuis en is te zien bij RTL4.
RTL bevestigt dat de talkshow doorgaat tijdens het WK voetbal dat van 14 juni tot en met 15 juli in Rusland wordt gehouden. Zoals bekend doet Nederland niet mee aan het evenement. ,,Verdere details worden nog bekendgemaakt, maar we zitten op een unieke locatie en de mannen gaan hun best doen om Nederland zelfs bij dit WK trots te laten zijn op Oranje”, laat een woordvoerder van RTL weten.
Voor Genee, Derksen en Van der Gijp wordt VI Oranje blijft thuis de laatste klus. Op 1 augustus stapt het trio over naar het Talpa van John de Mol, waar ze bij Veronica verder gaan met hun programma. De drie stonden aanvankelijk niet te juichen om nog een voetbalpraatprogramma te doen deze zomer, vooral ook omdat Nederland niet meedoet. Na diverse gesprekken is de kogel toch door de kerk. Vanavond staat er weer uitzending van Voetbal Inside op het programma. Maandag is de laatste.
quote:'Er gebeurt altijd wel iets'
Wilfred Genee (50) begint vanaf vanavond aan zijn laatste klus voor RTL. De presentator die deze zomer overstapt naar Talpa, is komende vijf weken op werkdagen op de buis met VI Oranje Blijft Thuis.
DENNIS JANSEN
Wilfred Genee: de mooiste baan ter wereld.
Wilfred Genee: de mooiste baan ter wereld.
FOTO PIM RAS
Wekenlang was het de vraag: gaat het programma er eigenlijk wel komen? Er was geen naam, geen locatie, geen gasten en het belangrijkste: geen zin bij de hoofdrolspelers. ,,Ik heb er lange tijd een dubbel gevoel over gehad, maar ik heb nu wel de energie om er iets moois van te maken", zegt Wilfred Genee.
De presentator is de komende tijd iedere werkdag 's avonds op de buis met VI Oranje Blijft Thuis. Het voetbalpraatprogramma, dat vanavond begint, wordt in tweeën gehakt. Maandag, woensdag en vrijdag schuiven Johan Derksen en René van der Gijp aan en wordt er à la Voetbal Inside voornamelijk over voetbal gepraat. Het WK voetbal is immers het uitgangspunt. Op dinsdag en donderdag ontbreken zijn kompanen en doet Genee het in zijn eentje, bijgestaan door een sidekick, zoals Beau van Erven Dorens morgen. ,,Dan is het een soort Friday Move, maar dan op televisie", zegt Genee. ,,Een bizar format, zo'n tweedelig programma. Voor de kijker eigenlijk niet te volgen, maar daardoor wellicht verrassend. Ik denk niet dat dat in de geschiedenis van de televisie ooit is voorgekomen."
Genee, Derksen en Van der Gijp stopten een maand geleden met Voetbal Inside, het populaire voetbalpraatprogramma bij RTL. Ze stappen vanaf 1 augustus over naar het Talpa TV van John de Mol om het programma bij Veronica voort te zetten. De overgang van het trio ging vergezeld door veel ophef en dan moest het 'toetje' nog komen: de zomerse voetbaltalkshow die op de rol stond. Bij RTL4, terwijl de heren nota bene al rond waren bij concurrent Talpa. ,,In dat licht bezien is het tamelijk frappant en verrassend dat het programma is gekomen. Aan de andere kant: wij hebben aan RTL altijd een uitstekende werkgever gehad. Johan (Derksen) 21 jaar, ik vijftien jaar. Het probleem is dat door de lange onderhandelingen een behoorlijke tijd onduidelijk is geweest hoe we dit programma zouden doen."
Paleis Soestdijk
Ze stonden niet te springen. ,,Nee, wat dacht je. Een programma over een WK voetbal waaraan Nederland niet meedoet. En als het dan óók nog eens niet lukt om een juiste locatie te hebben...VI Oranje was altijd op locatie. In het Kurhaus op Scheveningen had je publiek, sfeer, het strand erbij, er was van alles. Nu zouden we eerst in Grolloo gaan zitten, de woonplaats van Johan. Maar welke gast rijdt er 200 kilometer naar Grollloo?"
Ronduit enthousiast waren de drie over de volgende optie: het landgoed bij Paleis Soestdijk. ,,Konden we rubriekjes verzinnen. Johan die zijn hond uitlaat. Of dat we op zoek gaan naar de geheimen van prins Bernhard, maar helaas. Een vergunning was op korte termijn niet mogelijk. Nu zitten we in Studio 3, gewoon in Hilversum."
Ik maak me niet druk over het volpraten van het programma
Wilfred Genee moet er keihard om lachen, zoals de presentator dat de laatste tijd wel meer deed. ,,Vorige week hebben we inhoudelijk zitten brainstormen. Voor het eerst. Ja, lekker op tijd, haha. Ik maak me niet druk over het volpraten van het programma. Een tijd terug moesten we twee uur volmaken. Schreeuwde iedereen moord en brand, maar moesten we het laatste kwartier nog haast maken ook. Er gebeurt altijd wel iets".
VI Oranje Blijft Thuis heeft twee rubrieken. ,,We hebben een succesvol moment van Oranje uit het verleden en we gaan, met een knipoog, op zoek naar actueel succes. Dat kan ook een Nederlandse sjoeler zijn die een toernooi in Australië heeft gewonnen."
Lastig wordt het natuurlijk wel, wie zit er te wachten op een gesprek over Panama?
De leiding van RTL hoeft zich geen zorgen te maken dat het trio al met het hoofd bij Talpa zit. ,,We ronden het goed af." Restricties hebben ze niet gekregen. ,,Die helpen niet. Dan wordt er júist van alles geroepen. Ik kan sowieso nooit inschatten wat er gaat gebeuren, maar we kunnen het programma niet anders maken."
Pratende over het programma krijgt Genee er 'eigenlijk best zin in'. ,,Lastig wordt het natuurlijk wel, want wie zit er te wachten op een gesprek over, pak 'm beet, Panama? Er zijn vooral in de eerste twee weken zóveel poulewedstrijden, waar gáát het dan over? Twee weken nadat we dit programma afsluiten, beginnen we bij Talpa. Opladen? Welnee. Ik heb feitelijk de mooiste baan ter wereld. Praten op een van de grootste zenders over een van de grootste toernooien ter wereld. Ik doe alleen maar leuke dingen. Soms besef je dat niet. Mij hoor je niet klagen."
Hoofdrolspeler
Genee is niet verrast door het nieuwe boek van Michel van Egmond. In INSIDE beschrijft de bestsellerauteur de gebeurtenissen achter de schermen bij Voetbal Inside. Genee is een van de hoofdrolspelers. Voor, achter de schermen én in de mails van (voormalig) RTL-directeur Marco Louwerens, die integraal in het boek staan. Hij werd 'geboren lafaard' genoemd en 'vleesgeworden triestheid'. ,,Ach", haalt hij de schouders op. ,,Je moet weten wie het zegt. Marco schiet nogal eens heen en weer in zijn frustraties. Een week later kwam hij alweer met bloemen aanzetten. Dat contrast, het is allemaal best grappig. Het is een openhartig boek geworden. Het leest lekker weg en ik heb een paar keer enorm moeten lachen. Wij wisten tot drie weken terug overigens niet eens dat het boek er zou komen. We hebben er ook niets mee te maken. Mensen zullen aan me vragen: is dit echt waar? Ja, dit is echt waar, dit is televisie, dit is de absurde wereld waarin ik leef. Ik ben niet anders gewend."
Gewoon een talkshowtje, niks mis mee.quote:Op maandag 11 juni 2018 11:27 schreef tompsv18 het volgende:
Op dinsdag en donderdag ontbreken zijn kompanen en doet Genee het in zijn eentje, bijgestaan door een sidekick, zoals Beau van Erven Dorens morgen. ,,Dan is het een soort Friday Move, maar dan op televisie", zegt Genee. ,,Een bizar format, zo'n tweedelig programma. Voor de kijker eigenlijk niet te volgen, maar daardoor wellicht verrassend. Ik denk niet dat dat in de geschiedenis van de televisie ooit is voorgekomen."
Op dinsdag en donderdag gaat het dus niet eens over voetbal?
Ken je het programma Friday Move? Daar komen gewoon ieder kwartier/half uur voortdurend mensen over of uit de actualiteit langs. Kan net zo goed prima over voetbal gaan.quote:Op maandag 11 juni 2018 11:27 schreef tompsv18 het volgende:
Op dinsdag en donderdag ontbreken zijn kompanen en doet Genee het in zijn eentje, bijgestaan door een sidekick, zoals Beau van Erven Dorens morgen. ,,Dan is het een soort Friday Move, maar dan op televisie", zegt Genee. ,,Een bizar format, zo'n tweedelig programma. Voor de kijker eigenlijk niet te volgen, maar daardoor wellicht verrassend. Ik denk niet dat dat in de geschiedenis van de televisie ooit is voorgekomen."
Op dinsdag en donderdag gaat het dus niet eens over voetbal?
Ben wel erg benieuwd naar de andere gasten dan. Beau gaat nog wel, maar las ook al ergens dat die irritante Ozcan Akyol zou langskomenquote:Op maandag 11 juni 2018 11:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een talkshowtje, niks mis mee.
Ken ik ja, maar volgens mij gaat het daar zelden over voetbal toch? Maar we zullen zien.quote:Op maandag 11 juni 2018 11:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ken je het programma Friday Move? Daar komen gewoon ieder kwartier/half uur voortdurend mensen over of uit de actualiteit langs. Kan net zo goed prima over voetbal gaan.
Carlo Boszhard zal ook wel eens langs komen.quote:Op maandag 11 juni 2018 11:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd naar de andere gasten dan. Beau gaat nog wel, maar las ook al ergens dat die irritant Ozcan Akyol zou langskomen
Kan over politiek gaan, kan over sport gaan, er kan een kutBN'er zijn boek promoten, een evenement wordt gepromoot.quote:Op maandag 11 juni 2018 11:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ken ik ja, maar volgens mij gaat het daar zelden over voetbal toch? Maar we zullen zien.
wat matig zegquote:Op maandag 11 juni 2018 11:35 schreef Masterminded het volgende:
Oh god, RTL Late Night doet deels de redactie..
Er mag 1 minuut beelden per avond worden uitgezonden; pas een uur na de wedstrijd zelfs.
Gvdquote:Op maandag 11 juni 2018 11:35 schreef Masterminded het volgende:
Oh god, RTL Late Night doet deels de redactie..
Er mag 1 minuut beelden per avond worden uitgezonden; pas een uur na de wedstrijd zelfs.
Genee: Dinsdag en donderdag maken we eigenlijk een ander soort programma.
Als ik het goed verstaan heb, gaat dat dus per wedstrijd. Dan kan in principe alleen een samenvatting van de wedstrijden gegeven worden. Wat achterlijk. En nog erger; als VI vrijdag in de heat after Portugal v Spanje begint, kunnen ze pas om 22:45 beelden tonenquote:Op maandag 11 juni 2018 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gvddus maar weinig Gijpmomentjes van Panama e.d.
Wat een ongekende chaos in de aanloop naar dit programmaquote:Op maandag 11 juni 2018 11:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als ik het goed verstaan heb, gaat dat dus per wedstrijd. Dan kan in principe alleen een samenvatting van de wedstrijden gegeven worden. Wat achterlijk. En nog erger; als VI vrijdag in de heat after Portugal v Spanje begint, kunnen ze pas om 22:45 beelden tonen.
Ach, improviseren/presenteren kun je wel aan Wilfred overlaten.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een ongekende chaos in de aanloop naar dit programmaook gewoon saai in de studio.
Dat worden dus veel herhalingen van schijtlollige filmpjes.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ach, improviseren/presenteren kun je wel aan Wilfred overlaten.
Nee, serieus. Bij the Friday Move op BNR is hij een extreem goede journalist en schuwt hij netjes geen confrontaties. Sven Kockelmeijer-trekjes.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat worden dus veel herhalingen van schijtlollige filmpjes.
Dan moeten er nog wel interessante gasten langskomen natuurlijk, als het dan in de categorie RTL 4 sterren is kan hij daar ook weinig mee.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, serieus. Bij the Friday Move op BNR is hij een extreem goede journalist en schuwt hij netjes geen confrontaties. Sven Kockelmeijer-trekjes.
Bij Thierry Baudet vond ik het wel matig dat Genee niet eens zijn boek had gelezen. Verder wel een vermakelijk gesprek trouwens.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, serieus. Bij the Friday Move op BNR is hij een extreem goede journalist en schuwt hij netjes geen confrontaties. Sven Kockelmeijer-trekjes.
Meestal heeft hij ook een politieke verslaggever erbij aan tafel zitten, alleen was dat inderdaad niet heel netjes.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Thierry Baudet vond ik het wel matig dat Genee niet eens zijn boek had gelezen. Verder wel een vermakelijk gesprek trouwens.
Extreem goed, nou nou nou, laten we niet overdrijven.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die komt niet omdat Johan dat niet wil.quote:
Hij komt vast langs op een dag dat Johan er niet is.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die komt niet omdat Johan dat niet wil.
Viktoria Koblenko koekoekquote:Op maandag 11 juni 2018 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
Kees Jansma, Jan Versteegh, Angela de Jong, Victoria Koblenko (als ik het goed verstond), Beau van Ervan Dorens o.a. te gast deze week
Nog niets bekend.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is er dan nog naast Johan en René?
Boskampquote:Op maandag 11 juni 2018 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is er dan nog naast Johan en René?
Weten ze dat nu nog niet voor vanavond? Dan pikken ze dus Koert Westerman op in de kantine.quote:
Ah, leuk filmpje.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Boskamp
https://www.instagram.com/p/Bj4RUTqg5J6/?taken-by=voetbalinside
Ik kijk een beetje op Twitter en Voetbalinside.nlquote:Op maandag 11 juni 2018 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weten ze dat nu nog niet voor vanavond? Dan pikken ze dus Koert Westerman op in de kantine.
En ze gaan oreren dat de eerste twee weken van het WK standaard kut gaat worden, terwijl dat vier jaar geleden juist het tofste was.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kijk een beetje op Twitter en Voetbalinside.nl
Maar ik neem aan dat ze vandaag een enigszins voetbalinhoudelijke derde gast erbij halen gezien het feit dat er nog een soort voorbeschouwing/round-up moet worden gedaan voor elke poule.
Logisch dan.twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 11-06-2018 om 14:24:44Zijn onze mannen klaar voor VI Oranje blijft thuis?! 👏🏻We trappen WERELDS af met 'THE ONE AND ONLY'.. Jan Boskamp! 🙌🏻😎[Vanavond om 21.50 uur bij @RTL4] #VIOranje #WK2018 #voetbalinside @wilfredgenee https://t.co/BXbLjnnloW reageer retweet
Ah joh klasse ventje.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Boskamp
https://www.instagram.com/p/Bj4RUTqg5J6/?taken-by=voetbalinside
Ik zet het wel op de achtergrond aan.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:50 schreef De_Kraam het volgende:
Die uitzendingen zonder ome Johan en ome René sla ik over.
Stel je voor dat ze een voorbeschouwing doen. 😑.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:01 schreef Evertjan het volgende:
waarom beginnen ze vanavond al met uitzenden? Begin dan lekker as vrijdagavond
Anders moet RTL herhalingen van Baantjer uitzenden om dat gat na het eind van Late Night op te vullen.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:01 schreef Evertjan het volgende:
waarop moet je in hemelsnaam voor beschouwen de komende 4 avonden?quote:Op maandag 11 juni 2018 18:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze een voorbeschouwing doen. 😑.
quote:Wilfred Genee: Er gebeurt altijd wel iets
VI ORANJE BLIJFT THUISWilfred Genee (50) begint vanaf vanavond aan zijn laatste klus voor RTL. De presentator die deze zomer overstapt naar Talpa, is komende vijf weken op werkdagen op de buis met VI Oranje Blijft Thuis.
Wekenlang was het de vraag: gaat het programma er eigenlijk wel komen? Er was geen naam, geen locatie, geen gasten en het belangrijkste: geen zin bij de hoofdrolspelers. ,,Ik heb er lange tijd een dubbel gevoel over gehad, maar ik heb nu wel de energie om er iets moois van te maken", zegt Wilfred Genee.
De presentator is de komende tijd iedere werkdag 's avonds op de buis met VI Oranje Blijft Thuis. Het voetbalpraatprogramma, dat vanavond begint, wordt in tweeën gehakt. Maandag, woensdag en vrijdag schuiven Johan Derksen en René van der Gijp aan en wordt er à la Voetbal Inside voornamelijk over voetbal gepraat. Het WK voetbal is immers het uitgangspunt. Op dinsdag en donderdag ontbreken zijn kompanen en doet Genee het in zijn eentje, bijgestaan door een sidekick, zoals Beau van Erven Dorens morgen. ,,Dan is het een soort Friday Move, maar dan op televisie", zegt Genee. ,,Een bizar format, zo'n tweedelig programma. Voor de kijker eigenlijk niet te volgen, maar daardoor wellicht verrassend. Ik denk niet dat dat in de geschiedenis van de televisie ooit is voorgekomen."
Genee, Derksen en Van der Gijp stopten een maand geleden met Voetbal Inside, het populaire voetbalpraatprogramma bij RTL. Ze stappen vanaf 1 augustus over naar het Talpa TV van John de Mol om het programma bij Veronica voort te zetten. De overgang van het trio ging vergezeld door veel ophef en dan moest het 'toetje' nog komen: de zomerse voetbaltalkshow die op de rol stond. Bij RTL4, terwijl de heren nota bene al rond waren bij concurrent Talpa. ,,In dat licht bezien is het tamelijk frappant en verrassend dat het programma is gekomen. Aan de andere kant: wij hebben aan RTL altijd een uitstekende werkgever gehad. Johan (Derksen) 21 jaar, ik vijftien jaar. Het probleem is dat door de lange onderhandelingen een behoorlijke tijd onduidelijk is geweest hoe we dit programma zouden doen."
Paleis Soestdijk
Ze stonden niet te springen. ,,Nee, wat dacht je. Een programma over een WK voetbal waaraan Nederland niet meedoet. En als het dan óók nog eens niet lukt om een juiste locatie te hebben...VI Oranje was altijd op locatie. In het Kurhaus op Scheveningen had je publiek, sfeer, het strand erbij, er was van alles. Nu zouden we eerst in Grolloo gaan zitten, de woonplaats van Johan. Maar welke gast rijdt er 200 kilometer naar Grollloo?"
Ronduit enthousiast waren de drie over de volgende optie: het landgoed bij Paleis Soestdijk. ,,Konden we rubriekjes verzinnen. Johan die zijn hond uitlaat. Of dat we op zoek gaan naar de geheimen van prins Bernhard, maar helaas. Een vergunning was op korte termijn niet mogelijk. Nu zitten we in Studio 3, gewoon in Hilversum."
Wilfred Genee moet er keihard om lachen, zoals de presentator dat de laatste tijd wel meer deed. ,,Vorige week hebben we inhoudelijk zitten brainstormen. Voor het eerst. Ja, lekker op tijd, haha. Ik maak me niet druk over het volpraten van het programma. Een tijd terug moesten we twee uur volmaken. Schreeuwde iedereen moord en brand, maar moesten we het laatste kwartier nog haast maken ook. Er gebeurt altijd wel iets".
VI Oranje Blijft Thuis heeft twee rubrieken. ,,We hebben een succesvol moment van Oranje uit het verleden en we gaan, met een knipoog, op zoek naar actueel succes. Dat kan ook een Nederlandse sjoeler zijn die een toernooi in Australië heeft gewonnen."
De leiding van RTL hoeft zich geen zorgen te maken dat het trio al met het hoofd bij Talpa zit. ,,We ronden het goed af." Restricties hebben ze niet gekregen. ,,Die helpen niet. Dan wordt er júist van alles geroepen. Ik kan sowieso nooit inschatten wat er gaat gebeuren, maar we kunnen het programma niet anders maken."
Pratende over het programma krijgt Genee er 'eigenlijk best zin in'. ,,Lastig wordt het natuurlijk wel, want wie zit er te wachten op een gesprek over, pak 'm beet, Panama? Er zijn vooral in de eerste twee weken zóveel poulewedstrijden, waar gáát het dan over? Twee weken nadat we dit programma afsluiten, beginnen we bij Talpa. Opladen? Welnee. Ik heb feitelijk de mooiste baan ter wereld. Praten op een van de grootste zenders over een van de grootste toernooien ter wereld. Ik doe alleen maar leuke dingen. Soms besef je dat niet. Mij hoor je niet klagen."
Hoofdrolspeler
Genee is niet verrast door het nieuwe boek van Michel van Egmond. In INSIDE beschrijft de bestsellerauteur de gebeurtenissen achter de schermen bij Voetbal Inside. Genee is een van de hoofdrolspelers. Voor, achter de schermen én in de mails van (voormalig) RTL-directeur Marco Louwerens, die integraal in het boek staan. Hij werd 'geboren lafaard' genoemd en 'vleesgeworden triestheid'. ,,Ach", haalt hij de schouders op. ,,Je moet weten wie het zegt. Marco schiet nogal eens heen en weer in zijn frustraties. Een week later kwam hij alweer met bloemen aanzetten. Dat contrast, het is allemaal best grappig. Het is een openhartig boek geworden. Het leest lekker weg en ik heb een paar keer enorm moeten lachen. Wij wisten tot drie weken terug overigens niet eens dat het boek er zou komen. We hebben er ook niets mee te maken. Mensen zullen aan me vragen: is dit echt waar? Ja, dit is echt waar, dit is televisie, dit is de absurde wereld waarin ik leef. Ik ben niet anders gewend."
Alleen vandaag is voetbalshow. Derksen en Gijp komen daarna pas vrijdag weer.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarop moet je in hemelsnaam voor beschouwen de komende 4 avonden?Zelfs de NOS doet nog helemaal niks rond het WK
??quote:Op maandag 11 juni 2018 18:05 schreef BobW het volgende:
[..]
Alleen vandaag is voetbalshow. Derksen en Gijp komen daarna pas vrijdag weer.
Derksen en Gijp komen alleen op maandag, woensdag en vrijdag en deze week alleen maandag en vrijdag. De andere dagen gaat het waarschijnlijk minder over voetbal.quote:
Wat moet RTL anders uitzenden nu Oembertootje weg is? Lekker Michael P. bespreken met amateurpsychologen J. Derksen en R. van der Gijp.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:01 schreef Evertjan het volgende:
21.50uquote:Op maandag 11 juni 2018 18:54 schreef KingRadler het volgende:
wanneer begint het programma heb zelf geen RTL4 meer
Dat zou genot zijn.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat moet RTL anders uitzenden nu Oembertootje weg is? Lekker Michael P. bespreken met amateurpsychologen J. Derksen en R. van der Gijp.
Pijnlijk genoeg moest ik hier om lachenquote:Op maandag 11 juni 2018 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou genot zijn.
"Dat mannetje zat net een uitsmijtertje te eten toen hij dat meisje op die fiets voorbij zag komen. Daarna heeft hij haar HE-LE-MAAL uit elkaar getrokken, ja goed hè"
Pijnlijk dat de Michael P.-watcher verstek moet laten gaan deze dagen.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pijnlijk genoeg moest ik hier om lachen
Ik heb nog intensief contact met hem. Hij maakt het goed in Altrecht.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Pijnlijk dat de Michael P.-watcher verstek moet laten gaan deze dagen.
Gaat het met Johan en René wel over voetbal dan?quote:Op maandag 11 juni 2018 18:20 schreef BobW het volgende:
[..]
Derksen en Gijp komen alleen op maandag, woensdag en vrijdag en deze week alleen maandag en vrijdag. De andere dagen gaat het waarschijnlijk minder over voetbal.
quote:Op maandag 11 juni 2018 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou genot zijn.
"Dat mannetje zat net een uitsmijtertje te eten toen hij dat meisje op die fiets voorbij zag komen. Daarna heeft hij haar HE-LE-MAAL uit elkaar getrokken, ja goed hè"
Als zo'n taartje voorbij komt dan moet je happen, lekker man.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou genot zijn.
Wanneer komt hij weer vrij?quote:Op maandag 11 juni 2018 19:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nog intensief contact met hem. Hij maakt het goed in Altrecht.
Is beter van niet.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat het met Johan en René wel over voetbal dan?
Homohaat laatquote:Op maandag 11 juni 2018 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Albert Verlinde en Kees Jansma dus ook
Je verwacht teveel.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:44 schreef Masterminded het volgende:
Hopelijk zagen ze straks even Sporting Portugal door. Daar hebben de drie beste spelers een verzoek ingediend om hun contract te laten ontbinden, lekker man.
Kijk even in de titel van dit topic, Hansquote:Op maandag 11 juni 2018 19:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke zender komt het nou? Zowel op RTL7 als Veronica zend het niet uit volgens de programmering? Ook nergens een vooraankondiging, gaat het wel door?
Boezeidekoe steekt meer moeite in passief-agressief doen.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kijk even in de titel van dit topic, Hans
Oeps...geen moment bij stil gestaan dat het bij de grootste rioolzender van Nederland terecht komtquote:Op maandag 11 juni 2018 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kijk even in de titel van dit topic, Hans
Gvd, niet goed gekeken. Dan maar weer het tv'tje uit en weer wat anders doen in de tussentijd.quote:
Ingevuldquote:Op maandag 11 juni 2018 20:49 schreef Masterminded het volgende:
https://www.voetbalinside.nl/secondscreen
Stellingen van God.
ingevuld stijnquote:Op maandag 11 juni 2018 20:49 schreef Masterminded het volgende:
https://www.voetbalinside.nl/secondscreen
Stellingen van God.
Ik gok op Spanje als wereldkampioen.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:00 schreef T3hTommay het volgende:
Duitsland prolongeert de titel niet, even later heb ik Duitsland wel als winnaar bij een andere vraag. Ik zit goed.
Functie bij een land. Een club moet hij niet doen.quote:
Waarom vul je zoiets uberhaupt in? Totaal nikszeggende vraagstukken.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2018 21:20 schreef KingRadler het volgende:
veel plezier met kijken, heb geen RTL4 meer heb die zender uit mijn Ziggo Go gegooid
Deze reclame van Volkswagen is al jaren oud volgens mij.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
KloppGod zit wel vaak in reclames hè.
Dit was van Opel.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Deze reclame van Volkswagen is al jaren oud volgens mij.
Die van ''Only looking for talent''?quote:
Met een of andere chickquote:Op maandag 11 juni 2018 21:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die van ''Only looking for talent''?
😂quote:Op maandag 11 juni 2018 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik voel me vies, alsof je naar het Nederlands elftal gaat in de Amsterdam Arena
Bos wortelen op je hoofd antigenotquote:Op maandag 11 juni 2018 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik voel me vies, alsof je naar het Nederlands elftal gaat in de Amsterdam Arena
Ik ben laatst nog langs het huis van Johan in Grolloo gefietst.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze slaapt bij Johan op de bank in Grolloo.
Deze mevrouw was nog ingepland voor RTL Late Night.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:52 schreef Masterminded het volgende:
Johan heeft de muziek duidelijk niet uitgekozen.
Je herkende het huis aan de louche aannemers of de rooklucht?quote:Op maandag 11 juni 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben laatst nog langs het huis van Johan in Grolloo gefietst.
Was erg spannend
Aan de felle kleuren van de luifels, en een Cuby bordje in de gang.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je herkende het huis aan de louche aannemers of de rooklucht?
quote:Op maandag 11 juni 2018 21:52 schreef Masterminded het volgende:
Johan heeft de muziek duidelijk niet uitgekozen.
geheel toevallig is hij er morgenquote:Op maandag 11 juni 2018 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mis toch een type Beau van Erven Dorens
Niemand wilde komenquote:Op maandag 11 juni 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet wel een gast naast Johan nog ja
quote:Op maandag 11 juni 2018 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze gaan oreren dat de eerste twee weken van het WK standaard kut gaat worden, terwijl dat vier jaar geleden juist het tofste was.
Reis kan volgende week weer spelenquote:Op maandag 11 juni 2018 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Moet je nagaan dat ie eerst een simpel Erdivisie Live journalistje was
Ik ken 1 FOK!ker die in ieder geval niet kijktquote:Op maandag 11 juni 2018 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Humberto nu gaan werken bij Blacked
GGMM omdat de modellen 18+ zijn?quote:Op maandag 11 juni 2018 22:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ken 1 FOK!ker die in ieder geval niet kijkt
Heubach kijkt uit principe geen interracialquote:Op maandag 11 juni 2018 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM omdat de modellen 18+ zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |